پورشه 911 توربو S نمادی از خودروهای پرفورمنس دنیاست اما این امر باعث نمیشود منهارت به دنبال ارتقای این خودروی آلمانی نباشد. پروژه جدید این تیونر که TR 800 نام دارد از پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری نسل ۹۹۲ پورشه ۹۱۱ استفاده میکند و حالا به توربوهای جدید و اینترکولر ارتقا یافته مجهز شده است. تغییرات رخ داده وسیعتر هستند چراکه خودروی موردبحث از سیستم اگزوز فولادی و ECU بازنگری شده سود میبرد.
به لطف بهبودهای رخ داده قدرت پیشرانه از ۶۴۱ به ۸۲۲ اسب بخار و گشتاور آن از ۸۰۰ به ۹۶۵ نیوتون متر افزایش یافته است. به این ترتیب شاهد افزایش ۱۸۰ اسب بخار قدرت و ۱۶۵ نیوتون متر گشتاور مدل تیون شده توسط منهارت هستیم. گیربکس ۸ سرعته PDK پورشه نیز بهروز شده تا با قدرت بیشتر پیشرانه هماهنگ شود.
منهارت اشارهای به سرعت و شتاب محصول خود نکرده اما پورشه ۹۱۱ توربو S استاندارد در عرض ۲.۷ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد و حداکثر سرعت آن نیز ۳۳۰ کیلومتر در ساعت است. این خودرو برای ارائه ظاهری اسپرت تر از فنرهای کم ارتفاع H&R استفاده میکند که موجب کاهش ۳۰ میلیمتری ارتفاع خودرو میشوند. به این موارد باید رینگهای ۲۱ و ۲۲ اینچی فورج کاری شده با ظاهر مشکی و عناصر نارنجی رنگ را اضافه کنیم.
تکمیل کننده تغییرات پورشه ۹۱۱ توربو S منهارت نیز کیت بدنه فیبر کربنی تاپ کار است که از لبه جلویی، ورودیهای هوای متمایز، رکابهای جانبی و پوشش آینههای جانبی تشکیل میشود. TR 800 همچنین به دیفیوزر فیبر کربنی و بال عقب گیرا مجهز شده است. نوارهای تیره، گرافیک خاص شیشه جلو و قطعات فیبر کربنی بیشتر نیز وجود دارند. در داخل کابین هم شاهد صندلیهای چرمی دو رنگ با دوخت متفاوت و کفپوش های خاص منهارت هستیم. نظر شما درباره جدیدترین پروژه تیونینگ منهارت چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
HS
۱۱ آبان ۱۴۰۱چه جیگریه
امیرحسین
۱۱ آبان ۱۴۰۱اگه داشتمش هر روز قبل سوار شدن سقفشو بوس میکردم پورشه عشقه دوج چیکار کردی با چارجر 😔
احمدرضا
۱۱ آبان ۱۴۰۱فقط دست پدر و مادر
SCORPION
۱۲ آبان ۱۴۰۱بابا ین ماشین،فابریکش یه گلوله بتمام معناست.من هارتم که تیونرش باشه دیگه واقعا سرعت وشتابش سرسام اور میشه.نازشوبرم.
MAHDI_GERMANY
۱۸ آبان ۱۴۰۱جمع و جور ۸۲۲ اسب بخار
سم خالص