لقب PP-911 اینک برای یک خودروی پورشه ۹۱۱ توربو با موتور شش سیلندر ۳.۸ لیتری توربو تقویت شده بکار میرود که با هزینه ای ۱۲ هزار یورویی نسبت به ۹۱۱ توربوی استاندارد، عملکردی فوقالعاده را به نمایش میگذارد.
پیشرانه تقویت شده توسط PP-Performance قادر است ۶۶۱ اسب بخار نیرو و ۸۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید نماید که ۱۴۷ اسب بخار و ۱۶۰ نیوتن متر نسبت به نسخه استاندارد افزایش یافته است. نتیجه چنین جهشی در قوای تولیدی این است که شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت این کوپه مهارناپذیر به ۲.۵ ثانیه و شتاب صفر تا ۱۹۳ کیلومتر بر ساعت آن به ۸.۲ ثانیه رسیده است و از همه مهمتر مسافت ۴۰۰ متر را از سکون در ۹.۸۹۶ ثانیه طی میکند و در انتهای این مسیر به سرعت ۲۲۱.۷۴ کیلومتر بر ساعت میرسد که یکی از بهترین رکوردها برای پورشه ۹۱۱ تیون شده است. البته با نگاهی به رکوردهای درگ تایمز، میبینیم که خودروهای زیادی با رکوردهای بهمراتب بهتری از این پورشه وجود دارند و اینکه PP-Performance خودروی خود را رکوردشکن نامیده، جای سؤال دارد. [jwplayer mediaid=”۱۰۲۳۱۳″] [دانلود ویدئو]۱۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
سجاد
۲۰ بهمن ۱۳۹۳وقتی تیونر های با سابقه ای مثل “راف” هستن ،
جایی برای این تیونرهای جدالتاسیس نیست .
Mostafa&S
۲۰ بهمن ۱۳۹۳دیوونه کنندست…
Ahmad..F12
۲۰ بهمن ۱۳۹۳سجاد جان جسارتاً تیونر pp-performance اصلاً جدیدالتاسیس نیست
معمولاً روی اکثر خودروها هم کار میکنه
سجاد
۲۰ بهمن ۱۳۹۳احمد جان ،
جسارتاً به من حق بده که به pp-performance با 12 سال سابقه کار در مقابل RUF با 75 سال سابقه کار بگم جدیدالتاسیس!
حسین
۲۰ بهمن ۱۳۹۳این ماشین عجب چیزیه من خیلی از پورشه خوشم میاد
E 36
۲۰ بهمن ۱۳۹۳موشک ساخته یارو !!
ELDORADO
۲۰ بهمن ۱۳۹۳جالبه پورشه خداییش دانشش توزمینه هندلینگ و شاسی و ساخت پلت فرم مرگ نداره
farzad
۲۰ بهمن ۱۳۹۳از وقتی یادم میاد عاشق پورشه 911بودم
pony car
۲۰ بهمن ۱۳۹۳فقط یک ماشین هست که یک عمر اگه سوار شی دلت نمیزنه اونم پورشست
pony car
۲۰ بهمن ۱۳۹۳اصالت برای یک عمر یعنی پورشه
سعید
۲۰ بهمن ۱۳۹۳من که از تیون و تیونینگ زیاد خوشم نمیاد،مخصوصا اونایی که قدرت ماشین رو میبرن بالای هزار اسب یا تغییرات زیادی تو ماشین ایجاد میکنن،اینجوری دیگه خیلی بی مزه میشه،ماشین استاندارد واستوک هر شرکت خیلی بهتره،نهایتش یه تعویض رینگ ولاستیک و یا تغییر رنگ ماشین به یه رنگ خاص :)
REZA
۲۰ بهمن ۱۳۹۳سپورت تر از همیشه
پیکان جوانان
۲۰ بهمن ۱۳۹۳س…
پرچم بالا
ء5
۲۰ بهمن ۱۳۹۳دید پشتش با این لاستیک معرکس !
صادق
۲۰ بهمن ۱۳۹۳وقتی که داشتم قدرت و گشتاورش رو میخوندم با خودم داشتم میگفتم که این میتونه رقیب 488 بشه ولی وقتی رکوردای شتابش رو خوندم دیدم که نه، همچین رقیبای خوبی هم برای هم نیستن!!! (البته میدونم استوک نیست و کلا با هم فرق دارن، کلی گفتم)
جدای از قابلیتاش به نظرم ظاهرش هم خوب شده، درسته که تغییرات کمی داشته و خب هم سادگی رو نگه داشته و هم در عین سادگی زیبا شده
ارادت
سروش شیرازی
۲۱ بهمن ۱۳۹۳اگه میزاشتن صب بشه ازش عکس میگرفتن بهتر بود
tadano
۲۱ بهمن ۱۳۹۳کار خاصی انجام نداده که این کار تو ایران سالهاست که داره انجام میشه ( تیون 911 ) فرمون 911 رو هیدرولیک میکنن رو 1924 کولر میبندن رادیات 608 و 808 رو 911 ای میکنن و خیلی کارای دیگه .
سوپاپ
۲۱ بهمن ۱۳۹۳خیلی عالیه یه نگاهی به باله پشتیش و چراغ هاش بندازین واقعا روح آدمو جلا میده
lonely
۲۴ بهمن ۱۳۹۳اصالت رو توی ماشین های پورشه به طور کامل میتوان دید