بازگشت ۹۱۱ تارگا را می توان بهترین هدیه پورشه به هوادارانش برای شروع سال ۲۰۱۴ میلادی دانست؛ البته هدیه ای که آنقدرها هم ارزان نیست . . .
پورشه نام ۹۱۱ تارگا را برای اولین بار درسال ۱۹۶۷ به روی زبان ها انداخت. اصرار پورشه برای استفاده از نام ایتالیایی تارگا (که معادل کلمه “Plate” در زبان لاتین است) بدلیل حضور موفق او در مسابقات Targa Florio بود که در مناطق کوهستانی سیسیل برگزار می شد. پورشه ازسال ۱۹۵۶ تا آن موقع ۷ بار به قهرمانی این مسابقه رسیده بود و از آن سال تا ۱۹۷۳ میلادی هم ۴ بار دیگر به جایگاه اولی آن دست یافت.
بهترست از ۹۱۱ تارگای ۱۹۶۷ بگذریم و به سراغ ۹۱۱ تارگای ۲۰۱۴ برویم! در نسل جدید تارگا برخلاف مدل های کلاسیک سابق، از سقف سافت تاپی استفاده شده که می توان آنرا در ۱۹ ثانیه جمع کرد. این نکته راهم بدانیم که این سقف فقط در زمان توقف خودرو قابلیت بازوبسته شدن را دارد.
[jwplayer mediaid=”۵۸۶۲۲″]تارگای جدید فقط با سیستم محرکه AWD و در مدل های Targa 4 و نسخه های مهیجتر Targa 4S عرضه می شود که مشخصات فنی آنها به قرار زیر خواهد بود:
911Targa 4 | 911Targa 4S | |
حجم موتور | ۳.4L | ۳.8L |
پیشرانه | ۶ سیلندر | ۶ سیلندر |
قدرت | 350hp | 400hp |
۰-۹۶ | ۴.۶ sec | ۴.۲ sec |
حداکثر سرعت (دستی) | ۲۸۰ km/h | ۲۹۳ km/h |
حداکثر سرعت (PDK) | ۲۸۲ km/h | ۲۹۵ km/h |
برای هردو مدل تارگا، پکیج Sport Chrono که مجهز به گیربکس های دوکلاچه است بصورت سفارشی خواهد بود. مشتریان آمریکایی می توانند از تابستان ۲۰۱۴ مدل Targa4 را با قیمت پایه ای ۱۰۱,۶۰۰ دلار و مدل Targa 4S را نیز با پرداخت ۱۱۶,۲۰۰ دلار خریداری کنند.
علی
۲۴ دی ۱۳۹۲گرونه
علی
۲۴ دی ۱۳۹۲معمولا مدل های تارگا قیمت بیشتری دارن
اما مثل همه پورشه ها دوست داشتنیه…
علی
۲۴ دی ۱۳۹۲عاشق مکانیزم سقفشم
بی نظیره……….
ای کاش دست ما هم بهش میرسید…
carbonado aventador
۲۴ دی ۱۳۹۲نمای پشتش زیبا نشده و اون شیشه ی عقبش منو یاد ماشین های شورولت می اندازه!!!!!!!!!
zondar
۲۴ دی ۱۳۹۲F.A
غوغاست
تلفیق کلاسیک و مدرنیته
قیمتش هم که به هر حال پورشست دیگه
mehran911
۲۴ دی ۱۳۹۲علی جان پورشه به نسبت امکانات وتکنولوزی که داره قیمت خیلی بالایی نداره
alireza
۲۴ دی ۱۳۹۲با اینکه گرونه ولی خیلیا عاشقشن. من که عکسشو زدم تو اتاقم . امیدوارم بچه هامون بتونن یه روزی اونو بخرن.
SALAR
۲۴ دی ۱۳۹۲حواست به عکسش باشه ………..
SALAR
۲۴ دی ۱۳۹۲چه بنداز بندازی ……….
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۲۴ دی ۱۳۹۲عشق من!
mehran911
۲۵ دی ۱۳۹۲محسن جان چه خبر شده چرا آواتاراتون مثل هم شده
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۲۵ دی ۱۳۹۲ما طرفدارهای آلمانیم!
علی
۲۵ دی ۱۳۹۲دمت گرم با این آواتارت،اما ای کاش پورشه اون بالا بود
:)
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۲۶ دی ۱۳۹۲پورشه همیشه بالاست :-)
a-x1
۲۴ دی ۱۳۹۲زیبااستتتتتتتتتتتتتتتمیخوامممممممممممممممممممممم
mahsa
۲۴ دی ۱۳۹۲ایهیم
zondar
۲۴ دی ۱۳۹۲F.A
911 نماد پورشست
Targa نماد کلاسیک 911 هستش
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۴ دی ۱۳۹۲درود.
خیلی قشنگ شده.
مخصوصا با خم شیشه.
من فکر کنم اون ستون تارگا ازاسیب رسیدن به سر راننده و سرنشین در زمان
واژگون شدن محافظت میکنه.
سلطان هندلینگ.
کارش درسته.
((( ایران و المان )))
((( المان : مهد خودروسازی دنیا )))
علیرضا
۲۴ دی ۱۳۹۲گرونه ولی ………………………………
ولی کیفیت عالی / زیبا / جادار
پورش بهترین ماشین ها را در رنج قیمت خود میزنه درود بر پورش
مرتضی
۲۶ دی ۱۳۹۲پورش؟؟؟
km
۲۴ دی ۱۳۹۲911 تو همه ی مدلهاش به بهترین نحو اصالتشو حفظ کرده حتی سقفش هم منو یاد مدل های قدیمیش مینداره
Saied
۲۴ دی ۱۳۹۲خوشم اومد! جالب بود!
ali
۲۴ دی ۱۳۹۲اون عکس آخریه،مشکی رو دیدین چقدر قشنگه
توفیقی
۲۴ دی ۱۳۹۲شاید 918 از 911 بهتر و خوشگلتر و قویتر باشه ولی من خال 911 توربو اس رو به هیچ پورشه ای نمیدم.
Hermidas
۲۴ دی ۱۳۹۲نمیدونم چرا اینا انقدر خوشگل هستند…
به امید روزی که بخرمش…!!!
mojtaba..designer
۲۵ دی ۱۳۹۲خیلی عالیه..
آفرین پورشه
خدا روح دکتر فردیناند پورشه رو بیامرزد…
pouya
۲۵ دی ۱۳۹۲عاشق 911 هستم .
مخصوصا این مدل ویژه “تارگا”
پورشه یعنی اصالت یعنی بی نظیر بودن.
امین
۲۵ دی ۱۳۹۲تکنوبوژی آلما یعنی سقف این ماشین که میرزه به 10 تا SRT
امیر
۲۶ دی ۱۳۹۲عاشقشم ولی خیلیرونه اگه روزی واردات ماشین های آمریکایی آزاد بشه و من هم این همه پول داشته باشم در اینصورت شاید از عشقم گذشتم و با نصف قیمت این کوروت و با بقیشم یه فورد راپتور خریدم.البته اگه شَزط هایی که گفتم همه با هم اتفاق بیوفته!!!