بیایید اعتراف کنیم! پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۶ بچهی دردسرسازی بوده است. این خودرو تصمیم پورشه برای استفاده از پیشرانه آبخنک را برجسته کرد، تصمیمی که برخلاف سنتهای این برند بود. طرفداران پورشه همچنین انتقاداتی به طراحی این خودرو داشتند چراکه آن را در ارتباط با نسلهای پیشین ۹۱۱ نمیدانستند.
همهی این تغییر و تحولات قدیمی به این معنی است که شما هماکنون میتوانید نسخهای تمیز از ۹۱۱ کد ۹۹۶ را با قیمتی کمتر از ۳۰ هزار دلار خریداری کنید. اگر فکر میکنید طراحی این خودرو خیلی ساده است یک راهحل خوب برایتان پیدا کردهایم.
ویلنر که عنوان بزرگترین و مشهورترین کارخانه تیونینگ بلغارستان را یدک میکشد تصاویر رسمی از پروژه ۹۱۱ کررا کابریولت (۹۹۶) خود را منتشر کرده است. این خودرو دگرگونی عظیمی در بدنه و کابین را تجربه نموده و اگرچه طراحی ظاهری آن به ویژه چراغها و کیت بدنه شلوغش باب میل همه نباشد اما کابین دنیای دیگری است. در بخش داخلی این خودرو میتوان استفاده از چرم در اکثر نقاط شامل داشبورد، ستونهای A، پانل دربها، آفتابگیرها و… را مشاهده کرد. کنسول مرکزی هم پذیرای تریم چوب شده و بسیاری از دکمهها دارای رنگ رز کوپر ویلنر هستند.
آتاناس ویلنر مدیر این شرکت افترمارکتی میگوید:
این خودرو سنی بیش از ۲۰ سال داشته و کابین و ظاهر آن فریاد میزدند که من پیر شدهام! اما مشکل در فرمها و شکلها نبود زیرا این بخشها با استفاده از متریال و تکنیکهای برجسته بازسازی میشوند؛ و این دقیقاً همان چیزی است که ما انجام دادیم.
برخی جزئیات خاص هم بکار رفتهاند که از جمله آنها میتوان به نشان V فلزی روی فرمان، میخهای آهنی روی جعبهداشبورد و صندلیها و پلاک سفارشی با نام مشتری و شماره ۰۱/۰۱ اشاره کرد.
ویلنر در آخر گفته است: “خیلی برجسته و متمایز است؟ ما هرگز کاری معمولی انجام نمیدهیم…”
Elmiraj
۲۵ دی ۱۳۹۸پدال خبری از GMC YUKON جدید نداری انگار….
برای نخستین بار یوکان هم نسخه جدید آفرودی AT4 داره…
.
آخرت شاسی بلند… یعنی اول ابهت بوده بعد ماشین شده…???
ایمان
۲۵ دی ۱۳۹۸عالی شده ؛ حرف نداره ؛ ما هرگز کاری معمولی انجام نمی دهیم
خبر جدید زیاد شده مثل معرفی GMC یوکان ، جنسیس GV۸۰ و تویوتا سوپرا GR
درباره ( وینچ ) جدید ارائه شده در مدل های فورد سوپر دیوتی هم مطلب بزارین
با تشکر …. 🌹🌹🌹🌹