منصوری از پروژه جدید خود با نام P9LM EVO 900 که یک پورشه ۹۱۱ توربو S پرقدرت و خشن است رونمایی کرد. قدرت این هیولای آلمانی با تیونینگ منصوری به ۹۰۰ اسب بخار می رسد.
در طول این سالها شاهد پروژههای جنجالی زیادی از منصوری بودهایم. این برند به خوبی روش متمایز بودن در بین تیونرهای متنوع را بلد است و این پورشه ۹۱۱ توربو S را نیز با هیچکدام از محصولات دیگر منصوری اشتباه نخواهیم گرفت. خودروی موردبحث با نام P9LM EVO 900 شناخته میشود و عدد ۹۰۰ در نام آن معنی ویژهای دارد.
کار را با همین رقم آغاز میکنیم. منصوری برای هماهنگی ظاهر و باطن پورشه موردبحث از توربوهای بزرگتر برای پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو استفاده کرده است. همچنین یک اینترکولر جدید به همراه خروجیهای اگزوز ۹۸ میلیمتری و سیستم اگزوز کاملاً جدید در نظر گرفته شده است. در مجموع تغییرات رخ داده باعث میشوند محصول جدید منصوری ۹۰۰ اسب بخار قدرت داشته باشد. گشتاور پیشرانه نیز به ۱۰۰۹ نیوتون متر میرسد هرچند حدس میزنیم علیرغم وجود سیستم چهار چرخ محرک با مشکل کشش مواجه شویم. پورشه ۹۱۱ توربو S منصوری میتواند در عرض ۲.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و این رکورد بهبود یک دهم ثانیهای را نسبت به مدل استاندارد نشان میدهد. البته منصوری حداکثر سرعت خودرو را به ۳۴۰ کیلومتر در ساعت رسانده است.
تیونر یاد شده کیت بدنه جدیدی را نیز در نظر میگیرد. نمای جلوی خودرو دارای ورودیهای بزرگتر برای بهبود خنک کاری بدنه است و از قطعات فیبر کربنی سود میبرد. چراغهای جدید LED و فلاپ های جدید نیز باعث تولید داون فورس بیشتر در چرخها میشوند. از فیبر کربن در محفظه بار جلو، آینههای جانبی و رکابها استفاده شده است. به این موارد باید اسپویلر جدید در بخش عقب و دیفیوزر گیرا را اضافه کرد. همچنین یک ورودی هوای دیگر نیز روی شیشه عقب وجود دارد. البته نمیدانیم که آیا واقعاً این قطعاً کاربردی خواهد بود یا خیر.
منصوری میگوید مالکان میتوانند طرحهای مختلف از جمله بدنه دو رنگ را برای پورشه ۹۱۱ توربو S خود انتخاب کنند. خودروی که مشاهده میکنید با رنگ مشکی و سبز خود کاملاً جلبتوجه میکند مخصوصاً اینکه کابین نیز طرح مشابهی دارد. دکمههای سفارشی با تریم چرم و فیبر کربن به همراه رنگ سفید باعث ایجاد فضایی روشن در بخش داخلی شدهاند. تنها ۱۰ دستگاه از P9LM EVO 900 تولید خواهد شد و مالکان خواهند توانست آنها را بهصورت کوپه یا کانورتیبل سفارش دهند. منصوری اشارهای به قیمت محصول جدید خود نکرده است اما قطعاً بهای آن بسیار بالاتر از قیمت ۲۳۲ هزار دلاری ۹۱۱ توربو S استاندارد خواهد بود.
MASOUD 0099
۳۰ تیر ۱۴۰۲به به 👌👌👌👌👌
net
۳۰ تیر ۱۴۰۲رنگ بدی داره
net
۳۱ تیر ۱۴۰۲حیف این پورشه نیست که این رنگهای زشت ریخته روش
net
۳۰ تیر ۱۴۰۲منصوری ماشین رو زشت کرده
مرتضی علی وحیدی
۱ مرداد ۱۴۰۲همه رنگ های منصوری تکراریه به غیر از رولز رویس دان منصوری
امیر
۳۰ تیر ۱۴۰۲نسخه هیبریدی ۹۱۱ احتمالا تا قبل از ۲۰۲۶ رونمایی بشه و پرچمدار سری ۹۱۱ پورشه از توربو s معمولی به توربو s هیبریدی تغییر پیدا میکنه ، ۹۱۱ توربو s هیبریدی اگه از نسل جدید باتری های پورشه استفاده کنه : به طور قطع بالای ۹۰۰ یا حتی ۱۰۰۰ اسب قدرت تولید میکنه !! البته تا اون موقع به خاطر ورود گسترده سوپرکار ها برقی ، بعید میدونم ۱۰۰۰ اسب برامون خیلی عجیب به نظر بیاد اما قطعا به دلیل داشتن پیشرانه درونسوز قطعا لذت خیلی بیشتری نسبت به آرمیچر ها داره 😍🔥🔥🇩🇪🇩🇪
Arshia m3csl
۳۰ تیر ۱۴۰۲هرچقدر ۹۱۱ توربو اس بارباس خوبه مال منصوری شلوغ کاریه و واقعا خیلی بد ریخت شده منصوری اکثر تیونینگ هاش گند زدن به ماشینه کادیلاک اسکالید و بنز sl و بنز جی کلاس منصوری خوبه و بوگاتی هاش هم بد نیست ولی تقریبا بقیه آثار منصوری فاجعه هست
ARIAN
۳۰ تیر ۱۴۰۲خوبه اما خیلی شلوغش کرده مخصوصا عقبش رو! استفاده خیلی گسترده ای از فیبر کربن کرده نه تنها توی این بلکه توی اکثر خودروهاش. شخصا اون پورشه نهصد و یازده نهصد اسب بخاری برابوس رو که چند روز پیش رونمایی شد ترجیح میدم.
amir-z
۳۰ تیر ۱۴۰۲نسخه عادی با اینکه ساده تره ولی سر سنگین تر و جذاب تر به نظر میرسه
محسن
۳۰ تیر ۱۴۰۲واقعا هنر میخواد شخصیت و پرستیژ 911 رو این شکلی به خاک و خون بکشی. چرا همهی مشتریای منصوری اینقدر کج سلیقهان؟
عليرضا
۳۰ تیر ۱۴۰۲پشتش شبیه AMG ONE شده
فرشاد
۳۰ تیر ۱۴۰۲رخ و بین
ترکیب رنگ کابین
BMW
۳۰ تیر ۱۴۰۲عالی زده ولی منصوری نمیدونم چه گیری داده به این رنگ برای بقیه ماشین ها هم از آیت رنگ استفاده می کنه
Amir.🇺🇸
۳۰ تیر ۱۴۰۲بازم آبی کرده
منصوری هر ماشینی از فورد gtتااین پورشه رو آبی میکنه
مهردادکمال
۳۰ تیر ۱۴۰۲بهترین کار منصوری تو این چند سال اخیر شده. ولی چیزی که به ذهنم اومد اینه حتی با افزایش قدرت زیاد توربو اس باز هم تغییر چندانی توی شتاب و سرعت اتفاق نیفتاده الان منصوری گفته یک دهم شتاب بیشتر شده در صورتی که همه میدونن رکورد اصلی پورشه با ارقام ادعایی توسط شرکت تفاوت زیادی داره و خیلی بهتر رکورد میزنه
R/T
۳۱ تیر ۱۴۰۲درست میگید
البته تو متن گفته بخاطر مشکل کشش که به وجود میاد شتابش فقط یک دهم از نسخه کارخانه سریع تر است
Saeed
۳۰ تیر ۱۴۰۲ماشین های منصوری خیلی شلوغه طراحی نسخه های اصلی از اون بهتره
رامتین
۳۰ تیر ۱۴۰۲کلا میشه گفت بالای 90% محصولات منصوری، شلوغ کاری زیاد میشه!
Siyavash
۳۰ تیر ۱۴۰۲شخصا نسخه فابریک رو میپسندم….و بین تیونینگ هایه بدنه پورشه تا حالا دیدم تیونینگ بارابوس رو بیشتر دوس داشتم..کیت تیونینگ این پورشه شبیه کیت بوگاتی شیرونش هست اگه دقت کنید متوجه میشید…ولی افزایش قدرت موتورش رو میپسندم اون خوبه….منصوری خیلی افراطی و سرکش هست تویه تیونینگ یا یه محصول رو به شدت زیبا و قدرتمند درست میکنه یا یکی دیگرو به شدت بد تیون میکنه..خلاصه سلیقه ای هست من خودم از کارایی منصوری..از استون مارتین..بنز مکلارن اگه اشتباه نکنم..و gکلاس..و یکی دوتا دیگش که الان زیاد یادم نیس رو دوست داشتم ولی بقیشو برام جالب نبودن…
ولی یه چیزی راجب منصوری با بقیه کمپانی هایه بزرگ تیونینگ که فرق داره اینه که منصوری به شدت ریسک پذیر هست و هیچ ترسی در کاراش نداره و همین میتونه خیلی بد باشه یا خیلی خوب.و اکثرن هم جواب داده این کارش….
MC20
۳۰ تیر ۱۴۰۲{{{ پورشه زشت کوچولوو }}} … کوروش منصوری 6 ساله از کلاردشت مازندران 🤗🤗🤗
همایون
۳۰ تیر ۱۴۰۲واسه من از نسخه استاندارد جذابتره ولی نکته جالب اینکه تیونرها قدرت رو افزایش میدن ولی دانش استفاده درست از قدرت رو ندارند تو خود کارخونه خودروسازی پنجاه اسب بیشتر یه تاثیر قابل توجه رو شتاب و سرعت میذاره ولی تیونرها چند صد اسب قدرت رو بالا میبرن بعد حداکثر یک دهم ثانیه یا ده بیست کیلومتر افزایش سرعت دارن خب چرا سیستم گیربکس و انتقال قدرت روهم آپدیت نمیکنن؟
یادمه علی بخردی همه رو مسخره میکرد و میگفت واسه دویست و خرده ای اسب بخار بیشتر میرید دوج دیمون جدید رو از نمایندگی دویست هزار دلار میخرید در حالی که میتونید زیر صدهزارتا نسخه چشم سرخ هلکت بخرید و با بیست هزارتا خرج قدرتشو برسونید به هزار و صد اسب یا حتی بیشتر…..!ولی هیچکدوم از چارجرهایی که تیونرها قدرتشون رو حتی تا هزار و دویست اسب هم بردن نتونستن مثل دیمون جدید که خود شرکت قدرتش رو افزایش داده زیر دو ثانیه شتاب بزنن
نمونه این تیونرها زیاده هنسی قدرت خودروهارو میزسونه به هزار اسب ولی حریف نسخه هفتصد اسبی کارخونه هم نمیشن یا انواع نیسان جی تی آر با دوهزار اسب
MC20
۳۱ تیر ۱۴۰۲حرف حساب … بعد از مدت ها یه کامنت درست حسابی دیدم
R/T
۳۱ تیر ۱۴۰۲همایون واقعا گل گفتی 👏👏
یوسف
۳۰ تیر ۱۴۰۲فکر کنم منصوری دو تا نقاش داره…. یه طرف این… یه طرف اون…..