جدیدترین ویدئوی CARWOW به مقایسه خودروهای تیونینگ برابوس از سری G کلاس و GLS و پورشه ۹۱۱ با قدرت ۹۰۰ اسب بخار پرداخته است.
برابوس، مشهورترین شرکت تیتونیگ خودرو برای مدلهای مختلف مرسدس بنز محسوب میشود. این مجموعه، بهتازگی پورشه ۹۱۱ را به سبد محصولات خود اضافه کرده و تنوه جالبی ایجاد کرده است. برابوس با نام کامل Brabus GmbH در سال ۱۹۷۷ تأسیس شد. مقر اصلی شرکت در بوتتروپ آلمان شکل گرفت و از همان ابتدا، بهینهسازی فنی و ظاهری محصولات مرسدس بنز بهعنوان هدف آن تعیین شد. ایدهی تأسیس برابوس و داستان تشکیل این شرکت یکی از داستانهای جالب در نوع خود است. بودو بوشمن، فرزند ثروتمند خانوادهای بود که از قدیم، در تجارت خریدوفروش خودروهای لوکس فعالیت داشتند. پدر او یکی از نمایندگان فعال مرسدس بنز محسوب میشد؛ اما بودو برخلاف پدر، به محصولات پورشه علاقه داشت. گفته میشود بودو بوشمن جوان با پارککردن پورشهی خود درکنار مرسدس بنزهای نمایشگاه پدرش، او را عصبانی میکرد. این موضوع ایدهی ساخت مرسدس بنز با قدرت و سرعت نزدیک به محصولات پورشه را به ذهن بودو بوشمن رساند.
سری ۹۰۰ در محصولات برابوس مشهور هستند. از سالها قبل، کد ۹۰۰ به خودروهای تیونینگ برابوس با قدرت ۹۰۰ اسب بخار اشاره داشته که تا امروز نیز ادامه تولید دارند. برای G کلاس ۹۰۰ مدل ۲۰۲۴ که براساس AMG G63 تولید میشود؛ ۱۰۵۰ نیوتنمتر گشتاور تولید میشود؛ درحالیکه این شاسیبلند دوستداشتنی، ۲۷۰۰ کیلوگرم وزن دارد.
مرسدس GLS به عنوان بزرگترین و لوکسترین شاسیبلند شرکت سازنده، همراه تجهیزات برابوس از سری ۹۰۰، گشتاور ۱۰۵۰ نیوتنمتر دارد تا مشابه G کلاس باشد. وزن خالص این محصول، ۲۸۰۰ کیلوگرم است. شرکت برابوس، GLS 900 با گشتاور ۱۲۵۰ نیوتنمتر نیز تولید میکند.
پورشه ۹۱۱ توربو S از سری ۹۰۰ برابوس، ۲۵۰ اسب بخار قویتر از مدل استاندارد کارخانه است و ۱۰۰۰ نیوتنمتر گشتاور دارد. این کوپه اسپرت آلمانی، چهار چرخ محرک است و همراه ۱۶۴۰ کیلوگرم وزن خالص، یکی از پرشتابترین محصولات تاریخ برابوس محسوب میشود.
eternal
۲۱ مرداد ۱۴۰۳هر سه تاشون عالی هستن و با ابهت ولی خودم پورشه رو استوک ترجیح می دم روی تک تک قطعات پورشه کار زیادی شده و حیفه که این ها رو دستکاری کنی چه فنی و چه ظاهری
SMS
۲۲ مرداد ۱۴۰۳چه جالب : این موضوع ایدهی ساخت مرسدس بنز با قدرت و سرعت نزدیک به محصولات پورشه را به ذهن بودو بوشمن رساند.
که نشونه ی بهتر بودن پورشه تو او زمانه
Joker
۲۱ مرداد ۱۴۰۳جی کلاس تایمش از کونیگ زگ تو همین پیست با رانندگی مت واتسون بهتر شد😂فکر کن خودرویی که هیچ بویی از آیرودینامیک نبرده و دو برابر بیشتر هم وزن داره و ۵۰۰ اسب هم کمتر،تایمش بهتر باشه😂😂😂من جا طرفدارای کچل عرق شرم بر پیشانیم نشست🥵😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
NAVID@@98
۲۲ مرداد ۱۴۰۳اوس کول کردی کی رو ؟ خودتو !!!!!!
خب آی کیو رانندش راننده نبوده !!!!!!😂💩🤦
𝐀𝐥𝐢
۲۲ مرداد ۱۴۰۳بابا شورشو در آوردی دیگه هر خبری پدال میذاره تو باید هرجور شده به کونیگزگ ربطش
بدی تمومش کن دیگه
𝐀𝐥𝐢
۲۲ مرداد ۱۴۰۳البته ریپلای به جوکر بود
mosafer
۲۱ مرداد ۱۴۰۳اختلاف فقط در وزن…دوست دارم تا عمرم تموم نشده تو یه ماشین بالای 700 اسب بخار بشینم و شتابشو با گوشت و پوست خون حس کنم…فکر نکنم بشه
JDM سابق
۲۱ مرداد ۱۴۰۳درگ بایرن مونیخ و بایرن لورکوزن و بورسیا دورتموند
Taha Ayoobi
۲۱ مرداد ۱۴۰۳عجب چیزیه این 911 برابوس
علی جردن
۲۲ مرداد ۱۴۰۳برابوس
froG-driVer
۲۲ مرداد ۱۴۰۳پ ن پ نوویتک
علی ولی زاده
۲۲ مرداد ۱۴۰۳وقتی یه ماشین بی نقص دست یه تیونر بینقص میفته
توجه به جزئیات توی این پورشه فوق العادس
طوری استارت میزد که فک میکردم زیر ۱۰ باشه تایمش
کاش برابوس خودشم از پایه محصول تولید میکرد
مطمئنن بینظیر میشد
Arash IV
۲۲ مرداد ۱۴۰۳برابوس چه کرده رو 911
Taha Ayoobi
۲۲ مرداد ۱۴۰۳حالا برنده درگ بذاره با هنسی ماموت.
Mr AR
۲۲ مرداد ۱۴۰۳منتظر تیون برابوس روی gt 63 s e performance هم باید بود و در کل سری gt جدید
froG-driVer
۲۲ مرداد ۱۴۰۳پ آیونیک کو؟
رفته تعمیرگاه؟
JaMsHiD_R1988
۲۲ مرداد ۱۴۰۳نه بخش تبلیغات هیوندا پولش به این درگ نمیرسیده😂
انشاالله بعدا با انبوهی از درگ های مسخره و چرت و پرت خدمت میرسن