نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۵: برگردیم به سال ۱۹۹۹ و پیست معروف نوربرگ رینگ، جایی که پورشه ۹۱۱ GT3 در ۷ دقیقه و ۵۶ ثانیه برای اولین بار رکورد زیر هشت دقیقه را از آن خود کرد. دستاورد قابل توجهی که برای این خودروی نامدار حاصل شد. اما اکنون در نمایشگاه خودروی دیترویت روبروی یک شاسیبلند بزرگ و سنگینوزن ایستادهایم که رکوردی مشابه را به دست آورده و اولین خودروی شاسیبلند جهان است که با رکورد ۷ دقیقه و ۵۹ ثانیه و ۷۴ صدم ثانیه، به زمان زیر هشت دقیقه در این پیست رسیده است.
۲۰۱۶ Porsche Cayenne Turbo S۲۰۱۶ Porsche Cayenne Turbo S۲۰۱۶ Porsche Cayenne Turbo S۲۰۱۶ Porsche Cayenne Turbo S۲۰۱۶ Porsche Cayenne Turbo S۲۰۱۶ Porsche Cayenne Turbo S این رکورد به طور قابلملاحظهای یعنی ۱۴ ثانیه از رنجروور اسپرت SVR بهعنوان دارنده قبلی رکورد شاسی بلندها در پیست نوربرگ رینگ، بهتر است. ۲۰۱۶ Porsche Cayenne Turbo S۲۰۱۶ Porsche Cayenne Turbo S معرفی پورشه کاین توربو S به عنوان سریعترین خودروی جهان در حالی است که زیرمجموعه دیگر فولکس هم با خودروی بنتلی شاسی بلند Bentayga که هنوز در مراحل توسعه قرار دارد، همین ادعا را میکند. با این وجود و با توجه به اندازه بزرگتر بنتلی، نهایتاً این خودرو سریعترین خودرو در خط مستقیم و نه در پیست مشکلی چون نوربرگ رینگ باشد. ۲۰۱۶ Porsche Cayenne Turbo S۲۰۱۶ Porsche Cayenne Turbo S۲۰۱۶ Porsche Cayenne Turbo S پورشه کاین توربو S از یک موتور ۸ سیلندر ۴.۸ لیتری مجهز به توربوشارژر دوبل انتگرالی بهره میگیرد. در حال حاضر این پیشرانه قدرتی به اندازه ۵۶۲ اسب بخار و گشتاوری به اندازه ۸۰۰ نیوتن متر تولید میکند. این یعنی ۲۰ اسب بخار و ۵۰ نیوتن متر بیشتر از موتور قبلی. نتیجه چنین قوایی، ثبت شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت ۳.۸ ثانیه ای (صفر تا صد ۴.۱ ثانیه ای) است. این در حالی است که مدلهای گذشته با ۵۴۲ اسب بخار قدرت، این SUV دو و نیم تنی را در ۴.۱ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرساندند. نهایت سرعت این خودرو هم به ۲۸۴ کیلومتر بر ساعت میرسد. ۲۰۱۶ Porsche Cayenne Turbo S Interior۲۰۱۶ Porsche Cayenne Turbo S Interior۲۰۱۶ Porsche Cayenne Turbo S Interior تغییرات دیگر در توربو S شامل دیسکهای ترمز سرامیکی به صورت استاندارد و اندازه ۱۶.۵ اینچ با کالیپرهای ۱۰ پیستونه در جلو و ۱۴.۵ اینچ با کالیپرهای ۴ پیستونه در عقب، سیستم کنترل پویای شاسی و سیستم برداری گشتاور میشوند. چرخهای آلیاژی ۲۱ اینچی مدل ۹۱۱ نیز به صورت استاندارد روی این خودرو قرار گرفتهاند.
تفاوت دیگر این خودرو شامل تغییرات ظریف در تزئینات نظیر تریم فیبر کربن داخلی با ترکیب رنگ مشکی و کرم کابین، چراغهای جلو با ترکیب لامپهای جدید LED و زمینه دودی، تغییر در پنجره مشبک رادیاتور، اسپویلر سقفی عقب و اگزوزهای اسپرت با سیستم کنترل صدای خروجی است. قیمت کاین توربو S از ۱۵۸۲۹۵ دلار آغاز میگردد. در آلمان قیمت این خودرو با احتساب مالیات به ۱۶۶۶۹۶ یورو خواهد رسید. [jwplayer mediaid=”۹۹۴۸۶″] [دانلود ویدئو]
mohammad
۱۹ اسفند ۱۳۹۴سلام،ممکنه قیمت این مدل رابریال ونحوه تحویلش ومدت زمانش رابرام ایمیل نمائید
درضمن اگه امکان داره مدل 2015 راهم اعلام نمائید بینهایت متشکرم
نوبهار
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵بسیار عالی
من هم یک مدل عینا دارم وخیالی راضیم
توصیه میکنم خریداری نمایید
برای من سفید توربو اس با داخل کرم هست