پورشه

پکیج گرند جی تی برای پانامرا

فرانکفورت ۲۰۱۳: تک آرت با معرفی پکیج Gran GT اولین تیونری شد که به سراغ فیس لیفت پانامرای ۲۰۱۴ می رود . . .

Techart Porsche Panamera Grand GT
Techart Porsche Panamera Grand GT

کیت بدنه گرند جی تی که ۴۲ میلیمتر در محور جلو و ۸۴ میلیمتر در محور عقب به عرض پانامرا افزوده است، از ترکیب فیبرکربن با پلی اورتان ساخته شده که شامل سپر جدید جلو با ورودی هوای نسبتا بزرگ، کاپوت جدید، رکاب های جانبی، گلگیرهای عریض تر، اسپویلر سقفی، باله ثابت عقب و دیفیوزر عقب می شود. تک آرت همچنین از سیستم اگزوز فولادی ضد زنگ بهره گرفته که خروجی های دوبل در طرفین دارد.

برای رینگ ها، تک آرت دست مشتریان را باز گذاشته تا طرح های مختلف را با سایزهای ۲۰ تا ۲۲ اینچی سفارش دهند؛ البته پیشنهاد ویژه تیونر رینگ های ۲۲ اینچی فورج کاری شده Formula III است که با رنگ مشکی براق تزیین شده اند.

درون کابین خودرو نیز علاوه بر تریم کربنی، دو نمایشگر هفت اینچی، روکش چرمی و فرمان سه شاخه جدید نیز به چشم می خورند. مهندسین تک آرت هنوز درحال بهبود پیشرانه ۴.۸ لیتری پانامرای توربو هستند تا قدرت ۵۲۰ اسبی آنرا به ۵۸۰ اسب بخار افزایش دهند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۳۶ دیدگاه‌ها

  1. nima

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (276 ديدگاه)

    واقعا فوق العاده بود فوق العاده تر شد !!!!
    فقط المان ( طرافدارهای آلمان لایک )

    1. slr722

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      خدایی از مازراتی کواتروپورته بهتر نیست؟؟؟

      1. امین

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (244 ديدگاه)

        اره من عاشقه طراحی پانامرا هستم .

      2. km

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (678 ديدگاه)

        مازراتی نسلشو عوض کرده اصن یه چیز دیگه شده ولی این از اولش همین شکلی بوده و خسته کننده شده

      3. مارال

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (94 ديدگاه)

        ارزش برند مازراتی بیشتر از پورشه است ، ضمن اینکه مازراتی کواتروپورته خیلی خاص تر از پانامرا است

      4. سینا

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (217 ديدگاه)

        مارال نمی دونم واقعاً دختری یا اسمت رو الکی می نویسی، ولی اگه دختری میگم دختر باید اینطوری باشه!

      5. فرامرز

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (1597 ديدگاه)

        خانم مارال شما از کجا آمار ارزش پورشه و مازراتی رو در آوردید؟ مازراتی در مقایسه با پورشه در حکم تعمیرگاهه!
        سرمایه شرکت مازراتی 588 میلیون یورو (http://en.wikipedia.org/wiki/Maserati)
        سرمایه شرکت پورشه 13.9 میلیارد یورو (http://en.wikipedia.org/wiki/Porsche)
        بی ام و 76.84 میلیارد یورو
        دایملر (مرسدس بنز) 114.29 میلیارد یورو
        مجموعه فولکس واگن (شامل آئودی، …) 192.67 میلیارد یورو

    2. aryamehr

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (187 ديدگاه)

      قشنگه ولی چون ما نداریم بزن ب بی خیالی

      1. مارال

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (94 ديدگاه)

        نه من پسرم و این اسم را به عشق کانتینر سه محور مارال انتخاب کردم ،
        بعضی از ماشینها نماد اصالت و اصیل بودن هستند و ربطی نداره که تکنولوژیشون در حد چند تای اول دنیا هست یا نه ،البته پورشه هم توی خودروسازی واسه خودش خدا است ولی ماشینایی مثل آلفارومئو و مازراتی و کادیلاک و آستون مارتین و رولزرویس انگار یه طعم خاص و خوشمزه از دنیای ماشین بازی هستند

      2. km

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (678 ديدگاه)

        آقا فرامرز پورشه هم زیر مجموعه فولکس واگن هست. به این رده بندی مجموعه فیات هم باید اضافه شه با سرمایه 84 میلیارد یورو

      3. مارال

        ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (94 ديدگاه)

        خانم فرامرز گفتم من پسرم هالا باز بگو خانم مارال، من کاری به سرمایه شرکت و تعداد اسب بخار و گشتاور ندارم، منظور من از خاص بودن و اصالت یکی مساله طراحی است که ریشه توی معماری زیبایی ایتالیا داره یکی هم ارزش ماشین برای کلاسیک شدن در چند سال آینده ، که از این دو لحاظ مازراتی برتر از پورشه پانامرا است .

      4. فرامرز

        ۲۶ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (1597 ديدگاه)

        KM جان حق با شماست راجع به پورشه اما فیات یه چیزی مثل گروه فولکس هست که داره همه شرکت ها (فراری، مازراتی، آلفا رومئو و …) رو میخره. البته تو مطلبی که راجع به تاریخچه طراحی فولکس بیتل بود و طراحی اون توسط پورشه این حس القا میشد که پورشه شرکت بزرگتری باشه. این آماری که من راجع به سرمایه فولکس دادم شامل تموم شرکت های گروه فولکس واگن بود. راجع به برندهایی که توسط گروه فولکس به فروش میرسن این رو تو ویکی پدیا نوشته:
        Volkswagen Group sells passenger cars under the Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, SEAT, Škoda and Volkswagen marques

        این رو هم راجع به فیات نوشته:
        Fiat has acquired numerous other companies; e.g., it acquired Lancia in 1968, became a shareholder of Ferrari in 1969, took control of Alfa Romeo from the Italian government in 1986, purchased Maserati in 1993, and became the majority shareholder of Chrysler in 2011.

    3. نوید

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (195 ديدگاه)

      پدال تو پاراگراف آخر نوشتید: “تا قدرت 520 اسبی آنرا به 380 اسب بخار افزایش دهند.”

      ؟؟؟!!!

    4. HASSANBMW

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (396 ديدگاه)

      پانامرا خودش غوله اصلا پکیج نمیخواد!!!

  2. امیرحسین

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (72 ديدگاه)

    بچه دیروز رفتم یه لامبورگینی خریدم.به زور تونستم گذر موقت شو بگیرم.
    .
    .
    .
    ولی اصلا نمیشد باهاش پارک کنیم!!!نمیشد پارک دوبل کنم!!!
    رفتم یه پراید گرفتم دیدم قشنگ پارک میشه و قشنگ تر از پارک در میاد!!!
    گفتم هنر نزد ایرانیان است و بس!!ماشین ارپز این بهتر؟؟:D

    1. امین

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (244 ديدگاه)

      منم هفته پیش یه فراری خریدم :دی چه جالب

  3. سینا

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (217 ديدگاه)

    پدال جون، قیمت؟!

  4. VAHID JINPACHI

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (847 ديدگاه)

    عالیه…

  5. skazi 68

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (39 ديدگاه)

    یعنی میشه ما تو خیابون یه دونه از اینا رو ببینیم ؟

    1. VAHID JINPACHI

      ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (847 ديدگاه)

      چرا نشه تا وقتی که ادم هایی مثل {م.ح} تو ایران هستند ارزوی هر چیزی تو دلمون می مونه متاسفانه…

  6. ارش

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (20 ديدگاه)

    spoiler ثابت بجای متحرک واقعا مسخرست چون یه اپشن خاص برای این دسته از ماشین هاست

  7. مارال

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (94 ديدگاه)

    آرش میدونی اسپلویر متحرک چه بدی داره؟
    اسپلویر وقتی در بالاترین حد خودش هست خیلی ماشینو خشکل میکنه ، برای ماشین با اسپلویر متحرک باید حتما بالای 120 کیلومتر در ساعت رانندگی کنی تا اسپلویر بیاد بالا ، ولی ثابت که باشه خوده صاحب ماشین هم که ماشینیشو از دور نگاه کنه باهاش حال میکنه چون اونطوری خیلی ماشین رح داره

    1. امین

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (821 ديدگاه)

      عزیزم یه دکمه داخل ماشین هست برای بیرون و داخل بردن و هم چنین انتخاب حالت اتوماتیک spoyler

      هر وقت خواستی میزنیش بیرون …

  8. کیانوش

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (289 ديدگاه)

    من کلا از مدل های اسپرت بک خوشم میاد مثل audi tt خیلی خاص شده این پورش با این تیون دوسش دارم !!!

  9. moein

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (913 ديدگاه)

    بالا برید پایین بیایید کلاس مازراتی کل خاندان فردیناند پورشه رو قورررررت میده
    پانامرا که عددی نیست و نمیتونه باشه

    1. اسکالید

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (4 ديدگاه)

      منم با مارال و معین موافقم ، مازراتی خاص تر از پورشه است چون یه حالت اشرافی داره

      1. amir

        ۲۴ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        ببینم این همه سنگ مازراتی به سینه میزنین تا حالا سوار شدین ببینین چه افتضاحیه . سواریش که اشغال طراحی داخل […] فقط صدای اگزوزش خوبه تو شتابگیری هم فقط میتونه با حسرت پشت پانامرارو ببینه

    2. amir.t.

      ۲۵ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (542 ديدگاه)

      باشه باشه باشه حالا تو اینقدر حرص نخور اقا معین انگار سهام مازراتی مال تویه.وقتی که مازراتی و پورشه رو با هم مقایسه میکنی دیگه جای برا بحث کردن نزاشتی چون هنوز پورشه رو نشناختی.فقط به برند تاج بودن مازراتی توجه کردی.اره.

      1. مارال

        ۲۵ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (94 ديدگاه)

        امیر علامت مازراتی تاج نیست بلکه نیزه سه شاخ هستش ، تو که به برند هم توجه نکردی

  10. mahsa-faghat alman

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (310 ديدگاه)

    پورشه تا زمانی که تو ایران نیومده بود واسه مردم خاص بود الان که مثل پشگل ریخته تو خیابونا بایدم خاص نباشه.همین الان 2تا تو کوچه ما پارک شده.

  11. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (6523 ديدگاه)

    درود.
    نوشته مهندشین در حال بهبود قدرت موتور ار 520 به 580 اسب بخار هستند!!!!
    خب مگه مجبوری؟؟؟؟نمیتونی دست نزن.
    شرکت تیونینگ به برابوس میگن.AMG.لورینزر.کیخرر.جی پاور.ام پاور.و….
    برو بابا.

    ایران و المان.

  12. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (6523 ديدگاه)

    هیچ شرکتی نمیتونه با المان تو بوکس بودن و اصالت رقابت کنه.

    GERMANY = ZEPPELIN.
    المان = غیر قابل رقابت

    ایران و المان.

  13. moein

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (913 ديدگاه)

    امیر جان پورشه فقط در همین حد باید گفت دربارش که یه کارخونه خودرو سازی معمولیه درست مثل بقیه کارخونه ها
    اما برندی مثل مازراتی رو هر جا اسمش رو ببرن مطمئنا کنارش اصالت و کلاس هم میاد
    عزیز جان تو همه دنیا اگر کسی پشت مازراتی باشه و کنارش هم یه پورشه سوار باشه مطمئن باش همه اون مازراتی رو میبینن چون اونه که بیشتر تو چشم میاد با اون نیزه سه شاخه اش
    بازم تاکید میکنم نیزه نه تاج!!!!!!!

  14. jalal

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (245 ديدگاه)

    چقدر زیبا شده بعدش کی گفته که پروشه یه خودرو ساز معمولیه آیا واقعا شما این جوری فکر می کنید من یه چیزی به شما بگم که پروشه یک رقیب سر سختی برای مازراتی اگه باورت نمی شه بعدش خیلی جا ها هستش که مردم پروشه را به مازراتی ترجیح میدن.

  15. amir

    ۲۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پورشه نه تنها یک رقیب برای مازراتی بلکه یک رقیب برای تمام خودروسازانیه که اصالت و جذابیت رو باهم القا میکنن….
    برای مثال پانامرا درعین اینکه یک سدان آرام برای گشت و گذار خانوادگیه میتونه با موتور420 یا500اسب بخار سر به سر تک تک سوپر اسپرتایی که شما فکرشو میکنید بذاره….
    درضمن معین جان این تنها بعد ماجرا نیست…
    بد نیست شما باتمام این تفاسیر یه نگاهی به قیمت مازراتی و پورشه بندازی و ببنی که واقعا مقایسه به کجا میره….
    پورشه نه تنها توی ایران بلکه توی هرکسور اروپایی هم که باشه ماشینیه که هرکسی دوست داره باهاش حداقل یه عکس یادگاری بندازه….

  16. hamed

    ۵ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط پورشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا