برای 13 سال متوالی، پورشه جذاب‌ترین برند برای آمریکایی‌ها

سه‌شنبه 10 مرداد 1396 - 12:30
مطالعه 4 دقیقه
Porsche-911_GT3-2018-1024-06
پورشه توانست برای سیزدهمین سال متوالی، امسال نیز در بررسی عملکرد خودروسازان در ایالات‌متحده توسط JD پاور (به‌طور مخفف APEAL)، عنوان جذاب‌ترین برند...
تبلیغات

پورشه توانست برای سیزدهمین سال متوالی، امسال نیز در بررسی عملکرد خودروسازان در ایالات‌متحده توسط JD پاور (به‌طور مخفف APEAL)، عنوان جذاب‌ترین برند خودرویی را کسب کند؛ بنابراین پورشه با کسب 884 امتیاز امسال هم در بررسی APEAL جی‌دی پاور بالاترین رتبه را کسب نموده است؛ اما جنسیس که امسال برای اولین بار به‌عنوان یک برند مستقل در این تحقیق موردبررسی قرار گرفته است نیز با 869 امتیاز موفق به کسب رتبهٔ قابل‌توجه دوم شده است.

پس‌ازاین دو، ب‌ام‌و با 855 امتیاز، آئودی با 854 امتیاز و مرسدس بنز با 851 امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار داشته و به همراه پورشه و جنسیس، پنج جایگاه نخست این لیست را به خود اختصاص داده‌اند. کرایسلر اما با افزایش 41 امتیازی، بیشترین رشد را در بین تمامی برندها داشته است. مینی‌ون جدید پاسیفیکا به‌عنوان اصلی‌ترین دلیل بهبود عملکرد این شرکت در تحقیق APEAL جی‌دی پاور عنوان شده است. برندهای دیگری که امسال افزایش امتیاز چشمگیری داشته‌اند نیز شامل مینی با 30 امتیاز، نیسان با 27 امتیاز و هوندا با 25 امتیاز می‌شود.

پنج برند که در پایین‌ترین جایگاه‌ها قرار گرفته‌اند هم عبارت‌اند از مزدا، تویوتا، جیپ، فیات و  میتسوبیشی. دراین‌بین، میتسوبیشی 20 امتیاز کمتر از سال گذشته کسب کرده که بیشترین کاهش امتیاز در بین تمامی برندهای موردبررسی امسال محسوب می‌شود. مدیرعامل پورشه آقای «Oliver Blume» در رابطه با کسب رتبهٔ نخست پورشه در تحقیق APEAL امسال می‌گوید:

«هدف اقدامات شرکت ما این است که خریداران را به هیجان بیاوریم. نتایج مطالعات JD پاور به ما اطمینان می‌دهد که مسیر درستی را دنبال می‌کنیم. اکنون مشخص است که در کنار کیفیت محصول، سطح خدمات و ارتباط با خریداران نیز به کسب این رتبه توسط پورشه کمک شایانی کرده است».

در تحقیق APEAL، مواردی مانند میزان وابستگی عاطفی مالک به خودرو و احساس راحتی وی هنگامی‌که روی صندلی راننده می‌نشیند، موردبررسی قرار می‌گیرد درحالی‌که برای مجموع این ویژگی‌ها به‌طورکلی امتیاز 1000 در نظر گرفته می‌شود. این مطالعه که هم‌اکنون در 22 سالگی خود قرار دارد، از طریق پاسخ‌ها و نظراتی به دست آمده که از ماه فوریه تا می 2017 از نزدیک به 70 هزار خریدار خودروهای صفرکیلومتر پس از سه ماه مالکیت خودرو دریافت شده است.

به همین دلیل نتایج این مطالعات جی‌دی پاور به‌طور گسترده توسط خودروسازان سراسر جهان برای کمک به طراحی و ساخت خودروهای جذاب و همین‌طور توسط مصرف‌کنندگان برای کمک به تصمیم‌گیری هنگام خرید خودرو مورداستفاده قرار می‌گیرد. در جدول زیر نیز می‌توانید لیست کامل رتبهٔ خودروسازان در تحقیق APEAL سال 2017 جی‌دی پاور را مشاهده کنید:

 

برند

امتیاز

پورشه

884

جنسیس

869

ب‌ام‌و

855

آئودی

854

مرسدس بنز

851

لینکلن

849

کادیلاک

843

لکسس

842

جگوار

838

مینی

838

لندروور

837

ولوو

836

اینفینیتی

832

هوندا

820

فورد

819

کرایسلر

815

رم

815

آکورا

812

نیسان

811

شورلت

810

فولکس‌واگن

809

جی‌ام‌سی

808

کیا

808

بیوک

805

سوبارو

805

دوج

795

هیوندای

795

مزدا

793

تویوتا

792

جیپ

773

فیات

752

میتسوبیشی

750

 

نظرات

تبلیغات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

برای 13 سال متوالی، پورشه جذاب‌ترین برند برای آمریکایی‌ها - پدال