پورشه

پیش‌نمایش رسمی پورشه 911 جدید 2019

همین چند روز پیش بود که نسخه فیس لیفت پورشه ۹۱۱ GT3 RS را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم و هم‌اکنون اشتوتگارتی‌ها در حال آماده‌سازی نسل جدید این محصول نمادین صنعت خودرو با کد ۹۹۲ می‌باشند. به منظور آسان‌تر شدن فرایند انتظار، سه تصویر رسمی از نسخه پیش‌تولیدی این خودرو منتشر شده است. خب مشخص است که نسل جدید ۹۱۱ همانند پیشینیان خود دارای طراحی تکاملی خواهد بود.


پورشه اطلاعات زیادی را دراین‌باره منتشر نکرده اما یکی از مدیران ارشد کمپانی گفته که نسل ۹۹۲ این خودرو یک محصول اسپورت الکتریکی نخواهد بود. او گفته است:

الکتریکی سازی می‌تواند یک گزینه احتمالی باشد.

Achleitner در واقع نسخه هیبریدی ۹۱۱ را به عنوان مدلی کاملاً الکتریکی در نظر می‌گیرد و البته می‌گوید این گزینه حداقل از ۱۰ سال پیش تاکنون مدنظر بوده است. گفته می‌شود ۹۱۱ هیبریدی از نوع پلاگین خواهد بود و ظاهراً در سال ۲۰۲۳ و با قدرت تأیید نشده ۴۸۵ اسب بخاری و گشتاور ۷۶۱ نیوتون متری عرضه خواهد شد.


911 توسط مدیر پورشه “قلب کمپانی” نامیده شده و همیشه دارای فرمان بوده و اگر خودروهای خودران زودتر از حد انتظار به واقعیت بدل شوند ۹۱۱ از آخرین خودروهایی خواهد بود که این تکنولوژی را خواهد پذیرفت. Achleitner می‌گوید اگرچه نسل جدید این خودرو تغییرات رادیکالی نخواهد داشت اما تکامل مناسب آن باعث خواهد شد ۹۱۱ جدید بهترین نمونه تاریخ خود لقب بگیرد.

بنا به گزارش منابع گوناگون، ۹۱۱ توربو S قدرتی در حدود ۶۳۰ اسب بخار خواهد داشت که افزایش قابل‌توجهی نسبت به قدرت ۵۷۲ اسبی کنونی نشان می‌دهد. یک پله پایین‌تر از این خودرو نسخه توربو با قدرت احتمالی ۵۹۲ اسب بخاری قرار خواهد گرفت که آن‌هم ۶۱ اسب قوی‌تر از مدل فعلی است.


992 مورد بحث از پلتفرم تکامل یافته MMB سود برده و به خاطر استفاده بیشتر از آلومینیوم و فولاد با کشش بالا وزن کمتری دارد. تصاویر جاسوسی نشان داده‌اند که این خودرو کمی پهن‌تر از قبل بوده است. پلتفرم این خودرو باعث می‌شود فضای بیشتری در کابین فراهم شود اما خب واقعیت این است که خریداران به خاطر فضای پا به سراغ ۹۱۱ نمی‌روند. پورشه هنوز آماده نشان دادن کابین نبوده اما تصاویر جاسوسی قبلی ایده بهتری از کابین آن را ایجاد می‌کنند.

باور بر این است اولین نسخه‌های ۹۲۲ جدید یعنی کررا 2S و 4S در نمایشگاه خودروی پاریس رونمایی خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (599 ديدگاه)

    شاید پای این پست جاش نباشه….
    چون آلمانیه، بیان میکنم
    بالاخره جیلی سهامدار مرسدس بنز شد….
    قابل توجه اون دسته از دوستان متعصب که حقیقت رو نمیپذیرند که پول حرف اول رو میزنه و هر کس و هرچیز رو میشه خرید….
    نرخا فرق داره!!!!

    1. mehran911

      ۶ اسفند ۱۳۹۶
      سوابق: (2115 ديدگاه)

      چی بهتر از این …
      پول بیشتر یعنی سرمایه گذاری بهتر روی توسعه تحقیقات و افزایش سرعت پیشرفت در آینده
      .
      قطری ها بخرن اماراتی ها بخرن آلمانی ها بخرن یا چینی ها تفاوتی نداره مهم پول و سرمایه گذاریه مرسدس ورشکسته نشد که دست به دامان جیلی بشه اتفاقا بر عکس جیلی برای دست یابی به فناوری های الکتریکی دست به دامان مرسدس شده
      .
      جیلی قبلا با سرمایه گذاری خوبش در به موفقیت رسوندن ولوو خودش رو ثابت کرده
      این موضوع قطعا میتونه موجب قدرتمند تر شدن پدر خودروسازی جهان بشه

      1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

        ۶ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (2855 ديدگاه)

        چی از این بدتر!!!!!!!!!
        سخت در اشتباهید مهران جان.
        فکر اینکه جیلی قراره فقط تا ابد یک سهامدارو سرمایه گذار باشه اشتباهه.
        وقتی رئیسه جیلی میگه در آینده فقط 3 تا غول خودورسازی خواهند ماند یه دنیا حرف پشتشه.
        اول 5 درصد بعد در مدت کوتاهی 10 درصد اینکه در آینده کل دایملر رو بخرن چندان بعید نیست.
        آینده ی خوبی نیست.
        به دور از رقابت و فقط انحصار طلبی.
        غول ها یکی یکی شرکت ها رو میخرن،و خواهند خرید.
        تصور اینکه شرکت هایی مثل مک لارن و فراری به سرنوشت لوتوس و پورشه لامبور گینی دچار بشن((که خواهند شد)) بدجور منو آزار میده.
        تو این چند ساله خبرهای زیادی شنیدیم مبنی بر خرید، arm و در آینده کوالکام و کمپانی فاکس و……..
        اینطوری جذابیت رقابت از بین خواهد رفت.
        ((یاد فیلم بلید رانر با اون جو سنگینش افتادم))

        1. F۲۲RAPTOR

          ۶ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (2622 ديدگاه)

          خدا وکیلی ۵ درصدو خریده؟
          البته سرمایه خوبی به دایملر میرسه ولی
          اصلا حس خوبی نسبت بهش ندارم.

        2. datsun

          ۶ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (3951 ديدگاه)

          ۹.۶۹ درصد ش رو جیلی خرید ه طبیعتا میتونه رو دایملر تاثیر بزاره
          هرچند قبل از جیلی سهام داری های غیر آلمانی دیگه هم بوده مثل کویتی ها ۶.۸ درصد و رنو نیسان ۳.۱ درصد

        3. mehran911

          ۶ اسفند ۱۳۹۶
          سوابق: (2115 ديدگاه)

          البته مخالفم دانیال جان
          کامنتم رفت برای تایید

      2. mehran911

        ۶ اسفند ۱۳۹۶
        سوابق: (2115 ديدگاه)

        اتفاقا دیروز خبرش رو خوندم دانیال جان
        .
        این‌ حرفهایی که مدیر عامل جیلی زده کاملا مثبت گرایانه است
        این اتفاقی که در حوزه ی دیجیتال شاهدش هستیم در حوزه ی خودرو به وقوع نخواهد پیوست حداقل به این زودی ها شاهدش نخواهیم بود
        ما غول هایی مثل bmw فورد GM هوندا تویوتا رو داریم‌ که بسیار بعیده به عنوان یک زیر مجموعه در کمپانی مادر هضم بشن
        .
        مدیر عامل جیلی با خرید سهام مرسدس شوکه شده …
        البته این احتمال وجود داره که در آینده شاهد چندین شرکت مشابه فولکس باشیم که هر زیر برند بصورت مجزا خودروی خودش رو تولید کنه اما قطعا اتفاقی که در حوزه ی دیجیتال مثل هضم شدن کامل یک کمپانی باشه به وقوع نخواهد پیوست

  2. mehran911

    ۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2115 ديدگاه)

    پورشه اطلاعات زیادی را دراین‌باره منتشر نکرده اما یکی از مدیران ارشد کمپانی گفته که نسل 992 این خودرو یک محصول اسپورت الکتریکی نخواهد بود.
    زمزمه هایی که به گوش میرسه اینه که نسل جدید 911 خاطرات سری افسانه ای 930 رو زنده خواهد کرد
    .
    خیییییلی خیلی خیلی دوست دارم نسل بعدی GT3rs هم نفس طبیعی باشه اما متاسفانه احتمالا توربو باشه
    .
    پورشه چند روز پیش اولین خودروی تولیدی تحت فناوری پیشرفته و خیلی جدید block chain ( بلاک چین ) رو که در مرکز توسعه فناوری های دیجیتال پورشه در برلین و با همکاری یک شرکت دیگه توسعه داده شده بود رو تست کرد این فناوری علاوه بر افزایش سرعت انتقار داده باعث میشه خودروهای پورشه از دسترس هکر ها در امان بمونه
    .
    به علاوه از این به بعد پورشه از فناوری پرینتر سه بعدی برای تولید قطعات خودروهای کلاسیکش استفاده میکنه
    .
    ever ahead

  3. hamid

    ۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (309 ديدگاه)

    ایول بالاخره قدرتشو زیاد کرد. ۶۳۰ تا واسه ضربه فنی حریفاش کافیه

  4. NAVID۰۰۹۸

    ۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    جداً پورشه همیشه قابل احترامه برای همه خودرودوستان و غیر خودرودوستان.
    ۹۱۱ یه نماده از پرفورمنس و کیفیت عالی رانندگی که همیشه همه را به وجد میاره
    من رقیبه ۹۱۱ رو همیشه در بحث هندلینگ نیسان GTR میدونم.

  5. ستار

    ۶ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (145 ديدگاه)

    رینگ جلو و عقب ش‌خیلی طرحش متفاوته ??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا