منسی ریسینگ بهعنوان شرکت تیونینگ مورد اعتماد پورشه، کیت تیونینگی را برای ۹۱۱ GT3 تورینگ معرفی کرده که هندلینگ را بهبود میدهد اما شخصیت خیابانی این خودرو را حفظ میکند.
ارتقاءهایی که منسی روی نسخهٔ خیابانی ۹۱۱ GT3 یعنی تورینگ انجام داده، از طریق همکاری نزدیک با پورشه صورت گرفته است. نصب کمکفنرهای کویل اوور در هر چهارچرخ و ارتقاء لنتهای ترمز ازجملهٔ این ارتقاءها هستند. خریداران همچنین میتوانند رینگهای آلیاژی سبکوزن را سفارش دهند که ۷ کیلوگرم از نمونههای استاندارد سبکتر هستند. به گفتهٔ منسی ریسینگ، با این ارتقاءها در سیستم تعلیق و هندلینگ، GT3 تورینگ برای استفاده در پیست بهینه شده اما روی ظاهر خودرو و تواناییهای استفادهٔ روزمرهٔ آن تأثیری نگذاشته است.
علاوه بر این، منسی آیرودینامیک GT3 را هم بهبود بخشیده است. البته با نگاه به تصاویر متوجه این موضوع نخواهید شد زیرا همچنان فرم بدون بال تورینگ حفظ شده اما پشت این ظاهر ساده پیشرفتهای آیرودینامیکی زیادی صورت گرفته است. در پایین سپر جلو لبهٔ جدیدی تعبیه شده و زیر خودرو هم عناصر جدیدی برای هدایت هوا کار شده است. در عقب نیز میتوانیم دیفیوزر برجستهتری را ببینیم. علاوه بر این، خریداران میتوانند دیسکهای فیبر کربنی آیرودینامیکی را هم برای چرخهای عقب سفارش دهند. این تغییرات باعث بهبود هندلینگ و پایداری در پیست خواهد شد.
ازآنجاییکه این تغییرات آیرودینامیکی چندان مشخص نیستند، منسی تسمههای بکسل قرمزرنگ در جلو و عقب (برای استفاده در پیست) و برچسبهای ظریفی در پایین درها را تدارک دیده است تا این خودرو را از نمونههای استاندارد GT3 تورینگ متمایز کند. در داخل نیز شاهد پارکابیهای فیبر کربنی با نوشتهٔ چراغدار Manthey هستیم. بااینحال، منسی به پیشرانهٔ GT3 دست نزده و همچنان همان موتور ۴ لیتری شش سیلندر تخت تنفس طبیعی را میبینیم که ۵۱۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۰ نیوتن متر گشتاور دارد.
منسی هنوز قیمت این کیت ارتقاء را اعلام نکرده است اما مطمئناً ارزان نخواهد بود زیرا این تیونر کیت مشابهی را برای ۹۱۱ GT3 معمولی هم ارائه کرده که سفارش کامل آن ۷۱,۶۵۰ دلار هزینه دارد.
R@min
۱۹ فروردین ۱۴۰۳یک سری تصاویر منتشر از gt2 rs یا نسخه آیرودینامیک تر gt3 rs با بال shark fin که خیلی جالبه رو ماشین GT همچین ساختاری پیاده شده.
علیرضا
۱۹ فروردین ۱۴۰۳سلام لطفاً درگ جدید سدان های چنل واتسون بزارید
جرمی کلارکسون
۲۳ فروردین ۱۴۰۳سید خودت برو تو یوتیوب ببین اون یه اس یو وی یا پیکاپ رو میاد با یه ماسل کار یا سوپر کار مقایسه میکنه
Terminator
۱۹ فروردین ۱۴۰۳پورشه جزو معدود کمپانیه که هنوز DNA خالص رانندگی رو تو محصولاتش میشه حس کرد . علی رغم تکنولوژی های برقی پیچیده اما خوب میتونه حس خالص روندن رو به راننده منتقل کنه
𝐀𝐥𝐢
۱۹ فروردین ۱۴۰۳لامصب ۹۱۱ هیچ وقت برام قدیمی نمیشه همیشه دوستش داشتم
زیزیگولو
۱۹ فروردین ۱۴۰۳از بین همه مدلای متعدد و متنوع تولید شده کمپانی پورشه بدون شک پورشه ۹۱۱ مخصوصاً GT3 واسه طرافدارای این ماشین یه چیز دیگست …….. ماشینی آماده فقط واسه سرعتو شتاب 👌👌👌
amir-mr
۱۹ فروردین ۱۴۰۳911💯
JaMsHiD
۱۹ فروردین ۱۴۰۳پورشه و هوندا از معدود شرکت هایی هستن که دنده دستیو زنده نگه داشته !
واقعا دمشون گرم . این روزا یه ماشین به روز آنالوگ سوار بشی خیلی حال میده
parhamiof
۲۰ فروردین ۱۴۰۳خیلی زیبا و به دور از افراطه واقعا.
رنگای روشن میاد بهش خیلی.
علی
۲۰ فروردین ۱۴۰۳پورشه دقیقا مثل لامبورگینی. شخصیت خالص خودش رو داره. کاری به کسی ندارم ماشین رو تولید نمیکنه. لامصب خلق میکنه
علی
۲۰ فروردین ۱۴۰۳با 71000 دلار پول این کیت میشه یک 911 چند سال تو گاراژ خوابیده درجه یک خرید.