زمانی که پورشه تایکان در نسخههای توربو و توربو S معرفی شد همه تحت تأثیر مشخصات و البته قیمت بالای این خودرو قرار گرفتند. با بهای آغازین ۱۵۳,۳۱۰ دلاری که با سفارش برخی آپشنها به ۲۰۰ هزار دلار هم میرسد، تایکان خودروی بسیار گرانقیمتی است. به همین خاطر پورشه از مدل پایهی تایکان 4S با شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت زیر ۴ ثانیهای و قیمت پایهی ۱۰۳,۸۰۰ دلاری رونمایی کرد. به نظر میرسد دنیای سوپرکارهای الکتریکی روز به روز دستیافتنیتر میشود. البته این نسخه از تایکان هم همانند تمامی محصولات پورشه با آپشن های زیادی در دسترس بوده و قیمتش سریعاً میتواند بالا برود.
با راهاندازی پیکربندی آنلاین این خودرو ما سریعاً دستبهکار شدیم تا گرانترین نسخهی تایکان 4S را بسازیم. با وجود آپشن هایی به ارزش ۹۰۷۲۰ دلار، شما میتوانید مدل پایه تایکان، تسلا مدل S برد بلند و مدل کارکردهی باکستر را بخرید! در کل قیمت تایکان 4S در گرانترین حالت خود میتواند به ۱۹۵۸۷۰ دلار برسد و البته مطمئن نیستیم که ما تمامی آپشن ها را در نظر گرفته باشیم زیرا تعداد آپشن هایی که پورشه برای این خودرو در نظر گرفته واقعاً زیاد است.
لیست آپشن های تایکان کاملاً طول و دراز بوده اما در واقع با دو آیتم مهم با قیمت کل ۲۶۱۰ دلاری آغاز میشود که شامل سقف پانورامیک ثابت و شارژر موبایل میباشد. این دو آپشن حتماً باید انتخاب شوند زیرا پورشه شما را مجبور به انتخابشان میکند! به همین خاطر قیمت تایکان 4S واقعاً از ۱۰۳۸۰۰ دلار آغاز نمیشود بلکه از ۱۰۶۴۱۰ دلار در دسترس میباشد. پورشه میگوید این دو آپشن در زمان عرضه موجود هستند بنابراین اگر شما به حد کافی صبور باشید میتوانید نسخههای کاملاً پایهی تایکان را در ماههای آتی سفارش دهید.
از اینجا به بعد همهچیز سریعاً گران میشود! پکیج پریمیوم با سیستم صوتی برمستر قیمت ۱۰۵۷۰ دلاری داشته و پکیج پرفورمنس هم با بهای ۶۴۳۰ دلار در دسترس است. ترمزهای کامپوزیت سرامیکی هم آپشنی ۹۹۷۰ دلاری هستند. خود باتری پرفورمنس ۹۳ کیلووات ساعتی نیز با قیمت ۶۵۸۰ دلار ارائه شده است.
این پکیجها تجهیزات زیادی را در خود جای دادهاند هرچند باید ۴۷۶۰ دلار برای سیستم اینو درایو دارای کروز کنترل تطبیقی بپردازید. در این سیستم همچنین فرمان گرم شونده و تریم فیبر کربن و چرم کابین هم وجود دارند. صندلیهای تطبیقی با تنظیم در ۱۸ جهت جزو پکیج پریمیوم نیستند و قیمت ۱۹۳۰ دلاری دارند. برای صفحهنمایش دوم طرف سرنشین نیز باید ۱۱۳۰ دلار پرداخت کرد.
همانگونه که عرض کردیم لیست آپشن های این خودرو کاملاً طویل بوده و شامل همهی چیزها میباشد. با انتخاب آنها قیمت خودرو بهراحتی از ۲۰۰ هزار دلار عبور میکند.
MAHDI
۲۶ مهر ۱۳۹۸اولین رقابت پورشه تایکان و تسلا S برگزار شده که این رقابت هم مسابقه درگه هستش و هم رقابت تست هندلینگ!!!!
امیدوارم پدال زودتر مطلبش رو بزاره. نتیجه رقابت درگ بمونه اما رقابت تست هندلینگ که رقابتی شبیه به تست موس هستش رو تسلاS با سرعت 90 کیلومتر نتوست انجام بده اما پورشه تایکان این تست رو با سرعت 97 کیلومتر انجام داد بدون کوچکترین برخوردی!!!!!
Elmiraj
۲۶ مهر ۱۳۹۸این فقط یه کلیپ ۳۷ ثانیهای نامعتبر از کانال تلویزیونی auto mobil آلمانی هست که در یک باند فرود غوطهور در آب انجام شده که هیچ جزئیات و مشخصات قابل استنادی نداره و مجلات بزرگ خودرویی هم هیچی حسباش نکردن….
نگاه کنید :
https://www.google.com/amp/s/electrek.co/2019/10/16/porsche-taycan-beats-tesla-model-s-drag-race-handling-comparison-test/amp/
.
رقابت اصلی و معتبر را طی چند ماه آینده در مجلات معتبر MotorTrend ، top gear ، Car and drive و Carwow خواهیم دید……..
حسین
۲۷ مهر ۱۳۹۸کدوم سایت؟
لینکو میدی؟ مرسی
MAHDI
۲۷ مهر ۱۳۹۸سایت نیست. شما اگه فیلتر شکن دارید تو یوتیوب خیلی راحت این درگ رو میتونید تماشا کنید. اما راه ساده تر سایت خودرویی داخلی:: اسب بخار هستش که دیروز مطلب این درگ رو گذاشت. یعنی درگ تسلا و پورشه تایکان به همراه فیلمش.
حسین
۲۸ مهر ۱۳۹۸استغفرا… . از شما بعیده با قند شکن در یوتیوب ویدئو تماشا کنید. توبه!!
ایمان
۲۶ مهر ۱۳۹۸تایکان رو به مدل S ترجیح میدم چون یک پورشه هست
مهدی ۹۱۱
۲۶ مهر ۱۳۹۸هر کی یه نظری داره ولی به نظر من همینکه پورشه خوب میفروشه نشون میده لیاقت این قیمتو داره
مهدی ۹۱۱
۲۶ مهر ۱۳۹۸حالا ببینید کی گفتم تایکان توبو اس یکی از پرشتابترین خودروها خواهد بود وبه نوعی هایپر سدان
MAHDI
۲۶ مهر ۱۳۹۸راستی اولین رقابت کوروت C7 استینگری و کوروت C8 رو مجله کارانددرایو انجام داده که زمان گیری در پیست هستش که زمانشون به شکل زیر هستش!!!!
کوروت C8 ثبت زمان ::: 1:26.01
کوروت C8 ثبت زمان::: 1:27.00
مجله SPORT AUTO هم رقابت پورشه 911 کرراS جدید با کوروت C7 گرند اسپرت فاینال ادیشن رو انجام داده!!!
پورشه 911s ثبت زمان ::: 1:53.01
کوروت C7 گرنداسپرت::: 1:54.03
((( پورشه 911کررا S قدرتش 444 اسب بخار هستش. کوروت C8 جدید 495 اسب بخار که هردو رقابتی رو با کورت C7 داشتن. البته رقیب پورشه 911 کررا کوروت گرنداسپرت فاینال ادیشن
بوده و رقیب کوروت C8 کوروت استینگری هستش که مدل گرنداسپرت فاینال ادیشن در پیست وشتاب سریع تر از مدل استینگری هستش!!!!!
MAHDI
۲۶ مهر ۱۳۹۸ببخشد زمان رقابت کارانددرایو که بین کوروت C8 و کوروت C7 استینگری انجام داده جلوی زمان ها اسم کوروت C8 رو اشتباه تایپ کردم که درستش اینه!!!!
کوروت C8 ثبت زمان :: 1:26.01
کوروت C7 ثبت زمان :: 1:27.00 ((( استینگری)))
مانی
۲۷ مهر ۱۳۹۸یه مجلهای اومده کوروت جدید رو با ۹۱۱ کررا اس جدید تست کرده
پورشه تو ۰تا۱۰۰ و یک چهارم مایل هرکدوم یک دهم ثانیه کندتر بود
منتها سرعت پورشه تو پایان خط حدود ۱.۵ کیلومتر بیشتر بود!!!
یعنی پورشه با کلی قدرت و گشتاور کمتر تو سرعت بالا بهتره؟؟؟
مجله هه از نسخه پر آپشن کوروت استفاده کرده بود که حدود ۹۰۰۰۰تا قیمت داشت و ازش تعریف میکرد که در این صورت کیفیت داخلی هم بر عکس کوروتهای قبلی خوبه
در انتها کوروت رو برتر دونست،ولی خوب جوری از کوروت تعریف میکرد انگار خودش ساخته باشه
یکمی باید زمان بگذره مخصوصا برای مجلات آمریکایی
ولی خوب من باشم پورشه ۱۰۰۰۰۰تائی رو ول نمیکنم کوروت ۹۰۰۰۰تائی رو بچسبم
نوید جهرمی
۲۶ مهر ۱۳۹۸دمت گرم مهدی خان. یکی با عکسایی که میزاری خیلی حال میکنم، یکی با این خلاصه نتایجی که از تست های مختلف برامون میزاری. دست مریزاد
MAHDI
۲۶ مهر ۱۳۹۸قوربونت برم نوید جان. خوشحالم که خوشت اومده.
نوید جهرمی
۲۶ مهر ۱۳۹۸تسلا در بازار الکتریکی ها خیلی خوب کارکرد و برای کلاس لاکشری یه شاخه جدا باز کرد.
اما پورشه بود که نظر من یکی رو راجب ماشین های الکتریکی عوض کرد.
Behrouz. anzali
۲۷ مهر ۱۳۹۸پورش یه چیز دیگست. در اینده بنظرم بازار لوکس ماشینهای الکتریکی رو فتح میکنه . البته این نظر منه