پورشه

عرضه گران‌ترین نسخه پورشه 718 اسپایدر RS مدل 2024 با قیمت 231 هزار دلار!

پورشه پیکربندی آنلاین ۷۱۸ اسپایدر RS مدل ۲۰۲۴ را راه‌اندازی کرد و در صورت سفارش تمامی آپشن های ممکن قیمت این خودرو به رقم قابل‌توجه ۲۳۱ هزار دلار می‌رسد.

همه ما به خوبی می‌دانیم که پورشه آپشن های زیادی را برای محصولاتش ارائه می‌کند. به همین خاطر سفارش چنین آپشن هایی قیمت خودروها را به شدت افزایش خواهد داد. ۷۱۸ اسپایدر RS جدید هم از این قاعده مستثنا نیست و با راه‌اندازی پیکربندی آنلاین آن می‌توانیم قیمت گران‌ترین نسخه آن را بدانیم، چیزی که می‌تواند باعث شوکه شدن افراد شود!

شایان ذکر است اسپایدر RS خودروی خاصی به شمار می‌رود زیرا پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری کیمن GT4 RS در آن نصب شده و ۴۹۳ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این خودرو همچنین سبک‌تر بوده و از سیستم تعلیق با ارتفاع کمتر استفاده می‌کند. به این موارد باید عنوان آخرین نسخه درون‌سوز ۷۱۸ را نیز اضافه کرد. همه این فاکتورها باعث می‌شوند قیمت پایه ۷۱۸ اسپایدر RS مدل ۲۰۲۴ برابر با ۱۶۲,۳۵۰ دلار باشد.

اما ژرمن‌ها با ارائه آپشن های وسیع هر خریداری را وسوسه می‌کنند. ما می‌توانیم درباره برنامه سفارشی Manufaktur صحبت کنیم که به خریداران اجازه می‌دهد شماره‌های مخصوص خود را روی درب‌ها نصب کنند. به این موارد باید کف‌پوش‌های سفارشی، رکاب‌های داخلی فیبر کربنی، کلیدهای جدید و حتی کیف مخصوص دفترچه راهنمای خودرو را اضافه کرد. البته که خریداران باید پول همه این آپشن ها را بپردازند و برای مثال رکاب‌های درب ۱۴۳۰ دلار قیمت دارند. در کل باید گفت آپشن های یاد شده روی‌هم‌رفته ۴۷۵۰ دلار قیمت می‌خورند.

البته این تنها بخش کوچکی از آپشن های متنوع پورشه ۷۱۸ اسپایدر RS مدل ۲۰۲۴ است. برای مثال رنگ آبی شارک با ۳۵۴۰ دلار، رینگ منیزیومی با قیمت ۱۵۶۴۰ دلار و رنگ آبی آن با ۶۰۰ دلار، پکیج وایساخ با قیمت ۱۲۵۷۰ دلار و… در دسترس هستند. شایان ذکر است رینگ‌های یاد شده بدون پکیج وایساخ قابل انتخاب نخواهند بود. در کابین نیز ترکیب چرم و تریم های گوناگون دیده می‌شود که همین ترکیب به تنهایی بیش از ۳۰ هزار دلار قیمت دارد.

واضح است که فرصت ذکر تک‌تک آپشن های این خودرو وجود ندارد اما برخی از شاخص‌ترین آن‌ها شامل سیستم لیفت اکسل جلو با قیمت ۳۰۴۰ دلار، ترمزهای سرامیکی با قیمت ۸ هزار دلار، چراغ‌های جلوی LED با قیمت ۱۵۰۰ دلار و کمربندهای ایمنی آبی‌رنگ با ۳۶۰ دلار جزو آپشن های قابل‌ذکر هستند. نهایتاً می‌توانیم به صندلی راننده اسپرت با تکنولوژی تولید پرینت سه‌بعدی و سفتی مدیوم اشاره کرد که ۲۹۳۰ دلار قیمت دارد. در کل آپشن های این خودرو ۶۸۸۶۰ دلار قیمت دارند که شامل ۲ هزار دلار هزینه‌های تحویل در آمریکاست و برای مقایسه باید گفت نسخه پایه ۷۱۸ باکستر صفرکیلومتر با بهای حدود ۷۰ هزار دلار عرضه می‌شود. به‌طور مشابه باید گفت پورشه ۹۱۱ توربو S جدید نیز ۲۳۲,۰۵۰ دلار قیمت دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۸ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (928 ديدگاه)

    چی بگم خودش واقعا میگه که چه اعجوبه ای هس

    موافقم 19
    مخالفم 5
  2. R/T

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (958 ديدگاه)

    عین جت رفت بالا
    البته بنظرم میارزه چون نسل بعد برقیه

    موافقم 14
    مخالفم 4
  3. Tesla

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (652 ديدگاه)

    مانی خوشبین یکی ازش خریده

    موافقم 15
    مخالفم 4
  4. mercedes

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (423 ديدگاه)

    قیمتش خیلی بالاس

    موافقم 16
    مخالفم 2
    1. Tesla

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (652 ديدگاه)

      این ماشین اصلا برای استفاده نیست ( ارزش کلکسیونی داره )

      موافقم 5
      مخالفم 8
      1. mercedes

        ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
        سوابق: (423 ديدگاه)

        اصن قیافش به کلکسیون نمیخوره

        موافقم 2
        مخالفم 2
    2. محمدهادی

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (2480 ديدگاه)

      وقتی میگم شرکتا جوگیر شدن ینی همین دیگه
      آخه ماشینی که توی محصولات پورشه ضعیف ترین موتور رو داره،ضعیف ترین پرفورمنس رو داره،و از ابتدا برای رقابت در رده اسپرت های سبک ساخته شد،چرا باید انقد جوگیر شه که از جایگاه اصلی خودش خارج و پا توی کفش بزرگان بکنه؟
      چه نیازیه برای یک رودستر سبک که تمام لذت داشتنش همین سبک بودن قدرت موتور و وزن و قیمتشه حالا تبدیل بشه به مرکزی برای شخصی سازی های لاکچری؟!!
      اصن معنی نداره
      بالای ۲۰۰ هزارتا جای جی تی ۳ و کاررا آر اس و توربو اسه
      نه یک بچه باکستر اقتصادی که رقباش چیزایی مثل مزدا میاتا،نیسان زد،تویوتا سوپرا و آئودی تی تی و بی ام و سری زد بودن!
      از جایگاه خودش خارجش کردن جوگیرها
      من اینو نیستم
      شما برید بخرید
      خخخخ

      موافقم 9
      مخالفم 1
  5. net

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
    سوابق: (3475 ديدگاه)

    چراغ عقب قرمز زرشکی نیست و صندوق عقب رو پایین شیب داره و مسطح نیست بد شده.چراغ جلو قدیمی شده.طراحی داخلی اگر یکپارچه مشکی بود و از رنگ قرمز و دوخت قرمز استفاده نشده بود قشنگتر میشد.اگر رینگ خاکستری بود قشنگتر میشد.خط مشکی روی کاپوت بد هست.اگزوز اگر رنگ خاکستری بود و در وسط قرار نگرفته و دهانه اش کوچکتر بود و در سمت چپ و راست قرار گرفته بود قشنگتر میشد

    موافقم 6
    مخالفم 19
    1. Royal Driver

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (1289 ديدگاه)

      عزیزه من. ما هر چی ازت دیدیم داری فقط از نکات الکی و ساده طراحی ایراد میگیری. ۲۳۶۱ دیدگاه دارید ولی همش ایراده از طراحیه.

      موافقم 10
      مخالفم 1
    2. Mf1

      ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
      سوابق: (242 ديدگاه)

      اگه پدال گازش هم صورتی بود بهتر میشد

      موافقم 2
      مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا