شرکت منصوری از جدیدترین پروژه خود که بر اساس پورشه ۹۱۱ کابریو شکل گرفته رونمایی کرد. این هیولای روباز ۸۸۸ اسب بخار قدرت دارد.
شما چگونه یک سوپر اسپرت فوقالعاده را ارتقا میدهید؟ برای ارتقای خودرویی همچون پورشه میتوان به منصوری مراجعه کرد. این تیونر مشهور به تازگی از خودروی P9LM Evo 900 کابریو رونمایی کرده است. پس از تولید نسخه کوپه این خودرو در ماههای گذشته حالا نوبت به برادر روباز رسیده تا تواناییهای خود را به نمایش بگذارد.
پانلهای بدنه کربنی فورج کاری شده برای کاهش وزن به کار گرفته شدهاند و منصوری بخش قوای محرکه را نیز به شدت ارتقا داده است. برای ایجاد هیجان بیشتر نیز کابینی سفارشی در انتظار خریداران خواهد بود. بد نیست بدانید تنها ۷ دستگاه از پورشه ۹۱۱ کابریو منصوری تولید خواهد شد. در ابتدا بهتر است به قوای محرکه بپردازیم. نیروگاه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری تخت پورشه هماکنون ۸۸۸ اسب بخار قدرت و ۱۰۵۰ نیوتون متر گشتاور تولید میکند. منصوری میگوید هیولای یاد شده در حال حاضر صفر تا صد ۲.۵ ثانیهای و حداکثر سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعتی دارد.
اگرچه چنین مشخصاتی برای هایپرکارهای مدرن امروزی خیلی چشمگیر نخواهد بود اما برای یک سوپر اسپرت روزمره قطعاً عملکردی فوقالعاده است. همانطور که میدانید نسخه استاندارد پورشه ۹۱۱ توربو S با قدرت و گشتاور ۶۴۱ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتون متر ارائه میشود. برای کسب چنین قدرتی منصوری کمپرسورهای استاندارد را با توربوهای بزرگتر VTG تعویض نموده و سیستم اگزوز نیز ارتقا یافته است. به این موارد باید اینترکولر جدید، فیلتر هوای کاراتر و ECU با تنظیمات کاملاً متفاوت را اضافه کرد.
پروژه تیونینگ منصوری در بخش آیرودینامیک نیز چشمگیر به نظر میرسد. ورودیهای هوای بزرگتر، آپرون جلوی فیبر کربنی، دیلایت های متمایز و… همگی برای مقاومت کمتر خودرو در برابر باد مخالف طراحی شدهاند. کاپوت نیز همانند رینگها و کیت بدنه پهن از کربن سبکوزن تولید شده است. از همین متریال در ورودیهای هوای جانبی نیز سود برده شده و دیفیوزر عقب جدید و اسپویلر تاشو برای ایجاد داون فورس بیشتر نیز در پورشه ۹۱۱ کابریو منصوری وجود دارند.
پیرلی به عنوان یکی از مشهورترین لاستیک سازان دنیا گفته است قدرت بدون کنترل فایدهای نخواهد داشت و کنترل در خودرو به معنی رینگهاست. به همین خاطر منصوری رینگهای جدید ۲۱ و ۲۲ اینچی با لاستیکهای پهن را در نظر گفته تا این هیولا حداکثر کنترل را در سر پیچها و سرعتهای بالا داشته باشد. P9LM EVO 900 از نظر کابین نیز دستخوش تغییر شده و شاهد صندلیهای اسپرت کربنی با وزن کمتر و پوشش چرمی هستیم. بالای فرمان نیز نشانگر دنده نورانی را پذیرا شده و نمایشگرهای دیجیتالی سرعت و دورشمار موتور هم وجود دارند. باقی کابین پر از چرم باکیفیت و نرم است. البته امکان سفارش تریم فیبر کربنی نیز وجود دارد.
زیزیگولو
۲۳ فروردین ۱۴۰۳این دیگه ۹۱۱ نیستش!!!!!! شبیه ماشینای هندیا و پاکستانیا شده🤦🤦
NAVID۰۰۹۸
۲۳ فروردین ۱۴۰۳دیدید میگفتم منصوری صفر یا صدِ 😂🤦♂️!!!
تنها جذابیتش ، ۹۱۱ بودنش هست و بس!!!
دیگه مطمئنم داداشمون منصوری بچه اسلامشهرِ تو ماتریکس هم RD عدسی داشته😟!!!
۹۱۱جوادی بیشتر بهش میاد!!!
زیزیگولو
۲۴ فروردین ۱۴۰۳نوید اگر یادت باشه منم همیشه گفتم کارای منصوری یا خیلی خوب از آب در میان یا خیلی بد در حد جواد 🤦🤦🤦🤦
amir
۲۳ فروردین ۱۴۰۳یکی این فسفری رو از منصوری بگیره
r8gt
۲۳ فروردین ۱۴۰۳بعضی چیز ها رو الکی اضافه کرده یا رنگشو عوض کرده که ظاهر ماشین رو خراب کرده
رامتین
۲۳ فروردین ۱۴۰۳بنظرم جالب نشده. خیلی قطعات فیبر کربنی بهش چسبوندن. بنظرم فقط افزایش قدرت را بدون تغییر ظاهری انجام بدن، کافیه!
علی جردن
۲۳ فروردین ۱۴۰۳وقتشه که منصوری روی خودروهای چینی کار کنه
Coming Soon …
چینی ها خودشون خودروی چینی سوار نمی شدن الان سوار میشن چون پیشرفت کردن
لیفان X60 چند سال پیش کجا لاماری ۱۴۰۳ کجا ؟!
منصوری شاید هونگچی رو لوکستر کنه نمی دونم فقط می دونم منصوری بزودی روی خودروهای خارجی چینی کار میکنه
amir-mr
۲۳ فروردین ۱۴۰۳افزایش قدرت فوق العاده ای داشته
طراحیش هم خوب شده مخصوصا نمای عقب
در کل جذاب شده
حامد .مهدی پناه
۲۳ فروردین ۱۴۰۳911 ماشینیه که نمیشه بهش دست زد . خودش بن اندازه تمام جهان زیباست.
Khan
۲۳ فروردین ۱۴۰۳تریم داخلی ش به سرعت دل آدم و میزنه .
وقتی فکرشو میکنی مدتی باید با این رنگ تریم رانندگی کنی دل آدم و میزنه و سریع خسته کننده میشه .
فرزند ایران
۲۳ فروردین ۱۴۰۳انگار باخمیردندون رنگ شده
فرزند ایران
۲۳ فروردین ۱۴۰۳حالا بیرونش اوکی
ولی داخلش کانترستتش اصلا خوب نیست
انگار بچه ده ساله تو جی تی ای ماشین شخصی سازی کرده
Zx
۲۳ فروردین ۱۴۰۳زیبایی حداکثر مشخصات عالی
من دیوونه منصوری هستم
این رنگ کابین خیلی حقه
علی
۲۴ فروردین ۱۴۰۳منصوری. آفتابه برداشتی به عشق و علاقه ما. ما عاشق پورشه ای که از کمپانی میاد بیرون هستیم نه چیز دیگه
منصوری قبلاً دست زد به طراحی اونتادور همه توپیدن بهش چون لامبو پورشه فراری اینا کمپانی هایی هستند که هر جز خودرو با عشق ساخته میشه اون وقت آقا منصوری میاد تر میزنه به طراحی ناب و اصیل اینا
علی
۲۴ فروردین ۱۴۰۳یه چندتا برچسب هم بهشمیچسبود و چندتا آویز بافت و هم از اینه آویزون میکرد این چه وضعیه آخه دیگه شیبه محصولات تاتا موتورز هند شده
خورشیدخان
۲۴ فروردین ۱۴۰۳به نظرم داخل رو این رنگی نمیزد و بالهای عقب رو حذف میکرد عالی میشد…روی اولین عکسی که از بالا هست و سمت راننده ست تصورش کردم دیدم اونطوری قشنگتره…از لحاظ فنی هم که خود پورش نیاز به دست زدن نداره…این شرکت کلا همه جوره اوکیه💪💪💪
jalopy
۲۴ فروردین ۱۴۰۳عقبش که قشنگ شده ولی بنظرم نباید به نمای جلو دست میزد
رنگ تریم داخلی هم اصلا نمیخونه با این ماشین
بنظرم خاکستری کم رنگ بیشتر بهش میخوره
محمود
۲۵ فروردین ۱۴۰۳رنگ داخلش سریع چرک میشه
من که بچه دارم چیکار کنم حالا
علی
۲۵ فروردین ۱۴۰۳معلوم شد این مطلب رو برای تخریب منصوری گذاشتین . آخه همه نظرات مخالفش درج شد ولی نظر بنده نه.
علی ولی زاده
۲۵ فروردین ۱۴۰۳اینو با اونیکه برابوس تیون کرده مقایسه کنین اونوقت تفاوتها خودش باهاتون حرف میزنه
سالار
۱ اردیبهشت ۱۴۰۳صرفنظر از ارتقا در پیشرانه و افزایش قدرت و گشتاور ….به نظر اونچه مدنظر منصوری و مشتریان اون هست خاص بودن و در چشم بودنه…کاملا مشخصه تریم داخلی و خارجی سرهارو به سمتش میچرخونه حتی به غلط ….