پورشه از کابین فیسلیفت کاین رونمایی کرده است. نمایشگر سفارشی سرنشین جلو، غربیلک فرمان ۹۱۱ و تغییر مکان شیفتر از ویژگیهای داخل کاین مدل ۲۰۲۴ هستند.
پورشه قصد دارد در ۱۸ آوریل برابر با ۲۹ فروردین فیسلیفت کاین را معرفی کند اما حالا از کابین این کراساوور لوکس رونمایی کرده است. تغییرات کابین کاین جدید نسبت به قبل بلافاصله قابلتشخیص خواهد بود زیرا حالا در اینجا شاهد یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۶ اینچی کاملاً جدید هستیم. علاوه بر این، حداکثر هفت نمایشگر مختلف در داخل کاین مدل ۲۰۲۴ ارائه میشود. در وسط داشبورد یک صفحهنمایش ۱۲.۳ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی جای گرفته که به اندروید اتو و اپل کارپلی مجهز است.
این سیستم همچنین به عملکرد ویدئویی جدیدی مجهز شده که امکان تماشای تلویزیونهای آنلاین مختلف را در هنگام پارک بودن خودرو فراهم میکند. علاوه بر این، پورشه به راههای جدیدی برای تعامل با خودرو مثل استفاده از Siri برای اجرای عملکردهای خودرو نیز اشاره کرده است. مهمترین تغییر در داخل کاین مدل ۲۰۲۴ اما اضافه شدن یک صفحهنمایش ۱۰.۹ اینچی سفارشی برای سرنشین جلو است. این نمایشگر بهطور یکپارچه در داشبورد مقابل سرنشین جای گرفته و میتواند ناوبری را هم به نمایش درآورد؛ بنابراین، سرنشین میتواند نقش کمکراننده را ایفا کند.
البته این نمایشگر در درجهٔ اول روی سرگرمی تمرکز دارد و سرنشین جلو میتواند از آن برای تماشای ویدئوهای مختلف استفاده کند. برای جلوگیری از حواسپرتی راننده نیز یک فیلتر منحصربهفرد از دیدن چیزی که سرنشین در حال تماشای آن است جلوگیری میکند. گذشته از نمایشگرها، کاین مدل ۲۰۲۴ از تجربهٔ رانندهٔ پورشهٔ کاملاً جدیدی بهره میبرد. هرچند این تجربه نسبت به قبل از تکنولوژیهای پیشرفتهتری برخوردار است اما هنوز تعدادی کنترل آنالوگ وجود خواهد داشت.
دکمهٔ استارت خودرو در سمت چپ فرمان نصب شده و شیفتر سادهٔ گیربکس نیز حالا به سمت راست غربیلک منتقل شده است. این شیفتر قبلاً روی کنسول مرکزی نصب میشد و جابجایی آن باعث شده طراحان این قسمت را از نو طراحی کنند. حالا کنترلهای سادهٔ سیستم تهویه روی کنسول جای گرفتهاند که شامل عناصر آنالوگ روی پانل مشکیرنگ میشود. در این قسمت کنترلر صدای فیزیکی و محفظهٔ اشیاء جدیدی هم دیده میشود.
غربیلک فرمان کاین مدل ۲۰۲۴ از ۹۱۱ قرض گرفته شده و طراحی هدفمندتری دارد. این غربیلک به یک انتخابگر اختصاصی مجهز است که دسترسی آسانی را به حالات رانندگی عادی، آفرود، اسپرت و اسپرت پلاس فراهم میکند؛ اما تغییرات داخل کاین به همینجا ختم نمیشود زیرا کل داشبورد خودرو جدید است و دریچههای تهویه فاقد شبکه کرکرهای هستند. در اینجا همچنین رو دریها هم بروز شدهاند. پورشه نسخهٔ جدید کاین را به شارژر بیسیم جدید ۱۵ واتی مجهز کرده که گوشیهای مدرن را سریعتر شارژ میکند. پورتهای جدید USB-C هم یکی دیگر از ویژگیهای داخلی مدل کاین مدل ۲۰۲۴ هستند.
Reza Waffen SS
۱۰ فروردین ۱۴۰۲مثل همیشه مدرن و چشم نواز
mohsen
۱۰ فروردین ۱۴۰۲کیفیت و زیبااییه که میباره
وزیر وقت گیری
۱۰ فروردین ۱۴۰۲یک خانواده آمریکایی که دور میز شام جمع شدن ، در حال مشورت ؛:
جان ، به نظرت تویوتا بخریم یا فورد یا کشتی تفریحی
خانواده آلمانی که سر میز شام جمع شدن ،
اشمیت ، بنز بخریم یا بی ام و یا پورشه
حالا خانواده برزیلی :؛
بنز بخریم یا بی ام و یا رنو
خانواده دبیی یعنی مال دبی ؛:
بنز بخریم یا بی ام و یا اوروس ، اوروسا نه خروس
خانواده روسی :؛ بنز بخریم یا بی ام و یا ماشین چینی
حالا خانواده ایرانی در حالی که ایرادات کار ایلان ماسک را بیان می کنند ؛:
خیار بخریم یا گوجه یا امشبم رژیم بگیریم لاغرتر شیم
911
۱۰ فروردین ۱۴۰۲همون تایکانه.
ولی از یه زوایه دیگه بهش نگاه کنید، خیلی فرق داره
net
۱۰ فروردین ۱۴۰۲بعد از ده سال یه کم تغییر از پورشه دیدیم.صفحه نمایش جلو صندلی شاگرد دست راننده که بهش نمیرسه که لمسی کار کنه و راننده نمی تونه با چشم خوب ببینه، چرا جدیدا صفحه نمایش رو جلو صندلی شاگرد قرار می دهند؟دو دستگیره جدید کنسول بد هست.ساعت انالوگ روی داشبورد ماشینهای پورشه بد هست،ساعت انالوگ برای ماشین لوکس سنتی اشرافی نسبتا خوبه مثل رولز رویس و میباخ و بنتلی و ساعت انالوگ برای دیگر ماشینها بد هست
Amir
۱۰ فروردین ۱۴۰۲حتما پورشه اصلاح میکنه شما ببخشید😂
کاوه
۱۰ فروردین ۱۴۰۲جناب شما احینا فامیل فراصتی نیستی؟؟؟؟؟میشه بپرسم در عالم واقعیت شما کی هستی و کار ات چیه که هر ماشینی رونمایی میشه میایی اینجا و ایرادهاشو بهش گوش زد میکنی و با جمله معروف فلان و فلان بد هست و بهمان بد هست ماشین های درجه یک دنیا رو زیر سوال میبری؟؟؟تخصص ات چیه که همه ماشین های درجه یک دنیا برات بد هست؟؟؟
net
۱۱ فروردین ۱۴۰۲تخصص زیبایی شناسی خودرو
فرشاد
۱۱ فروردین ۱۴۰۲به کدامین فشار؟😂
GMA
۱۰ فروردین ۱۴۰۲طراحی کابین پورشه خیلی یک دست و زیباست👌
Saji
۱۰ فروردین ۱۴۰۲من نمیدونم اون ابهت طراحی داخلی کاین ۲۰۱۴ حیف نبود برداشتن چارتا صفحه نمایش و تبلت گذاشتن جای دکمها … بر پدرش لعنت که این مدل طراحی را مد کرد هرچند کلیتش بخاطر صرفه جویی تو هزینها و اجزای تولیده اون دسته دنده هم برای مصارف شخصی برداشتن………کلهم اجمعین طراحیای داخلی همه برندا شده دوسه تا صفحه نمایش و یه کنسول بیروح و خلوت مسئولین رسیدگی کنن خواهشا):
MehdiTurbo
۱۰ فروردین ۱۴۰۲https://hips.hearstapps.com/hmg-prod/images/2022-porsche-cayenne-turbo-gt-coupe-217-1648565467.jpg?crop=1xw:1xh;center,top&resize=980:*
نسل قبل 👍
نسل جدید 👎
MehdiTurbo
۱۰ فروردین ۱۴۰۲همیشه عاشق پورش بودم چون میدونست داره چیکار میکنه طراحی های به بلوغ رسیده و امضای خودش فقط تکمیل میکرد و به روز تر ولی تغییر نمیداد طراحی های فوق العاده و اسپرت که مدرن میشد
ولی متلسفانه پورش هم درگیر این جریان شده شاید اگه تو ایران نسلای قبلی بودند و تجربه میکردیم اینقدر برای عشق ماشینا دردناک نبود
ولی من عاشق اون کابین پورشم که مثل کابین خلبانی پر دکمه است بهترین کابینشم به نظر من همانیه که تو ایران موجود همه دکمه فیزیکی با پشت امپر و ساعت انالوگ
علی جردن
۱۰ فروردین ۱۴۰۲اگه پشت آپر کاین جدید مثل صفحه نمایش پشت آمپر لامبورگینی روُئلتو تخت طراحی می شد زیباییش بنظرم چند برابر می شد
Hadi
۱۰ فروردین ۱۴۰۲زیبا و هوشمندانه طراحی شده 👌🏼
کابین پانامرا جدید هم با کمی تغییر احتمالا همین شکلی خواهد بود…
پسرک بلوچ
۱۰ فروردین ۱۴۰۲به به دقیق روز تولد من(۲۹فروردین) رونمایی میشه😋
علی جردن
۱۰ فروردین ۱۴۰۲پیشاپیش مبارک باشه و تبریک می گم این اتفاق خسته رو هم به شما و هم به کل لامبور بازان دنیا
GTRS
۱۱ فروردین ۱۴۰۲اتفاق خسته ؟!
تبریک به لامبو بازان تو خبر پورشه ؟!
Ehsan
۱۰ فروردین ۱۴۰۲کابینای پورشه بی نظیرن
Hamilton1970
۱۰ فروردین ۱۴۰۲با اینکه هنوز قشنگ و چشمنوازه ولی اون دکمه های که مدل 2013 داشت چیز دیگه ای بود…
آقا مهدی
۱۰ فروردین ۱۴۰۲داخل ماشین که بسیار زیبا و تقریبا بی نقص!، و برگردوندن کلید به جای لمس عالیه ولی نمیدونم چرا جلو و خصوصا خطر عقبش رو انگار دادن دست اینرانخودرو (تارا) طراحی کرده و بنظرم قبلش بهتر بود
GERMANY
۱۱ فروردین ۱۴۰۲دیگه کم کم باید از المان فن بودنم در بیام و به فکر کشور جدید واسه ماشین باز بودنم پیدا کنم واقعا براتون متاسفم المانی ها واقعا اون از بی ام و که گند زد به اون همه تاریخچه و اصالت اینم از تو
MehdiTurbo
۱۱ فروردین ۱۴۰۲ولی من لمس دنده را دوست داشتم …