در شرایطی بسیار نادر اگر شما یک پورشه ۹۱۱ GT2 دارید و از عملکرد خودروی نسل ۹۹۷ خود راضی نیستید، و بسیار علاقه مند به مدل ۹۹۷ GT2 RS قدرتمندتر میباشید که فقط ۵۰۰ دستگاه از آن تولید شده است، اعضای O.CT یا OK-ChipTuning پکیجی را برای شما آماده کردهاند که خودروی شما را قدرتمندتر خواهد کرد.
این پکیج که با نام Club Sport یا به صورت مختصر CS شناخته میشود، بر روی موتور شش سیلندر توربوشارژردار ۳.۶ لیتری که نیروی خود را به محور عقب منتقل میکند تمرکز مینماید، و علاوه بر اضافه کردن بسیاری از چیزها، یک سیستم اگزوز مسابقهای با نام Akrapovic به صورت کامل با منیفولد ها و کاتالیست های اسپرت، یک ECU جدید و اینترکولرهای اصلاح شده که از GT2 RS گرفته شدهاند را اضافه میکند.
آنها می گویند که این آپگریدها ۱۴۸ اسب بخار نیرو به استاندارد GT2 (یعنی ۵۲۳ اسب بخار) و ۵۹ اسب بخار به مقدار نیروی GT2 RS ( یعنی ۶۱۲ اسب بخار) اضافه کرده و خروجی کلی را به ۶۷۱ اسب بخار نیرو و گشتاور حداکثری را به ۸۸۰ نیوتن بر متر افزایش میدهد.
بر اساس اطلاعات این شرکت، خودروی اصلاح شده GT2 CS سرعت صفر تا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۸.۴ ثانیه پر کرده (GT2: 11.5 ثانیه – RS: 9.4 ثانیه) و سرعت صفر تا ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۲۱.۳ ثانیه پر میکند. (GT2: 33 ثانیه – RS: 26.7 ثانیه)
خودروی GT2 CS در ۵.۲ ثانیه سرعت خود را از ۱۰۰ به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت افزایش میدهد (GT2: 7.8 ثانیه – RS: 5.9 ثانیه) و برای افزایش سرعت خود از ۱۰۰ به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت فقط به ۱۸ ثانیه زمان نیاز دارد، که ۵ ثانیه سریعتر از RS میباشد.
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۲ بهمن ۱۳۹۲فقط پورشه
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۲ بهمن ۱۳۹۲0-200 8ثانیه!!! 300-0 21.3 ثانیه!!! دیگه چی بگم!!!
پژمان
۲ بهمن ۱۳۹۲0 تا 200 = 8.4 ثانیه البته با دستکاری و تقویت
امید برتر
۲ بهمن ۱۳۹۲ماشین های ایرانی تازه تو ۱۰ثانیه به صدکیلومترمیرسن!!!!!!!!!
من
۵ بهمن ۱۳۹۲منم قبول دارم ماشینای شبه ایرانی مزخرفن ولی دیگه بین سوپر اسپرت و اسپرت و ماشینای معمولی فرق هست!!!
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۲ بهمن ۱۳۹۲محض اطلاع میگم: نسل جدیدش “بدون دستکاری و تقویت” 160-0 ش فقط 7.5 ثانیه ست!!!
carbonado aventador
۴ بهمن ۱۳۹۲ولشون کن آقا محسن !!!!
توفیقی
۲ بهمن ۱۳۹۲دیگه این قدیمی شده.جدیدهاشو تیونینگ کنند.این 911 نسل قبل.جدید که اومد قدیم رو شوت میکنن تو سطل آشغال
فقط نمونه جدید
یارو.فقط المان . فقط فولوکس
۲ بهمن ۱۳۹۲زیباست . خیلی از این ماشین با اصل و نصب خوشم میاد
حمید . فقط آلمان . فقط ب ام و
۲ بهمن ۱۳۹۲ا؟ یارو ؟؟؟ تو هم آلمانی شدی ؟؟؟!!! یا بودی من خبر نداشتم ؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ بهمن ۱۳۹۲یارو رفیق قدیمیه ماست.
((( ایران و المان )))
یارو . فقط المان . فقط فولوکس
۴ بهمن ۱۳۹۲اره من از قبل المانی بودم فقط نمی نوشتم . دمتون گرم بچه ها حال می کنم میام پدال
امین
۲ بهمن ۱۳۹۲بابا دمتون گرم پدالو متحول کردین. دیگه دست کمی از فروم نداره.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲ بهمن ۱۳۹۲درود.
من دوست ندارم پورشه ی تیونینگ شده بخرم.
چون ذات خود پورشه اسپورت هست.
((( ایران و المان )))
محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
۲ بهمن ۱۳۹۲میلاد حرف دل منو زدی ;-)
مهدی
۲ بهمن ۱۳۹۲دورود
یه سوال
آیا تیونیگ برای ماشین (اتاق ماشین) ضرر داره؟
منظورم اینکه به بدنه و اتاق فشار وارد میکنه؟
یه ماشین چه شرایطی برای تیونیگ کردن باید داشته باشه؟
سپاسگذارم
مهدی
امیر
۲ بهمن ۱۳۹۲اتفاقا پورشه ها هر قدر از عمرش بگذره ارزشش بیشتر می شه البته این خاص پورشه نیست و بقیه خودروسازهای با اصالت هم ماشین هاشون این خاصیت رو دارن.البته پورشه ۹۱۱ جدید هم فوق العاده ست و نمیشه ازش به راحتی گذشت…
قابل توجه توفیقی عزیز که ظاهرا همشهریه و مثل ما هر روز صبح با صدای ماشین های منطقه آزاد ارس از خواب بیدار میشه…
مسعود
۱ دی ۱۳۹۴آقا این قیمت GT2 چنده ما کشتیم خودمونو نزده بود جایی؟؟