منهارت از جدیدترین پروژه خود که بر پایه پورشه 911GT2 RS شکل گرفته و TR 900 نام دارد رونمایی کرد. این خودرو نه تنها در بخش قوای محرکه بلکه در طراحی ظاهری و داخلی نیز بهبودهای محسوسی را تجربه کرده است.
پشت صندلیهای این خودرو پیشرانهای قرار دارد که ECU آن توسط منهارت برنامه ریزی شده و توربوشارژرهای بزرگتر TTH 1000 نیز در آن بکار رفتهاند. به این لیست باید کیت اینترکولر CSF شامل فن رادیاتور بزرگتر در جلو، منیفولد آلومینیومی IPD و مبدلهای کاتالیتیک ۲۰۰ سلولی HJS را اضافه کرد. نتیجه این تغییرات کسب حداکثر قدرت ۹۴۵ اسب بخار و گشتاور ۱۰۵۰ نیوتون متر است. برای هندل کردن چنین قدرت عظیمی، منهارت اقدام به ارتقای گیربکس ۷ سرعته پورشه نیز کرده است. پورشه 911GT2 RS منهارت در بخش شاسی نیز تیون شده هرچند سیستم ترمز کربن سرامیکی استاندارد پورشه و رینگهای منیزیمی متالیک با طراحی Y شکل دستنخورده باقی ماندهاند. البته مشتریان می توانند به سلیقه خود اقدام به ارتقای ترمز و رینگها نیز بکنند.
این تیونر آلمانی یک کیت بدنه با قطعات فیبر کربنی را نیز در نظر گرفته است. از جمله قطعات کیت بدنه پورشه 911GT2 RS منهارت میتوان به اسپویلر جلو، ورودیهای هوا با فریم متفاوت، رکابهای جانبی و دیفیوزر جدید اشاره کرد. دیگر تغییرات این خودروی اسپرت نیز شامل نوارها و نوشتههای تزئینی روی بدنه و رنگ سبز تیره و طلایی خواهند بود. در بخش کابین نیز مشتریان آپشن های متنوعی را خواهند داشت.
با وجود حجم وسیع تغییرات رخ داده در این محصول پورشه، منهارت TR 900 قیمت پایینی نخواهد داشت. این شرکت هماکنون 911GT2 RS خود را با قیمت معادل ۵۷۰ هزار دلار عرضه میکند که البته شامل قیمت نسخهی اصلی خودرو نیز هست.
پورشه ۹۱۱ یکی از بهترین سوپر اسپرت های بازار است که حتی در نسخه استاندارد نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد اما حالا با تیونینگ منهارت بهتر نیز شده است. نظر شما درباره این خودرو چیست؟
علی جردن
۲۳ آبان ۱۴۰۱منهارت جان یه دستی هم لطفا به سر ماکان بکش😁
Just toyota
۲۳ آبان ۱۴۰۱مهارت فقط برای ماشین های درست حسابی و گرون پورشه کار انجام میده ، هیچوقت نمیاد برای یه کراس اوور شهری ۵۰ هزار دلاری تیونینگ بده بیرون
ناخدا
۲۳ آبان ۱۴۰۱منهارت فقط روی پورشه کار نمیکنه و روی برندهای دیگه هم کار میکنه
جو
۲۳ آبان ۱۴۰۱ماکان پادشاه بی چون چرای کلاس خودشه همه رقبا از GLC بگیر تا X3 حتی گریکاله به گرد ماکان نمی رسن. امضا جردن اصل
❤BMW❤
۲۳ آبان ۱۴۰۱X3 پادشاه
علی جردن
۲۳ آبان ۱۴۰۱هممم
hamidreza
۲۳ آبان ۱۴۰۱نمیدونم چرا احساس میکنم منصوری و برابوس لوکس تر کار میکنن
Taha Malek
۲۳ آبان ۱۴۰۱درسته مواد استفاده شده در پروژه های این دو شرکت که بزرگترین شرکت های تیونینگ دنیان درجه یک به تمام معنان
علی جردن
۲۳ آبان ۱۴۰۱موارد استفاده در خودروهای RR از منصوری و برابوس قطعا باکیفیتترن
akrh78
۲۳ آبان ۱۴۰۱همینو بدی مانتی ریسینگ یه دستی به آیرو و تعلیقش بکشه رکورد دار یه جایی میشه (که برای جلوگیری از اعمال فشار اسمشو نمیارم)
بهراد
۲۳ آبان ۱۴۰۱اسم این رنگه چی هست؟
میشه کاورشو پیدا کرد؟
❤BMW❤
۲۳ آبان ۱۴۰۱فقط تیونینگ منهارت روی بیامو سری پنج و بیامو ها
A.A.S
۲۳ آبان ۱۴۰۱منهارت تقریبا توی همه تیون ها از همین رنگ و مدل استفاده میکنه که با اینکه زیباست ولی خیلی یکنواخته
مهردادکمال
۲۳ آبان ۱۴۰۱خدایی قیمت بالایی هم نذاشته ruf هایی که رکورد شکنن گاها تو بازار دوبرابر این قیمت دارن