پورشه مدلهای سال ۲۰۲۱ از ۹۱۱ کررا S و 4S در اروپا با گیربکس ۷ سرعته دستی معرفی کرده است. این خودروساز آلمانی عرضه این گیربکس در بازار آمریکا را نیز تائید کرده است.
پورشه چندین سال است گیربکس ۷ سرعته دستی را در برخی مدلهای ۹۱۱ عرضه میکند و حالا تائید کرده این گیربکس در بازار اروپا هم برای مدلهای کررا S و 4S در دسترس خواهد بود. سفارش این گیربکس هزینه اضافی برای مالک در بر نخواهد داشت و تمامی مدلهای خریداری شده با این گیربکس بهصورت استاندارد به پکیج اسپورت کرونو مجهز خواهند بود.
از جمله ویژگیهای پکیج یاد شده میتوان به صفحهنمایش دمای لاستیک اشاره کرد. این صفحهنمایش زمان سرد بودن لاستیکها رنگ آبی را نشان داده و زمانی که در دمای بهینه باشند رنگ سفید را اعلام خواهند کرد. پکیج اسپورت کرونو همچنین شامل عملکرد قطع کلاچ دوبل خودکار است که در موقع معکوس دادن سرعت پیشرانه را افزایش داده و بهترین تعویض دنده صورت گیرد. به لیست ویژگیهای پکیج اسپورت کرونو باید دستهموتورهای فعال، حالت اسپورت PSM، حالتهای رانندگی متنوع، کرنومتر و برنامه پیست پورشه را هم اضافه کرد.
پورشه ۹۱۱ کررا S مدل ۲۰۲۱ مجهز به گیربکس ۷ سرعته دستی شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۲ ثانیهای دارد.
البته برخی بهروزرسانیهای دیگر هم برای مدل ۲۰۲۱ این خودروها وجود دارد. برای مثال سیستم InnoDrive پورشه هماکنون در دسترس خریداران است. این سیستم از دادههای ناوبری برای محاسبه نقاط مناسب شتاب گیری و کاهش سرعت استفاده کرده و این کار را با توجه به پیچها و شیب مسیر انجام میدهد. یک عملکرد تنظیم ارتفاع هوشمند نیز وجود دارد که به سیستم لیفت جلو اجازه میدهد ارتفاع این بخش را بهصورت خودکار تنظیم نماید.
مورد بعدی هم پکیج چرم ۹۳۰ برای پورشه ۹۱۱ مدل ۲۰۲۱ است. این پکیج کابین شامل پانلهای صندلی و درب دوخته شده میباشد. این خودروساز محبوب همچنین شیشههای محافظ صدای سبکوزن و سیستم نورپردازی کابین با هفترنگ گوناگون را در نظر گرفته است. نهایتاً هم یک رنگ بدنه جدید به نام سبز پیتون هم در دسترس خریداران میباشد.
ممد ژانگولر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹کیفیت ساخت از همه جاش میچکه
هندلینگشم که نگم بهتره
اوج قدرت زیر پوشش سادگی
گرگی در پوست جنتل من
فری
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹گیربکس فقط دستی با سر دنده شیشه ای گرد گیربکس اتومات دوست ندارم
Moein
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹دام میخواد محکم بغلش کنم??
ولی همچنان منتظر نسخه gts هستم
بنظرم پورشه تو نسخه های gts خودش حد اعلای پرفورمنس ( در حد نیاز مردم عامه و جاده های خارج از پیست ) و راحتی رو همزمان ارائه میده
خلاصه ۹۱۱ عشقی?
Hadi
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹وای خدا دستی شد…
یعنی اوج لذت…
Farzad
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹رنگ سبز پیتون چیزی در حدود ۱۰۰ هزار دلار برای مشتری های پورشه آب میخوره !!
amir???
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ای کاش یه عکسی از رنگ سبز پیتون هم قرار میدادید
Farzad
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹https://www.pedal.ir/پورشه/رنگ-100-هزار-دلاری-پورشه-911-توربو-s/
ارش
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹آخر تکنولوژی و مهندسی.
car lover
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹چی همش 4.2؟
اووو ببخشید این نسخه دنده دستیشه
پی دی کیش که اوج مهندسی انسانه میارتش زیر 1.9
مبارک صاحابش
یا حق
امین
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹این همه تکنولوژی در یک خودرو جمع شده
خود ماشین میگه کی شتاب بدی کی ترمز کنی بهتره
اتومات ارتفاع تنظیم میکنه دمای لاستیک برای بهترین عملکرد اطلاع میده اسپرت کرونو که دیگه نگو
خدای من مگه میشه ! چطور میشه بعضیا میگن این تکراریه و دوسش نداریم
پورشه عصاره تکنولوژی در صنعت خودرو هست تا پورشه هست زندگی باید کرد
معشوق یک عشق ماشین واقعی پورشه