گروه فولکسواگن از کنفرانس رسانهای خود برای روشن کردن آیندهٔ بوگاتی استفاده کرده است. سال گذشته بود که این گروه خودروسازی برندهای بوگاتی، دوکاتی و لامبورگینی را موردبررسی قرار داد و چند ماه بعد در اواسط دسامبر اعلام شد که دوکاتی و لامبورگینی همچنان در گروه فولکسواگن باقی خواهند ماند. در آن زمان اما حرفی در مورد آیندهٔ بوگاتی زده نشد و به همین دلیل شایعاتی مبنی بر احتمال فروش این برند فرانسوی مطرح شد اما حالا مدیرعامل گروه فولکسواگن «هربرت دیس» رسماً همهٔ شایعات فروش بوگاتی را رد کرده است.
وی دراینباره گفته است:
پورشه در حال آمادهسازی مشارکتی است که قرار است با ریماک موردبحث قرار گیرد و پورشه از این [بوگاتی] سرپرستی خواهد کرد
وی در ادامه توضیح داده است که هنوز هیچ چیز نهایی نشده اما فولکسواگن میخواهد مسئولیت کنترل بوگاتی را به پورشه منتقل کند. وقتی این اتفاق افتاد نیز بهاحتمالزیاد پورشه جوینت ونچری با ریماک ایجاد خواهد کرد که البته سهم پورشه در آن کمتر خواهد بود.
پورشه اخیراً ۷۰ میلیون یورو در ریماک سرمایهگذاری کرد و سهام خود در این شرکت را به ۲۴ درصد رسانده است. با توجه به این سهام قابلتوجه، احتمال یک جوینت ونچر میان این دو شرکت بسیار قوی به نظر میرسد. از سوی دیگر، فروش جهانی بوگاتی سال گذشته به ۷۷ دستگاه کاهش یافته اما بااینحال، این تنها ۶.۱ درصد نسبت به فروش ۸۲ دستگاهی این شرکت در سال ۲۰۱۹ کاهش داشته است.
علی
۲۷ اسفند ۱۳۹۹بوگاتی اگر تغییر نکنه به گل میشینه چون سوخت فسیل تا یک دهه دیگه خیلی مصرفش کم میشه متاسفانه حتی دیوو، شیرون هم ارزششون میاد پایین در آینده
Hamid
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ارزششون میاد پایین؟! فقط مواظب باش 5 برابر نشه گل
RezaRs
۲۷ اسفند ۱۳۹۹دقیقا برعکس میشه دادا میشوند گنج و گوهر دست نیافتنی اون وخ
Angus_812
۲۷ اسفند ۱۳۹۹چه ربطی به سوخت داره اخه
مثله اینه بگیم سکه های هخامنش ارزش ندارن
چون الان پول کاغذی هست
از بوگاتی خوشت نمیاد الکی دلیل برای تخریبش نیار
در ضمن کسی هایپرکارو فقط به خاطر صدا یا سرعت پول بنزینش نمیگیره برای کمیاب بودنشه که خریدار داره
مثله جمرا و دیوو هنوز هیچی نشده بود در عرض یه هفته همه سفارش خریدشون پر شد
Hadi
۲۷ اسفند ۱۳۹۹اصن درستش همینه…
بوگاتی از گروه فولکس خارج بشه نابود میشه…
تصمیم درستی گرفتن چه برندی بهتر از پورشه برای کنترل کردن بوگاتی…
خیلی خوب شد که بالاخره تکلیفش معلوم شد…
Me
۲۷ اسفند ۱۳۹۹نه علی آقا
اگر تولیدش انبوه بود حرفت درست بود ولی با این تعداد نه
هرچی بگذره نایاب تر میشه و گرونتر
حالا هرچی دلش میخواد سوخت مصرف کنه
کسی نمیخواد باهاش مسافرکشی کنه که نگران سوختش باشه
بعدم مطمین باش تا ۳ سال آینده بیو سوخت ها به اندازه ای پیشرفت کردن که کلکسیونرها نگران از رده خارج شدن بنزین نباشن
محمد رستمی نژاد
۲۷ اسفند ۱۳۹۹کلا با ماشین هاش حال نمیکنم
از شیرون هزار تا مدل کشیدن بیرون با قیمت های عجیب غریب
بعد تفاوت های خاصی هم ندارن
مثلا چندونیچی(اسمش رو دقیق نمیدونم)
چه چیز خاصی داره
درسته خاص هست و قیمتش همخیلی بالا هست
ولی دقیقا چه چیزی داره من نمیدونم
شما دقت کن تمام ماشین های خاص تاریخ ویژگی منحصر به فردی از خودشون نشون دادن
از فراری بگیر تا لامبورگینی یا حتی اون خبر دیروز پدال
کرایسلر توربین کار
خب این ماشین یک ویژگی خاص داشته که الان اینقدر با ارزش شده
ولی اینکه چندونیچی چه ویژگی خاصی داره نمیدونم
یا حتی دیوو درسته بوگاتی میگه پیست محور هست
ولی بعید بدونم تایم خاصی بتونه بزنه .تازه سرعتش هم خیلی پایین تر هست
درسته خیلی گرون هست و در آینده هم گرون تر میشه
ولی چه چیز خاصی داره نمیدونم.
یا حتی چند وقت پیش بوگاتی یه مدلی از شیرون داد بیرون که روی درهاش طرح یه هواپیما قدیمی بود
بزرگ داشت به چیزی بود اون مدل از شیرون
با قیمت خیلی بالا تر از شیرون معمولی
یا حتی پور اسپورت که خیلی پیست محور هست
چه تایمی خاصی داره که اینقدر گرون هست نمیدونم
البته برای پولدار ها مهم نیست
بحث من سر ویژگی ها است
لطفا اگه میخواهید نظر بدید نگید گرون بودن ویژگی خاصش است یا اینکه تولید محدود است ویژگی خاصش است
حتی اگه تولید محدود هم باشه
مثلا ویژگی خاصی داره که تولید محدودش کرده ؟؟؟؟؟
البته این مدل از شیرون که رکورد سرعت رو زد خاص هست
اون مدل سوپر اسپرت 300+ رو میگم
دوستان بحث من سر ویژگی ها است
لطفا نظر درست بدین
Hamid
۲۷ اسفند ۱۳۹۹والا
بحث این کلکسیونر ها
فقط سود هست و سود
ماشین براشون خیلی فرق نداره
اون ارزشش در مرور زمان مهمه …
واسه همین کسی نمیاد سوناتا انبار بزنه! ولی خب میلیون ها دلار میده بابت یه ماشین که درسته سه برابر از سوناتا مثلا سریع تره اما سیصد برابر گرون تره!
Hamid
۲۷ اسفند ۱۳۹۹در ضمن منظور شما رو از نظر درست درک نمیکنم!
محمد رستمی نژاد
۲۷ اسفند ۱۳۹۹میگم که چه ویژگی داره که اینقدر گرون هست
و این همه مدل از شیرون بیرون کشیدن
Joker
۲۷ اسفند ۱۳۹۹بوگاتی…تریلی هم گشتاور کافی برای کشیدن اسمش نداره،خودروسازی که روی سیاره زمین به عنوان نماد قدرت و ثروت میشناسنش… از شیخ نشینای ثروتمند عرب گرفته تا گرسنگان افریقای جنوبی همه نام بوگاتی بر سر زبونشونه،خودروسازی که هر ننه قمبری خواست اسم در بیاره چسبید بهش تا بیفته سر زبونا،به قول مانی خوشبین بوگاتی نماد موفقیته حتی اگه صد تاشم داشته باشی کمه،اگه هزار مدل ماشین هم از سوپر بگیر تا هایپر تو پارکینگت پارک باشه بوگاتی که نباشه یعنی هییییچ،خدا از عمر دشمنای بوگاتی کم کنه بزاره رو عمر این کمپانی کبیر…الهی آمین?
محمد رستمی نژاد
۲۷ اسفند ۱۳۹۹اتفاقا لامبورگینی هست که تمام انسان های دنیا اسمشرو شنیدن
بوگاتی چند سالی هست که فعالیت داره و معروف شده
ولی لامبورگینی که دیگه نگم
بچه تو جنین مادر هم اسم لامبورگینی رو شده عزیز
Benz309 1974
۲۷ اسفند ۱۳۹۹کی گفته بیاین ایران اکثر مردم یه پراید و پژو رو میشناسن و بس بنزم اسمشو شنیدن بعضی ها آرم شم ندیدن مثل اون روز که یکی به لامبورگینی میگفت بنز !!!!???
سهند
۲۷ اسفند ۱۳۹۹در ایران لامبورگینی از رقبای خود معروف تر است ولی در اروپا و آمریکا و… فراری معروفترین است
همچنین فراری پرسابقه ترین و با افتخار ترین برند سوپر اسپرت ساز جهان است.
porsche
۲۷ اسفند ۱۳۹۹پورشه نخوده؟
سهند
۲۸ اسفند ۱۳۹۹نه پورشه هم با سابقه و پر افتخار است و یکی از بهترین برند های جهان است
T.C.B.K
۲۷ اسفند ۱۳۹۹دیدید گفتم….
صنعت خودرو اروپا کلا 3 حالته :
1 = یا ورشکست میشن
2 = یا مثل ولوو توسط دیگر برند ها خریداری میشن
3 = یا با دیگر شرکت ها ترکیب میشن.
دیدید گفتم… دیدید گفتم زمان همه چیز رو مشخص میکنه….
زمان همه چیز رو مشخص میکنه… دستت درد نکنه زمان جون !!!!!
اینم بوگاتی… رفت ترکیب شد با دیگر برند ها. یعنی گزینه 3 ( میشه گفت حدودا گزینه 3 )
‘ الان بعضی ها میان دیس لایک میدن. ولی متاسفانه هیج موجودی نمیتونه از دست واقعیت فرار کنه ‘
Navid_bivaN
۲۸ اسفند ۱۳۹۹خب صنعت امریکا و کانادا هم الان همینجوره. یا ورشکست میشن، یا توسط غول های بزرگ تر صاحب میشن. یا جوینت ونچر تشکیل میدن که بزرگ تر بشن
Benz309 1974
۲۷ اسفند ۱۳۹۹بوگاتی تو همین فلوکس بمونه به نفع خودشه.
porsche
۲۷ اسفند ۱۳۹۹من خیلی از بوگاتی بدم میاد. نمیدونم چرا اما ازش متنفرم