وقتی بحث درباره تیونینگ باشد پورشه کاین اولین خودرویی نیست که به ذهن خواهد آمد اما این موضوع باعث نشده نبولوس دست روی این شاسیبلند لوکس نگذارد. کاین نبولوس هماکنون ظاهری برجسته و قدرتی فوقالعاده بالا دارد.
با استفاده از قطعات توربوی HGP، فیلتر هوای اسپورت و بازنگری در ECU هماکنون قدرت شاسیبلند پرچمدار پورشه به ۹۴۸ اسب بخار و گشتاور آن به عدد حیرتانگیز ۱۲۵۰ نیوتون متر رسیده است.
بد نیست بدانید پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی کاین توربو در حالت استاندارد قدرت ۵۴۲ اسب بخاری و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری تولید میکند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ های کاین فرستاده میشود.
این تیونر اشارهای به مشخصات عملکردی محصول خود نکرده و تنها گفته که محدود کننده سرعت آن حذف شده است. نسخه استاندارد کاین توربو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۹ ثانیهای داشته و حداکثر سرعت آن به ۲۸۶ کیلومتر در ساعت میرسد.
اما نبولوس برای پوشش جالب بدنه یک هفته زمان نیاز داشته است. در واقع خودروی استفاده شده رنگ بدنه سفید داشته و پوشش مشکی مات اوبسیدین روی آن کشیده شده است. نبولوس سپس لایهای دیگر از وینیل قرمز رنگ را روی بدنه کشیده و الگوی خاصی را بکار برده است. تنها کالیپرهای ترمز زرد رنگ هستند که باعث ایجاد تضاد بصری در بدنه میشوند.
جدیدترین پروژهی نبولوس ما را به یاد آئودی RS7 تیون شده میاندازد که بهبودهای مشابهی را تجربه کرده است.
nikzad
۲۹ شهریور ۱۳۹۹رنگ باحالی داره.فکر کنم شتابش طرفای ۳ثانیه برسه و سرعت حداقل ۳۱۰بشه.
AMG_73///
۲۹ شهریور ۱۳۹۹من نفهمیدم ?
AMH-mc20
۲۹ شهریور ۱۳۹۹پورشه سلطان حفظ اصالت بین المانی ها!!!!
NAVID۰۰۹۸
۲۹ شهریور ۱۳۹۹اوه
قدرتشو
ویرانگره
این کاور کردن ماشینها چه خوب شده ، دیگه نیازی به رنگ نیست و هر رنگ که دوست دارید ، کاور میکنید .
حواستون باشه در ایران چه کاوری استفاده میکنند و فقط از برندهای معروف استفاده کنید ، چرا که در غیر این صورت عوارض جبران ناپذیری برای رنگ بدنه ماشینتون داره و به جز اینکه رنگ بدنه را تغییر ، حتی احتمالش هست که با کندن کاور ، رنگ بدنه هم کنده و جدا بشه از ورق فلزی .
دی جی70
۲۹ شهریور ۱۳۹۹میشه اینقدر به ایم ماشین ور نرید سادش به این خوبی
Mohamad
۲۹ شهریور ۱۳۹۹من آئودی بیشتر دوست دارم ولی پورشه بهتره
بهراد
۳۰ شهریور ۱۳۹۹چه خبره!حالا این پورشس ساخته ی مهندسای آلمانیه حتما قابلیت اطمینانشو داره.ماشینای ایرانیو توربو می کنن یه تیون ریز یه مدت همه جا جولان میده و یهو غیب میشن. البته ماشینای پرفورمنس کارخانه مثل M power باید هر 1900 کیلومتر روغنش عوض بشه در صورتی که تیون بشه حرارت و فشار موتورم بیشتر میشه طبیعتا باید زودتر عوض بشه.بحث نوع سوخت و مکمل و واترمتانول هم هست.
شاید خیلیا فک کنن یه ماشین متوسط میگیرن در حد سوپر کار ازش قدرت میگیرن کلیم پول صرفه جویی میشه ولی بر عکس هزینه سرویس و نگهداریش خیلی زیاد میشه و ماشینای تولید داخل اصلا برا تیون ساخته نشدن…