با کمپانی نسبتاً تازهکار اوومکس آشنا شوید. فلسفه کاری این شرکت مشابه سینگر است و به کار ارتقا و مدرنیزه کردن نسخههای متنوع پورشه 964 توربو میپردازد. این کمپانی آلمانی چند وقتی است که مدلهای مکس ۱۱، مکس ۱۱ توربو و مکس کلاسیک را تولید میکند و اخیراً نیز مدل جدید تارگا را معرفی کرده است. همه این مدلها کاملاً دگرگون شدهاند و تواناییهای نسل ۹۶۴ پورشه ۹۱۱ را نشان میدهند.
اولین محصولی که اوومکس تولید کرد مکس ۱۱ بود. این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس ۶ سرعته دستی ۹۱۱ کاپ ۹۹۷ را قرض گرفت. این پیشرانه قدرت ۴۶۰ اسب بخاری تولید میکند و ردلاین آن به ۸۷۶۰ میرسد. اوومکس همچنین این خودرو را به فنرهای پیچشی کاملاً تنظیم شونده و ترمزهای قویتر مجهز کرده است.
سپس نوبت به بدنه میرسد. بدنه ۹۶۴ اصلی جای خود را به پانلهای فیبر کربنی و کولار داده است. این متریال نه تنها باعث کاهش وزن میشوند بلکه ایمنی خودرو را نیز افزایش میدهند. یک سیستم اگزوز تیتانیومی سبکوزن نیز بکار رفته است.
مدلهای مکس ۱۱ توربو و مکس کلاسیک نیز بعداً و با همان فلسفه تولید شدند. البته مکس ۱۱ توربو به پیشرانه ۳.۶ لیتری توربوی نسل ۹۹۶ مجهز شده است و قدرت ۶۲۰ اسب بخاری تولید میکند. این خودرو فقط با گیربکس ۶ سرعته دستی در دسترس بوده است.
مدل مکس کلاسیک نیز برای افرادی است که پرفورمنس بسیار بالایی را نمیخواهند. پیشرانه ۳.۸ لیتری این مدل قدرت ۳۳۰ اسب بخاری تولید میکند و با گیربکس ۵ سرعته دستی همکاری دارد. هر دو مدل مکس ۱۱ توربو و مکس کلاسیک دارای بدنههای کربنی و کولار، اگزوز تیتانیوم، ترمزهای ارتقا یافته و فنرهای پیچشی قابل تنظیم هستند.
نهایتاً به مدل اوومکس تارگا میرسیم که همانند مکس ۱۱ استاندارد از پیشرانه ۹۹۷ کاپ استفاده کرده است و قدرت ۴۶۰ اسب بخاری دارد. البته خریداران میتوانند پیشرانه ۶۲۰ اسبی مکس ۱۱ توربو یا ۳۳۰ اسبی مکس کلاسیک را نیز سفارش دهند.
هر خودرو در بخش کابین نیز کاملاً دگرگون شده است و مشتریان میتوانند بهصورت کامل آن را شخصیسازی کنند. به نظر میرسد تنها ۹۹ دستگاه از هر مدل تولید خواهد شد هرچند جزئیات قیمتگذاری آنها مشخص نیست.
Philipp
۲۵ فروردین ۱۴۰۱به این میگن پتانسیل پیشرفت
نسل 964 هنوز زندست
ماکسیمیلیان
۲۵ فروردین ۱۴۰۱درود بر شما!
مهندسی برتر آلمان ها در دنیای تکنولوژی هم به چشم میخورد؛ پیشنهاد میکنم در مورد سیستم عامل اوپن سوزه تحقیق کنید.
از پایدارترین، ساده ترین و زیباترین توزیع های لینوکسیست.
یا علی🌷
Николай
۲۵ فروردین ۱۴۰۱ابهت و زیبایی این اتومبیل ستودنیست!
ARMAN
۲۵ فروردین ۱۴۰۱چیه این 911 که قدیمیشم قدیمی نمیشه
کیانوش
۲۵ فروردین ۱۴۰۱واقعا زیبا ترین نسل 911 این اتاق بود کاش همین رو بدون هیچ تغییری تو طراحی خارجی تولید میکردن نه مثل الان چراغ عقب رو ی خط باریک پیوسته زده عقبش رو خراب کرد این نسل