نسل سوم پورشه پانامرا حدود دو هفتهٔ دیگر رونمایی خواهد شد اما حالا میتوانیم فضای داخلی آن را ببینیم که از تایکان الهام گرفته است.
پورشه پیش از رونمایی نسل سوم پانامرا در ۲۴ نوامبر برابر با ۳ آذر، کابین این سدان اسپرت را نشان داده است. طراحی کلی داخل پانامرا از تایکان الهام گرفته و در اینجا هم شاهد کنترلهای فیزیکی کمتری هستیم زیرا اکثر عملکردها از طریق نمایشگر لمسی یا دکمههای لمسی روی کنسول مرکزی انجام میشوند. مقابل راننده یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۶ اینچی قرار گرفته است که یک نمایشگر لمسی مرکزی و نمایشگر دیگری برای سرنشین جلو آن را همراهی میکنند. روی کنسول مرکزی هم دریچههای تهویهای جای گرفته که بهصورت برقی تنظیم میشوند.
در عقب نیز پورشه یک نمایشگر لمسی دیگر را نصب کرده است که امکان دسترسی سرنشینان عقب به تنظیمات مختلفی مثل ناوبری و نورپردازی داخلی را فراهم میکند. مثل نسل قبلی، برای پانامرای جدید هم نسخهٔ کشیده با فاصلهٔ محوری بیشتر، فضای پای بیشتر در عقب و صندلیهای جدید برای راحتی بیشتر در سفرهای طولانی ارائه خواهد شد. برای اولین بار در تاریخ پانامرا، تودوزی غیرچرمی هم ارائه میشود که ترکیبی از پارچههای Race-Tex و Pepita است. هرچند پانامرا یک سدان بزرگ و سنگین است که میتواند چهار یا پنج نفر را حمل کند اما طراحی داشبورد نسل جدید آن راننده محور خواهد بود و اکثر عملکردها بهراحتی قابلدسترس هستند.
بدین منظور، انتخابگر حالات رانندگی روی فرمان تعبیه شده و حتی امکان فعالسازی هدآپ دیسپلی هم از روی فرمان وجود دارد. انتخابگر دنده نیز حالا از روی کنسول مرکزی به سمت راست فرمان منتقل شده تا فضای بین صندلیهای جلو خلوتتر شود. نوار نوری پیوسته و فوم بهتر صندلیهای عقب هم از دیگر تغییرات داخلی این سدان لوکس آلمانی هستند. به نظر میرسد در نسل سوم پانامرا، نسخهٔ اسپرت توریسمو حذف شود زیرا به گفتهٔ یکی از مقامات پورشه، اکثر خریداران نسخهٔ سدان پانامرا را ترجیح میدهند. همچنین در رویدادی که پورشه چهار ماه پیش برای رانندگی رسانههای خودرویی با پروتوتایپ نسل جدید پانامرا ترتیب داده بود، هر چهار خودرو از نوع سدان بودند و تاکنون تصاویر جاسوسی هم از نسخهٔ اسپرت توریسمو ندیدهایم.
محمد
۱۸ آبان ۱۴۰۲چقدر جذاب
پانامرا حقیقتا که عشقه
X
۱۸ آبان ۱۴۰۲انقدر ذهنم چاینیزه شده فکر کردم عکس داخل دیگنیتی رو گذاشتید
𝐀𝐥𝐢
۱۸ آبان ۱۴۰۲همین که پورش باشه عالیه فقط به نظرم یکم زیادی نمایشگر داره
۰۰۹۸سامورایی
۱۸ آبان ۱۴۰۲نمایشگر کابین جلوی سرنشین خیلی خوبه و کاربردی.
Dead man95
۱۸ آبان ۱۴۰۲کیفیت اگ عکس بود
Mr. gt c
۱۸ آبان ۱۴۰۲واقعاً خوشگله و بنظرم یکی از مهم ترین فاکتور ها در زیبایی این کابین پر از مانیتور اینه که به خوبی با داشبورد تطبیقش دادن نه مثل بعضی از برند هایی که حالا اسمشون رو نمیارم مانیتور انگار ی عضوی جدا از داشبورده که مثل یک لب تاب بزرگ در خودرو به چشم میخوره، از نظر من سلیقه به خرج دادن در همین جزئیات خیلی هاعض اهمیت
سالار خان فصل
۱۸ آبان ۱۴۰۲شیکه درکل ولی اون قسمت نیم دایره ای پشت آمپرهارو نمیپسندم ، بنظر من اگر ساده تر بود شیک تر بود ، منظورم حالت عمودی و خطی مثل مرسدس هست
فرشاد
۱۸ آبان ۱۴۰۲گلم این طرح نیم دایره و دایره امضای پورشه س ث
سالار فصل
۱۸ آبان ۱۴۰۲نمیدونستم عزیزم
سپاس
فرامرز
۱۸ آبان ۱۴۰۲پورشه و دیگر هیچ…….
18:45
۱۸ آبان ۱۴۰۲خوشم نیومد…
کابین فقط کابین نسل اول پانامرا!
اگر چه که با شماری از دکمه های بی شمار گیج کننده بود، ولی خیلی جذاب و خاص بود بخصوص تو اون برهه زمانی.
Arshia m3csl
۱۸ آبان ۱۴۰۲پورشه همیشه داخل ماشین هاش جذاب و عالیه و یک اصالت خاصی داره اون کرنومتر و کنسول وسط خمیده امضا پورشه شده و طراحی بیرونیش هم معروفه و شاهکار پورشه حرف نداره
دیجی
۱۸ آبان ۱۴۰۲چرا پورشه فرمانش هنوز باریکه؟
Enzo Ferrari 2008
۱۸ آبان ۱۴۰۲خوب شده
Monster 765lt
۱۸ آبان ۱۴۰۲یکی از جذاب ترین طراحی های کابین با اختلاف متعلق به پورشه هست
amir
۱۸ آبان ۱۴۰۲کابین پورشه بسیار شیک و خوشگله اون ساعت پشت داشبرد رو دوست دارم و امضای پورشه اس نمایشگر ها به طور خوبی با داشبرد یکپارچه اس و توی ذوق نمیزنه فقط کاش مثل نسل اول پانامرا این کنسول وسط پر جزئیات طراحی شده بود
رامتین
۱۸ آبان ۱۴۰۲عالی. پورش همینه دیگه. کیفیت و پرفورمنس در حد اعلی.
۱۸ آبان ۱۴۰۲بابا پشمام !
JDM_Japan
۱۸ آبان ۱۴۰۲همیشه طراحی کابین پورشه رو دوست داشتم و دارم وهمیشه پرفکت بوده
Hadi
۱۸ آبان ۱۴۰۲واقعا پورشه محشر کار میکنه و تو طراحی بی نقصه👌🏼
چقدر همه چیز کابین با ارگونومی و حساب شده جایگذاری شدن واقعا جذابه پورشه بهترینه 👌🏼
کارن آقا
۱۹ آبان ۱۴۰۲این ماشین زیباست ولی فرمان آن دیکات نیست و حس اسپرت بودن را به آدم دست نمیدهد. دنه ی آن بسیار مخفی است مثل مرسدس بنز eqs ولی قابل پسند هست.