پورشه

هیولای کربنی: پورشه 911 توربو S روباز با تیونینگ جنجالی منصوری و قدرت 888 اسب!

اگر فکر می‌کردید پورشه ۹۱۱ توربو S خودش به اندازه کافی خاص و سریع است، منصوری آمده تا نظرتان را عوض کند. با ترکیبی از فیبر کربن فورج، رنگ بنفش، صندلی‌های سطلی، و موتوری که از انرژی خالص آدرنالین تغذیه می‌کند، این ۹۱۱ روباز بیش از آنکه ماشین باشد، یک بیانیه است. بله، شاید پشیمان شوید که به آن نگاه کردید، اما نمی‌توانید مقاومت کنید…

منصوری نسخه‌ای دیوانه‌وار از پورشه ۹۱۱ توربو S کابریولت معرفی کرده که با نام P9LM Evo 900 شناخته می‌شود؛ خودرویی که نه تنها ظاهری اغراق‌شده دارد، بلکه از نظر فنی هم یک هیولاست.

فیبر کربن فورج، از دماغه تا دیفیوزر

در ظاهر، هیچ چیز از نگاه تیز منصوری در امان نمانده است. دماغه خودرو حالا با اسپلیتر فیبر کربن، کاپوت جدید و دریچه‌های ورودی هوا به‌طور کامل بازطراحی شده. گلگیرهای جلویی با الهام از ۹۱۱ GT3 RS دارای لوور (شکاف‌های تهویه) هستند و ستون‌های A و قاب شیشه جلو نیز با فیبر کربن تزئین شده‌اند.

در کنار بدنه، رکاب‌ها، گلگیرهای عریض‌شده، ورودی‌های هوا و قاب آینه‌ها همگی از جنس فیبر کربن فورج ساخته شده‌اند تا خودرو حالتی شبیه به یک جت جنگنده خیابانی پیدا کند.

عقب پرهیاهو

در بخش عقب، اسپویلر ثابت عظیم و دیفیوزر حجیم فوراً جلب توجه می‌کنند. اما چشمگیرترین بخش، رینگ‌های جدید ۲۱ و ۲۲ اینچی با قفل مرکزی هستند که در وسط آن‌ها تزئینات فیبر کربن و رنگ بنفش براق به‌کار رفته. بی‌راه نیست اگر بگوییم این ماشین بیشتر از یک خودرو، یک اثر هنری جنجالی است.

کابین: چرم سفید، کمربند بنفش!

درون کابین هم منصوری از تم سفید و بنفش استفاده کرده است. فرمان شاید شکل عجیبی داشته باشد، اما باقی بخش‌ها با چرم سفید لوکس و دوخت‌های بنفش تزئین شده‌اند. صندلی‌ها از نوع باکت اسپرت با قاب فیبر کربن هستند و کمربندهای ایمنی بنفش‌رنگ هم تضاد جذابی ایجاد کرده‌اند.

قلب خودرو: ۸۸۸ اسب بخار، ۱۰۵۰ نیوتن‌متر

منصوری فقط به زیبایی ظاهری بسنده نکرده. موتور شش سیلندر تخت ۳.۸ لیتری این پورشه حالا به دو توربوشارژر جدید، نرم‌افزار ECU تیون‌شده، داون‌پایپ‌های غول‌پیکر ۹۸ میلی‌متری و اینترکولر خنک‌شونده با آب مجهز شده است.

نتیجه؟ قدرت ۸۸۸ اسب بخار و گشتاور خیره‌کننده ۱۰۵۰ نیوتن‌متر (معادل ۷۷۴ پوند فوت). اعداد و ارقامی که بیشتر به خودروهای درگ یا هایپرکارها شباهت دارند.

جمع‌بندی

این ماشین برای عاشقان سبک‌های مینیمال و کلاسیک اصلاً مناسب نیست. اما اگر طرفدار جلب توجه، صدای غرش خشن، و طراحی‌های خاص اینستاگرامی هستید، این نسخه‌ی ۹۱۱ می‌تواند نماد جسارت شما باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. 4000horsepower

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اژدها

    موافقم 11
    مخالفم 6
  2. ناشناس

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (19 ديدگاه)

    تو سایت خود منصوری زده پورشه ۹۹۲ کابریو
    شما میگید ۹۱۱
    https://www.mansory.com/cars-for-sale/porsche-992-cabrio-by-mansory

    موافقم 1
    مخالفم 11
    1. جواد عقیلی

      ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (79 ديدگاه)

      911 مدلش هست و 992 نشون میده از چه نسلی هست.

      موافقم 19
      مخالفم 1
  3. Siyavash

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (1092 ديدگاه)

    نمیدونم چی بگم حس جالبیه.از این تیونینگ پورشه هم ازش خوشم میاد هم ازش بدم میاد…اصلا با چیزی به اسم تعادل آشنا نیست این منصوری…

    موافقم 10
    مخالفم 2
    1. شاهرخ شریفیان

      ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (16 ديدگاه)

      در استانداردهای منصوری این ۹۱۱ تیون شده ، متعادل و تیونینگ ملایم محسوب می شه.

      موافقم 5
      مخالفم 2
  4. 𝐀𝐥𝐢

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (1738 ديدگاه)

    کاش از رنگ بنفش استفاده نمی کرد

    موافقم 2
    مخالفم 3
  5. Khosrow

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (2432 ديدگاه)

    بنفش؟؟ توو دوراهی بدی گیر کرده منصوری ..

    موافقم 1
    مخالفم 3
  6. Khosrow

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (2432 ديدگاه)

    همین تیون اگر بدنه و کابین فول مشکی بود هیولا میشد ..

    موافقم 6
    مخالفم 3
  7. مهردادکمال

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (2084 ديدگاه)

    از اون کارهای خوب منصوری هست بنظرم.هم داخل و هم نمای عقبش خوب در اومده.اینکه صرفا تیونینگ ظاهری نبوده و جنبه فنی هم ارتقا داده شده کار رو خوب جمع کرده.یجورایی نمای خشن و لوکسش با درون هیولاییش تناسب داره.با این اوصاف نمای جلوی این پروژه جا داشت با سلیقه بهتری دیزاین میشد.با این اوصاف نمره قبولی رو بنظرم میگیره

    موافقم 3
    مخالفم 1
  8. ashkanyp

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (25 ديدگاه)

    منصوری فقط تودوزی و داشبورداش شیکه بیرون ماشینو خراب میکنه

    موافقم 2
    مخالفم 2
  9. nima.jdm

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (1128 ديدگاه)

    قیمت چی

    موافقم 2
    مخالفم 1
  10. ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (33 ديدگاه)

    خیلی شلوغه من رسما این همه شلوغ کاری رو دوست ندارم

    موافقم 1
    مخالفم 3
  11. رامتین

    ۲۰ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (3361 ديدگاه)

    منصوری در زیبایی شناسی بنظرم مشکل داره! ارتقای فنیش اوکیه.

    موافقم 1
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا