پورشه 911 یک خودروی اسپرت فوقالعاده است اما با اندکی تغییرات میتوان آن را به نسخه سافاری هم تبدیل کرد. برخی بهبودها باعث خواهند شد این محصول نمادین به ستارهی آفرود بدل شود! پورشه و تیونرهای افترمارکتی چندین سال است که با این روش اقدام به ارتقای ۹۱۱ میکنند. چندین خودرو که تولید شرکت کالمار اتوموتیو هستند این تواناییها را با برگزاری یک سفر منحصربهفرد ۱۱ هزار کیلومتری در آمریکای جنوبی نشان دادهاند.
این سفر ۳۹ روزه از لیما پرو شروع شده و در اوشوایا آرژانتین که جنوبیترین نقطه قاره آمریکای جنوبی بوده به پایان رسیده است. در طول این سفر چندین دستگاه پورشه کاین نیز به تیم ۹۱۱ سافاری پیوستهاند تا بتوانند از شگفتیهای طبیعی و محیط خشن و سخت این قاره لذت ببرند. رانندگان و اعضای تیم این خودروها از مکانهایی همچون ماچو پیچو، دریاچه تیتیکاکا، صحرای آتاکاما و دشتهای نمکی اویونی بازدید کردهاند. آنها همچنین در بخشهایی از بزرگراه پانامریکانا رانندگی کردهاند. این سفر بخشی از رالی فراتر از ماجراجویی کالمار است که توسط تیمهایی شخصی تدارک دیده میشود. شرکت موردبحث همچنین خودروهای ۹۱۱ سافاری را برای مشتریان میسازد.
کالمار اتوموتیو چندین محصول سفارشی پورشه از جمله کاین ارتقا یافته را تولید میکند. خودروهای کالمار RS و RS-R جزو محصولات الهام گرفته از رالی هستند که RS-R نسخه پرچمدار آنهاست. کار تولید مدل RS-R با دستکاری پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۹ لیتری هوا خنک که قدرت ۳۴۵ اسب بخار دارد شروع میشود اما جا برای تولید قدرت بیشتر نیز وجود دارد. خودروی RS-R با پیشرانه ۴.۱ لیتری نیز در دسترس است که قدرت فراتر از ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری تولید خواهد کرد. این شرکت سیستم چهار چرخ محرک یا دیفرانسیل عقب را ارائه میکند. دو پورشه ۹۱۱ سافاری آفرود موردبحث تغییرات دیگری نیز دارند که شامل حفاظت زیر بدنه، رول کیج، سیستم تعلیق با جذبکننده شوک جدید، رینگهای منحصربهفرد و… خواهند بود. کاین نیز به دو صورت کالمار CS و CS-R تولید میشود. به این موارد باید طیف وسیع شخصیسازی خودروها را نیز اضافه کرد.
matin
۴ آذر ۱۴۰۱خیلی کارشون باحاله
Arshia m3csl
۴ آذر ۱۴۰۱پورشه ۹۱۱ عالیه واقعا خیلی ماشین خوبیه و توی جاده های خاکی هم خیلی خوب عمل میکنه کلاسیک هاش این ۹۱۱ عالیه نسخه داکار ۹۱۱ هم که جدیدا معرفی شده میتونه تو جاده های خاکی خوب عمل کنه ۹۱۱ واقعا ماشین خاصیه هم توی مسیر های خارج جاده خوبه و هم تو درگ و پیست خوبه برای استفاده های مختلف ۹۱۱ ساخته پورشه که این خیلی عالیه
Just toyota
۴ آذر ۱۴۰۱یکی از علت هایی که عاشق ۹۱۱ هستم اینه که هم یه سوپرکار هست و هم یه خودرو مناسب فعالیت های روزمره و سفر از طرفی هم قیمتش واقعا مناسب هست الان پورشه ۹۱۱ بیس با صفر تا صد ۳/۷ ثانیه قیمتی حدود ۱۱۰ هزار دلار داره که از نظر من برای یه خودرو لاکچری پرفورمنس خیلی خوبه ، همانطور که گفتم تو همه نسخه خودرو کاربردی هم هست به نسبت بقیه سوپرکار ها ، اگه یادتون باشه top gear با حضور کریس هریس و مت دیمن با یه ۹۱۱ توربو s کابریولت و لامبورگینی هوراکان اسپایدر به آمریکا رفتن و خداییش پورشه تو همه بخش ها به جز طراحی لامبو رو شکست داده و یکی از نکاتی که هریس مدام بهش اشاره میکرد کاربردی بودن و فضای بار بیشتر ۹۱۱ نسبت به هوراکان بود و همکارش سر این قضیه مدام باهاش شوخی میکرد که ماشین تو چون کاربردی نمیتونه یه سوپرکار باشه
برقیه جارو برقی
۴ آذر ۱۴۰۱شاهکار یعنی پورشه
Asa
۴ آذر ۱۴۰۱وقتی پورشه رو آفرود میکنی ارتفاعش تازه میشه اندازه ۴۰۵ و پارس های ایران . به ارتفاعش از زمین نگاه کنین، حتی هنوزم ارتفاعش از ۴۰۵ های توی ایران کمتره .
ما خودمون سافاری سوار میشدیم خبر نداشتیم الکی نیست سایپا و ایران خودرو ماشیناشونو گرون فرو میکنن به مردم .
Poria
۴ آذر ۱۴۰۱بهبه
امیرحسین
۴ آذر ۱۴۰۱پورشه ۹۱۱ عشقه
Porsche 911
۴ آذر ۱۴۰۱۹۱۱ یکی از نمادین خودرو های رالی داکار به حساب میاد
از ۹۵۳ شگفت انگیز تا ۹۵۹ داکار
البته ۹۵۹ داکار نتونست مسابقه بده چون کلا گروه مسابقه اش حذف شد
اما توانایی های بالای این ماشین برای زمان حال هم بشدت بی نظیر هستن
(Saeed (peugeot
۴ آذر ۱۴۰۱چه لذتی داره …… پورشه ای سوار بشی که همه جا میره