خودروهای الکتریکی خیلی به خاطر طراحیهای شاخص شناخته نمیشوند زیرا خودروسازان برای ایجاد حداکثر شعاع حرکتی روی راندمان آئرودینامیکی تمرکز دارند. البته محصولات جدیدی همچون پورشه تایکان با طراحی زیبایی معرفی شدهاند؛ اما آوانته دیزاین به طراحی استاندارد این خودرو بسنده نکرده و کیتهای بدنه جدیدی را برای سدان الکتریکی پورشه در نظر گرفته است.
آوانته دیزاین میگوید این کیت بدنه از مدل پیست محور پورشه ۹۱۱ GT3 RS الهام گرفته است. این سدان در بخش جلو پذیرای سپر و ورودیهای هوای جدید و بزرگتر شده است. به این موارد باید گلگیرهای پهنتر را اضافه کرد. یکی از کیتها دارای ورودی هوای روی گلگیر و کاپوت است که بر جذابیت تایکان افزودهاند. این خودرو همچنین ارتفاع کمتری از سطح زمین داشته و این موضوع به همراه گلگیرهای پهنتر طراحی زیبایی ایجاد کردهاند.
در بخش عقب نیز تغییرات زیادی رخ داده و آوانته دیزاین بار دیگر از GT3 RS الهام گرفته است. دیفیوزر جدید به تنهایی دیده میشود چراکه تایکان فاقد خروجی اگزوز میباشد و تیونر میگوید این امر یک چالش برای طراحی کیت بدنه تایکان بوده است. چراغترمز مرکزی نصب شده در دیفیوزر هم بر زیبایی این خودرو افزوده و ظاهری آماده حضور در پیست ارائه کرده است. تمامی این قطعات جدید زیر یک اسپویلر لبهای جدید یا بالی بزرگ قرار میگیرند.
تایکان الکتریکی گیراتر و خشنتر از نمونههای استاندارد به نظر میرسد. بسیاری از کیتهای بدنه معرفی شده برای تایکان روی اسپورت بودن این خودرو تأکید داشتهاند.
محمدرضا
۲۷ خرداد ۱۴۰۰بهش میاد😍
مهدی
۲۷ خرداد ۱۴۰۰خوشم اومد خدایییی خوشم اومد
مهدی
۲۷ خرداد ۱۴۰۰از منصوری بهتر تیون کردتش
خیلی قشنگ شده به خصوص عقبش
🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪
۲۷ خرداد ۱۴۰۰کمی آدمو یاد ۹۱۱ میندازه و جالبه .
Reza
۲۷ خرداد ۱۴۰۰چقدر بهش میاد خدایی
Reza
۲۷ خرداد ۱۴۰۰بچهها قسمت جلوش آدمو یاد مزدا RX-7 چشم باز نمیندازه؟؟؟
Amirreza
۲۷ خرداد ۱۴۰۰یاد ماشینای gt3 افتادم خیلی خوشگل شده
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۷ خرداد ۱۴۰۰برقی برقیه چه با کیت و چه بی کیت! با احترام به نظر دوستان من خوشم نیومد….
پرهام رهام
۲۸ خرداد ۱۴۰۰خیلی زیبا و تو دل برو
mm.y@rlou
۲۹ خرداد ۱۴۰۰چه با حال شده اگه پولشو داشتم به معمولی تر جیهش میدادم