تک آرت با معرفی پکیج پرفورمنس خود برای نسل ۹۹۲ از پورشه ۹۱۱ کوپه و کابریولت طیف محصولات تیون شده این خودروساز را گسترش داده است.
این تیونر آلمانی اگزوز اسپورت تیتانیومی با مدیریت صدای دینامیک را برای این خودرو در نظر گرفته و طبق گفتههایش این سیستم اگزوز صدای خارقالعاده با بک فایرهای احساسی را به ۹۱۱ ارزانی میدارد.
راننده میتواند مشخصات صدایی را با استفاده از حالتهای رانندگی عادی تنظیم کند. البته صدای تولیدی اگزوز با توجه به استایل رانندگی و بهصورت خودکار نیز تنظیم میشود.
این اگزوز اسپورت ۴۰ درصد سبکتر از نسخه فولادی ضدزنگ بوده و آمادهی نصب روی خودرو میباشد. پکیج اگزوز تک آرت شامل مافلر کنترل شده توسط سوپاپ، مدیریت سوپاپ الکترونیکی و سیمکشی ویژه میباشد.
اگر خودروی شما از نوع کررا S یا 4S باشد و کیت قدرت تک آرت نیز سفارش داده شود سوئیچ کردن از حالتهای رانندگی نرمال به اسپورت یا اسپورت پلاس باعث افزایش ۶۰ اسب بخاری قدرت پیشرانه خواهد شد. به این موارد باید خروجیهای اگزوز کربنی با طرح شفاف یا مات را هم اضافه کرد.
از نظر ارتقای بخش قوای محرکه نیز علاوه بر کیت قدرت تک آرت برای مدلهای کررا S و 4S، ۸۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰ نیوتون متر گشتاور هم برای مدلهای فاقد فیلتر ذرات بنزین GPF تدارک دیده شده و بنابراین قدرت کل به ۵۳۰ اسب بخار و گشتاور هم به ۶۳۰ نیوتون متر میرسد. در مدلهای مجهز به GPF کل قدرت خودرو ۵۱۰ اسب بخار و گشتاور هم ۶۱۰ نیوتون متر است.
وقتی راننده بهصورت خودکار حالتهای رانندگی اسپورت و اسپورت پلاس را انتخاب کنید کیت افزایش قدرت تک آرت بهصورت خودکار فعال خواهد شد. پس به این ترتیب پورشه ۹۱۱ در حالت رانندگی عادی همان قدرت و گشتاور استاندارد خود را خواهد داشت.
joojoo
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹شکر میون کلامتون….
ظاهرا مشخصات فنی مدل های رده بالاتر corvette لو رفته…
تریم z06 قدرت 650 اسبی و گشتاور 811 نیوتون متری…موتور 5.5 لیتری توربو
تریم grand sport قدرت 600 اسبی و گشتاور 675 نیوتون متری….موتور 6.2 لیتری هیبریدی
تریم ZR1 قدرت 850 اسبی و گشتاور 1118 نیوتون متری…موتور 5.5 لیتری تویین توربو
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تریم ZORA قدرت 1000 اسبی گشتاور 1322 نیوتون متری….موتور 5.5 لیتری هیبریدی تویین توربو
تریم زورا رسما هایپرکار های نسل اینده ی فراری و پورشه و مکلارن رو هدف قرار داده….
مهدی
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹این نسل چند ساله داره تولد میشه
وقتی بچه بودم اینم بود
محمد
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹عالی که عالی تر شد
حسین دهمرد
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹چه خوب میشد پانامرا رو هم مثه همین ۹۱۱ موتور عقب میزد ولی فک کنم نمیشد فاصله محوری از این بیشتر بشه بخاطر حرکت پاندولی.
حسین
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹باید اتاق ماشینا میبردن جلو و کاپوتا کوتاه تر میکردن
خخخ
بازم نمیشه چون لاستیکا میان تو اتاق و چون اتفاع نداره نمیشه مثل اتوبوس انداختشون زیر کابین
علیرضا
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹بزرگترین عیب ۹۱۱ صدای بم سیستم اگزوزه که بدجور توی ذوق میزنه . تک آدت دقیقا نقطه ضعفش رو به نقطه قوت تبدیل کرد
????vw
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹چرا حرف برای گفتن داشته ؟؟. برو صدای ۹۱۸ اسپایدر رو گوش کن و یا ۹۱۱ gt3 رو سرچ کن ببین صدا یعنی چی؟
علیرضا
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹من دقیقا ۹۱۱ پایه رو میگم .gt3rs که خودروی مورد علاقه خودمه یا ۹۱۸ که اسطورس . ولی هنوزم میگم واقعا نمیفهمم چرا کاررا و کاررا اس هیچوقت صدایی همتراز رقبا نداشتن برخلاف پرفورمنس فوق العادش
Khosrow
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹باقلوای شکلات تلخ با چای / گرمم میکنن هر دو با ایشون ☝ ..
Farzad
۹ اردیبهشت ۱۳۹۹تک آرت کارش فوق العادس
Behrouz. anzali
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹کدوم سایت خارجی مشخصات کوروت رو اعلام کرده ؟؟ یا شورولت اعلام کرده؟ اگه میشه میتونید بهم بگید .ممنون میشم؟