پورشه پیش از آنکه تایکان را معرفی کند اعلام کرده بود با یک سدان تمام الکتریکی در نوربرگ رینگ گرد و خاک به پا خواهد کرد. این خودروساز دوستداشتنی عنوان سریعترین خودروی الکتریکی چهار درب در جهنم سبز را به خود اختصاص داده هرچند به نظر میرسد پورشه به این رکورد راضی نشده است. ژرمنها با دو دستگاه تایکان به پیست برندز هچ در بریتانیا رفتهاند و توانستهاند در کل ۱۳ رکورد استقامتی را در آنجا به ثبت برسانند!
پورشه از تایکان 4S برای ثبت رکورد زمان موردنیاز برای طی مسافت ۵۰ کیلومتر، ۵۰ مایل، ۱۰۰ کیلومتر، ۵۰۰ کیلومتر، ۵۰۰ مایل و ۱۰۰۰ کیلومتر از حالت سکون استفاده کرده است. این خودرو همچنین رکورد فاصله پوشش داده شده در یک ساعت (۹۸.۱۹۲ کیلومتر) را از حالت سکون ثبت کرده است؛ اما تایکان توربو S نیز رکوردهای مشابهی را بر جای گذاشته و رکوردهای دیگری را نیز برای زمان موردنیاز برای طی مسافت ۲۰۰ کیلومتر، ۱۰۰ مایل و ۲۰۰ مایل به ثبت رسانده است. پورشه همچنین از تایکان توربو S برای رکوردزنی مسافت پوشش داده شده در ۳ ساعت (۲۵۲.۳۵۶ کیلومتر)، ۶ ساعت (۴۵۰.۰۶۵ کیلومتر) و ۱۲ ساعت (۹۱۵.۷۶۲ کیلومتر) استفاده کرده است.
پورشه همچنین قبلاً رکورد طولانیترین دریفت با خودروی الکتریکی را به دست آورده و آن را در گینس نیز ثبت کرده است. توربو S اسپرتترین نسخه تایکان بوده و قدرت ۷۵۱ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۴۹ نیوتون متری دارد. این سدان الکتریکی در عرض ۲.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد. مدل 4S پایینتر از نسخه توربو قرار داشته و قدرت ۵۶۳ اسبی و شتاب ۳.۸ ثانیهای دارد.
پورشه همچنین به تازگی نسخه پایه تایکان را معرفی کرده است. این خودرو قدرت ۴۶۹ اسبی و گشتاور ۳۵۷ نیوتون متری داشته و اگرچه قیمت ۷۹۹۰۰ دلاری آن هنوز هم بالاست اما در مقابل قیمت ۱۰۳۸۰۰ دلاری مدل 4S بسیار پایینتر است.
[دانلود ویدئو]
دانیال
۱۷ بهمن ۱۳۹۹دود از کنده بلند میشه
زیزیگولو
۱۷ بهمن ۱۳۹۹آزمایش و تست ساختارو استحکام یه ماشین واسه اطمینان از وجود پایداریو استقامت یکنواخت اون ماشین یه امر ضروری هستش که همه کمپانیای خودروسازی دنیا انجامش میدن که طیف گسترده ای از آزمایشا و تستا مثل تست استقامتی ماشین از نظر مکانیکیو الکتریکیو الکترو مکانیکیو خوردگی حلقویو لرزش الکترودینامیکیو تابش خورشیدیو خوردگی استاندارد و ……. خیلی چیزای دیگه رو در بر میگیره، چیزایی که تو سایپا و ایرانخودرو اصلاً وجود نداره
HamidReza
۱۷ بهمن ۱۳۹۹آخ آخ آخ …
اون پورشه 917 چه دلبری میکنه!
دیروز بحث گیم بود …
بهتره بگم …
تجربه روندن پورشه 917 اونم توی جهنم سبز واقعا دلنشین ترین تجربه من توی Project Cars 2 بود … نمیدونم واقعا هندلینگ این خودرو (در واقعیت) اینقدر جذاب هست یا نه اما حداقل برای من که نهایت نزدیکیم به این ماشین توی کامپیوتره خیلی جذاب بود …
صدای انجینش … گیربکس دستی اش و … اونو به یه ماشین خیلی دوست داشتنی تبدیل کرده …
فک کنم خیلی از شما ها رقابت اونو با GT2RS در برنامه گرند تور تماشا کردید … این نشون میده این ماشین چقدر تواناس که حتی GT2RS که تا خرخره برای پیست آماده شده رو به چالش میکشه …
!!!!!!!!MOHAMMAD HOSSEIN!!!!!!!!
۱۷ بهمن ۱۳۹۹آره آره منم همینطور عااااااااالیه ماشینش!!!!!!!
منم پراجکت کارز 2 رو دارم!!!
دمتتتتتتت گرم پسر!!?????
Porsche
۱۷ بهمن ۱۳۹۹اگر نهایت واقعگرایی رو میخوامی استو کورسا بهتره پیشنهاد من نسخه ی جدیدش که درسته تعداد ماشینش کمه ولی واقعیتره
RezaRs
۱۷ بهمن ۱۳۹۹چشماتونو ببندید
فرض کنید پاگانی برقی میسازه و انجن ازز تسلا میخره
بعد جیغ بزنین
[—{*AMIN_MC20*}—]
۱۷ بهمن ۱۳۹۹پانامرا بهتر
و زیباتره
و اینکه همش صدای سوپرشارژ نمیده😑😑
پرهام و رهام
۱۷ بهمن ۱۳۹۹واقعاً پورشه تایکان شاهکاره
MOHAMMAD
۱۷ بهمن ۱۳۹۹عالی عالی
حساب کنید تایکان چند تا رکورد زده !!!
بهتر از این نمیشه
بهترین خودرو های الکتریکی
پورشه و تسلا
دیگه هیچ کدوم به درد نمیخوره البته از نظر من
!!!!!!!!MOHAMMAD HOSSEIN!!!!!!!!
۱۷ بهمن ۱۳۹۹تایکانه معرکه!
خفن و عااااالی به تماااااااام معنا!!!
OMID
۱۷ بهمن ۱۳۹۹عالیه
کلا پورشه سابقه طولانی توی مسابقات استقامتی داره
رنگشون خیلی بهشون میاد ( کاش مثل ۹۱۸ به عنوان پیکج وایساخ عرضه ش کنن )
جالبه که فقط با توربو اس رکورد نزدن و با 4s هم رکورد زدن
۹۱۷ عکس اول هم فوقالعاده س
شتاب زیر سه ثانیه با گیربکس دستی داره و وزن خیلی کم ( 800 کیلو همش ) به همراه حدود ۶۰۰ اسب بخار که نسبت قدرت به وزن فوقالعاده ای بهش میده
?Ali Hossein?
۱۷ بهمن ۱۳۹۹از نادر الکتریکی هایی که عاشقشونم??
سهند
۱۷ بهمن ۱۳۹۹بهترین بازی مسابقه برای اندروید چیست؟ از بین بازی آسفالت۹ و ریل ریسینگ ۳ و نید فور اسپید کدام بهتره؟
Sina
۱۷ بهمن ۱۳۹۹اگه بازی آفلاین میخوای ، بین این سه تایی که گفتی فقط ریل ریسینگ ۳ آفلاینه ، هر چند دانلود زیادی باید بکنی
مهم ترین مزیتش ماشینای زیاد و اینکه روی اکثر گوشی های روون اجرا میشه
آسفالت ۹ گرافیک بالای داره ولی آنلاینه و بازی باحالیه اما رانندگی ریل ریسینگ خیلی واقعی تره
نیدفوراسپید نو لیمیتد هم خوبه اما آنلاینه ، و مثل آسفالت سبک آرکید هست و اندازه ریا ریسینگ واقع گرایانه نیست
بستگی به انتخاب خودتون داره
سهند
۱۷ بهمن ۱۳۹۹بسیار ممنون
akrh78
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ریل ریسینگ خیلی واقعی تر هست من یه مدت زیادی رو گوشی داشتم بازی میکردم
اسفالت و نید فور اسپید ارکید هستن از نظر واقع گرایی خیلی با ریل ریسینگ فاصله دارن بیشتر جنبه فان دارن
از نظر من
ریل ریسینگ
نید فور اسپید
آسفالت
سلیقت به سمت هر کدومه اونو بگیر
akrh78
۱۷ بهمن ۱۳۹۹راستی یادم رفت بگم ریل ریسینگ میتونی نسخه مود شده بگیری با پول بی نهایت حالشو ببری
اون دوتا انلاین هستن نمیشه همچین ماری کرد
ماشینای فرمول یک هم داره ریل ریسینگ
?Ali Hossein?
۱۸ بهمن ۱۳۹۹نید فور اسپید موبایل اشغاله
Sina
۱۷ بهمن ۱۳۹۹بهترین ماشین برقی
تنها ماشین برقی که کمی از لذت ماشین بنزینی توشه. (کمی)
akrh78
۱۷ بهمن ۱۳۹۹به حق رکوردای ندیده و نشنیده