شرکت آلمانی DMC از پروژه تیونینگ ولوسیتا خود برای پورشه 911GT3 نسل ۹۹۲ رونمایی کرد. این شرکت که به خاطر کار روی محصولات مازراتی، رولزرویس و حتی لامبورگینی شناخته شده به دنبال ارائه استایل ظاهری مدل RS روی 911GT3 بدون مشکلات و دردسرهای مربوط به این مدلها بوده است. این کیت تیونینگ که با نام ولوسیتا شناخته میشود شامل پکیج آئرودینامیکی کاملی است که موجب گیراتر شدن ظاهر پورشه 911GT3 خواهد شد. البته باید بگوییم این خودرو قرار است به زودی فیس لیفت شود. تمامی قطعات این کیت بدنه از فیبر کربن ساخته شدهاند و میتوان آنها را با طرح مات یا براق سفارش داد.
به گزارش پدال و به نقل از موتور وان، اگرچه مشتریان با آزادی عمل کامل میتوانند قطعات مدنظر خود را انتخاب کنند اما بهبودهای پیشفرض این خودرو را میتوان روی گلگیرهای جلو با قوسهای متفاوت و رکابهای جانبی پیدا کرد. سپر جلو، دیفیوزر عقب و کاپوت دست نخوردهاند اما جای خود را به نمونههای فیبر کربن سبکوزن دادهاند. خود پورشه این پانلهای بدنه فیبر کربنی را به عنوان آپشن عرضه نمیکند.
البته موضوعی که بیش از همه جلبتوجه میکند بال عقب ۱۷۵۰ میلیمتری است که طبق گفته DMC با استانداردهای فیا هماهنگی داشته و تأییدیه TUV را نیز کسب کرده است. علاوه بر این، DMC سیستم اگزوز پورشه 911GT3 ولوسیتا را نیز بهبود بخشیده و از نمونه اسپرت تیتانیومی تولید شده توسط شرکت زیساد آلمان استفاده میکند. این سیستم اگزوز را میتوان با استفاده از یک دکمه کنترل کرد. این تیونر میگوید برای تولید و نصب قطعات موردبحث اقدام به اسکن سهبعدی کامل خودرو کرده و میزان دقت آن به ۰.۲ میلیمتر میرسد. DMC فعلاً قیمت کیت تیونینگ ولوسیتا خود را اعلام نکرده اما با توجه به استفاده گسترده از فیبر کربن میتوان انتظار قیمت بالایی را داشت. نظر شما درباره کارهای این تیونر آلمانی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
Royal Driver UK 70
۲ آبان ۱۴۰۱خیلی ظاهر خوبی پیدا کرده
عاشق پدال
۲ آبان ۱۴۰۱عجب کیتی شده.
حال میده بیاری تو ازادی باهاش مسابقه بدی.
امیرشایان فرازی
۲ آبان ۱۴۰۱فقط من این دستگاهه رو نفهمیدم چیه
PRPR
۲ آبان ۱۴۰۱پس اینه های بغل چی ؟
کوروش
۱۱ آبان ۱۴۰۱نصفش خوبه دیگه
امیرحسین
۲ آبان ۱۴۰۱خیلی قشنگه بال فابریک خودش قشنگره
Nima
۳ آبان ۱۴۰۱خیلی جذاب تر شده کلا برند DMC کارش درسته