آیا از این میترسید که نسل جدید خودروهای الکتریکی و هیبریدی در آینده لذت راندن خودروهای دیزلی و بنزینی را از بین خواهند برد؟ ترسی نداشته باشید! پورشه قول داده در آینده نیز همچنان خودروهای اسپورت کلاسیک با پیشرانههای احتراق داخلی را خواهد ساخت.
اولیور بلوم مدیرعامل این خودروساز اشتوتگارتی میگوید:
در آینده سه دسته از خودروها وجود خواهد داشت: پلاگین هیبریدیها، خودروهای اسپورت احساسی با پیشرانههای احتراق داخلی و خودروهای الکتریکی اسپورت. همیشه تقاضا برای خودروهای اسپورت هوشمند وجود خواهد داشت. برای ما تجربه رانندگی همیشه یک اولویت خواهد بود اما شاید راننده در ترافیک یا زمان پارک خودرو بخواهد کنترل را به خود خودرو بسپارد.
پورشه در حال حاضر سودده ترین برند گروه فولکسواگن بوده و به نظر میرسد در عرصه خودروهای الکتریکی شده جدید نیز سردمدار خواهد بود. پانامرا توربو S E-Hybrid فروش فوقالعاده بالایی داشته و بیش از ۶۰ درصد کل فروش پانامرا در اروپا را این نسخه تشکیل میدهد. پورشه حتی اخیراً در رابطه با تأمین باتریها با محدودیت مواجه بوده و هماکنون لیست انتظار سه تا چهار ماهی دارد.
ژرمنها واقعاً درباره برنامههای خود برای محصولات الکتریکی شده جدی بوده و حتی در نسل جدید پورشه ۹۱۱ نیز شاهد استفاده از کمک الکتریکی خواهیم بود. این اتفاق احتمالاً حولوحوش سال ۲۰۲۳ رخ خواهد داد. نسخه پلاگین هیبریدی ۹۱۱ دارای پیشرانه بنزینی ۳ لیتری توربو با واحدی الکتریکی خواهد بود و خروجی مجموع آن به ۴۸۵ اسب بخار و ۷۶۱ نیوتون متر گشتاور خواهد رسید. این نسخه که از مجموعه باتری ۱۰.۸ کیلووات ساعتی استفاده خواهد کرد در حالت تمام الکتریکی محدوده حرکتی ۶۴ کیلومتری خواهد داشت.
ما همهچیز را برای ۷۰ سال آینده داریم. آینده پورشه نیز با موفقیت همراه خواهد بود.
امیر
۱۰ بهمن ۱۳۹۶اصالت پورشه و بقیه سوپر اسپورت ها به مرور زمان توسط پیشرانه های برقی از بین میره متاسفانه
mehran911
۱۰ بهمن ۱۳۹۶(((( پانامرا توربو S E-Hybrid فروش فوقالعاده بالایی داشته و بیش از 60 درصد کل فروش پانامرا در اروپا را این نسخه تشکیل میدهد )))
با وجود اینکه هنوز بعضی از رقبا بصورت جدی شروع به توسعه خودروی هیبریدی و الکتریکی نکردن ۶۰ درصد از کل فروش پانامرا در اروپا نسخه ی پلاگین هیبریدی بوده
سرمایه گذاری های میلیارد دلاری پورشه در حوزه خودروهای الکتریکی در آینده فاصله خوبی بین خودش و رقیب اصلی ایجاد خواهد کرد
M.us
۱۰ بهمن ۱۳۹۶درست مهران جان پورشه امسال با رشد قروش همراه بود البته طراحی جدید محصولات پورشه واقعا عالی بود و از با رشد بازار هیبریدی ها و الکتریکی ها قطعا کار درست سرمایه گذاری تو این بخشه که پورشه به درستی داره انجامش میده و محصولات جدیدی که از کانسپت میشنe الهام گرفته قراره به بازار وارد کنه البته من اطلاعات زیادی مثل شما در مورد پورشه و برنامه ریزیش ندارم
mehran911
۱۰ بهمن ۱۳۹۶هر چی گفتی دقیق و درست بود
.
مهمترین هدف و تمرکز پورشه بیشتر از هر چیزی رو تولید و فروش میشن e هستش اگر بتونه خوب بفروشه آینده پورشه تضمین خواهد شد
Raha Souri
۱۰ بهمن ۱۳۹۶عکس آخریه خیلی خوبه یه پورشه ایی که از زمان جلوتره
Alirezaasg5
۱۱ بهمن ۱۳۹۶از ته قلبم آرزو میکنم یکی از محصولات پورشه رو داشته باشم
آرزو کن
گوشهای ” خدا ” پر است از آرزو و دستهایش پر از معجزه
شاید بزرگترین آرزوی تو کوچکترین معجزه ی ” خدا ” باشد
.
Saeed Boroomand
۱۱ بهمن ۱۳۹۶دسته چهارم چی شد پس، خودروهای الکتریکی غیر اسپرت… وقتی قیمت یه پک باتری برای یه ماشین بشه
(۵۰-۱۰۰$ )* ۵۰ kwh=
2500-5000 دلار
و قیمت موتور و تمام مجموعه های درایو محرکه هم که بالقوه خیلی ارزونه برای یه خودرو برقی، پس قیمت ماشین های برقی کمتر از ماشین های درون سوز میشه و یه اثر خوب هم داره که قیمت ماشین های درون سوز الزاما کم میشه.
حرفی که ایشون زده اینه که پورش فقط ماشین های اسپرت تولید میکنه و قصدی برای تولید ماشین برقی ارزون نداره که حرف تازه ای نیست.
Saeed Boroomand
۱۱ بهمن ۱۳۹۶البته یه ایده خیلی خوب برای ماشین های الکتریکی که ایران و کشور های جهان سوم میتونن اولین باشن در استفاده ازش، همون طور که طرح گاز سوز کردن میتونست خیلی عالی باشه، اینه که از باتری های ماجولار استفاده شه.
ایران خودرو وسایپا با کمک شرکای خارجی ماشین های ماشین هایی با باتری کوچیک طراحی کنن برای رنج مثلا صد وپنجاه یا دویست کیلومتر. و یه محفظه زیر ماشین تعبیه بشه برای جایگذاری اتوماتیک باتری وقتی که افراد میخوان برن سفرو از شهر خارج شن. این طوری پمپ بنزین ها میتونن باتری اجاره بدن و ماشین ها میتونن صد ها کیلومتر رو با یه بار شارژ طی کنن و علاوه بر این زمان شارژ تقریبا میشه صفر چون باتری های اکستندر از قبل توسط جایگاه شارژ شدن و از همه مهم تر قیمت ماشین ها شدیدا کم میشه و مصرف ماشبن ها کمتر و نیازی نیست بار اضافی همیشه داخل ماشین باشه.
Pooriya:::BMW:::GERMANY
۱۱ بهمن ۱۳۹۶«ما همهچیز را برای 70 سال آینده داریم. آینده پورشه نیز با موفقیت همراه خواهد بود»
چقدر شبیه مسئولین ما هستند تا هفتاد سال آینده برنامه ریزی دارن
مسعود
۱۱ بهمن ۱۳۹۶پورشه از آئودی با اونهمه تنوع مدل هم سود ده تره؟؟؟؟