دریک درگ فوقالعاده جذاب، تسلا مدل S پلد تمام الکتریکی، فراری SF90 پلاگینهیبریدی و پورشه ۹۱۱ توربو S بنزینی به مصاف هم رفتهاند.
تکنولوژی در صنعت خودروسازی بهقدری سریع در حال پیشرفت است که دیدن خودرویی تولیدی با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت چیز عجیبی نیست. البته دستیابی به چنین قدرتی هنوز هم صرفاً با استفاده از پیشرانهٔ درونسوز دشوار است و اینجا است که نیروی پشتیبانی الکتریکی به میدان میآید. بااینحال، خیلیها هنوز هم یک خودروی بنزینی خالص را به نمونههای هیبریدی یا الکتریکی ترجیح میدهند.
این دسته از افراد میتوانند سراغ پورشه ۹۱۱ توربو S بروند که یکی از سریعترین خودروهای بنزینی حال حاضر جهان محسوب میشود. این ماشین به یک پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربو مجهز است که رد عقب نصب شده و ۶۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این نیرو به هر چهارچرخ منتقل میشود و بدون وجود باطریهای سنگین، توربو S با وزن ۱۶۴۰ کیلوگرم خودروی نسبتاً سبکی است.
حال در ویدئوی جدیدی از کارواو، این پورشهٔ بنزینی به مصاف دو نمونه از سریعترین خودروهای جهان رفته است که هردو بهنوعی از الکتریکیسازی بهره میبرند. یکی از این رقبا تسلا مدل S پلد با قوای محرکهٔ تمام الکتریکی سه موتوره است که قدرت شگفتانگیز ۱۰۲۰ اسب بخار و گشتاور فوری ۱۴۲۰ نیوتن متری را در اختیار راننده قرار میدهد. البته طبیعتاً این خودرو با وزن ۲۱۹۰ کیلوگرم سنگینترین خودروی جمع محسوب میشود.
رقیب سوم هم فراری SF90 است. قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی این خودرو از یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو به همراه سه موتور الکتریکی تشکیل شده که خروجی آن ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور است. این سوپرکار ایتالیایی با وزن ۱۵۸۰ کیلوگرم، سبکترین خودروی درگ و همینطور گرانترین عضو جمع است درحالیکه عنوان ارزانترین به تسلا میرسد.
همانطور که دیدید، اعداد هر سه خودرو کاملاً چشمگیر هستند و همچنین هر سه نیرو را به هر چهارچرخ انتقال میدهند و بنابراین از لحاظ کشش در آغاز حرکت مشکلی نخواهند داشت. عملکرد این سه ماشین در درگ شگفتانگیز است و بنابراین نتیجه را لو نمیدهیم تا ویدئوی زیر را ببینید و لذت ببرید.
Reza Waffen SS
۹ خرداد ۱۴۰۲۹۱۱ توربو S یا فراری SF90 : 👍
تسلا مدل S Plide ( برقی ) : 👎
سبحان
۹ خرداد ۱۴۰۲مشکل خودت داری که فکر میکنید همه باید باهات موافقم باشن
MILADZM
۹ خرداد ۱۴۰۲قبلا هم گفتم تسلا مرزبندی بین کلاس های خودرویی رو از بین برده
همین یک دهه پیش رسیدن به شتاب زیر 4 ثانیه برای یه سدان خانوادگی بیشتر شبیه رویا بود
کسی که فراری میخره یا پورشه باید به هر قیمتی که شده ماشینش باید سریع تر از یه سدان باشه
طرف 500 _ 600 تا پول فرراری میده باید به هر طور از یه تسلا سریع تر باشه و خیلی بده که پشت چراغ قرمز تو درگ با تسلا حالش گرفته بشه
.
.
.
.
.
از یه عده که خودشونو شجاع تر از هیتلر میدونن هم میخوایم زیاد فشاری نشن نتیجه عین روز عیان و روشنه .
Hamidreza
۹ خرداد ۱۴۰۲بازم کل تعریف تو و امثالت از پرفورمنس شد 1/4 مایل…! امان از دست شما یانکی فنا…
حالا بیار سه تاشونو بزار تو نوربرگ ، ببینم کی تو آینه کی رو میبینه…
به حر حال تفاوت یه آرمیچر ساز تازه کار با دو تا برند فوق العاده مشخص میشه
تک تک دلار هایی هم که بابت ماشینشون هم میگیرن نوش جونشون و گوارای وجودشون
صبح تا شب برید پشت چراغ قرمز کل بندازید ، تاثیر رو اصل مطلب نداره.
Royal Driver
۹ خرداد ۱۴۰۲مگه ملاک فقط شتابه؟؟؟ فراری که تنها برندی نیست با پورشه که بخوان شتاب داشته باشن؟ خب بیا الان پورشه هم اراده کنه یم برقی میسازه که روی تسلا رو کم کنه. کیفیت کارو، اصالتو، ارزش کمپانی مثل فراری و پورشه رو داری فقط بخاطر یک شتاب تسلا و درگ زیر سوال میبری. فقط بخاطر یک شتاب. که تسلا فنا فقط دلشونو به همون شتاب خوش کردن. که چی بشه؟ حالا آیا تسلا ماشین باکیفیتیه؟ که هرروز داره اخبار خندهدار ازش میاد، یک روز فراخوان ترمز داده، یک روز دیگه شتاب ناگهانی پیدا میکنه.
MILADZM
۹ خرداد ۱۴۰۲جناب سردبیر تا همین 5 ماه پیش کامنت ها بعد از ارسال تا چند دقیقه قابلیت ویرایش داشتن الان که بعد این مدت دوباره برگشتم قابلیت ویرایش حذف شده
مشکل از منه یا این امکان رو خودتون حذف کردین ؟
deutschland
۹ خرداد ۱۴۰۲اگه از جاروبرقی فاکتور بگیریم ،
عجب درگ قشنگی بین پورشه ۹۱۱ و فراری sf90 بود ،
خیلی حرفه که پورشه با یک ماشین اسپرت بتونه یک سوپر کارو این طوری به چالش بکشد
انتخابم بین این دوتا پورشه ست چون هم کاربردیه که هروز میتونی ازش استفاده کنی
هم قدرت و شتاب عالی داره
و اینکه به گرونی فراری نیست
در ضمن مش واتسون کار خوبی نکرد که جاروبرقی رو به جمع بزرگان وارد کرد 😠
Shahab
۹ خرداد ۱۴۰۲۴۰۰ اسب بخار کمتر از رقبا و همچنان برتری لانچ کنترل . چیکار می کنه پورشه …
الان میخوام ببینم شتاب ۱.۹۹ ثانیه ای تسلا از کجا اومده؟ یعنی پورشه ۱.۵ ثانیه میزنه صفر تا صد؟!
۲۰۰ اسب بخار بیشتر داشت جفتشون رو شکست میداد
محمدهادی
۹ خرداد ۱۴۰۲ایول شهاب دقیقا
تسلا توی شتاب لحظه یی از ۹۱۱ ۶۵۰ اسبی خورد
البته این فیلم از مت واتسون نشون میده که همه چیز بسیار به تیزهوشی و سرعت عمل راننده بستگی داره
طوری که در درگ اول ۹۱۱ در شتاب اولیه هر دوتارو جاگذاشت،در دو درگ بعدی راننده بسیار خودباخته و دیر عمل کرد تا تسلا و اس اف نود جلو بیوفتن
خود مت واتسون واقعا از بقیه کسایی که میاره پشت فرمون سریعتر و تیز تر لانچ میکنه
نتیجه شم که دیدید
راستی در ترمز گیری بازهم ۹۱۱ عالی عمل کرد(اول شد)حتی بهتر از هایپر کار فراری!
Soldat der waffen ss
۹ خرداد ۱۴۰۲این مدل درگها بین برقی و بنزینی از پایه اشتباهه ولی حداقل باید راننده ها عوض میشدن تا یه نتیجه واقعی بدست بیاد معلوم بود که راننده فراری نسبت به خود واتسون خیلی اماتورتر بودش
amir-mr
۹ خرداد ۱۴۰۲واتسون تو ترمز گیری یکم دیگه ادامه میداد تسلا همون وسط جزغاله میشد
Tesla
۹ خرداد ۱۴۰۲خاک تو سر فراری و پورشه ، توضیحات این درگ رو کارواو نوشته : مدل s پلد در طول این درگ روی حالت drag strip قرار نگرفت و تونست با plaid معمولی نسخه sf90 رو بپیچه ، خود مت واتسون هم توی پیج اینستا گفته اگه روی درگ مود بود راحت ۹/۴ تایم میزد ، توی رولینگ هم که خیلی از اساتید بر این باور بودن که تسلا فقط شتاب داره و توی رولینگ کاری نمیکنه 🤣🤣 متاسفم ولی carwow نظر دیگه ای داره و در نهایت توی ترمز گیری هم با اینکه یه سدان ۲۲۰۰ کیلویی هست فقط یه خورده جلوتر از فراری ۱۶۰۰ کیلویی ایست کرد که نشان دهنده ترمز های بینظیر پلد کبیر هست 🇺🇸💪💪⚡️⚡️
Alan.r
۹ خرداد ۱۴۰۲تو پیست هم ۹۱۱ و SF90 رو حالت comfort ترسلا رو به خاک و خون میکشن
نویدی
۹ خرداد ۱۴۰۲داداش تسلاتو توی قرعه کشی برنده شدی یا بازار آزاد خریدی؟
Kamy
۹ خرداد ۱۴۰۲زیاد گفتی
R/T
۹ خرداد ۱۴۰۲پورشه با ۶۵۰ اسب رقابت خیلی نزدیکی داشت
فرشاد
۹ خرداد ۱۴۰۲تازه کجاشو دیدی
فراخوان یه میلیونی هم نشان از ترمزای بی نقص ابمیوه گیری کبیر هس
بعدشم
کوری نمی بینی با چهارصد اسب کمتر پورشه جوری لانچ کرد که ابمیوه گیری بدون هرزو گشتاور انیت و جا گذاشت؟
و اینک اصلا فک کردی چرا تسلا یه تایم پیست نداره؟حتما چون پرفورمنس بالای داره اره؟😂
Shahab
۹ خرداد ۱۴۰۲Tesla جان به نظرم برو یکم روی اعصابت کار کن مثل اینکه خیلی فشار خوردی . چطوری میاد از مهندسی ترمز تسلای کبیر حرف میزنه😂
داداش صد سال هم بگذره ماشین کنترلی های تسلا نمیتونن اصالت و محبوبیت فراری و پورشه رو به دست بیارن .
کافیه با یه باتری موتور و آرمیچر یه ماشین کنترلی بسازیم که از پلد کبیرت سریعتر باشه . توی همین کارواو هم نمونه اش رو دیدیم . تو به این میگی مهندسی؟!
مدل s که هیچ ، رودستر هم نمیتونه حتی انگشت کوچیکه فراری یا ۹۱۱ بشه
سوشیانت
۹ خرداد ۱۴۰۲کل فراری و پورشه در حد یه چراغ تسلا هم نیستم تسلا به قدری عالیه که با سدان تو شتاب صفرتاصد کوپه های فراری و پورشه رو شکست میده
سوشیانت
۹ خرداد ۱۴۰۲نیستن
بی خیال اسم
۹ خرداد ۱۴۰۲ترکیدم از خنده😂
فرشاد
۹ خرداد ۱۴۰۲خب دوستان لول سوشیانت و کاربر تسلا براتون مشخص شد؟
تسلا رو ازSF90بهتر می دونن
باز صد رحمت به علی نوا
mercedes
۹ خرداد ۱۴۰۲جای سر دبیر پدال بودم مسدودت میکردم
Amin
۹ خرداد ۱۴۰۲اون ارور داغ شدن بیش از حد ترمز ها رو عمه ی بنده داد ؟؟؟؟😂😂
محمدهادی
۹ خرداد ۱۴۰۲این کبیرت اگه توی شتاب حتی مثل موشک هایپر سونیک هم عمل کنه،باز ناقصه و بی تاثیر در دلربایی از رفقایی که چیزهای دیگه یی برلشون هم اهمیت داره
متاسفانه تسلا اس پلاد بجز فاکتور درگ و شتاب هیچ برتری دیگه یی نسب به ابرخودروهای شرکتهای اصلی اسپرت سازی نداره
وجدانا دو ساله فقط من میبینم پیام هاتو و طرفداری هاتو از تسلای زشت و بی ریخت
تاحالا هرگز جرات نکردی از این ماشین در خصوص تایم پیست و رکورد سریع پیست،یا میزان شتاب بدنه سر پیچ،یا سایر پارامترهای حرفه یی تر از صرفا شتاب اولیه بگی!
چرا؟!
خب همه میدونیم،چون تسلا در خصوص سوپر اسپرت بودن هیچ حرفی برای گفتن نداره
چارتا آرمیچر و موتور برقی رو که سایرین هم خیلی خفن تر از تسلا ساختن
راستی یه تحقیق کوچیکی هم درخصوص خودرو های مسابقه یی برقی فولکس و خودروی رکورد زن مک مورتی بکن تا انقد به شتاب خودروی برقیت دیگه فخر نفروشی
اونها هم شتاب وحشتناک و هم سایر پارمترهای خودروهای مسابقه یی رو بصورت کاملا حرفه یی ترکیب کردن تا به سریعترین رکوردها ی زدن یک دور پیست دست پیدا کنن
تسلا هیچچچی جز تبلیغ و پرپاگاندا نیست
اینو همه حرفه یی ها که از تمام اخبار خودروی جهان آگاهن میدونن و از تسلای تبلیغاتی تو بدشون میاد
چون واقعا یه شتر گاو پلنگیه که بصورت تخصصی هیچ کاری نمیشه باهاش کرد
Tesla
۹ خرداد ۱۴۰۲فسیل فن ، حرفی حدیثی 🤣🤣🇺🇸🇺🇸💪💪⚡️⚡️
دانیال_Surrey،England
۹ خرداد ۱۴۰۲دیدم تکنولوژی رو ،با یک بار ترمز گرفتن کاهش عملکرد ترمز ،بیش از انگشتای یک دست هم باهاش درگ بزاری کاهش عمکرد شتاب و…!!
تعجبه چطوری به این مجوز تردد دادن.
بازم میگم این زباله ربطی به آمریکا نداره بیشتر چینیه.
TESLA
۹ خرداد ۱۴۰۲با مک لارنم چند بار شتاب بگیری داغ میکنه آتیش میگیره 🤣🤣🤣🔥🇯🇵🇬🇧🇩🇪
R/T
۹ خرداد ۱۴۰۲بیا یکی دیگه هم اضافه شد
R/T
۹ خرداد ۱۴۰۲با تسلا شتابگیری کنی باتریش میشه 50درصد
amir-mr
۹ خرداد ۱۴۰۲تسلا چنتا اکانت تو پدال داری؟ دوست عزیز لطفا ابروی خودتو نبر
TESLA
۹ خرداد ۱۴۰۲پس مک لارنم عربیه
چون سهام دارش عرب ها هستن
المک اللارن فاذا هاذا حبیبی 🤣🤣🤣👳🇸🇦
Tesla
۹ خرداد ۱۴۰۲داداش خودتو برای صحبت کردن با انگلیسی فن خسته نکن !! انگلیس اصلا صنعت خودروسازی نداره ، پس من نمیدونم اینا از چی میان طرفداری میکنن ( به قول شما فقط یه روز اعراب و هندی ها بهشون پول ندن ، ورشکست میشن یا تمام تکنولوژی که دارن رو آلمانی ها براشون میسازن ) 🤣🤣🤣
Royal Driver
۹ خرداد ۱۴۰۲مکلارن عربیه سهامداراش؟؟ چرا چرتو پرت میگی؟ انگلیس صنعت نداره؟ خب *** همین انگلیسیا که میگی صنعت ندارن اولین ماشین با شایی فیبرکربنی رو ساختن، مثل جگوار xjr-15، اولین. چ سریعترین خودروی دنیارو مثل مکلارن اف وان رو ساختن، ماشین فرمول یکی رو توی دهه ۹۰ ساختن که جلوتر از زمان خودش بود مثل ویلیامز FW14B, زیباترین اثرهای هنری رو روی چهارتا چرخ ابدا کردن برو مدلای آستون مارتینو ببین، توی موتوراسپرت همیشه درکنار آلمانیا پیشتاز بودن، موقعی که داشتن با مکلارن، ویلیامز توی دهه نود پیروز میشدن، موقعی که توی دهه ۵۰ با جگوار دی تایپ پیروز لمانز میشدن، آمریکا اصلا بود مگه اونجا؟؟؟ که میای چرتو پرت میگی بچه سال.
R/T
۹ خرداد ۱۴۰۲اگه میتونه بیاد با دیمن ۱۷۰ درگ بندازه
Shahab
۹ خرداد ۱۴۰۲بالا بهت گفتم حوصله ندارم دوباره تایپ کنم 😂🙂
Tesla
۹ خرداد ۱۴۰۲Wow 😍😍😍 ، کیف کردین تو رولینگ چطوری پورشه و فراری رو تو قوطی کرد 🇺🇸🇺🇸⚡️⚡️🚀🚀
R/T
۹ خرداد ۱۴۰۲جرات داره بیاد تو پیست
Shahab
۹ خرداد ۱۴۰۲با ۱۴۰۰ نیوتون متر گشتاور به نظرم خیلی هم کند بود ماشین کنترلی ات . اگه رولینگ یک مایل بود حتی از پورشه هم عقب میفتاد . امکان نداره اروپا اجازه بده این ماشین کنترلی که حتی ترمز هم نداره ، توی شهر تردد کنه .
amir-mr
۹ خرداد ۱۴۰۲با یک اکانت دیگه میای از اکانت دیگت دفاع میکنی فکر کنم همین طوری ادامه بدی سرعت تکثیرت از باکتری ها هم بیشتر میشه
Scuderia Ferrari
۹ خرداد ۱۴۰۲ای کاش پورشه و فراری وارد بازی بی هیجان الکتریکی ها نمیشدن و با فرمول سنتی خودشون پیش میرفتن
دیدیم که فراری با معرفی SF90 استراداله هیچ کمبودی در بحث پرفورمنس نداره پس دلیلی برای معرفی یک مدل کاملاً الکتریکی نداره
پورشه هم فرزند پیسته و باید درون سوزها رو حفظ کنه
Tesla
۹ خرداد ۱۴۰۲اینا از سدان تسلا اینطوری شکست میخورن ، وقتی رودستر بیاد میخوان چیکار کنن !! 🤣🤣🇺🇸🇺🇸🇺🇸💪💪
R/T
۹ خرداد ۱۴۰۲رودستر هم بیاد هیچ غلطی نمیتونه بکنه
GMA
۹ خرداد ۱۴۰۲این 911 چه جانوریه که تو لانچ حتی از SF90 هم بهتره:))) الحق که قاتل هایپرکار هاست
موندم 911 GT2 RS بیاد، چقدر قراره سریع باشه!
Alan.r
۹ خرداد ۱۴۰۲911 GT2 RS یه محصول پیست محوره و تو درگ حریف turbo s نمیشه دلیلش هم داونفورس فوقالعاده بالاییه که توسط اسپویلر عظیمش تولید میشه
Reza Waffen SS
۹ خرداد ۱۴۰۲داداش اون GT3 RS هستش که اسپویلر عظیم داره ، GT2 RS قراره سه چهار سال دیگه بیاد
Alan.r
۹ خرداد ۱۴۰۲اون نسل جدیدشه که هنوز نیومده منظور من نسل فعلیه
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.caranddriver.com/porsche/911-gt2-rs&ved=2ahUKEwjj_fzi5Jz_AhWXgP0HHXRxBFsQFnoECBgQAQ&usg=AOvVaw3jVw-zPGwAYn8AORqrSmsU
OM.01
۹ خرداد ۱۴۰۲هر تو 3 مسابقه از صفر کیلومتر پورشه به طرز عجیبی با به پای حریفاش پیش رفت و تو 100 متر آخر عقب افتاد. حتی بر فرض مثال قدرت اعلامی پورشه محتاطانه باشه و 911 قوی تر باشه و سبک تر باشه (مثلا 700 اسب و 1600 کیلو) باز هم با نسبت قدرت به وزن بیشتر نسبت به فراری و اس پلاد عالی پیش رفت پورشه.
البته اصلی ترین دلیل شتاب رعد آسا محصولات پورشه نسبت به همکلاس ها و رقبا گیربکس و سیستم لانچ کنترل هست. طوری که حتی با قدرت کمتر هم همه رو سوپرایز میکنه.
تو تست ترمز توقع داشتم فراری بهتر از پورشه باشه اما خب پورشه هست و سلطان ترمز :)
❤BMW❤
۹ خرداد ۱۴۰۲فراری اعجوبه است ♡
علی
۹ خرداد ۱۴۰۲بازم یه درگ مسخره دیگه معلومه اسپانسر عمو ایل ون و همکاران حسابی حمایت میکنن و پیروزی الکتروشیمیایی رو بر مکانیک حسابی جشن میگیرن اونم فقط درگ وگرنه مقایسه اینا اشتباهه مثل این میمونه ساعت پتک فیلیپ ریچارد میل رو با اپل واچ مقایسه کنی
M@M@DRZ911
۹ خرداد ۱۴۰۲هرچقدر توربو s خوب لانچ میکرد ( مخصوصا درگ اول ) به همون اندازه راننده فراری موقع لانچ کردن گند میزد .
911
۹ خرداد ۱۴۰۲وقتی پورشه ۶۰۰ اسبی رو با اون دو تا ۱۰۰۰ اسبی مقایسه میکنن دیگه هیچ انتظاری نباید داشت.
AMIN JAFARI
۹ خرداد ۱۴۰۲دمش گرم تسلا با پول فراری میتونی 3 تا تسلا بخری
با یک سوم قیمت پا ب پاش اومد
از نظر پرستیز فراری خیلی خفن تره ولی موتوری با تسلا یکیه
پادشاه موتور برقی
Mercedes-AMG PETRONAS F1 team
۹ خرداد ۱۴۰۲موتوری با تسلا یکیه؟
جل الخالق
AMIN JAFARI
۹ خرداد ۱۴۰۲از نظر توان و قدرت و شتاب
ک تسلا بهتره
Alan.r
۹ خرداد ۱۴۰۲پورشه با وجود قدرت بسیار کمتر از دو رقیب دیگه و البته وجود نداشتن گشتاور ناگهانی موتور الکتریکی خیلی خوب تو درگ ها لانچ کرد و محشر بود علتش هم مهندسی دقیق پورشه و مخصوصا گیربکس PDK است. تو ترمز گیری هم هر دو حریف رو شکست داد
فراری هم خیلی خوب شتاب گرفت . برتری تسلا تو درگ هم قابل پیشبینی بود چون الکتریکیه
البته ترمز هاش بعد از دو بار ترمز گیری از کار افتاد و ارور داد😂😂⚡⚡
کاش یه دور تو پیست هم میزدند تا معلوم بشه پرفورمنس واقعی یعنی چی
کاوه
۹ خرداد ۱۴۰۲نه داداش توی پیست که تسلا رو نمیبرن که.تسلا رو ببرن توی پیست چیکار کنه؟تسلا جز یه شتاب اولیه رسما هیییییچی نداره که اونم برای یه سری بچه جذابه.ببرن توی پیست تایم اش از یه هاچبک ۲۰۰ اسبی بنزینی بیشتر بشه که ابروش بره؟؟؟؟؟کلا برای خود تسلا و تسلا فن ها شتاب صفر تا صد تنها چیز مهمه.وگرنه حتی کیفیت مونتاژش هم در حد پژو پارس وطنیه!!!!!!
خخخ
۹ خرداد ۱۴۰۲پورشه🤣🤣🤣🤣
Daruosh
۹ خرداد ۱۴۰۲به خدا دیوانه کرده مارو شبا از دست این خواب ندارم
ببینمش همین کاری باهاش میکنم که نادر کرد
Tesla
۹ خرداد ۱۴۰۲چرا وقتی کم میارین موضوع رو پرت میکنین !!! این ویدئو درگ هست که توش تسلا کبیر مقتدرانه رقبای الکی گرونش رو جر داد ، تو پیست هم اگه باشه تایم بگیری فوقش توربو s حدود ۱ ثانیه از پلد سریع تر باشه ( در ضمن توی دنیا واقعی : مردم با ماشینشون توی پیست رانندگی نمیکنن بنابراین پرفورمنس جایی خودش رو نشون میده که توی اتوبان پلد کبیر هم اروپایی ها رو توی آینه بغلش محو کنه ) ، تا چند وقت دیگه هم رودستر کبیر میاد و با اقتدار رکورد نورنبرگ و همه پیست های مشهور جهان رو میشکنه ( این قطعا تو برنامه تسلا هست چون تا حالا تمام رکورد ها رو شکست و فقط یه رکورد پیست مونده ) و بعد از اون شاهد بنزین تموم کردن و خاموش شدن تمامی فسیل فنا خواهیم بود 🤣🤣🤣🇺🇸🇺🇸💪💪⚡️⚡️
Shahab
۹ خرداد ۱۴۰۲داداش یک ثانیه نه یک دقیقه 😂😂😂
بعدش هم ۶ ساله که رکورد نوربرگ رینگ دست پورشه ۹۱۹ هست . تسلا ۵۰ سال دیگه هم نمیتونه نوربرگرینگ رو توی ۵ دقیقه بزنه . پرفورمنس یعنی دور موتور رو تا ردلاین پرکنی و با گیربکس دوکلاجه دنده عوض کنی نه اینکه با ماشین کنترلی بری اتوبان که حتی ترمز نمیگیره . به نظرم کلا صرف نظر کن از تسلا پرست بودن . دو سه سال دیگه تسلا از دور خارج میشه اسم کاربری ات هم باید عوض کنی.
R/T
۹ خرداد ۱۴۰۲تو اتوبان تسلا سریع تره🤣🤣
اگه فقط ۱۰ دقیقه با ۳۰۰ راه بری باتریت تموم میشه
Mostafa
۹ خرداد ۱۴۰۲یکم ناعادلانه هستش این درگ
تکنولوژی رو گذاشتن جلو چند تا چرخ دنده و پیستون آهنی و چدن
ehsan
۹ خرداد ۱۴۰۲🤣🤣🤣🤣
amirmodirii
۹ خرداد ۱۴۰۲هممون ماشین های درونسوز رو دوست داریم ولی باید قبول کنیم که آینده برای برقی هاست چون مگه نفت تا چند سال دیگه هست ؟ 2050 یا 2070 از طرفی اکثر آدما مصرف کننده هستند وقتی قیمت یه برقی در آینده ارزون دربیاد و طرف دردسر تعویض روغن و فیلتر و غیره رو نداشته باشه معلومه اکثرا میرن طرف برقی ها
فرهاد
۹ خرداد ۱۴۰۲البته نه که برقی استهلاک نداشته باشه
شما هزینه تعویض باطریو بعد چند سال تقسیم بر تعداد سالها بکنی اونقد فرقی نداره
منتها خب آینده برای خودروهای برقیه
فرشاد
۹ خرداد ۱۴۰۲عجب لانچی کرد پورشه
عجب ماشینیه استراداله
چرا همچین اسطوره هایی رو میارن کنار یه تازه به دوران رسیده که فقط تو یه کیلومتر مسیر مستقیم شاخه
یه طرف اصالت 90ساله
یه طرفم اصالت فراری صاحب سبک واسطوره ساز
طرف دیگه هم ماشینی که سی سالشم نیس فقط به لطف گشتاور انی سر خط وایمیسه
Elmiraj
۹ خرداد ۱۴۰۲نه به ترمز های کربن سرامیکی مجهز بود…..
نه در حالت درگ بود....
جهت سلامتی هیتر ها لازم بود carwow دست به همچین کاری بزنه ، وگرنه مجبور به دادن خسارت میشد .
Shahab
۹ خرداد ۱۴۰۲درسته اگه درگ توی خیابون برگزار میشد تسلاجونت ۵۰۰ هزار دلار خسارت میزد به بقیه . آخه چه دنیایی شده که روباه رو میارن کنار ببر و پلنگ شاخش میکنن…
مهدی
۹ خرداد ۱۴۰۲توربو s تو لانچ از sf90 ضعیفتره منتها خب لاستیک . شرایط نگهداری و سرویس های موتور و راننده اینجا متغیرهای مهمی هستن . Sf90 همیشه راحت ۹.۶ و ۹.۷ رو زده در نتیجه اینجا یه چیزی مورد داشته
فرهاد
۹ خرداد ۱۴۰۲راننده ناشی قطعا
لانچ اولیه توربو اس حرف نداشت
البته باید گفت sf90 هیبریدیه و شاید باطریش شارژ نداشت
فرهاد
۹ خرداد ۱۴۰۲عاقا این ماشین برقی مزایا و معایب خودشو داره و ماشین بنزینی هم همینطور
وقتی تسلا سدانه و اون دوتا رقیبش کوپه دیگه کلا نباید یه طرفه قضاوت کرد
بعدشم همین طرفدارای پورش و فراری باخبرن که شرکتای بزرگ خودروهای هیبریدی میسازن و دارن تاریخ اعلام میکنن واسه کنار گذاشتن خودروهای بنزینی
منم بنزینی دوست دارم ولی از برقی متنفر نیستم و اتفاقا تسلا تو صنعت برقی پیشتازه و بجاش خیلیم بدرد بخوره ولی خب گفتم که بحث درگ فقط جنبه تفریحی داره وگرنه تو پیست پورش و فراری بهترن درعوض تو خیابون و رانندگی روزمره و راحتی تسلا
فرهاد
۹ خرداد ۱۴۰۲البته فاکتور قیمت هم خیلی مهمه
و درآخر بگم بحث اصالت فقط از رو تعصبه
مگه آدمه یا جانداره که اصالت داشته باشه
وگرنه شما بیا بگو پراید اصالت داره و سی ساله توایران تولید میشه پس از تسلا بهتره
خلیل
۹ خرداد ۱۴۰۲اومدین دو تا استوره ♥️رو انداختین با ماشین ظرفشویی 🤲
MP
۹ خرداد ۱۴۰۲اولا یکی مثه این واتسون که معلومه عین این کلاس اولی های که باباشون خر پوله و ننر که اصن دوست نداره بیازه همیشه سوار ماشینی میشه که برنده باشه(هیچوقت بی طرف نبوده و نونش اینجوری میخوره،میشه با گرند تور جرمی کلارکسون مقایسه کرد)
دوماً اینکه یه بنده خدایی هم هست نمیخوام اسم ببرم خودتون میدونید!
نمیدونم کمبود محبت داره یا چی
زیر هر پست میاد یکم نمک میریزه و کلی هم دیسلایک میگیره و میره ،کل کلاش هم مثه بچه های دبستانی هستش فک کنم کلاس چهارمه امسال میره پنجم😅
سوما اینکه فراری و پورش عشقن.