اگر شما یکی از طرفداران سرسخت گیربکسهای دستی به ویژه در پورشه ۹۱۱ بودید امروز روز خوبی برای شماست. این خودروساز آلمانی تائید کرده گیربکس ۷ سرعته دستی در این خودرو ارائه میشود؛ و بهترین قسمت خبر اینکه مدل دستی کررا ارزانترین نسخه ۹۱۱ میباشد.
نهتنها پورشه گیربکس دستی را بدون دریافت هزینهای اضافی روی مدلهای کررا S و کررا 4S ارائه میکند بلکه پکیج اسپورت کرونو را نیز بهصورت رایگان در دسترس مشتریان این خودروها قرار داده است. این پکیج شامل دستهموتورهای فعال، حالت اسپورت برای سیستم مدیریت پایداری پورشه، سیستم هماهنگی با دور پیشرانه و… میباشد. پکیج موردبحث بهصورت عادی قیمت ۲۷۲۰ دلاری دارد. ۹۱۱ دستی همچنین با دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی و هدایت گشتاوری عرضه شده اما مدلهای اتوماتیک از دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی سود میبرند.
پورشه تائید کرده در حال حاضر برنامهای برای عرضه گیربکس ۷ سرعته دستی روی مدلهای استاندارد کررا و کررا ۴ ندارد. قطعاً این خبر به مذاق طرفداران نسخه کمتوانتر پورشه ۹۱۱ خوش نخواهد آمد اما حدس میزنیم محدود کردن گیربکس دستی به مدلهای S میتواند مشتریان را به سمت مدل گرانتر و قویتر ۴۴۳ اسب بخاری سوق دهد.
اگرچه گیربکس دستی هیجانانگیزتر است اما ۹۱۱ مجهز به آن خیلی سریع نخواهد بود. پورشه میگوید شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت مدل کررا S هاردتاپ مجهز به این گیربکس حدود ۴ ثانیه میباشد. در مقام مقایسه باید گفت شتاب مدل مجهز به گیربکس دوکلاچه ۳.۳ ثانیه اعلام شده است. پورشه قول داده جزئیات بیشتری را در زمان عرضه رسمی این گیربکس منتشر کند.
Amir.ferrari
۱۰ آبان ۱۳۹۸وقتی با ۴۴۰ تا اسب ۸۰۰ اسب امریکایی رو قورت میده خدا میدونه تو نسخه turbo s میخواد چه بلایی به سر رقبا بیاره…
اسب بخار واقعی فقط آلمان،۲۰۰ اسبش = ۱۰۰۰ اسب امریکایی
Saeed
۱۱ آبان ۱۳۹۸بازم تو؟؟
بعدشم چجوری قورت داده؟؟
لانچ پورشه راحته ولی هلکت رد آی مثل ماشین درگستر های حرفهای؛ باید لاستیک گرم کنه بعد لانچ کنترل رو فعال کنه.
اگه هلکت رو توی اون درگ موتور ترند لاستیک هاشو گرم میکردن، به جزء سنا دیگه هیچ ماشینی شانسی مقابلش، تو اون درگ موتور ترند نداشت…
mehran911
۱۱ آبان ۱۳۹۸(((( اگه هلکت رو توی اون درگ موتور ترند لاستیک هاشو گرم میکردن، به جزء سنا دیگه هیچ ماشینی شانسی مقابلش، تو اون درگ موتور ترند نداشت…)))
این حرفارو جای دیگه نزنید
حتما اگه زمین طرف هلکت یکم شیب داشت حتما زمانش بهتر میشد !
اون برگذار کننده ی درگ وقت و حوصله کافی نداره تا مثل دیمن ecu رو دستکاری و سوختش تعویض کنه و چمیدونم C16 تو باک ماشین بریزه و صندلی ها رو برداره و …. آخرش تازه اگه راننده خوب باشه رکورد بزنه
با عرض پوزش به اینا میگن دلقک بازی
( پیشنهاد میدم تست دیمن و سه تا آمریکایی رو تو گرند تور ببینی )
کاری به زمان هلکت و امثالهم ندارم صرفا منطقی نظر بدید
Saeed
۱۱ آبان ۱۳۹۸حتما که به تنظیم ecu نیاز نیست دوست عزیز. همین که لاستیک هاش گرم بشه، یعنی چسبندگی بیشتری بهش میده و موقع لانچ کمتر لیز میخوره
چرا سنا اول درگ از همه عقب افتاد؟
چرا وسط درگ یهو از همه سبقت گرفت؟
تازه لاستیک های سنا از تروفئوr بوده…
همین که هلکت لاستیک هاشو گرم میکرد، حداقل نیم ثانیه سریعتر بود و نتیجهش هم متفاوت
راننده های موتور ترند که آماتور نیستن…..
MAHDI
۱۰ آبان ۱۳۹۸طراحی 911 در این نسل به کمال رسیده. اونم در این رنگ که سخت آدمو عاشق خودش میکنه.از نظر عملکرد که واقعا نیازی به تعریف نداره.
خیلی خیلی زیبا و بی نهایت دوست داشتنیه!!!
چقدرهم دسته دنده دستی به کابینش میاد!!!!!!!!!!!