پورشه ۹۱۱ آنقدر ماشین خالص و نابی است که بسیاری ترجیح می دهند آن را بدون کوچکترین تغییری در اختیار داشته باشند. اما ممکن است افرادی نیز به ظاهر این خودرو بسنده نکنند و برای بهبود جلوه و کارایی آن، دست به دامن تیونرهایی نظیر ورشتاینر (Vorsteiner) شوند.
این شرکت که بصورت تخصصی روی ساخت قطعات آیرودینامیک بدنه از جنس فیبر کربن و همچنین رینگهای آلومینیومی فورج شده کار می کند، خودروهایی نظیر لامبورگینی، بنتلی، فراری و پورشه را در برنامه تیونینگ خود دارد.
در مورد پورشه 911S جدید سری ۹۹۱ نیز برنامه ورشتاینر برای بهبود عملکرد و پایداری خودرو شامل موارد زیر می شود:
- اضافه کردن اسپویلر جدید جلو با مجرای هوای ویژه برای خنک کردن ترمزها
- شکاف جلوی سپر مدل Gt برای ایجاد نیروی پایین برنده
- پانل های جانبی از جنس فیبر کربن
- باله یا اسپویلر عقب
- دیفیوزر و اگزوزهای جدید
- رینگهای ۱۹، ۲۰ یا ۲۱ اینچی آلومینیومی
- تودوزی سفارشی
ورشتاینر طبق معمول دست به موتور نزده و تیونینگ آن را باید در شرکت دیگری انجام دهید. البته اگر واقعا به تقویت موتور نیاز باشد!
سعید
۱۲ آذر ۱۳۹۱از ماشینای المانی خوشم میاد چون اصالتشونو نگه میدارن مثل ماشینای کره ای یا… نیستن که سال به سال طراحی ماشین تغیر کنه
حسن
۱۲ آذر ۱۳۹۱به ماشینای کره ای توهین نکن
مطمعن باش یه روزی میرسه که چشم بادامی ها از المان پیشی بگیرن
شک نکن اون روز میاد حداکثر ده سال دیگه
payam
۱۳ آذر ۱۳۹۱چه فرقی میکنه اصل ایرانه که پیشرفت نمیکنه
شایان
۱۳ آذر ۱۳۹۱آقا حسن فکر کردی آلمانیها یه شبه رسیدن به اینجا نه جانم شماهم خوشت نمیاد ازشون لطفا با کره و چین و… مقایسش نکن
hesan
۲۰ بهمن ۱۳۹۱پشتش رو دوس میدارم.
امیر
۱۲ آذر ۱۳۹۱ولی نباید نو آوری رو فدای اصالت کرد. که به نظر من تو این راه مرسدس بنز از رقبای هموطنش جلوتره.
Arash66
۱۲ آذر ۱۳۹۱اگر منظور شما پورش هست
این برند و تمام برند های دیگر آلمانی با نوآوری جلو می روند، نوآوری در کنار اصالت
Reza
۱۲ آذر ۱۳۹۱صنعت خودرو سازی آلمان بیش از 130 سال قدمت داره… دیگه فقط business نیست, هنره, عشقه,خلاقیته….
خودرو سازی کره فقط جنبه ی بیزینسی داره… برای فروش بیشتر هر سیاستی به خرج میدن… چطوری میتونن اصالت نداشته رو حفظ کنن….
رهام
۱۲ آذر ۱۳۹۱این جور ماشینها یک شبه به اینجا نرسیدن هر لحظه باید نوآوری داشته باشن تا عقب نمونن ولی ماشینهای کره ای بیشتر برای قشر متوسط هستند(غیر از ایران که غشر مرفح است)
x3m
۱۲ آذر ۱۳۹۱زیاد با مدل قبلیش فرق نداره
colin mc rae
۱۲ آذر ۱۳۹۱ببخشید ولی میشه بفرمایید کدوم ماشین تو ایران برای قشر کم در آمد ومتوسطه ؟
sina
۱۳ آذر ۱۳۹۱مثلا پراید.چشه خیلیم خوبو دوست داشتنیه مگه نه بچه ها
محمد
۱۲ آذر ۱۳۹۱الان چه ربطی به صنعت خودرو سازی کره داشت این مطلب
تا یه کی میا حرف کره رو وسط میکشه بقیه هم کره کره میکنند
ول کنید بابا مطلب در مورد پورشه هست
رهام
۱۳ آذر ۱۳۹۱خوب یه چیز در مورد پورشه بگو ببینم
amin
۱۲ آذر ۱۳۹۱اتفاقا سرعت پیشرفتی که کره داشته آلمانیا نداشتن…
پورشه واقعا ماشین محشریه و مهندسی بالایی داره…
نباید برای بالا بردن برندی، برند دیگرو خراب کنی… و در ضمن قرار نیست همه پورشه بسازن…
پورشه هم عیب هایی داره مثل هزینه نگهداری بالا…
پس هر چیزیو بحر کاری ساختن… رقیب پورشه مرسدس اس ال یا بی ام و سری6 و نیسان جی تی ار یا کوروت هست نه هیوندای!!!!!!!!!!!!!
Dinel
۱۲ آذر ۱۳۹۱شاید وقتی مدل جدید پر ش را میبینی میگی این که همون قبلیست شاید ظاهرن این طور باشه ولی در باطن با نسل قبل خیلی متفاوت است با این که ظاهر تقریبا یک شکله ولی زیبا و دل چسبه
سامی
۱۲ آذر ۱۳۹۱باز یه مطلب گذاشتن اینا هم مثل tom & jerry افتادن به جون هم …
مطلبو بخونید بعد هم نظر در رابطه باهاش اگه دارید بگید اگه ندارید هم انقدر … نگید
محسن
۱۳ آذر ۱۳۹۱پورشه یه رقیب بیشتر ندار اونم پیکان
شایان
۱۳ آذر ۱۳۹۱محسن اصلا همین پیکانی که میگی میدونی کجاییه؟ چرا هیچی از ماشین نمیدونی میایی وقت ما و خودتو میگیری
کیهان
۱۳ آذر ۱۳۹۱با اصالت و زیبا!
sina
۱۳ آذر ۱۳۹۱پورشه یه روز بالاخره با پرایدم از بغلت گاز میدم رد میشم حالا ببین کی گفتم.
حسن
۱۳ آذر ۱۳۹۱اقا جان بالا برین پایین بیاید ماشین ارزون بشو نیست
کیهان
۱۴ آذر ۱۳۹۱برخی از دوستان عادت کردن به ارسال کامنتهای بی ربط و مضحک! تو این صفحه چه جایی برای ذکر نامهای مبارک پیکان و پراید هست واقعا؟!! چه ربطی داره؟!
حسن
۱۴ آذر ۱۳۹۱پورشه ای که فقط دو نفر جا داشته باشه خوب نیس
اون شاسی بلنداش خوبه ها جاش زیاده
sina
۱۴ آذر ۱۳۹۱حاج آقا معلومه عیال واریا……
حسن
۱۴ آذر ۱۳۹۱ها افرین فرزندم