پورشه

بازگشت گیربکس دستی به نسل بعدی پورشه GT3

یک خبر خوب برای طرفداران پورشه! به نظر می‌رسد که پورشه درنهایت به نفع طرفداران ناب خود، عقب‌نشینی کرده و نسل بعدی ۹۱۱ GT3 را با سه پدال عرضه خواهد کرد.

Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3
همان‌طور که مشخص است، این تصمیم به این معنی نیست که فقط به خاطر نظر برخی طرفداران، پورشه تصمیم به ارائه نسخه گیربکس دستی GT3 911 در کنار گیربکس هفت سرعته دو کلاچِ اتوماتیک، گرفته است. دلیل اصلی این تصمیم این است که مشتریان مهم پورشه از این شرکت انتقاد کرده‌اند و می‌گویند احساس می‌کنند که رابطه بین انسان و ماشین بیش‌ازحد قربانی پرفورمنس شده است.
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3
اندرس پرونیگر، رئیس برنامه GT پورشه، به وب‌سایت CarAndDrive گفت:

GT3 سیستمی کامل هست که در مسیر درست و اصیل خود قرار دارد، اما از نظر اصالت، ممکن است چیزی ازدست‌رفته باشد.

به‌منظور قرارگیری در مسیر درست، پورشه درحال‌توسعه بازگشت به اصول ۹۱۱ R است، و استفاده از گیربکس دستی در GT3 فقط آغاز راه است. پورشه نمی‌خواهند اشتباهش را دوباره تکرار کنند و به همین دلیل قصد دارد نسل بعدی GT3 را با دو گیربکس ارائه کند، یکی PDK هفت سرعته و دیگری گیربکس دستی سابق، که احتمالاً این همان گیربکس هفت دنده‌ای نیست که در مدل‌های کاررا پایه مورداستفاده قرار می‌گیرد.

Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3
Porsche 911 GT3
اندرس پرونیگر می‌گوید:

این هدف بلندمدت ماست که تصمیم‌گیری بین این دو رویکرد را بر عهده مشتری بگذاریم.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. احمد

    ۱۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (34 ديدگاه)

    Gt3 نمادی است ازیک مهندسی بی عیب و نقص
    نماد هندلینگ
    نماد تکنولوژی
    نماد برتری

  2. Archi KHAN

    ۱۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2198 ديدگاه)

    همین که کمپانی ایی مثل پورشه درنهایت به نفع طرفداران ناب خود ، عقب‌نشینی کرده
    خودش یه دنیا ارزش داره …
    و این خود بیانگر خیییلی چیزاست و خییلیا باید یاد بگیرن !!!!؟!؟!؟!!؟!

  3. ماهان گاز قبلی

    ۱۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (41 ديدگاه)

    به فکر منفعت مشتریند/احترام ب خواسته مشتری/ خودرو سازهای وطنی حرف باید حرف خودشون باشه!!!!!!!!!
    سمندتو پاکستان وعراق 2000دلار حدود 7میلیون تومن فروش فوری کردن!!!!!اون وقت راضی نمیشن به هموطنهای خودمون ارزون بفروشن!واقعا عجب مدیرای پستی داریم!!!!!!!!!!!!!!!

  4. king 918

    ۱۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    به نظرم قویترین موتور 6سیلندر تنفس طبیعی دنیا رو همین gt3 داره …….
    6سیلندر حجم 4.0 لیتر 500 اسب بخار نهایت قدرت مهندسی ……………………….

    1. sina

      ۱۳ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (307 ديدگاه)

      RS 500 HP

      1. king 918

        ۱۳ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        این در حالیه که بنز sls v8 6.3 قدرتش 570 اسب بخاره
        فراری 458 ایتالیا v8 4.5 قدرتش 573 اسب بخاره
        بابا مهندسی

  5. محمد

    ۱۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (302 ديدگاه)

    به احتمال 99.9% مانند نسل قبلی از برند aisin استفاده می کنه.

  6. محسن.د

    ۱۳ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    گیربکس دستی + موتور تنفس طبیعی = نهایت لذت رانندگی (برای یک ماشین باز!)
    پورشه است دیگر… ^_^

  7. احمد باقری

    ۱۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    دستی یا اتومات رو ولش کن، برو طراحیت رو درست کن.

    1. reza918

      ۱۶ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (90 ديدگاه)

      جان؟؟؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا