پورشه

پورشه 911 توربو S منهارت، منجنیق 850 اسب بخاری!

با معرفی پورشه ۹۱۱ توربو و توربو S جدید، نسخه‌های ۹۹۱.۲ این خودرو به محصولی کارکرده تبدیل شده که خب خبری بسیار خوب برای طرفداران این برند است. بسیاری از مشتریان و مصرف‌کنندگان پورشه ۹۱۱ توربو به دنبال تصاحب قوی‌ترین نسخه از این خودرو بوده و بسیاری از آن‌ها نیز مدل‌های قدیمی ۹۹۱.۲ توربو S را خواستار هستند. این امر نه تنها باعث افزایش نقل‌وانتقال این خودروها در بازار شده بلکه باعث افت قیمت مدل‌های کارکرده ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۱.۲ نیز می‌شود. این هم خبر بسیار خوبی است زیرا منهارت جدیدترین پکیج تیونینگ خود برای این خودرو را اعلام کرده و ما با یک هیولای ۸۵۰ اسب بخاری طرف هستیم.

پورشه ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۱.۲ از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ تولید شده است. در سال‌های پایانی تولید این نسل از ۹۱۱ شاهد بهبود پرفورمنس و همچنین حذف مشکلات مدل‌های اولیه بوده‌ایم. پلتفرم این خودرو نقطه شروع فوق‌العاده‌ای برای منهارت بوده است. نتیجه استفاده از پکیج TR850 منهارت رسیدن به قدرت ۸۵۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۹۰ نیوتون متری بوده که نسبت به قدرت ۵۸۰ اسبی و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری مدل استوک افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.

به منظور افزایش ۲۷۰ اسبی قدرت و ۳۹۰ نیوتون متری قدرت، منهارت روی بهبود توربوها، اضافه کردن اینترکولر و اگزوز جدید، تنظیم دوباره ECU و گیربکس PDK و… کار کرده است. همین لیست تغییرات خودرو نشان دهنده میزان فوق‌العاده بودن پورشه ۹۱۱ توربو S است. از طرف دیگر می توانیم میزان انعطاف پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی پورشه در پذیرفتن چنین ارقام سنگینی را تحسین کنیم.

منهارت می‌گوید این هیولا شتاب صفر تا ۱۰۰ و ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۴ و ۴.۹ ثانیه‌ای دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. MASIHA

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (947 ديدگاه)

    صفر تا ۲۰۰ ۴.۹ ثانیه؟؟؟
    اوه چه هیولایی…

    موافقم 39
    مخالفم 7
    1. NISSAN GTR SOLTAN

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (187 ديدگاه)

      داداش گلم اون 9.4 ثانیه هست نه 4.9
      توی متن اشتباه نوشته

      موافقم 19
      مخالفم 2
      1. NISSAN GTR SOLTAN

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (187 ديدگاه)

        دوستان من این رو توی منابع خارجی چک کردم و از جمله ی rush through the 200 km/h استفاده کرده بود و اگه جمله قبلش رو بخونید بهتر متوجه میشید ینی زمان ۴.۹ ثانیه درسته فقط مثل اینکه این زمانو از ۱۰۰ کیلومتر در ساعت محاسبه کرده ینی ۰ تا ۱۰۰ توی ۲.۴ و ۱۰۰ تا ۲۰۰ توی ۴.۹ که شتاب کلی ۰ تا ۲۰۰ اش میشه ۷.۳
        حالا نظر آقا شاهین رو نمیدونم

        موافقم 19
      2. MASIHA

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
        سوابق: (947 ديدگاه)

        اهاا
        تعجب کردم…

        موافقم 8
        مخالفم 1
  2. ارشیاsvj

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    اوه اوه
    اگه طراحی اون نسل جدیدو داشت نسل جدید رو به چالش میکشید!

    موافقم 12
    مخالفم 1
    1. Hadi

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2197 ديدگاه)

      عجب قدرتی داره لامصب…
      احتمالا ۴۰۰ متر رو زیر ۹.۵ میزنه ?

      موافقم 13
      مخالفم 5
  3. Sina

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (831 ديدگاه)

    اوف
    0 تا 200 زیر 5 ثانیه

    موافقم 14
    مخالفم 11
    1. Just bentley continental

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (564 ديدگاه)

      فک کنم ۱۰۰ تا ۲۰۰ ۵ ثانیه ای داره.با عقل جور در نمیاد صفر تا دیویست زیر ۵.
      هایپرکارا همچین تایمی ندارن.

      موافقم 22
      مخالفم 4
  4. Hamidreza

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2464 ديدگاه)

    آخ آخ چقدر این نسل رو دوست دارم
    بنظرم پشتش خیلی گیراتر از نسل جدیده ! در ضمن عجب هیولایی هست این ماشین !!!!!!!!

    موافقم 17
    مخالفم 1
  5. Enzo

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (319 ديدگاه)

    شتاب اولیه رو مطمئنا روی 2 ثانیه میزنه. توربو s استوک شتابش زیر 2.5 که وا ی به حال اینکه قدرتش دویستو خورده ای بیشتره

    موافقم 12
    مخالفم 1
  6. Erfan

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (162 ديدگاه)

    این عالیه تازه رکورد اسلالوم جهان هم توسط پورشه باکستر شکسته شد

  7. ehsan

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (192 ديدگاه)

    ممنون آقا شاهین چه لوگوی قشنگی دارین
    پورشه ۹۳۵ رو اطلاعی ازش دارین فکر کنم چند تا پیست تایم زده
    با تشکر از شما

    موافقم 8
    مخالفم 1
    1. شاهین

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (4698 ديدگاه)

      خواهش میکنم احسان جان ❤

      موافقم 7
      مخالفم 1
  8. حسین دهمرد

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (2647 ديدگاه)

    الان یه سرخوشی میاد میگه اگزوزاش بد هست و اگه دوتا اگزوز دایره ای داشته باشه خوبه.

    موافقم 7
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا