اگرچه پورشه کررا GT یکی از جذابترین محصولات تاریخ این برند آلمانی میباشد اما یکی از مشهورترین تیونرهای دنیا یعنی گمبالا که تاریخچهای پربار و درخشان در ارتقای محصولات این خودروساز دارد دست روی کررا GT گذاشته است.
بیش از یک دههی پیش گمبالا اقدام به معرفی خودروی میراژ GT کرد که نسخهای کاملاً ارتقا یافته از کررا GT محسوب میشد و تنها به تعداد ۲۵ دستگاه تولید شد. اصلاحات فراوانی در این خودرو صورت گرفته و گمبالا اخیراً در پیج فیسبوک خود تأیید نموده آخرین دستگاه از این خودرو را ساخته و تحویل مشتری کرده است.
بنا به گفتهی این تیونر، ساخت این خودرو بیش از ۱۰۰۰ ساعت زمان برده و البته با نگاه کردن به تصاویر میتوانیم دلیل این کار را بفهمیم. میراژ GT دارای طیف گستردهای از قطعات سفارشی و برجسته میباشد. برای مثال نمای جلوی خودرو شامل سپر و کاپوت جدید مجهز به ورودیهای هوای بزرگ میباشد. همچنین چراغهای جلو دارای عناصر فلورسنت بوده تا ظاهری متمایز برای این سوپرکار به ارمغان بیاورند.
در پروفایل جانبی نیز تغییرات مشهود هستند به گونهای رینگهای مشکی با کالیپرهای ترمز زرد کاملاً به چشم میآیند. همچنین رکابها و دربهای فیبر کربنی هم از دیگر شاخصههای نمای جانبی این کررا GT تیون شده میباشند. اگرچه نمای جلو و عقب خودرو تغییرات چشمگیری داشته اما شاید بتوان گفت بیشترین میزان تغییرات در بخش عقب مشاهده میشوند.
ظاهر استاندارد کررا GT در این بخش را فراموش کنید چراکه گمبالا از بال عقب ثابت، سپر سفارشی، خروجیهای اگزوز متمایز و پوشش زرد روشن پیشرانه سود برده است. این خودرو همچنین دارای ورودی هوای بزرگ در سقف است که تا محفظه پیشرانه گسترش یافته است.
کابین نیز دارای غربیلک فرمان سفارشی و قطعات چرمی و آلکانترای متنوع و عناصر زردرنگ است.
اگرچه نظر همهی افراد دربارهی گمبالا میراژ GT یکسان نخواهد بود اما به سختی میتوان دربارهی پیشرانهی ۱۰ سیلندر تنفس طبیعی این خودرو که با تیون گمبالا قدرت ۶۸۰ اسب بخاری دارد زبان به شکایت گشود.
Alireza
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ظاهرش با کاررا جی تی اصلی ۱۸۰ درجه فرق کرده
نسخه اصلی ظاهر ناز و اروم داشت
این یکی هیچ شباهتی به یه ماشین ناز نداره
Sajjad
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸موافقم
من عاشق ظاهر این ماشینم البته ظاهر خودش
فوق العاده زیباست
Mad.z.Max
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸تو عکس گوشه بالای صندلی راننده کنار کمربند انگار زدگی داره : ))