پورشهشورلت

درگ جذاب کوروت E-Ray با پورشه 911 توربو S، نبرد سخت شورلت هیبریدی

آیا شورلت کوروت E-Ray هیبریدی با ۶۵۵ اسب بخار قدرت در مسابقهٔ درگ حریف قاتلی به اسم پورشه ۹۱۱ توربو S خواهد شد؟

اگر ویدئوهای مسابقات درگ را دنبال کرده باشید، میدانید که پورشه ۹۱۱ توربو S در ۴۰۰ متر یک قاتل بی‌رحم است و تاکنون پشت رقبایی بسیار قوی‌تر از خود را به خاک مالیده است. حال این پورشهٔ فوق‌العاده سریع توسط شورلت کوروت E-Ray به چالش کشیده شده است اما پیش از آنکه سراغ تماشای رقابت جذاب این دو ماشین برویم بهتر است ابتدا ببینیم هرکدام چه سلاحی را به میدان نبرد آورده‌اند.

پورشه از همان پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری توئین توربوی تخت آشنا استفاده می‌کند که ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور را بدون کمک برق و باطری تولید می‌کند. از سوی دیگر، کوروت E-Ray نسخهٔ هیبریدی خانوادهٔ C8 محسوب می‌شود. در این نسخه، همان پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی کوروت استینگری را می‌بینیم که ۴۹۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور دارد اما یک موتور الکتریکی با ۱۶۰ اسب بخار قدرت هم روی محور جلو قرار دارد که مجموع خروجی را به ۶۵۵ اسب بخار قدرت و حدود ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور می‌رساند.

بین این دو خودرو سه مسابقهٔ درگ انجام شد که در هر سه پورشه به پیروزی رسید. البته در درگ اول کوروت در ابتدا کاملاً جلو افتاد ولی در ادامه ۹۱۱ خود را به رقیب رساند و درست پیش از رسیدن به خط پایان سبقت گرفت. در دو درگ بعدی اما توربو S با اختلاف بیشتری توانست کوروت هیبریدی را مغلوب کند. سریع‌ترین تایم ۹۱۱ توربو S در ۴۰۰ متر ۱۰.۲۹ ثانیه بود و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را هم ظرف تنها ۲.۷ ثانیه ثبت کرد که فقط ۰.۱ ثانیه با اعداد اعلامی پورشه فاصله دارد.

البته E-Ray هم هرگز عملکرد ضعیفی نداشت ولی هرچقدر تلاش کرد نتوانست توربو S را شکست دهد. کوروت هیبریدی بهترین عملکرد خود را در درگ سوم نشان داد یعنی جایی که ۴۰۰ متر را در ۱۰.۶۹ ثانیه طی کرد و ظرف تنها ۲.۸۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت رسید.

مقایسه مشخصات فنی

شورلت کوروت E-Ray پورشه ۹۱۱ توربو S
پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 هیبریدی ۳.۸ لیتری H6 توئین توربو
قدرت ۶۵۵ اسب بخار ۶۵۰ اسب بخار
گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر ۸۰۰ نیوتن متر
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
وزن ۱۸۶۰ کیلوگرم ۱۶۰۰ کیلوگرم
قیمت پایه ۱۰۸,۵۹۵ دلار ۲۳۲,۳۹۵ دلار

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۰ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۲ دیدگاه‌ها

  1. Arshia m3csl

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (1226 ديدگاه)

    کوروت مقلوب شدنش سر وزن سنگینش بود به نظرم سیستم هایبرید باعث میشه ماشین سنگین تر باشه و عملکردش افت کنه اتفاقی که تو m5 جدید افتاده تو e Ray هم افتاده
    ماشین بنزینی اسپرت و سوپراسپرت واقعا سبک تر و بهتر از هایبرید پلاگینه قطعا خودرو سازا به نظرم باید تمرکزشون رو سبکی وزن باشه که مهندسی وزن واقعا اصل مهمی تو اسپرت سازی و خودرو سازیه

    موافقم 53
    مخالفم 8
    1. Nismo

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (1743 ديدگاه)

      فقط سیستم هیبرید نیست موتورش هم سنگین تره بخاطر حجم بیشتر

      موافقم 35
      مخالفم 5
    2. datsun

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (4029 ديدگاه)

      هیبرید تو درگ یه مزیته خوب به خاطر همین موتور الکتریکی باید عملکرد بهتری داشته باشه که نداشت درسته وزنش بیشتره ولی همین موتور الکتریکی کمک زیادی برای حرکت از سکون بهش میکنه و این مقابل پورش یه برتری بود ولی باز راه به جای نبرد

      موافقم 35
      مخالفم 7
      1. Amir Machine

        ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (1339 ديدگاه)

        چی میگی برادر برای خودت
        اون موتور برقی فقط 160 اسبه اونم فقط روی چرخ‌های جلو، جوری میگی هیبرید انگار چه خبره
        بله اون موتور برقی برای شروع حرکت از سکون کمک میکنه و دیدی که کوروت اولش جلو افتاد ولی بعد عقب موند که ناشی از وزن سنگین‌تر و کاهش تاثیر موتور برقیه، 260 کیلو وزن بیشتر به چشمت نمیاد احیانا اونم با وجود قدرت و گشتاور برابر؟
        ضمناً موتور بنزینی کوروت یه موتور تنفس طبیعی پوشراد سنتیه که حداکثر گشتاورش رو توی دور بالاتری نسبت به موتور توربوشارژ پورشه تولید میکنه
        فراری SF90 هزار اسبی با سه تا موتور برقی به زور با اختلاف سه چهار دهم ثانیه حریف توربو S شد بعد از کوروت انتظار داری پا به پاش بره؟ همین که با قدرت برابر و وزن سنگین‌تر و نصف قیمت، چهار دهم ثانیه از توربو S عفبه خودش خیلی هنره

        موافقم 22
        مخالفم 25
    3. آرمان

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (159 ديدگاه)

      اهل پیست و مسابقه که نیستید،همین ۹۱۱ توربو اس بخرید،چیه همش دنبال gt3 rs هستید که قیمتش تا ۲برابر بیشتر از نمایندگی شده،سریع تر و توربو و شتاب بیشتر،کیفیت سواری و نرمی بیشتر برای رانندگی روزانه و شهری
      واقعا چیه این پورشه که همه عالم عاشق اون هستن
      درسته که اگه آمریکا هم زندگی می‌کردم پول من به پورشه نمی‌رسید ولی حداقل اجاره اش که میتونستم بکنم یا لیزینگ ماهیانه

      موافقم 7
      مخالفم 3
      1. امین

        ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (6 ديدگاه)

        لیزینگ عموما از دوسال به بالا هست ، لیزینگ ماهانه نداریم

    4. عارف رضائیان

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (201 ديدگاه)

      کاری که فراری چندین سال قبل با اس اف نود کرده ویک هیبرید بی نقص ساخته که کوروت با اینکه جدیدتره نتونسته به بی نقصی فراری باشه البته پورشه نزدیک ترین رقیب فراری هست که از نظر پورفورمنس و برندینگ پائینتر از فراری بوده و خواهد بود 👑🇮🇹💎🤯

      موافقم 5
      مخالفم 6
      1. سوشیانت

        ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (3984 ديدگاه)

        بجاش فراری خودرویی در حد c8 zr1 نداره

  2. Taha Ayoobi

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (5780 ديدگاه)

    عه من دیروز تو درگ تایمز دیدمش میخواستم بگم بذارینش یادم رفت

    موافقم 19
    مخالفم 13
    1. صامورایی از قله فوجی

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (414 ديدگاه)

      مطمئنم چون پورشه برد، کاملا اتفاقی یادت رفت. اگه کوروت برده بود، کاملا اتفاقی زیر هر پست ۵۰ بار لینک یوتیوبشو میذاشتی 😂😂

      موافقم 30
      مخالفم 6
      1. Taha Ayoobi

        ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (5780 ديدگاه)

        همون که تو میگی

        موافقم 6
        مخالفم 17
  3. مازیار

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (1410 ديدگاه)

    _ پورشه برنده شد
    _ واسه اینکه سبک‌تر بود
    _ به جاش کوروت کمک گشتاور آنی الکتروموتور داشت
    _ اون جای اختلاف وزن رو نمی‌گیره
    _ چرا اتفاقا اثرش بیشتر هم هست
    .
    .
    .
    آخرم سوشی میگه چی میگین شما کوروت هر سه تا درگ رو برد😂

    موافقم 17
    مخالفم 5
    1. سوشیانت

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (3984 ديدگاه)

      شاید تو درگ نتونه ببره ولی شتابش بهتره درگ میخوای بهترین رقیب دیمون ۱۷۰ هست که هم ۲+۲ هست هم با اختلاف قطاری پورشه رو میزنه

      موافقم 1
      مخالفم 14
      1. مازیار

        ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (1410 ديدگاه)

        منظورت از قطاری باخت‌های داج هست؟
        ای شیطون
        راستی یه نکته جالب
        سالها مدلهای بنزینی داج با قدرت بیشتر قطاری باختن اولین مدل برقی داج که اومد دقیقا همون سنت رو ادامه داد و با قدرت بیشتر به برقی بی‌ام‌و باخت. مثل دو امدادی که چوب رو از دونده پشت سر می‌گیرن و ادامه میدن. چه خوبه که تو این زمونه همچنان به سنت‌ها پایبند هستن از این کارشون خوشم اومد. احتمالا بخاطر طراحی سنتی که داره نمیتونه از سنت‌ها دست برداره

        موافقم 13
        مخالفم 1
        1. سوشیانت

          ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (3984 ديدگاه)

          نه منظورم تایم ۸.۸ هست که تو کامنت هاش هم خبری ازت نبود همیشه کارتون همینه راننده رو مقایسه میکنید نه خودرو ها رو

        2. سوشیانت

          ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (3984 ديدگاه)

          نه منظورم از ۸.۸ هست که طبق معمول شما اون زمان خواب بودی جالبه که شما ها بجای اینکه به مشخصات خودرو ها توجه کنید راننده ها رو معیار قرار میدید آخرش هم میگید آلمان برنده ست😂

  4. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (474 ديدگاه)

    شما یه درگ از این مردک پیدا کنید که ماشین درون سوز آمریکایی برنده شده باشه.هم خودش هم طرفدارهاش ضدیت کامل با ماشین آمریکایی دارن.اگر از روی عدالت بود حرفی نبود ولی تقلب گسترده گند کار رو در آورده.کوروت ای ری تایم ۱۰.۴ رو به راحتی ثبت می‌کنه و شتاب صفر تا صدش هم ۲.۴ هست.شما درگهای این مردک با دیمونها رو ببینید هیچ وقت هیچ دیمونی تو مسابقات این مرتیکه برنده نشده.یه زمان مک‌لارن ۷۲۰ رو باب کرده بود و تایمهای محدوده ۹ میزد که پشمای مک‌لارن هم ریخته بود که چجوری ما خودمون بهتر از ۱۰.۴نزدیم ولی این یارو ۹ میزنن که گند تقویتی بودنش در اومد.همین الان تایمهای ای ری رو تو یوتیوب سرچ کنید

    موافقم 14
    مخالفم 39
    1. BlackWing

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (1441 ديدگاه)

      این آقا تو گاراژش یک دستگاه فورد جی‌تی نسل دوم ، یک دستگاه فورد جی‌تی نسل سوم ، یک دستگاه کوروت C8 Z06 و تسلا مدل S پلد داره ، چطور میتونه با اینکه خودشم امریکاییه ضدیت با ماشین امریکایی داشته باشه ؟ 🤔🤔

      موافقم 33
      مخالفم 5
    2. مازیار

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (1410 ديدگاه)

      یانکی تروخدا دست بردار از این توهم توطئه
      از شما کامنتهای خوب هست کامنتهای مفید و خوندنی بقول بچه‌ها یه چیزایی شنیدی یه حرفایی زدی یه جاهایی رفتی یه کارایی کردی
      واقعا انتظار داری E Ray درگ رو از turbo s ببره؟
      تو بنزینی‌ها فقط ۷۶۵ تونسته این پورشه رو شکست بده و تو هیبریدها ۲۹۶
      خوب اینها غول‌های درگ دنیا هستن E Ray که در حدشون نیست عزیزم مگه زوره؟!!

      موافقم 27
      مخالفم 5
      1. سوشیانت

        ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (3984 ديدگاه)

        توهم توطئه رو شما دارید که فکر میکنید توربو اس کوروت ای ری رو شکست میده اون حتی حریف z06 هم نمیشه تو شتاب

        موافقم 8
        مخالفم 31
        1. مازیار

          ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (1410 ديدگاه)

          راحتی رو به سطح ناشناخته‌ای ارتقاء دادی

          موافقم 13
          مخالفم 3
        2. Nismo

          ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (1743 ديدگاه)

          خوبه فیلمشو این بالا اپلود کردن

          موافقم 8
          مخالفم 4
        3. Iman 007

          ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (114 ديدگاه)

          داداش اصلا فیلمو دیدی؟

          موافقم 7
          مخالفم 1
        4. سوشیانت

          ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (3984 ديدگاه)

          اگر به فیلم بود که شتاب بالای ۹.۵ برای دیمون ۱۷۰ باید درست میبود ویدئو هم ازش زیاد بود ولی دیدیم که تونست حتی بهتر از عدد کمپانی بزنه همیشه گفتن کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب رو نه

          موافقم 2
          مخالفم 12
      2. mehran911

        ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (2161 ديدگاه)

        بحث با اینا اعصاب فولادی می‌خواد… این که ی درگ بی‌اساس و ساده است و صد البته با نتیجه واضح…!!!
        کلا تلاش برای نفهمیدن رو به سطح دیگه‌ای ارتقا دادن…
        جالبش اینجاست طرفدارها و محصولات قرابت خوبی با هم دارن…

        موافقم 18
        مخالفم 6
        1. مازیار

          ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (1410 ديدگاه)

          اعصاب اگه بزاری که باختی
          گاهی فانی وقت گذرانی

          موافقم 14
          مخالفم 3
        2. Amir Machine

          ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (1339 ديدگاه)

          البته از کابرهای باسواد و بادانش هم انتظار میره خودشون رو وارد این بحث‌ها نکنن و مزه پرانی نداشته باشن
          تکلیف اون به‌اصطلاح آمریکایی فنا که مشخصه، از کاربران باسابقه انتظار نظرات تعصبی نمیره

          موافقم 2
          مخالفم 13
    3. amir

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (3841 ديدگاه)

      اینم از بهونه گرفتن متعصب ها

      موافقم 17
      مخالفم 2
      1. BlackWing

        ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (1441 ديدگاه)

        امیر
        خوده شورولت هیچوقت نگفته E-Ray حتماً میتونه یه توربو S رو شکست بده ، نمیدونم چرا بعضی از دوستان اصرار دارن این کارو بکنه 😄

        موافقم 9
        مخالفم 6
  5. سوشیانت

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (3984 ديدگاه)

    الان کوروت z06 شتاب ۲.۶ هست اون وقت این ۲.۸ زده؟! قطعا با یه راننده خوب ۲.۵ رو میزنه و با اختلاف دو دهم پورشه رو شکست میده

    موافقم 10
    مخالفم 27
    1. Nismo

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (1743 ديدگاه)

      حساب کتابت کشته منو😂😂
      واقعا اینارو از کجات در میاری؟
      خودت موقع نوشتن خندت نمیگیره؟
      2 دهم از این کم میکنی 3 دهم به اون اضافه میکنی بعد همشون رو به توان 3 میرسونی تقسیم بر 4 میکنی و نتیجه گیری میکنی
      اعجوبه ای واقعا

      موافقم 21
      مخالفم 3
      1. سوشیانت

        ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (3984 ديدگاه)

        حساب کتاب من نیست میتونی بری تو سایت جفتشون ببینی من ادعایی ندارم ولی اروپایی فن ها از خود پورشه بیشتر میدونن😁

        موافقم 1
        مخالفم 12
        1. Nismo

          ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (1743 ديدگاه)

          ظاهرا شما آمریکایی فن ها از خود شورلت بیشتر و بهتر میدونید
          اصلا شما صلاحشونو میخواید اونا قدر نمیدونن

          موافقم 10
          مخالفم 2
        2. سوشیانت

          ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (3984 ديدگاه)

          شورولت کجا گفته ای ری تایم ۲.۸ میزنه؟

        3. Iman 007

          ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (114 ديدگاه)

          بابا چرا حالا انقدر میسوزی این کاری آمریکایی هست باخت پشت سر هم از اروپایی ها کم فشار بخور برات بده

        4. سوشیانت

          ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (3984 ديدگاه)

          دیمون هم قرار بود ببازه دیگه نه؟ برید پشت راننده های بی مهارت قایم شید چرا که طبق اعداد پورشه حریف z06 هم نمیشه تو شتاب چه برسه به ای ری البته شما ها هیچوقت مدرک برای حرفتون ندارید

  6. Mr wrong

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (474 ديدگاه)

    چه درگ های شخمی ایی میزاره درگ تایمز هیچیش معلوم نیست .درگ های سال‌های قبلش(زمانی که همه چی خوب بود) خیلی قشنگ بود

    موافقم 2
    مخالفم 11
  7. BlackWing

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (1441 ديدگاه)

    درسته پورشه حرف نداره تو هر زمینه ای اما تو این بازه قیمتی هیچ ماشینی پرفورمنس کوروت رو ارائه نمیده

    موافقم 16
    مخالفم 6
  8. کافکا

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (344 ديدگاه)

    اینکه فکر کنیم
    چون قدرت نزدیک دارن هر دو هم چهارچرخ هستن پس باید تایم مشابه ای ثبت کنن اشتباهه
    بیشتر قدرت کوروت روی چرخ عقب هست و سیستم هیبرید برای کاهش آلایندگی هستش و قوانین آلایندگی
    درحالی که سیستم چهارچرخ پورشه برای ایجاد کشش بیشتر هستش و کاملا مکانیکی
    این دو ماشین اصلا شبیه هم نیستن

    موافقم 14
    مخالفم 2
    1. رامین کریمی

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (270 ديدگاه)

      👌👌👌👌👌بالاخره یه حرف حق و حتما با تجربه و سواد عالیه

      موافقم 3
      مخالفم 1
    2. R@min

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (2179 ديدگاه)

      این سیستم برای آلایندگی نیست چون اصلا تاثیر قابل ذکری نداره (کمتر از یک لیتر در قیاس با استینگری). هدف سیستم هیبرید eray صرفا یه پک باتری و موتور ساده برای ساخت محصولی AWD بود با کمترین هزینه به عبارتی یک چیزی شبیه به یه گرندتورر تو سبد جی ام.

      از سوپراسپرت های هیبریدی در حال حاضر که مصرف سوخت هدف قرار دادن آرتورا و 296 و کررا GTS که آخری هم مثل کوروت سیستم ساده و سبکی داره اما هدفش کاهش آلایندگی و مصرف سوخته.

      موافقم 5
      مخالفم 6
  9. محمد ب

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (248 ديدگاه)

    هر چند پورشه یک سلطان به معنای واقعی هست اما …
    شورلت با قیمت کمتر از نصف عملکرد خیلی خوبی داره با به میدان آمدن کوروت C8 ZR1 و نمونه بالاتر زورا باید ببینیم رقبای اروپایی با این غول بی شاخ و دم آمریکایی با قدرت هیولا و قیمت کمتر چه خواهد کرد

    موافقم 14
    مخالفم 5
  10. JDM سابق

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (907 ديدگاه)

    E Ray سریعه ولی حریف 911 توربو نمی‌شه
    چون هم سنگین تره و هم دوره بالا عملکرد موتور الکتریکیش تحلیل میره

    موافقم 16
    مخالفم 2
  11. نویدی

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (426 ديدگاه)

    این آلمانیا رحم و مروت سرشون نمیشه😉
    3.8 لیتر شش سیلندر در برابر 6.2 لیتر هشت سیلندر!!!

    موافقم 16
    مخالفم 10
    1. BlackWing

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (1441 ديدگاه)

      پورشه به خاطر وزن کمتر و گیربکس سریع تر کوروت رو با اختلاف چند دهم ثانیه میزنه وگرنه کوروت E-Ray خیلی سریعه حتی فراری F8 رو تو ۴۰۰ متر زده

      موافقم 2
      مخالفم 10
      1. حمیدرضا

        ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (405 ديدگاه)

        فراری تایم ۱۰.۲ رو توی رزومه ش داره

        https://fastestlaps.com/tests/33iuj3kntn5r

        سریعترین تایم e-ray ۱۰.۴ هست

        https://fastestlaps.com/tests/uk65ga83412p

    2. صامورایی از قله فوجی

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (414 ديدگاه)

      دقیقا. یاد کاربرایی افتادم که در پست های قبلی پُز حجم موتور خودروهای دهه ۷۰ امریکایی رو میدادند!

      موافقم 14
      مخالفم 2
    3. Taha Ayoobi

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (5780 ديدگاه)

      آره توئین توربو دربرابر تنفس طبیعی

      موافقم 3
      مخالفم 13
      1. Nismo

        ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (1743 ديدگاه)

        موتور الکتریکی هم پشمه اینجا؟

    4. سوشیانت

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (3984 ديدگاه)

      چرا ۶.۲ لیتری همی رو نمیگی که لرزه به کل تاریخ صنعت اروپا انداخت

      موافقم 2
      مخالفم 10
  12. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (474 ديدگاه)

    اول اینکه تو کامنتم نگفتم ای ری ۹۱۱ رو میبره که البته اگر عدالتی در کار بود باید میبرد چون تایمهای اعلام شده خورده کمپانیها اینو ثابت می‌کنه.من اشاره کردم ای ری بدون هیچ زحمتی تایم ۱۰.۴ میزنه شتابش هم ۲.۴ هست حالا چجوری میشه تایمش نزدیک نسخه پایه میشه عجیبه.نسخه پایه کوروت با ۴۹۵ اسب تایم ۱۱ رو ثبت کرده بعد این با این حجم قدرت بیشتر موتور الکتریکی و دو دف بودن تایمش میشه این.خودتون قضاوت کنید برید بقیه درگهای این اوسگول رو ببینید که با هوراکان اونم نسخه sto به راحتی z06 رو شکست میده در حالی که اصلا عددی نیست جلوی کوروت.

    موافقم 3
    مخالفم 10
    1. سوشیانت

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (3984 ديدگاه)

      تازه من اصن بحث شتاب رو گفتم راجب درگ حرفی نزدم میگم که وقتی z06 تو شتاب ۹۱۱ توربو اس رو شکست میده ای ری که شتابش از اون هم بیشتره باید بتونه شکستش بده اینا اگه به خودشون باشه میگن ماست اروپا سفیده ولی مال آمریکا سیاهه😂

      موافقم 1
      مخالفم 9
  13. شهاب

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اگه دقت کنید درگ اول تیک آف کوروت بهتر بود و با شتاب خوبی شروع کرد قدرت دو ماشین مشخص شد
    به نظر من کوروت بهتر میتونست مسابقه بده اگه راننده بهتری پشت فرمان بود قشنگ مشخصه که ایراد از راننده هستش
    مثلاً مسابقات فرمول یک مک‌لارن اکثراً اول میشه چرا چون راننده های خوبی داره
    چرا همیلتون یا شوماخر را میگن قهرمان شدن نمیگن بنز یا تویوتا
    میگن همیلتون با خودروی فراری مقام اول را کسب کرد

    موافقم 1
    مخالفم 13
  14. Taha Ayoobi

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (5780 ديدگاه)

    توئین توربو در برابر تنفس طبیعی
    260 کیلو وزن بیشتر
    و از همه مهم تر 125 هزار دلار اختلاف قیمت

    موافقم 2
    مخالفم 16
    1. صامورایی از قله فوجی

      ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (414 ديدگاه)

      اگه بخوام خیلی خلاصه و ساده و سطحی بگم:

      ۶ سیلندر درمقابل ۸ سیلندر و ۲.۴ لیتر حجم انجین کمتر – مشکل لگ توربو در خودروهای مجهز به توربو – گشتاور آنی موتور برقی که پورشه بی نصیبه.
      شاهکار کامنتت هم مقایسه قیمت!!! بود که مفاهیم مارکتینگ، ارزش برند و این حرفا ازش کلا معافی و جایی برای بحث نیست،،،

      موافقم 16
      مخالفم 1
  15. حسن

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (2311 ديدگاه)

    توربو اس برا پورشه بالا رده ترین خودرو برای درگ و خط مستقیمه این خودرو فقط برای شتاب طراحی و ساخته شده
    کوروت ای ری یک خودروی هیبرید روزمره و برای بازار و کامل کردن سبد کالا هست
    از نظر من با توجه به ادعاهای طرفداران پورشه و شتاب 2.1 و عملکرد زیر ده برا 400 متر توربو اس . کوروت عالی عمل کرده و میشه گفت ادعاهای کارخانه ها برا هر دوتا بدست اومده
    نهایت ضعف راننده را میشه یک تا دو دهم تو 4 چرخ متحرک ملاحظه کرد بنابراین هیچ کدوم ضعف خاصی نداشتن
    اینکه انقد ذوق زده شدن بعضیها جای تعجبه یعنی انقد توانایی ها و اعداد خودروها را نمیشناسن که انتظار نداشتن توربو اس ببره

    موافقم 4
    مخالفم 17
    1. سوشیانت

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (3984 ديدگاه)

      بذار خوشحالی کنن دیگه یه دوست عزیزی هم بود سرعت نسخه پیست محور و عادی کوروت رو جمع میکرد میانگینش رو حساب میکرد میگفت اون درسته🤦‍♂️ دیگه خودت حساب کن با همچین تفکری خودشون رو نابغه میدونن🤣

      موافقم 1
      مخالفم 12
  16. عارف رضائیان

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (201 ديدگاه)

    اگه پورشه مرده با فراری اس اف نود ایکس ایکس کل بندازه رو دست فراری نداریم 🇮🇹😁👑

    موافقم 2
    مخالفم 10
    1. R

      ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (1305 ديدگاه)

      انتظار داری پورشه ۶۵۰ اسبی فراری هزار اسبیو ببره؟ شما فراری فنا توی منطق دست کمی از طرفدارای آمریکا ندارید

      موافقم 5
      مخالفم 2
      1. عارف رضائیان

        ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (201 ديدگاه)

        چونکه هر دو در یک کلاس خودرویی هستن یعنی سوپر اسپورتند قابل مقایسه هستن البته که فراری پورفورمنس خیلی بهتری داره و اصلا از نظر مهندسی قابل قیاس نیستند

    2. Nismo

      ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (1743 ديدگاه)

      درگ انداختن و فراری با 400 اسب بیشتر فقط 4 دهم ثانیه از پورشه سریعتر بود
      اگر دنبال رقیب برای sf هستی که رنده اش کنه باید منتظر GT2 باشی

      موافقم 3
      مخالفم 3
      1. عارف رضائیان

        ۱۲ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (201 ديدگاه)

        اگرم پورشه جی تی دو بیاد رنده اس اف نود رو بزنه بعد چند سال که از تولید اس اف نود میگذره کار شاقی نکرده باید با جانشین اس اف نود که تا یکی دوسال دیگه میاد وارد رقابت بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا