پورشه ماکان نه تنها زیباترین قدبلند این برند بلکه یکی از بهترین کراس اوورهای کامپکت از نظر هندلینگ در بازار است.
نسخهی فیس لیفت شدهی این خودرو با تغییراتی در ظاهر مخصوصاً در بخش عقب معرفی شده است. البته ماکان هنوز هم فاقد برخی ویژگیهای خاص رقبایی همچون رنجروور ولار و آلفارومئو استلویو میباشد.
اینجاست که پکیجهای اسپورت و اسپورت پلاس تک آرت وارد میدان میشوند. این پکیجها که برای تمامی مدلهای ماکان مناسب هستند باعث بهبود ظاهر و پرفورمنس این شاسیبلند لوکس میشوند.
در قلب هر دو پکیج کیت آئرودینامیکی تک آرت قرار گرفته که ظاهر عضلانیتری را به ارمغان میآورد. این جزئیات شامل قطعات فیبر کربنی آئرودینامیکی همچون اسپویلر عقب، پوشش آینهها و لبهی جلویی (منحصراً در پکیج اسپورت پلاس) میباشند. گلگیرهای پفکردهتر و رینگهای فرمولا IV تک آرت نیز بخش دیگری از این پکیج را تشکیل میدهند.
داخل کابین ماکان تک آرت میتوان غربیلک فرمان اسپورت این تیونر با قطر ۳۶۰ میلیمتری را دید. این فرمان از چرم پوشیده شده است. کفپوشهای دستساز با نشانهای اسپورت و اسپورت پلاس و رکابهای داخلی در با لوگوی تک آرت هم توجه رانندگان را به خود جلب خواهند کرد.
مشتریانی که خواهان بهبود پرفورمنس خودروی خود هستند باید پکیج اسپورت پلاس را انتخاب کنند. این پکیج شامل کیت قدرت و سیستم اگزوز جدید با چهار خروجی اگزوز است. این پکیج قدرت برای تمامی مدلهای ماکان در دسترس میباشد.
كامي
۸ آبان ۱۳۹۷پورشه تیون لازم نداره !
Reza
۸ آبان ۱۳۹۷ماه شده ماه
عکس ششم منو کشت
sina
۸ آبان ۱۳۹۷ماکان خعلی خوبه
بیشتر از کاین دوسش دارم
Amin
۸ آبان ۱۳۹۷بهترین کراس اوور کامپکت از لحاظ هندلینگ در بازار
دیگه حرفی باقی نمیمونه
King918
۸ آبان ۱۳۹۷وای پروردگار ……این چرا این قشنگه …
میتونم سال ها نگاهش کنم
mahdy
۸ آبان ۱۳۹۷اینقد بدم میاد لگوی تیونر رو ماشین باشه !!!
اونم به جای لگویی مثل پورشه