آیا فکر میکنید پورشه ۹۱۱ توربو ابزار رانندگی فوقالعادهای است؟ خب البته که اینگونه است اما طبق عادت گمبالا، این خودرو حتی با ابهتتر از قبل نیز شده است.
در نمایشگاه SEMA امسال، این تیونر آلمانی با کانسپت GT حاضر خواهد بود. کانسپت GT بر پایه پورشه ۹۱۱ توربو ساخته شده و بجای خروجی ۵۴۰ اسبی مدل استاندارد قدرت ۸۲۸ اسب بخاری را ارائه میکند.
به منظور استخراج این میزان قدرت از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی ۹۱۱ توربو، گمبلا منیفولد جدیدی را بکار برده و سرسیلندر، سوپاپها، فیلترهای هوا، توربوها، سیستم اگزوز و… را اصلاح کرده است.
گمبالا همچنین از کیت آئرودینامیک جدیدی بهره برده که با سپر جلوی جدید، رکابهای جانبی، اسپلیتر، بچه گلگیرها، سپر عقب، دیفیوزر، بال و پوشش پیشرانه تکمیل میشود. بخش اعظم این قطعات از فیبر کربن ساخته شدهاند. گمبالا GT از رینگهای آلیاژی ۲۱ اینچی بهره برده و از دیسکهای ترمز ۳۸۰ میلیمتری با ۶ کالیپر در جلو و دیسکهای ۳۶۰ میلیمتری در عقب با ۴ کالیپر استفاده میکند.
کلیه این تغییرات باعث شدهاند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت گمبالا GT به زیر ۲.۴ ثانیه برسد و حداکثر سرعت آن نیز بیش از ۳۵۴ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.
اگرچه از این خودرو به عنوان نمونهای مفهومی یاد شده اما گمبالا این قطعات و پکیج را به هرکسی که توانایی خریدش را داشته باشد میفروشد. کیت آئرودینامیک گمبالا قیمت ۲۵۴۵۰ یورویی داشته و بهای تغییرات پیشرانه نیز ۴۹۸۰۰ یورو اعلام شده است. در کل بهای تغییرات یاد شده به بیش از یکصد هزار دلار میرسد. خود پورشه ۹۱۱ توربو در آمریکا بهای آغازین ۱۶۱۸۰۰ دلاری دارد.
CNA
۱۱ آبان ۱۳۹۶به این میگن آخر الزمان نه هنسی
(Ali(Chevy Nova
۱۱ آبان ۱۳۹۶CNA
والا مشخصات فنى هنسى حرف خلاف شما رو مىزنه
یکبار دیگه تمام مشخصات هنسى رو بخونىد
حسین
۱۱ آبان ۱۳۹۶علی جان
همیشه یادمه و دیدم که مخالف انواع توربو هستی و عاشق موتور های حجیم اتمسفریک .
حالا شتاب بهتر گرفتن از ی موتور 3.8 لیتری 6 سیلدر هنره یا از ی موتور V8 با حجم 7.4 لیتری
اینجا هرکسی نظر خودشو میده و باید برای تبادل اطلاعات باشه در کنار احترام
خیلی مواقع لینک ها و اطلاعاتی که از خودرو هارو میدید میخونم و بهره میبرم
اینجا سایت پدال قسمت دیدگاه هاست و هرکسی دیدگاه خودشو میذاره .
درسته من تعداد دیدگاه هام کمه ولی از چندین سال پیش داخل سایت هستم و تمامی مطالب رو میخونم و یکی از تفریحات فضای مجازیم سایت پداله
یک سوپر کار اول از همه طراحی(وزن و ایرودینامیک) و بعد هندلیگ و بعد قدرت انجین نیاز داره
وگرنه قدرت رو با چند عدد توربو با بوست بالا و سوپر شارژ های حجیم و موتور های الکتریکی میشه بدست اورد
#ali.m#
۱۱ آبان ۱۳۹۶دوستان اینو هم در نظر بگیرید که هنسی هدفش نهایت سرعته که تونسته رکورد بوگاتی رو بزنه و عالی عمل کرده .
خود شیرون از ی موتور 16سیلندر 8لیتری با قدرت 1470 اسب بخار و گشتاور 1600نیوتن متر استفاده میکنه.
خودتون با هنسی مقایسه کنید .
HORSE
۱۱ آبان ۱۳۹۶CNA حرفت خیلی غیر منطقی بود اصن سیاستای هنسی کجا سیاستای این تیونر و پورش کجا؟
هدف از ساخت این دو محصول کاملا متفاوته اصلا نمیشه مقایسه کرد!
اگرم میخایم بجای بحث ماشین و تبادل اطلاعات نظر شخصی بدیم که نظر شخصیه من اینه که ۴۸۰ کیلومتر بر ساعتی ک روی زمین حرکت کنه آخرالزمان واقعی هستش!
حسین
۱۱ آبان ۱۳۹۶جونم شتاب 2.4 ثانیه ای
MAHDI . VENOM-DEMON
۱۱ آبان ۱۳۹۶فازت چیه
عکس کوروت اما المانی باز و دشمن و مخالف ماشینای امریکایی
حسین
۱۲ آبان ۱۳۹۶سعی کن از مطالب لذت ببری . مثلا میخای بگی من خیلی عاشق خودرو ام و شما چیزی نمیدونید و با تعصب ?
MAHDI . VENOM-DEMON
۱۲ آبان ۱۳۹۶ادعایی نکردم ولی کامنت های شما نشون میده چقدر ادعا دارید
مثلا میگی جیپ به درد افرود نمیخوره و باید با گرند چروکی مانور بده
جوابتون قبلا داده شده و نیازی به تکرار نمیبینم
بعدش میای منو محکوم میکنی عجبا!!!!!!
حسین
۱۲ آبان ۱۳۹۶کسی نگفت به درد آفرود نمیخوره . گفتم اگه مسابقه ای بین بزرگان برگذار بشه . اول نمیشه .
با شما باید ساده صحبت کرد
سینا
۱۱ آبان ۱۳۹۶حال میده کیت بدنه رو نگیری و فقط موتور رو درست کنی..میشه 911 عادی با قدرت 828 اسب بخار
saeid
۴ آذر ۱۳۹۶مسلما یک کیت خوب 100% برای زیبای نیست
بخشی از اون برای تنفس بهتر خودرو ،خنک کنندگی و فضای مناسب خروجی گاز به نسبت افزایش موتوره، همینطور شاید نیاز به تغییر بال عقب برای افزایش تعادل تو سرعت های بالا در هنگام پیچ احساس شه، که البته بیشتر در دنیای امروز جنبه زیباییش فک کنم مطرح میشه که حتی شاید گاهی باعث کاهش سرعت خودرو هم بشه.
البته این نظر منه :)