یک خبر خوب برای طرفداران پورشه! به نظر میرسد که پورشه درنهایت به نفع طرفداران ناب خود، عقبنشینی کرده و نسل بعدی ۹۱۱ GT3 را با سه پدال عرضه خواهد کرد.
همانطور که مشخص است، این تصمیم به این معنی نیست که فقط به خاطر نظر برخی طرفداران، پورشه تصمیم به ارائه نسخه گیربکس دستی GT3 911 در کنار گیربکس هفت سرعته دو کلاچِ اتوماتیک، گرفته است. دلیل اصلی این تصمیم این است که مشتریان مهم پورشه از این شرکت انتقاد کردهاند و میگویند احساس میکنند که رابطه بین انسان و ماشین بیشازحد قربانی پرفورمنس شده است. اندرس پرونیگر، رئیس برنامه GT پورشه، به وبسایت CarAndDrive گفت:GT3 سیستمی کامل هست که در مسیر درست و اصیل خود قرار دارد، اما از نظر اصالت، ممکن است چیزی ازدسترفته باشد.
بهمنظور قرارگیری در مسیر درست، پورشه درحالتوسعه بازگشت به اصول ۹۱۱ R است، و استفاده از گیربکس دستی در GT3 فقط آغاز راه است. پورشه نمیخواهند اشتباهش را دوباره تکرار کنند و به همین دلیل قصد دارد نسل بعدی GT3 را با دو گیربکس ارائه کند، یکی PDK هفت سرعته و دیگری گیربکس دستی سابق، که احتمالاً این همان گیربکس هفت دندهای نیست که در مدلهای کاررا پایه مورداستفاده قرار میگیرد.
اندرس پرونیگر میگوید:این هدف بلندمدت ماست که تصمیمگیری بین این دو رویکرد را بر عهده مشتری بگذاریم.
منبع: carscoops
احمد
۱۳ آبان ۱۳۹۴Gt3 نمادی است ازیک مهندسی بی عیب و نقص
نماد هندلینگ
نماد تکنولوژی
نماد برتری
Archi KHAN
۱۳ آبان ۱۳۹۴همین که کمپانی ایی مثل پورشه درنهایت به نفع طرفداران ناب خود ، عقبنشینی کرده
خودش یه دنیا ارزش داره …
و این خود بیانگر خیییلی چیزاست و خییلیا باید یاد بگیرن !!!!؟!؟!؟!!؟!
ماهان گاز قبلی
۱۳ آبان ۱۳۹۴به فکر منفعت مشتریند/احترام ب خواسته مشتری/ خودرو سازهای وطنی حرف باید حرف خودشون باشه!!!!!!!!!
سمندتو پاکستان وعراق 2000دلار حدود 7میلیون تومن فروش فوری کردن!!!!!اون وقت راضی نمیشن به هموطنهای خودمون ارزون بفروشن!واقعا عجب مدیرای پستی داریم!!!!!!!!!!!!!!!
king 918
۱۳ آبان ۱۳۹۴به نظرم قویترین موتور 6سیلندر تنفس طبیعی دنیا رو همین gt3 داره …….
6سیلندر حجم 4.0 لیتر 500 اسب بخار نهایت قدرت مهندسی ……………………….
sina
۱۳ آبان ۱۳۹۴RS 500 HP
king 918
۱۳ آبان ۱۳۹۴این در حالیه که بنز sls v8 6.3 قدرتش 570 اسب بخاره
فراری 458 ایتالیا v8 4.5 قدرتش 573 اسب بخاره
بابا مهندسی
محمد
۱۳ آبان ۱۳۹۴به احتمال 99.9% مانند نسل قبلی از برند aisin استفاده می کنه.
محسن.د
۱۳ آبان ۱۳۹۴گیربکس دستی + موتور تنفس طبیعی = نهایت لذت رانندگی (برای یک ماشین باز!)
پورشه است دیگر… ^_^
احمد باقری
۱۴ آبان ۱۳۹۴دستی یا اتومات رو ولش کن، برو طراحیت رو درست کن.
reza918
۱۶ آبان ۱۳۹۴جان؟؟؟!