پورشهمک لارن

دوئل مک‌لارن 600LT و پورشه 911 GT3

مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، گروه سوپراسپرت‌های سطح پایین، دوئل اول

سرانجام مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت‌های خودرویی پدال به‌طور کامل به پایان رسید و حالا سراغ برگزاری دوئل‌های باقیمانده از مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی رفته‌ایم. سوپراسپرت‌های سطح پایین، شاسی‌بلندهای فول سایز لوکس و کوپه‌های کامپکت تنها گروه‌های باقیمانده در مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی هستند و پس از برگزاری دوئل‌های این سه گروه، به مرحلهٔ نیمه‌نهایی خواهیم رفت. ادامهٔ برگزاری دوئل‌های این مرحله را با گروه سوپراسپرت‌های سطح پایین آغاز می‌کنیم. در این گروه در مرحلهٔ مقدماتی ۱۰ سوپراسپرت باهم به رقابت پرداختند که از بین آن‌ها پنج خودرو مستقیماً راهی مرحلهٔ بعد شدند اما چون تعداد این برندگان فرد است، از بین بازندگان مرحلهٔ مقدماتی، خودرویی که با کمترین اختلاف شکست خورده هم به آن‌ها اضافه شده است. این خودرو مک‌لارن ۶۰۰LT است که با کسب ۴۱ درصد از کل آراء، مغلوب آئودی R8 شد. آخرین دوئل گروه سوپراسپرت‌های سطح پایین در مرحلهٔ مقدماتی هم بین مک‌لارن آرتورا و آکورا NSX برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده می‌کنید.

نتایج دوئل قبلی بین مک‌لارن آرتورا و آکورا NSX

مجموع آراء: ۱۰۷۸

آراء مک‌لارن: ۶۴۴

آراء آکورا: ۴۳۴

پیروز دوئل: مک‌لارن آرتورا با کسب ۶۰ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی

پورشه ۹۱۱ کاررا/GT3

مک‌لارن ۶۰۰LT

؟

شورلت کوروت

آئودی R8

؟

لامبورگینی اوراکان

مک‌لارن آرتورا

؟

مک‌لارن ۶۰۰LT

تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۱۸

پلت‌فرم: کربن مونوسل II مک‌لارن

امتیاز از کارانددرایور: ۹ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۵.۰ از ۵.۰

گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش

گارانتی قوای محرکه: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش

تایم پیست Figure-8 موتورترند: ۲۲.۲ ثانیه

تایم پیست هوکنهایم: ۱:۴۸.۹

نقاط مثبت: سرعت آتشین، هندلینگ فوق‌العاده، ظاهری که نگاه‌ها را به‌سوی خود می‌کشد، ترمزهای عالی

نقاط منفی: صندلی‌های نه‌چندان راحت، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ناخوشایند

چکیده: مک‌لارن ۶۰۰LT سوپراسپرتی وحشی‌تر و نفس‌گیرتر از ۵۷۰S است که به‌خودی‌خود بسیار توانمند بود

پورشه ۹۱۱ GT3

تاریخ معرفی: فوریهٔ ۲۰۲۱

پلت‌فرم: MMB پورشه

امتیاز از کارانددرایور: از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۵.۰ از ۵.۰

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

تایم پیست Figure-8 موتورترند: ۲۲.۱ ثانیه

تایم پیست هوکنهایم: ۱:۴۵.۸

نقاط مثبت: پیشرانهٔ تنفس طبیعی باشکوه، فرمان پذیری بی‌رقیب، رانندگی عالی هم در پیست و هم در جاده

نقاط منفی: سفت‌ترین تنظیمات تعلیق سواری را برای خیابان خیلی خشک می‌کند

چکیده: پیشرانهٔ خاص و شاسی ماورایی GT3 آن را به خالص‌ترین و باارزش‌ترین ۹۱۱ تبدیل کرده است

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

مک‌لارن ۶۰۰LT

پورشه ۹۱۱ GT3

پیشرانه ۳.۸ لیتری V8 ۴.۰ لیتری H6
تنفس توئین توربو طبیعی
قدرت ۶۰۰ اسب بخار ۵۱۰ اسب بخار
گشتاور ۶۲۰ نیوتن متر ۴۷۰ نیوتن متر
ردلاین ۸,۷۰۰ rpm ۹,۰۰۰ rpm
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه ۷ سرعته دوکلاچه
محور محرک عقب عقب
شتاب صفر تا ۹۶ ۲.۸ ثانیه ۲.۷ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۰.۵ ثانیه ۱۰.۸ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر/ساعت ۳۲۰ کیلومتر/ساعت
توقف از ۹۶ ۲۹.۸ متر ۲۸.۳ متر
شتاب جانبی ۱.۱۱ جی ۱.۱۱ جی
دایرهٔ چرخش ۱۲.۱ متر ۱۰.۴ متر
مصرف سوخت ۱۳.۰ لیتر ترکیبی ۱۳.۸ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۷۲ لیتر ۹۰ لیتر
تولید آلایندگی ۲۶۶ گرم/کیلومتر ۲۸۳ گرم/کیلومتر
وزن ۱۴۰۰ کیلوگرم ۱۴۶۰ کیلوگرم
توزیع وزن ۴۲ به ۵۸ جلو/عقب ۴۰ به ۶۰ جلو/عقب
طول ۴,۶۰۵ میلی‌متر ۴,۵۷۲ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۶۷۰ میلی‌متر ۲,۴۵۶ میلی‌متر
ظرفیت سرنشین ۲ نفر ۲ نفر
حجم صندوق بار ۱۵۰ لیتر ۱۴۰ لیتر
قیمت ۲۴۲,۵۰۰ دلار ۱۶۲,۴۵۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

https://poll.fm/11131799

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. Taha Malek

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (916 ديدگاه)

    من می خوام به پورشه رای بدم فقط قسمت رای دادن نیستش میشه بگید مشکل منه یا مشکل همه

    موافقم 23
    مخالفم 10
    1. فرید

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (525 ديدگاه)

      نه واسه من اوکیه. شاید به پورشه نباید رای بدی درست کار کنه

      موافقم 26
      مخالفم 6
      1. Taha Malek

        ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (916 ديدگاه)

        درست شد

        موافقم 8
        مخالفم 2
    2. Reza Waffen SS

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (5360 ديدگاه)

      پورشه ۹۱۱ GT3

  2. GMA

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    ٩١١،نماد خودرو های اسپرت💎 عاشق طراحیشم

    موافقم 36
    مخالفم 7
  3. HamiD

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2464 ديدگاه)

    هردوتا واقعا عالین …
    به هر حال مک لارن ۳ سال قدیمی تره و تولید محدوده … و خب قیمتشم مشخصا بیشتره …
    اما توی پیست برتری با پورشه هست …
    با اینکه عاشق مک لارن هستم اما انتخابم پورشه هست … خصوصا اینکه تنفس طبیعیه اگرچه شاید جذابیت بصری مک لارن رو نداشته باشه … طراحی مک لارن رو خیلی دوست دارم …
    قیمت بیشتر مک لارن اصلی ترین دلیلم برای انتخاب پورشه هست …

    موافقم 26
    1. ممد ژانگولر

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (4128 ديدگاه)

      آفرین به حمید داداش گلم

      کسی که بتونه دست رد بذاره رو امیالش قابل ستایشه و باید به ۱۷ روش سامورایی ازش تشکر کرد

      تو یک رونین واقعی و از جان گذشته ایی داش حمید 👏

      موافقم 19
      مخالفم 3
    2. مهدی

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (9 ديدگاه)

      راستش اره من بیشتر نظرم رو مک لارنه از نظر طراحی بین این دو تا، ولی نسبت به مدل های قبلی طراحی ۹۱۱ های قبلی بهتره بنظرم، از نظر البته اسپورت بودت طراحی کلا مک لارن سر تره
      طراحی داخلی مک لارن هم بهتره

      موافقم 1
      مخالفم 5
  4. SRT

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (621 ديدگاه)

    با توجه به قیمت قطعا پورشه انتخاب عاقلانه تریه،اینجا مکلارن فقط طراحیش بهتره.

    موافقم 23
    مخالفم 2
    1. ماکسیمیلیان

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (646 ديدگاه)

      سن و سال مکلارن هم در نظر گیر برادر!

      موافقم 10
      مخالفم 7
  5. Clean energy (سلام فرمانده)

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    بی چون و چرا
    رئیس این خودرو ها
    انتخابمه
    حضرت خوش قیمت پر مهندسی و زیبای پورشه
    مهندسی یعنی این ماشین…
    ۹۰ اسب بخار از رقیبش کمتره ۶ سیلندرم هست ولی تو پیست میزنتش سریعترم هست:)
    این یعنی اوووج مهندسی…

    موافقم 37
    مخالفم 5
    1. فرامرز

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1597 ديدگاه)

      یادمه ۷-۸ سال پیش جانی لیبرمن تو مقایسه ۹۱۱ و کوروت گفت برنده این هد تو هد و هر مقایسه دیگه ای ۹۱۱ هست.

      موافقم 18
      مخالفم 2
      1. Clean energy (سلام فرمانده)

        ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1333 ديدگاه)

        ۹۱۱ هرچی باشه
        وقتی اسمش میاد
        همه یاد مهندسی خالص میفتن
        که بدون اینکه کلی اسب بخار الکی بگیره از کمترین اسب بخار ممکن بیشترین استفاده رو میکنه هندلینگ و همه چیزش از رقبا میتونه بهتر باشه…
        این مهندسی خالص نیست چیه

        موافقم 10
        مخالفم 2
  6. ARMAN

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (325 ديدگاه)

    پورشه از لحاظ هندلینگ در برابره بوگاتیم گاده

    موافقم 21
    مخالفم 7
  7. matin

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (415 ديدگاه)

    از لحاظ مشخصات فنی قطعا پورشه
    اما مکلارن رو خیلی بیشتر دوست دارن

    موافقم 12
  8. new RAMIN

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    آقای امیر دهقان قسمت هشتگ ها “#دوئل” فراموش شده. لطفا درست کنید🙏

    .
    در عجب مانده ام 90 اسب ضعیف تر باشی…تنفس طبیعی باشی…150نیوتون ضعیف تر باشی و 60کیلو سنگین تر باشی ولی تو 0تا 100 فقط 0.1ثانیه و 400متر فقط 0.3ثانیه و تاپ اسپید 5کیلومتر کندتر باشی از مکلارن 600LT! و جالبه هم سواری بینظیر داشته باشی و هم موشکی باشی در پیست و شخصی سازیت هم حد مرز نداشته باشه! در عجب مانده ام واقعا…

    پورشه 911GT3واقعا بینظیر هست البته بجای اینکه220هزار دلار براش هزینه کنم (160هزاردلار+60هزاردلار آپشن و شخصی سازی) ترجیح میدم 280هزار دلار هزینه کنم یه 911توربو اس خریداری کنم(205هزار دلارقیمت+75هزاردلار آپشن و شخصی سازی)و بزنم به دل جاده های خلوت و لذت ببرم…مثل اینکه 911توربو اس بگیریم دیگه نیازی به بلیط سفر به فضا نداریم…!

    موافقم 22
    مخالفم 2
    1. محمد امین

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2187 ديدگاه)

      بهتره این رو هم اضافه کنید که ۳ سال قدیمی تر باشی ….یه جورایی میشه گفت هر سال ، برند های خودروی، با قدرت برابر، در شتاب صفر تا صد و چهارصد متر ، حدود یک دهم تا دو دهم پیشرفت میکنن ،و در هر نسل این اعداد ممکنه بزرگ تر باشه
      اینکه اختلاف ۶۰۰ آل تی و جی تی سه ، در خط مستقیم چشمگیر نیست ، مربوط به این نیست که ۶۰۰ آل تی در این موضوع ضعیف عمل کرده ، بلکه بیشتر به تفاوت سنی و پیشرفت سریع خودرو ها در این ایام برمیگرده
      نکته ی که باید بهش دقت کرد ، این هست که ۶۰۰ آل تی در ۲۲ ثانیه به ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسه ، ولی ۹۱۱ بیش از ۳۰ ثانیه زمان میبره …اختلاف در سرعت های بالا خودش رو نشون میده

      موافقم 15
      مخالفم 9
      1. مازیار

        ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (3292 ديدگاه)

        کاملا درسته
        گذشت زمان و تکنولوژی روز مهمترین فاکتور هست
        نمونه بارزش وقتی 918 نوردشلیف رو با 6:57 زد تصورش خیلی بعید بود که کمتر از ده سال بعد یه GT2 بیشتر از بیست ثانیه رکوردش رو کمتر کنه
        و در مورد این دوئل با اینکه دوستدار مک لارن هستم _ البته ۷۲۰ بیشتر _ اما از واقعیت نمیشه گذشت

      2. new RAMIN

        ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        @محمد امین
        بله حرف شما درسته. مکلارن600LT خودروی هست برای 2018. هرسال برندها پرفورمنس ماشین هاشونو ارتقا میدن و بهبود میبخشن

        ((نکته ی که باید بهش دقت کرد ، این هست که ۶۰۰ آل تی در ۲۲ ثانیه به ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت میرسه ، ولی ۹۱۱ بیش از ۳۰ ثانیه زمان میبره …اختلاف در سرعت های بالا خودش رو نشون میده))

        مجدد حرف شما درسته.پورشه 911GT3در31ثانیه از 0به 280کیلومتر میرسه و شتاب ثانویه خوبی نداره نسبت به مکلارن600LT(شتاب0تا280 مکلارن600LTدر21ثانیه و0تا300هم در 25ثانیه است)

        خود من اگه قرار باشه روزی911بخرم (البته بعید میدونم اون روز برسه) قطعا قدرتمندترین و پرچمدارترین رو میخرم…یعنی911توربو اس…به شخصه علاقه ای به ماشین پیست محور جاده ای ندارم.911توربو اس موشک زمین به زمین هست انصافا. در 2.2ثانیه به 100 میرسه در 5.5ثانیه به 160میرسه در 8.4ثانیه به 200 میرسه در 12.5ثانیه به 240میرسه و در 19ثانیه به 275کیلومتر میرسه و در 26ثانیه به 300کیلومتر میره و کمی منتظر بمانید به 320کیلومتر میرسه…این شتاب در کنار آپشن های فراوان متریال فوق باکیفیت سواری بی نظیر و قیمت منطقی هستش.

        موافقم 14
  9. زیزیگولو

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (6033 ديدگاه)

    کی دلش میاد ۹۱۱ رو انتخاب نکنه

    موافقم 17
    مخالفم 5
  10. ماشین باز

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (115 ديدگاه)

    به نظر من پورشه بهتره با توجه به قیمت و اینکه پورشه همیشه با اصالت بوده و هست نظر شما هم ارزش منده

    موافقم 13
    مخالفم 3
  11. مهردادکمال

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1963 ديدگاه)

    پیشرانهٔ خاص و شاسی ماورایی GT3 آن را به خالص‌ترین و باارزش‌ترین ۹۱۱ تبدیل کرده است
    جای هیچ صحبتی باقی نمی مونه

    موافقم 11
    مخالفم 4
  12. محمد امین

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2187 ديدگاه)

    مقایسه ی این دو یکم سخته ، ۶۰۰ ال تی در زمان تولید یه سوپرکار رده بالا محسوب می‌شد و تمام توقعات رو برآورده کرد ، ولی ۹۱۱ gt3 یه سوپر اسپورت میان قیمت محسوب میشه و اونم در کلاس خودش سنگ محک شد ، مقایسه ی این دو از این جهت سخته که در زمان ساخت هر کدوم بازار متفاوت‌ خودشون رو داشتن و کلاس هاشون متفاوته، در حال حاضر منطق ۹۱۱ را انتخاب میکنه …. جدید تر و بروز تر و سریع تر در پیست و قیمت کمتر … ولی به شخصه خودم مکلارن رو سوپرکار تر میدونم ، نه اینکه بگم پیشرفته تر هست یا سریع تره ، از این نظر که طراحی اش کاملا یک طراحی سوپر کار و متفاوت هست و و تجربه اش به سوپرکار نزدیک تره ،پورشه رانندگی بی نظیری داره ، ولی من اصلا نمیتونم حسی که ۶۰۰ آل تی داره رو با ۹۱۱ مقایسه کنم ، طراحی ۶۰۰ آل تی پر از خطوط و شکستگی ها و منحنی ها هست ،چیزی که توی ۹۱۱ کمتر می‌بینیم ، ارتفاع این ماشین هم کمتره، منظور ارتفاع سقفش هست ، که ویژگی بارز یک سوپر کاره
    به هر حال ، از نظر پرفورمنس و قیمت، در مجموع ۹۱۱ بهتره ، ولی ۶۰۰ آل تی برای اهل دل چیز دیگریست

    موافقم 10
    مخالفم 3
    1. ماکسیمیلیان

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (646 ديدگاه)

      حرف دل را تمام و کمال را به رشته ی تحریر در آوردید👌

      موافقم 1
      مخالفم 6
    2. R@m!n

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      واقعا دو ثانیه کند تر یا سریع تر برای کسی که یه برندو دوست داشته باشه اهمیتی نداره.

      البته حرفت کاملا درسته و حس و حال مک لارن متفاوت تر و یونیک تره.

      موافقم 8
      مخالفم 3
  13. ارین صاحب جمعی

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    پورشه چرا یک هایپر کار نمیزنه

    موافقم 1
    مخالفم 3
    1. مهراد

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (858 ديدگاه)

      پورشه تابحال دوتا هایپرکار خیابانی تولید کرده

      911 GT1 Strabenversion
      918 Spyder

      موافقم 8
      مخالفم 1
  14. Jdm باز

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    واقعا مهندسی پورشه خیلی بی نطیره
    با قدرت کمتر تونسته تایم پیست بهتری برنه و قیمت خیلی کمتری هم داره و هندلینگش واقعا عالیه
    بی چون و چرا 911gt3 انتخابمه

    موافقم 11
    مخالفم 1
  15. احمدرضا

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (877 ديدگاه)

    مک‌لارن خیلی گرونه
    با اون قیمت می‌شه فراری روما خرید

    موافقم 7
    مخالفم 4
  16. ماکسیمیلیان

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (646 ديدگاه)

    مگر میشود مکلارن را ببینی و خودروئی غیر آن را انتخاب کنی😍

    موافقم 8
    مخالفم 14
    1. ماکسیمیلیان

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (646 ديدگاه)

      هر دو خودرو گوهری کم نظیراند🌷

      موافقم 3
      مخالفم 8
    2. شایان

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      اره اتفاقا هرکی اینو میبنه دنبال هر بهانه ای میگرده یکی دیگه رو بگیره پورشه که خداست هیچی ولی خودروسازی درجه دو رو هم میشه جای مک لارن به راحتی انتخاب کرد

  17. RezaRs

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (297 ديدگاه)

    وقتی هردو رو خیلی دوستدارین چیکار میکنید ؟

    موافقم 4
    مخالفم 4
    1. ماکسیمیلیان

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (646 ديدگاه)

      می نِگَریم و با حسرت، افسوس می خوریم.

      موافقم 2
      مخالفم 5
  18. فقط کاربرات هشت دهنه

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (715 ديدگاه)

    این همه برنده شدن ماشین آلمانی تصادفی نیست مدیریت پدال چون عاشق خودرو آلمانی هست پس همیشه با دستکاری نتایج آراء اون المانی اجنبی رو برنده معرفی می کنه اما چزا؟ ما که گاگول نیستیم داداچ

    موافقم 4
    مخالفم 25
    1. GMA

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      فشااار:)))

      موافقم 15
      مخالفم 1
    2. Porsche 911

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      👍

  19. ارسلان

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (272 ديدگاه)

    همیشه تنفس طبیعی سرتر هست همینو که دیدم نگا بقیه چیزا نکردم و به پورشه رای دادم بعد دوباره رفتم نگاه کردم دیدم هم سریعتره هم قیمت معقولتری هم داره / گران بودن از نظره من مهم نیست مهم اینه که در همون اندازه هم ارزشمند باشه

    موافقم 5
    مخالفم 3
  20. فقط کاربرات هشت دهنه

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (715 ديدگاه)

    مورشه ۹۱۱ یا مورچه ۹۱۱ که خارج از این دوئل رقبا اون رو له لورده می کنن هه هه هه هه هه هه هه هه

    موافقم 1
    مخالفم 8
  21. reza342

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (216 ديدگاه)

    شتاب هر دو خودرو اشتباهه. درست کنید. مکلارن 2.9 و پورشه هم 3.4 ثانیه هست

    موافقم 1
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا