Motorsport در یکی از آخرین پروژههای خود به سراغ پورشه ۹۱۱ توربوS رفته و با تغییراتی که در آن اعمال کرده این کوپه محبوب را در حقیقت به نسخه خیابانی پورشه 911RSR تبدیل کرده است . . . .
کیت بدنه این خودرو تماما از فیبرکربن شکل گرفته و شامل گلگیرهای عریضتر با ورودی هوا در عقب، سپرهای جدید جلو/عقب و LEDهای مخصوص روز در جلو، رکابها، کاپوت و باله بزرگ عقب است. اگرچه مشخصات دقیق این خودرو هنوز اعلام نشده اما میدانیم که تغییر توربوهای استاندارد خودرو، استفاده از کمکهای Ohlin و رینگهای مات پنج پرهای دوبل ۱۹ اینچی از مهمترین ویژگیهای آن است. قیمت پایهای این خودرو نیز ۳۹۹,۰۰۰ دلار اعلام شده است.
MATIN
۲۸ خرداد ۱۳۹۱با کامپیوتر که ماشین بازی میکردم(ماست وانتد) به خودم میگفتم چی میشد این ماشینا رو به این شکل که تو بازی ایده ال میسازن تو واقعیت ام اینجوری باشن !!! از این حرفم 5 سال میگذره و الان این ماشینا باکیفیت بالا بخصوص تو طراحی بدنه تو سطح خیابونا دارن رفت وامد میکنند…
amir hpr
۲۸ خرداد ۱۳۹۱البته نه خیابونای ایران!!!!
amir
۲۹ خرداد ۱۳۹۱ببخشید دخالت کردم اسم بازی موست وانتد است
most wanted
سعید
۶ فروردین ۱۳۹۴زیادی گرونه
MATIN
۲۸ خرداد ۱۳۹۱میخواستم بگم البته به دور از خیابونای خودمون ولی گفتم دیگه همه میدونن…مرسی که امیر..
ali
۲۹ خرداد ۱۳۹۱ای بابا عکس این آت آشغالا چیه میزارین پراید به اون عظمت رو ول کردین در باره اینا می نویسین
راستی بزارید یه جک بگم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
سایپا مطمئن
MATIN
۲۹ خرداد ۱۳۹۱جک نه !!!! بگو دروغ 13
مسعود
۱۴ مرداد ۱۳۹۱با احترامات کامل و تشکر از خدماتتون ولی آقا لطفا اطلاعات غلط ندید
RSR ارتق یافته کاررا هست و توربو نداره این خودرو
تو بخش بنز هم اشکالاتی دیدم
سردبیر
۱۴ مرداد ۱۳۹۱سلام. ممنون می شویم اگر اشتباهات ما را گوشزد نمایید. اما در این مورد خاص پورشه RSR بر اساس 911 توربو S ساخته شده و نه مدل کاررا. منابع آن هم به آسانی با یک جستجو یافت می شوند:
تاپ اسپید
کار اند درایور