شرکت تیونینگ منصوری از جدیدترین پروژه خود که پورشه ۹۱۱ توربو S با کیت بدنه نسبتاً ساده است رونمایی کرد.
در طول این سالها پروژههای زیادی توسط منصوری معرفی شدهاند که البته برخی از آنها به شدت جنجالی و بحثبرانگیز و برخی نیز زیبا و متمایز بودهاند. به نظر میرسد این ۹۱۱ توربو S چیزی بین دو دسته یاد شده باشد. به عنوان یکی از بهترین نسلهای تاریخ ۹۱۱، این پورشه نیازمند هیچگونه تیونینگ نیست اما همیشه روشهایی برای بهبود استایل و عملکرد خودروها وجود دارد و تیونرهای زیادی نیز روی آن کار میکنند.
منصوری جزو شاخصترین تیونرهای دنیاست ولی این بار کیت بدنه ملایمی را برای موشک پورشه در نظر گرفته است. در بخش جلوی ۹۱۱ توربو S میتوانیم تریم جدید سپر به ویژه در اطراف ورودیهای هوا و اسپویلری با تیغههای جانبی را مشاهده کنیم. کاپوت جلو نیز از دنیای افترمارکتی تأمین شده و همین موضوع درباره رکابهای جانبی، پوشش آینهها و تریم ورودی هوای عقب صدق میکند.
در بخش عقب خودرو یک بال بزرگ و دیفیوزری گیرا وجود دارد. سپر نیز تغییر یافته تا با کلیت بدنه هماهنگی داشته باشد و طبق سنت منصوری شاهد تعویض لوگوی پورشه با این تیونر هستیم. البته نشان ۹۱۱ توربو S در جای خود باقی مانده است. یکی دیگر از تغییرات خودرو به رینگهای جدید با قفل مرکزی مربوط میشود که از پرههای V شکل سود میبرند و ظاهری تیره دارند. پشت رینگها نیز کالیپرهای ترمز زرد رنگ خودنمایی میکنند. بدنه خودرو پذیرای رنگ خاکستری شده و منصوری از تریم کربنی برای تأکید روی اسپرت بودن ۹۱۱ استفاده کرده است.
شرکت موردبحث تنها یک تصویر از کابین ۹۱۱ توربو S منتشر کرده که در آن رنگ آبی حرف اول را میزند. ظاهراً این رنگ با تریم های فیبر کربن و نام و نشان منصوری در فرمان و دیگر قطعات همراه میشود. شایان ذکر است محصول پورشه در حالت استاندارد و وجود پکیج اسپرت کرونو صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۶ ثانیهای و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی دارد و از این نظر هم نیازی به ارتقا نخواهد بود. پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توربوی پورشه ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید میکند و ردلاین آن به ۷۲۰۰ دور در دقیقه میرسد. البته با توجه به تصاویر و اخبار منتشر شده به نظر میرسد منصوری روی قوای محرکه ۹۱۱ توربو S کار نکرده و اشارهای هم به آن نداشته است. احتمالاً خودروی موردبحث به فروش میرسد هرچند تنها راه مطمئن شدن از این امر تماس با خود تیونر است.
F22RAPTOR
۲۹ بهمن ۱۴۰۲خدارو شکر منصوری دست از زیاده روی برداشته
امیر
۲۹ بهمن ۱۴۰۲خدارو شکر واقعا بعضی وقتا انقدر زیاده روی می کنه ماشین از شکل وقیافه در میاد.
امیر
۲۹ بهمن ۱۴۰۲سلطان که نیازی بی ارتقا وتیونینگ نداره.
ولی خوب شده
مزدا
۲۹ بهمن ۱۴۰۲از پدال انتظار نداریم کامنت ها رو برای مقاله خودروی اکستریم ببنده
جواد عقیلی
۲۹ بهمن ۱۴۰۲درود. اون مطلب یک رپورتاژ آگهی هست
Taha Ayoobi
۲۹ بهمن ۱۴۰۲اگه موتور رو دست کاری میکرد چی میشد!
Piero Ferrari
۲۹ بهمن ۱۴۰۲اگه موتورش با تیون 1000تایی با این بدنه ساده
چه بشود
amir-mr
۲۹ بهمن ۱۴۰۲خیلی زیبا شده💯
Siyavash
۲۹ بهمن ۱۴۰۲باورم نمیشه منصوری آنقدر ملایم و زیباه این پروژه رو انجام داده باشه…جدن به جرعت میگم یکی از زیباترین کارای منصوری همینه..زیبایی تویه سادگی هست..اون چی بود قبلا تیونینگ میکرد خیلی خیلی شلوغ میشد.البته سلیقه مشتری هست و نظر دادن منصوری به مشتری هم بی تفاوت نیست…در کل این کارشو میپسندم عالی عالی عالی…💯💯💯💯💯
محمد
۲۹ بهمن ۱۴۰۲دوکلمه (جدا)و(جرات) رو غلط املایی نوشتین.ببخشید که رک میگم نه شما منو میشناسین نه من شمارو.
Gok
۳ اسفند ۱۴۰۲دوست عزیز جداً و جرات کلمات عربی هستن که تنوین گرفتن