پورشه

پورشه 911 توربو S منصوری با کیت بدنه ساده معرفی شد

شرکت تیونینگ منصوری از جدیدترین پروژه خود که پورشه ۹۱۱ توربو S با کیت بدنه نسبتاً ساده است رونمایی کرد.

در طول این سال‌ها پروژه‌های زیادی توسط منصوری معرفی شده‌اند که البته برخی از آن‌ها به شدت جنجالی و بحث‌برانگیز و برخی نیز زیبا و متمایز بوده‌اند. به نظر می‌رسد این ۹۱۱ توربو S چیزی بین دو دسته یاد شده باشد. به عنوان یکی از بهترین نسل‌های تاریخ ۹۱۱، این پورشه نیازمند هیچ‌گونه تیونینگ نیست اما همیشه روش‌هایی برای بهبود استایل و عملکرد خودروها وجود دارد و تیونرهای زیادی نیز روی آن کار می‌کنند.

منصوری جزو شاخص‌ترین تیونرهای دنیاست ولی این بار کیت بدنه ملایمی را برای موشک پورشه در نظر گرفته است. در بخش جلوی ۹۱۱ توربو S می‌توانیم تریم جدید سپر به ویژه در اطراف ورودی‌های هوا و اسپویلری با تیغه‌های جانبی را مشاهده کنیم. کاپوت جلو نیز از دنیای افترمارکتی تأمین شده و همین موضوع درباره رکاب‌های جانبی، پوشش آینه‌ها و تریم ورودی هوای عقب صدق می‌کند.

در بخش عقب خودرو یک بال بزرگ و دیفیوزری گیرا وجود دارد. سپر نیز تغییر یافته تا با کلیت بدنه هماهنگی داشته باشد و طبق سنت منصوری شاهد تعویض لوگوی پورشه با این تیونر هستیم. البته نشان ۹۱۱ توربو S در جای خود باقی مانده است. یکی دیگر از تغییرات خودرو به رینگ‌های جدید با قفل مرکزی مربوط می‌شود که از پره‌های V شکل سود می‌برند و ظاهری تیره دارند. پشت رینگ‌ها نیز کالیپرهای ترمز زرد رنگ خودنمایی می‌کنند. بدنه خودرو پذیرای رنگ خاکستری شده و منصوری از تریم کربنی برای تأکید روی اسپرت بودن ۹۱۱ استفاده کرده است.

شرکت موردبحث تنها یک تصویر از کابین ۹۱۱ توربو S منتشر کرده که در آن رنگ آبی حرف اول را می‌زند. ظاهراً این رنگ با تریم های فیبر کربن و نام و نشان منصوری در فرمان و دیگر قطعات همراه می‌شود. شایان ذکر است محصول پورشه در حالت استاندارد و وجود پکیج اسپرت کرونو صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۶ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی دارد و از این نظر هم نیازی به ارتقا نخواهد بود. پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توربوی پورشه ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند و ردلاین آن به ۷۲۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. البته با توجه به تصاویر و اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد منصوری روی قوای محرکه ۹۱۱ توربو S کار نکرده و اشاره‌ای هم به آن نداشته است. احتمالاً خودروی موردبحث به فروش می‌رسد هرچند تنها راه مطمئن شدن از این امر تماس با خود تیونر است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. F22RAPTOR

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    خدارو شکر منصوری دست از زیاده روی برداشته

    موافقم 40
    مخالفم 2
    1. امیر

      ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (14 ديدگاه)

      خدارو شکر واقعا بعضی وقتا انقدر زیاده روی می کنه ماشین از شکل وقیافه در میاد.

      موافقم 27
      مخالفم 2
  2. امیر

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (14 ديدگاه)

    سلطان که نیازی بی ارتقا وتیونینگ نداره.
    ولی خوب شده

    موافقم 29
    مخالفم 4
  3. مزدا

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (2095 ديدگاه)

    از پدال انتظار نداریم کامنت ها رو برای مقاله خودروی اکستریم ببنده

    موافقم 17
    1. جواد عقیلی

      ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (64 ديدگاه)

      درود. اون مطلب یک رپورتاژ آگهی هست

      موافقم 17
      مخالفم 1
  4. Taha Ayoobi

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (4319 ديدگاه)

    اگه موتور رو دست کاری می‌کرد چی میشد!

    موافقم 13
    مخالفم 2
  5. Piero Ferrari

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (210 ديدگاه)

    اگه موتورش با تیون 1000تایی با این بدنه ساده
    چه بشود

    موافقم 12
    مخالفم 1
  6. amir-mr

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (401 ديدگاه)

    خیلی زیبا شده💯

    موافقم 8
    مخالفم 1
  7. Siyavash

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (797 ديدگاه)

    باورم نمیشه منصوری آنقدر ملایم و زیباه این پروژه رو انجام داده باشه…جدن به جرعت میگم یکی از زیباترین کارای منصوری همینه..زیبایی تویه سادگی هست..اون چی بود قبلا تیونینگ می‌کرد خیلی خیلی شلوغ میشد.البته سلیقه مشتری هست و نظر دادن منصوری به مشتری هم بی تفاوت نیست…در کل این کارشو می‌پسندم عالی عالی عالی…💯💯💯💯💯

    موافقم 10
    مخالفم 1
    1. محمد

      ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دوکلمه (جدا)و(جرات) رو غلط املایی نوشتین.ببخشید که رک میگم نه شما منو میشناسین نه من شمارو.

      موافقم 1
      مخالفم 7
      1. Gok

        ۳ اسفند ۱۴۰۲
        سوابق: (31 ديدگاه)

        دوست عزیز جداً و جرات کلمات عربی هستن که تنوین گرفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا