پورشه ۹۱۱ کاررا T جدید فقط با گیربکس شش سرعتهٔ دستی و کمی قدرت بیشتر با قیمت پایهٔ ۱۳۴ هزار دلاری راهی بازار خواهد شد.
پسازاینکه چند ماه پیش فیسلیفت پورشه ۹۱۱ با کد ۹۹۲.۲ در نسخههای کاررا و کاررا GTS معرفی شد، حالا نوبت به معرفی کاررا T رسیده است. این نسخه که برای علاقهمندان به رانندگی طراحی شده، با ویژگیهایی مثل وزن سبکتر و گیربکس دستی، رانندگی درگیرکنندهتری را فراهم میکند. درحالیکه قبلاً برای کاررا T گیربکس دوکلاچه هم قابل انتخاب بود ولی نسخهٔ جدید فقط با یک گیربکس دستی عرضه میشود. همچنین پورشه حالا گیربکس هفت سرعتهٔ دستی قبلی را کنار گذاشته و یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی را جایگزین آن کرده است. برای این گیربکس هم دستهدندهٔ توپ گردویی در نظر گرفته شده است.
علاوه بر این، حالا برای اولین بار کاررا T در نسخهٔ کانورتیبل هم تولید خواهد شد که برخلاف کوپه، بهصورت استاندارد به صندلیهای عقب مجهز خواهد بود. این پورشه ۹۱۱ از همان پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربوی کاررا پایه استفاده میکند که با ۳۹۵ اسب بخار قدرت، کمی نسبت به نسخهٔ قبلی با ۳۸۵ اسب بخار قدرت قویتر شده ولی گشتاور تغییری نکرده و همچنان ۴۵۰ نیوتن متر است. کاررا T در نسخهٔ کوپه ظرف ۴.۳ ثانیه و در نسخهٔ کانورتیبل در ۴.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد درحالیکه حداکثر سرعت آنها به ترتیب ۲۹۵ و ۲۹۲ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
هرچند این خودرو سبکترین نسخهٔ کاررا محسوب میشود ولی نسبت به نسخهٔ قبلی کمی سنگینتر شده است. کاررا T جدید حالا ۱۵۰۴ کیلوگرم وزن دارد که افزایشی ۲۸ کیلوگرمی را نسبت به قبل نشان میدهد. البته این نسخه همچنان با شیشههای نازکتر، عایقهای صوتی کمتر و فقط دو صندلی جلو عرضه میشود و صندلیهای عقب بدون هزینه قابل سفارش خواهند بود. یکی از دلایل افزایش وزن کاررا T جدید، تجهیز به سیستم فرمان گیری چرخهای عقب است. این نسخه همچنین بهصورت استاندارد از سیستم کنترل گشتاور بُرداری پورشه، پکیج اسپرت کرونو و سیستم مدیریت تعلیق فعال پورشه هم بهره میبرد.
ویژگیهای ظاهری کاررا T مدل ۲۰۲۵ که آن را از دیگر برادرانش متمایز میکند شامل اسپویلر جلوی برگرفته از کاررا GTS، برچسبهای جانبی، تریم خاکستری متالیک و سیستم اگزوز اسپرت مشکیرنگ میشود. رینگهای ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب هم حالا بهصورت دورنگ ارائه میشوند. درحالیکه روی لچکیهای عقب هم نشان گیربکس دستی نقش بسته است. علاوه بر این، برای کاررا T یک پکیج ویژه هم قابل سفارش خواهد بود که تریم آبی را در داخل و بیرون به همراه دارد. این شامل برچسب روی درها، نوار روی کاپوت، رینگها، دوخت داخلی، کمربندهای ایمنی و نوار تزئینی روی داشبورد میشود.
پورشه ۹۱۱ کاررا T مدل ۲۰۲۵ هماکنون با قیمت پایهٔ ۱۳۴ هزار دلار برای نسخهٔ کوپه و ۱۴۷,۳۰۰ دلار برای نسخهٔ کابریولت قابل سفارش است. این اعداد افزایش ۱۴ هزار دلاری را نسبت به کاررا پایه کوپه نشان میدهند. همچنین نسخهٔ قبلی کاررا T هم قیمت پایهٔ ۱۱۶,۶۰۰ دلاری داشت. این پورشهٔ جدید در تابستان آینده راهی نمایندگیهای فروش در آمریکا خواهد شد.
A
۹ آبان ۱۴۰۳هیچوقت پیر نمیشه
net
۹ آبان ۱۴۰۳رینگ خاکستری پورشه ابی روباز قشنگتر از رینگ پورشه سفید هست . ماشین های اسپرت کوپه مدل روبازش که صندوق عقب کشیده میشه قشنگتره تا مدل سقف ثابتش . زیباترین ماشین اسپرت کوپه روباز جهان بی ام و سری ۸ هست
علی Shelby
۹ آبان ۱۴۰۳دقیقاً
اون قدیمیاشم (1963) هنوز جدید و جذابن
اینم مثل همه نسل هاش جذابه
کاین هم نسل اولش (955) 2002 تا 2006 هنوز ماشین های خوبین و انگار قدیمی نمیشن
نمیدونم پورشه چیکار میکنه ماشیناش قدیمی نمیشن
MehdiTurbo
۱۰ آبان ۱۴۰۳این عشققق
گیربکس دستی 😍😍
amirkhanzadeh
۹ آبان ۱۴۰۳همین که با گیربکس دستی ارائه میشه عالیه
حساب کن ماشین اسپرت می خری برای پورشه اونم با دنده دستی
چه حالی می کنه طرف
جون میده ببریش تو مسیره های کوهستانی اسکاتلند حسابی دنده عوض کنی
Moein
۹ آبان ۱۴۰۳عجب جیگریه 😍
چه لذتی ببره راننده وقتی دنده عوض میکنه
D.H
۹ آبان ۱۴۰۳با سلام دوستان دغدغه مند لطفاً با امضای از این کارزار حمایت خود را از واردات خودرو ….و در نتیجه رقابتی شدن بازار برچیده شدن رانت و فساد ـ دسترسی به خودروهای بروز با قیمت های جهانی …
اقدام نمایید با تشکر
#واردات ـ خودرو…..
https://www.karzar.net/165367
C4
۹ آبان ۱۴۰۳تو دیگه چقد ساده ای
چند بار پیامتو دیدم اما اصرار عجیبی داری
مشکلات مملکت اگه به همین سادگی و آبکی حل میشد که دیگه چه غمی داشتیم
این کارزارها فقط یه وسیله تبلیغاتی و کسب درامد برای اون نهاد متولیه . هر سایت یا سازمانی که داره این کارزارها رو برگزار میکنه پول خوبی درمیاره و کلی تبلیغ میکنه . همین . من انقد ازینا دیدم که نگو . در حوزه های مختلف از آموزش عالی تا حوزه درمان ، تا همین واردات و … تهشم هیچ . یا وصل میشه به کارزار بعدی و دومینوی بی پایان کارزار ها که اونم بی فایدست و فقط ابزار کسب درامد یه عدهست یا تهش یه خبر خیلی جزئی و ساده در یک سایت بیخود ، قرار داده میشه که آی مسئولین چند هزار نفر اینو امضا کردند آیا قول میدید رسیدگی کنید ؟ اونا هم میگن آره بمولا . و تمام . این کل ماجراست
البته یه عده هم هستند از تبلیغ کارزار پول درمیارن چون خودشون سهم دارن این وسط . امیدوارم شما ازونا نباشی
D.H
۹ آبان ۱۴۰۳ببین دوست عزیز بنده ساده نیستم بلکه معتقدم که در هر زمینه ای برای روبرویی و مقابله کردن با مشکلات جامه که بارزترینشون همین وضعیت خودرویی کشور هست از هرکاری که از دست من و شما درمیاد باید عمل کرد بیش از این کاری از دستم برنمیومد بلاخره اگر از دست من یکی کاری پیش نره ولی مطمعن باش با هم صدا شدن در ابعادی بزرگ حتما به جایی میرسه درضمن همین واردات محدودی هم که داریم از ثمر هم صدا شدن مردم و فشار عمومی حاصل شده بود پس کم به دنبال بهانه بگردید ممنون
C4
۹ آبان ۱۴۰۳آزموده را آزمودن خطاست
آزاد شدن واردات ( کاش وارداتی هم در کار بود آخه . کلا چند تا ماشین بصورت نمایشی اومد ) به علت تصمیم گیری مافیا و انحصارطلبان بوده و یه منبع درامد جدید برای خودیا شکل گرفت تا نهایت به سرانجام رسید . مردم هیچ جای بازی نیستند
انقد واضحه که همه میدونن و نیاز به گفتن نیست . احتمال میدم شما هم خودت سودی از کارزار ببری وگرنه مردم گوششون ازین حرفا پره
D.H
۱۰ آبان ۱۴۰۳ببین دوست عزیز اگه همین واردات محدودی هم که نبود الان عاملیت های فروش مونتاژ کار آن طبق روال از مردم سکه و طلا میگرفتن برای ثبت نام اشغال های چینی ، و کلا بازار رو تحت سلطه خودشون قرار داده بودند ولی هرچند این واردات محدوده ولی بسیار در این حوزه موثر بوده و جلوی رانت و فساد تا حدود زیادی گرفته اگر یکم فکر کنید و انکار نکنید میبیند که قیمت مونتاژی ها اکثرا زیر قیمت بازار هم خریداری نداره حالا بماند و بنظرم شما که دارید این همه ناراحت و عصبانی میشید از همین بچه های عاملیت های همین مونتاژ کار ها هستید چون تا آنجایی که اطلاع دارم میگن تاجایی که بتوانند از هر ابزاری برای جلوگیری و منفی جلوه دادن و غیره در هر سایت و هر پیجی حضور دارند و برای تبلیغات منفی مخرب کردن پول میگیرند که امیدوارم شما حداقل از اونا نباشید… وضعیت شماها اصلا خوب نیست چون دیگه حتی با اقساط هم کسی اشغالاتون خریداری نمیکنه موفق و معید باشید
#نه – به مافیای خودرو ….
علی
۹ آبان ۱۴۰۳ساده لوح بودن برخی ادم ها تاسف باره 🙁☹😔
امین
۱۰ آبان ۱۴۰۳D.H
آفرین به تو
هیچ وقت از تلاش برای بهبود اوضاع نباید دست کشید و ناامید شد.
این افرادی که مخالف تو هستند یا متوجه نیستند و ناامید هستند یا در ادامه این وضعیت نفع دارند.
مثلا به امید ماشین ثبت نامی و فروش آزاد و سود مقطعی چند میلیون ، حاضرند همین وضع ادامه پیدا کنه.
خلاصه دمت گرم ایکاش همه مردم سفت و سخت متحد برای تغییر وضعیت تلاش میکردند. که اگر این بود الان وضع مملکت این نبود
Ali
۹ آبان ۱۴۰۳گرون قیمت و دوست داشتنیه بهرحال
🇰🇷
۹ آبان ۱۴۰۳نهایت لذت رانندگی رو با این میشه تجربه کرد
اوج اصالت و تاریخچه ، پرفورمنس و مهندسی ، گیربکس دستی و هوای آزاد … مبارک صاحبش
پورشه و فراری ، پرچمداران اروپا
از تاریخچه و افتخارات این دو عزیز هرچی آدم بگه بازم کمه
hosen
۹ آبان ۱۴۰۳اخ اخ اون گیربکس دستی لذت رانندگیش رو دوبرابر میکنه
علی جردن
۹ آبان ۱۴۰۳اصالت
جرمی کلارکسون
۹ آبان ۱۴۰۳لذت گیربکس دستی با اسطوره خودرو های اسپرت 🔥💯👑
𝐀𝐥𝐢
۹ آبان ۱۴۰۳چقدر سفید بهش اومده
راستگو
۹ آبان ۱۴۰۳پورشه قشنگ میدونه قراره چیو به کی تو کجا بفروشه
Kiarash
۹ آبان ۱۴۰۳اصالت و زیبایی و قدرت و مهم تر از همه گیربکس دستیش وای و مهندسی آلمانیش 👏🇩🇪👌💯🤤😎
Taha Ayoobi
۹ آبان ۱۴۰۳ای کاش پورشه چراق های عقب پیوسته نمیکرد
C4
۹ آبان ۱۴۰۳تنها خودروییه که با چراغ پیوسته هم زیباست
Taha Ayoobi
۹ آبان ۱۴۰۳تنها نه ولی خب زیباست،
آئودی آراس7، چارجر و… با چراق پیوسته خوشگلن،
ولی پورشه جدا بهتر بود.
Taha Ayoobi
۹ آبان ۱۴۰۳https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2021/10/2018-Porsche-911-GT2-RS-rear-in-motion-1.jpg
این واقعا بهتر از پیوسته اس
فیات مولتیپلا
۹ آبان ۱۴۰۳دقیقا
مثل کررا s های چند سال پیش دوتا مثلث تند میشد خیلی بهتر بود ولی بازم بدک نیست
ولی پف جلوش کمتر شده
رامتین
۹ آبان ۱۴۰۳واقعا عالی. هیچوقت تکراری نمیشه