تاپ کار روسیه ای بار دیگر عزم خود را جمع کرده تا با بروز رسانی کیت Stingray GTR برای فیس لیفت پانامرا ۲۰۱۴، محبوبیت خود را دو چندان کند و دوباره به رقابت با دیگر تیونر هابپردازد. این کیت که فقط برای پانامرای ۲۰۱۴ عرضه خواهد شد سعی در بهتر کردن عملکرد و کارایی سدان آلمانی گران قیمت دارد.
از آیرودینامیک شروع میکنیم، این کیت آیرودینامیک پانامرا را متحول کرده است که طی آن شاهد تغییراتی در ظاهر آن هستیم. این کیت پانامرا را مجهز به سپر جلو و عقب جدید، کاپوت فیبر کربنی، باله های جلو و عقب، درها و رکابهای جدید کرده است. این کیت دارای فن آوری ویژه ای است، قطعات فیبر کربنی روی پایه فلزی نصب شدهاند. طبق گفته تاپ کار این کیت، آیرودینامیک این سدان را به طرز قابل توجهی ارتقا داده است و جنبه های بصری آن را هم دگرگون کرده است.
چرخهای معمولی جای خود را به رینگهای آلیاژی ADV.1 دادهاند. مشتریان میتوانند امکانات متعددی برای کابین سفارش دهند(تریم های فیبرکربنی آپشن های اصلی هستند). ارتقای موتور نیز در دسترس است و تاپ کار میتواند قدرت این خودرو را تا ۷۰۰ اسب بخار برساند.
sorena330
۳ آذر ۱۳۹۲تصمیم ارتقا توانایی های یک خودروی تمام عیار از همه ی لحاظ یک جسارت تحسین شدنیه…
رضا
۳ آذر ۱۳۹۲حالا پانامرا پانامرا شد!!!!!!
زیگما
۳ آذر ۱۳۹۲به قول جرمی این هیولای متحرک یکی از زشت ترین خودرو های ده سال اخیره…
Infinite
۳ آذر ۱۳۹۲موافقم.
از بین محصولات پورشه 918 و 911 بسیار زیبا هستند.
یارو
۴ آذر ۱۳۹۲همین ماشین بد قیافه جوار و مازراتی و استون مارتینو تو جاده قورت میده
M_435
۵ آذر ۱۳۹۲CL65 یه بنده خدایی تو بیست از PANAMERA TURBO خورد..خیلی غول برعکس جثه گندش رارفتنو شتابش خیره کنندس..ولی تیونینگ گمبالاشو بیشتر حال میکنم.0..
http://www.gemballa.com/CarModell_98
داریوش
۴ آذر ۱۳۹۲این متنت رو خوندم بدون اینکه اسمت رو دیده باشم،حدس طدم که زیگما باشی.کلا داری برند میشه زیگما
امین
۳ آذر ۱۳۹۲کیته خوبی نیست. قسمت عقب ماشینو خیلی بد کرده.
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۴ آذر ۱۳۹۲درود.
منم موافقم.
اصلا پانامرا سادش قشنگ تره.
نیازی به کیت و تیونینگ نداره.
((( ایران و المان )))
امین
۳ آذر ۱۳۹۲یه جورایی حس کیمن(Cayman) به آدم دست میده
درضمن پانامرا جزء خودرو سدان طبقه بندی میشه؟
عليرضا a
۳ آذر ۱۳۹۲سلام،
بانامرا اصلش در کلاس فست بکه ولی تو کلاس سدان هم جا داده مبشه…
توفیقی
۳ آذر ۱۳۹۲زیبا نیست بانمکه ولی من دوسش دارم از ته دل شبیه لاک پشته یا فیل یا کووالا
ولی هر چی هست خیلی بانمک و دوست داشتنیه
km
۳ آذر ۱۳۹۲داخلش شبیه S CLASS 2014 شده کلا فابریکش بهتره. فیسلیفت جدیدشو بیشتر دوست دارم
امیرحسین
۵ آذر ۱۳۹۲تو زیبایی فضای داخلی حتی نزدیک اس کلاس هم نمیتونه بشه چه برسه شبیه . . .
محسن.د
۳ آذر ۱۳۹۲محصولات پورشه نیازی به تیونینگ ندارن!
رضا
۴ آذر ۱۳۹۲چراغاش نسبت به نسل اول خیلی قشنگ تر شدن
ولی تو این کلاس اول راپید بعد کواتروپورته جدیدااااا
mehran911
۵ آذر ۱۳۹۲اقا رضا از چه لحاظ ؟ از نظر بازده موتور وشتاب اولیه وثانویه وسرعت نهایی ومصرف سوخت واستفاده ازسیستم های پیشرفته دینامیکی فقط فقط پورشه است که حرف اول رو میزنه در ضمن در مسابقه بین پورشه پانامرا ولامبورگینی مورسیه لگو اگه دیده باشی پورشه یک دور کامل از سوپراسپرت لامبو جلو افتاد که هنوز هم نفهمیدن چجوری دوست عزیز برو یه نگاهی به مشخصات فنی استون رپید و کواتروپورته بنداز بعد با پانامرا
مقایسه کن راستی منم اینو قبول دارم که کواتروپورته قشنگتره
saied
۴ آذر ۱۳۹۲خوشگل :) ولی خیلی دوس دارم بدونم کسایی که به این جور ماشینا ایراد میگیرن خودشون چی سوار میشن که اینارو دوس ندارن . چون کسایی که اینو میرونن فقط ازش تعریف میکنن .
سمانه
۴ آذر ۱۳۹۲ترکیب رنگ داخلیش جالبه
مهدی62
۴ آذر ۱۳۹۲خوب کار کرده روش
جلال
۵ آذر ۱۳۹۲سلام
در خوب بودن قابلیتهای این ماشین شکی نیست
ولی دوستان قبول کنید زشته
ظاهر این ماشینو با مازراتی کواترو پورت مقایسه کنید…..
من که اگه این قدر پول داشته باشم مازراتی کواتروپورت میخرم
امیرحسین
۵ آذر ۱۳۹۲من زیاد طرفدار پورش نیستم ولی از پانامرا خوشم میاد
تو پورش فقط پانامرا تو مازراتی فقط کواتروپورت
vpn
۸ آذر ۱۳۹۲سلام گلان ماشین خوبی هم از نظر کارشناسی خودرو بسیار زیباست نه حسن:کاش ماهم قدرتمون برای خرید این ماشین نمی رسه چون ماایرانی هستیم جهان سومیها چقدر حقوق میگریم:ولی ماشین خوبی است درایران موجوداست قیمتش چند فکرکنم نجومی نشد هم ازنظر شتاب وهم از نظر کلاسیک کار؟درود بر سارنده؟
Mojtaba
۹ دی ۱۳۹۲رانندگی با چنین پانامرایی تو وسط خیابون حال میده
pony car
۲۱ دی ۱۳۹۳سال 2010 تو یک نظر سنجی بین مردم آمریکا پورشه اولین رتبه رو در ماشینهای لوکس بدست آورد