اگر فکر میکردید پورشه ۹۱۱ توربو S خودش به اندازه کافی خاص و سریع است، منصوری آمده تا نظرتان را عوض کند. با ترکیبی از فیبر کربن فورج، رنگ بنفش، صندلیهای سطلی، و موتوری که از انرژی خالص آدرنالین تغذیه میکند، این ۹۱۱ روباز بیش از آنکه ماشین باشد، یک بیانیه است. بله، شاید پشیمان شوید که به آن نگاه کردید، اما نمیتوانید مقاومت کنید…
منصوری نسخهای دیوانهوار از پورشه ۹۱۱ توربو S کابریولت معرفی کرده که با نام P9LM Evo 900 شناخته میشود؛ خودرویی که نه تنها ظاهری اغراقشده دارد، بلکه از نظر فنی هم یک هیولاست.
فیبر کربن فورج، از دماغه تا دیفیوزر
در ظاهر، هیچ چیز از نگاه تیز منصوری در امان نمانده است. دماغه خودرو حالا با اسپلیتر فیبر کربن، کاپوت جدید و دریچههای ورودی هوا بهطور کامل بازطراحی شده. گلگیرهای جلویی با الهام از ۹۱۱ GT3 RS دارای لوور (شکافهای تهویه) هستند و ستونهای A و قاب شیشه جلو نیز با فیبر کربن تزئین شدهاند.
در کنار بدنه، رکابها، گلگیرهای عریضشده، ورودیهای هوا و قاب آینهها همگی از جنس فیبر کربن فورج ساخته شدهاند تا خودرو حالتی شبیه به یک جت جنگنده خیابانی پیدا کند.
عقب پرهیاهو
در بخش عقب، اسپویلر ثابت عظیم و دیفیوزر حجیم فوراً جلب توجه میکنند. اما چشمگیرترین بخش، رینگهای جدید ۲۱ و ۲۲ اینچی با قفل مرکزی هستند که در وسط آنها تزئینات فیبر کربن و رنگ بنفش براق بهکار رفته. بیراه نیست اگر بگوییم این ماشین بیشتر از یک خودرو، یک اثر هنری جنجالی است.
کابین: چرم سفید، کمربند بنفش!
درون کابین هم منصوری از تم سفید و بنفش استفاده کرده است. فرمان شاید شکل عجیبی داشته باشد، اما باقی بخشها با چرم سفید لوکس و دوختهای بنفش تزئین شدهاند. صندلیها از نوع باکت اسپرت با قاب فیبر کربن هستند و کمربندهای ایمنی بنفشرنگ هم تضاد جذابی ایجاد کردهاند.
قلب خودرو: ۸۸۸ اسب بخار، ۱۰۵۰ نیوتنمتر
منصوری فقط به زیبایی ظاهری بسنده نکرده. موتور شش سیلندر تخت ۳.۸ لیتری این پورشه حالا به دو توربوشارژر جدید، نرمافزار ECU تیونشده، داونپایپهای غولپیکر ۹۸ میلیمتری و اینترکولر خنکشونده با آب مجهز شده است.
نتیجه؟ قدرت ۸۸۸ اسب بخار و گشتاور خیرهکننده ۱۰۵۰ نیوتنمتر (معادل ۷۷۴ پوند فوت). اعداد و ارقامی که بیشتر به خودروهای درگ یا هایپرکارها شباهت دارند.
جمعبندی
این ماشین برای عاشقان سبکهای مینیمال و کلاسیک اصلاً مناسب نیست. اما اگر طرفدار جلب توجه، صدای غرش خشن، و طراحیهای خاص اینستاگرامی هستید، این نسخهی ۹۱۱ میتواند نماد جسارت شما باشد.
4000horsepower
۲۰ فروردین ۱۴۰۴اژدها
ناشناس
۲۰ فروردین ۱۴۰۴تو سایت خود منصوری زده پورشه ۹۹۲ کابریو
شما میگید ۹۱۱
https://www.mansory.com/cars-for-sale/porsche-992-cabrio-by-mansory
جواد عقیلی
۲۰ فروردین ۱۴۰۴911 مدلش هست و 992 نشون میده از چه نسلی هست.
Siyavash
۲۰ فروردین ۱۴۰۴نمیدونم چی بگم حس جالبیه.از این تیونینگ پورشه هم ازش خوشم میاد هم ازش بدم میاد…اصلا با چیزی به اسم تعادل آشنا نیست این منصوری…
شاهرخ شریفیان
۲۰ فروردین ۱۴۰۴در استانداردهای منصوری این ۹۱۱ تیون شده ، متعادل و تیونینگ ملایم محسوب می شه.
𝐀𝐥𝐢
۲۰ فروردین ۱۴۰۴کاش از رنگ بنفش استفاده نمی کرد
Khosrow
۲۰ فروردین ۱۴۰۴بنفش؟؟ توو دوراهی بدی گیر کرده منصوری ..
Khosrow
۲۰ فروردین ۱۴۰۴همین تیون اگر بدنه و کابین فول مشکی بود هیولا میشد ..
مهردادکمال
۲۰ فروردین ۱۴۰۴از اون کارهای خوب منصوری هست بنظرم.هم داخل و هم نمای عقبش خوب در اومده.اینکه صرفا تیونینگ ظاهری نبوده و جنبه فنی هم ارتقا داده شده کار رو خوب جمع کرده.یجورایی نمای خشن و لوکسش با درون هیولاییش تناسب داره.با این اوصاف نمای جلوی این پروژه جا داشت با سلیقه بهتری دیزاین میشد.با این اوصاف نمره قبولی رو بنظرم میگیره
ashkanyp
۲۰ فروردین ۱۴۰۴منصوری فقط تودوزی و داشبورداش شیکه بیرون ماشینو خراب میکنه
nima.jdm
۲۰ فروردین ۱۴۰۴قیمت چی
۲۰ فروردین ۱۴۰۴خیلی شلوغه من رسما این همه شلوغ کاری رو دوست ندارم
رامتین
۲۰ فروردین ۱۴۰۴منصوری در زیبایی شناسی بنظرم مشکل داره! ارتقای فنیش اوکیه.