یک خودروی متوسط طول عمر حدود ۷ یا ۸ ساله دارد اما یک هایپرکار وضعیت کاملاً متفاوتی را نشان میدهد. این خودروهای بسیار پیچیده و گرانبها تنها برای مدتزمان محدودی در دسترس بوده و تنها چند صد دستگاه از آنها تولید میشود. این بار دربارهی پورشه ۹۱۸ اسپایدر صحبت میکنیم که نسخهی تولیدی آن در سپتامبر سال ۲۰۱۳ در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی شد و در ژوئن سال ۲۰۱۵ و ۲۱ ماه پس از تولید، آخرین دستگاه از این هایپرکار هیبریدی خط تولید را ترک نمود؛ و دیگر بازنمیگردد…
با این وجود یکی از هنرمندان روسی تصمیم گرفته تا رندری از نسخهی فیس لیفت ۹۱۸ اسپایدر را به ما ارائه کند. منبع الهام اصلی این هنرمند پورشه میژن E کانسپت است که در بخش عقبی میتوان چراغهای ادامهداری را دید که همخوانی بسیار مناسبی با این خودرو دارند. سپر خودرو نیز بازطراحی شده و حالا دربرگیرندهی یک جفت ورودی هوا است.
در بخش جلویی هم چراغهای تمام LED میژن E بکار گرفته شده و شکافی مرکزی نیز روی کاپوت دیده میشود. برخی تغییرات ملایم نیز در سپر صورت گرفتهاند و ورودیهای هوای اضافی نیز در آن وجود دارند. در کل فکر میکنیم تغییرات بخش عقبی خودرو مؤثرتر از سایر بخشها هستند.
enzo
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶918 و امثالهم اپتیما نیستن که با فیس لیفت دوباره بیان تو بازار
این ماشینا معیار و سنگ محکن و این جانشینشون هست که میاد و معیارهارو به روز میکنه
پرهام
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶چ خوشگل شده?
فريد
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶میژن!!!!!
mehran911
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶خوب طراحی کرده
هر چند ۱۰ سال خیلی دیره ولی میدونم قطعا ارزشش رو داره
.
۹۱۸ همین ۲ روز پیش دوباره برای رکورد گیری به پیست nurburgring برگشته به گفته خیلی از سایت ها هنوز دلیل اینکار پورشه مشخص نشده
.
راستی 918اُمین کامنتم تو پست ۹۱۸ بود
.
ever ahead
KING 918 (محمدرضا)
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶فدایی داری مهران جان …………
918 رفته پوز لامبو رو بزنه …………..
جانشینش تا دو سال دیگه عکساش میاد اقا این – اینم نشون =
امپراتور لامبورگینی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶918 هر چقدر زور بزنه دستش به صورت لامبو نمیرسه. ???
"Amir"
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶لامبوی همیشه تنفس طبیعی ??????
ونوم اف ۵
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶بعضی از این روس ها هم خوب هنرمندایی هستن ایکاش کمپانی های روسی از وجودشون استفاده کنن مثل لادا و … و یه حالی به طرحهاشون بدن