پورشه

لذت رانندگی با پورشه 911GT3 دنده دستی در اتوبان‌های آلمان

کانال اتوتاپ NL در جدیدترین تست و بررسی خود، سراغ 911GT3 تورینگ دنده دستی رفته است تا نهایت سرعت ۳۰۰ کیلومتر برساعت را با این خودرو نمایش دهد.

در سبد محصولات پورشه، انواع مختلفی از ۹۱۱ وجود دارد. این خودروها به چهار دسته‌ی کلی، شامل کررا، GTS ، GT3 و توربو تقسیم می‌شوند. گران‌ترین مدل، ۹۱۱ توربو با قدرت ۶۵۰ اسب بخار و قیمت ۱۷۵ هزار دلار است؛ درحالی‌که نسخه‌ی پایه، ۳۸۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۲ هزار دلار قیمت دارد.

پورشه 911GT3، حدود ۷ هزار دلار ارزان‌تر از ۹۱۱ توربو است. این مدل، امکانات مناسب رانندگی در پیست دارد و از نظر آپشن‌های لوکس، پایین‌تر از ۹۱۱ توربو محسوب می‌شود. دیگر نکته‌ی جالب در 911GT3، قابلیت خرید با جعبه‌دنده‌ی دستی است. این مدل، ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. GT3 تورینگ با جعبه‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته و سیستم دیفرانسیل عقب، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتربرساعت ۳/۶ ثانیه و نهایت سرعت ۳۲۰ کیلومتربرساعت ارائه می‌کند.

در تست و بررسی انجام شده توسط کانال اتوتاپ NL، شتاب‌گیری بسیار خوب 911GT3 نمایش داده شده است. حتی در سرعت‌های بالاتر از ۲۵۰ کیلومتر برساعت، نشانه‌ای از کاهش شتاب دیده نمی‌شود. در فیلم، به دلیل شرایط جاده و ملاحظات ایمنی، راننده‌ی تست 911GT3 دنده دستی به نهایت سرعت ۲۹۰ کیلومتربرساعت می‌رسد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. Shirko

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (271 ديدگاه)

    در بین پورشه ها ، gt3 rs از همه بیشتر دوست دارم ، چون هم قیافش خوبه هم صداش .

    موافقم 11
    مخالفم 3
  2. کافر مقدس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    این کانال یوتیوبی هر ماشینی میاره میندازه تو اتوبان مسیر مستقیم لذت رانندگی رو هم در مورد همه شون به کار میبره

    موندم اگه یه روزی با فراری بره تو پیست چی میخواد بگه

    موافقم 14
    مخالفم 3
  3. ben

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (224 ديدگاه)

    من اگه برم آلمان قطعا مرگم در اثر حادثه تو اتوبان خواهد بود

    موافقم 20
    مخالفم 3
    1. Kamy

      ۳۰ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (694 ديدگاه)

      مرگ در اوج لذت 💔

    2. عرفان

      ۳۰ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (229 ديدگاه)

      اتفاقا من هیچ وقت دوست ندارم از چیزی که عاشقشم (خودرو)اسیب ببینم
      و همیشه هم وقتی که پشت فرمون هستم با احتیاط رانندگی میکنم
      شما فرض کن خودتون دچار سانحه ای بشین و خدایی نکرده قطع نخاع بشین
      ایا بعد از این سانحه هنوز هم عاشق خودرو لذت رانندگی و … میمونید ؟؟؟
      پس ترجیح میدم با احتیاط راننندگی کنم تا همیشه از این وسیله ی جذاب ساخت بشر لذت ببرم
      و در حال تلاشم خودم هم سهمی در این صنعت در اینده داشته باشم

      موافقم 8
      مخالفم 1
  4. ممد ژانگولر

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (4150 ديدگاه)

    تنها برندی که احساس غرورتو نگه میداره همین پورشست
    همیشه پیروز

    موافقم 20
    مخالفم 8
    1. کافر مقدس

      ۲۹ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (1635 ديدگاه)

      صنعت خودرو رو فوتبال فرض کردی کی پیروز باشه کی نباشه. حتی فراری فن هم که تو فرمول وان اونقدر مقام داره اینجوری جوگیر نیست

      تو بمان با غرور و تعصب و شعار . اونا بمونن با توسعه و آینده و رفاه . هی بشین تو ایران به غرور بپرداز وحال کن برای خودت

      موافقم 7
      مخالفم 19
  5. M.Kazem.K

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (862 ديدگاه)

    لذت زندگی….

    موافقم 9
    مخالفم 1
  6. مرتضی

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (197 ديدگاه)

    چرا نمیرفت دنده ۶😆

    موافقم 1
    مخالفم 7
    1. عاشق پدال

      ۳۰ آذر ۱۴۰۰
      سوابق: (259 ديدگاه)

      دنده ۶ معمولا برنامه ریزی شده برا رانندگی اکونومی هست.
      دنده ۳ برا سرعت کمتر از ۶۰. دنده ۴ تا ۵ هم برا سرعتای ۱۰۰ به بالا. منظور رسیدنه. ماشینای جدید تا ۵ گاز خور هستن. دنده ۶ رو معمولا وقتی به سرعت رسیدن میرن. مثلا طرف رسیده به ۱۵۰ و تا اخر میخواد با همین ۱۵۰ بره. پس میره رو ۶. قبل این ماشین نیاز به گاز خوردن داره و دنده ۵ اخرین دنده گاز خوردنه.
      تو اتوماتیک خود کامپیوتر ماشین این محاسباتو میکنه.
      اما تو دنده ایی نه. و من اینو از رو یه مستند اموزش رانندگی که با گلف رانندگی میکرد فهمیدم.
      پس به صورت خلاصه این شد که تا وقتی به سرعت نرسیدی و نیاز به گاز دادن داری دنده شش نمیری. حتی ۱۵۰ کیلومتر سرعتت باشه. چون اصل اینه با دنده پایین و سریع به سرعتی که میخوایی برسی.

      موافقم 3
      مخالفم 3
  7. مرتضی

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (197 ديدگاه)

    فقط آخر ویدیو رفت دنده ۶
    عجب تعویض دنده ای داشت ماشین😍
    کامنت قبلیم چرا ا‌ومد،؟

    موافقم 4
    مخالفم 1
  8. واییی نرو سمیه ( Arash AF10 )

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (750 ديدگاه)

    اصن این نوع ماشین ها با این قدرت رو باید دنده دستیش رو بخری

    اتومات و شیفتر و نگتیو پازتیو بدرد نمیخوره :)

    موافقم 9
    مخالفم 1
  9. Sina10

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (2429 ديدگاه)

    عجب قیافه ای داره این نسخه!!!
    به نظرم این نسل ۹۱۱ یکی از بهترین نسل هاشه
    مهم ترین دلیلش طراحیشه دو نسل قبل ۹۱۱ شبیه به هم بودن، به شخصه قیافه نسل های قبلی ۹۱۱ رو اصلا دوست نداشتم چون کهنه و قدیمی به نظر میرسیدن و طراحی جلوی تکراری داشتن ، فقط نسخه GT2 RS این وسط قضیه اش فرق میکرد
    ولی توی این نسل ۹۱۱ رو کاملا مدرن کردن ، مخصوصا این نسخه تورینگ GT3 و قیافه جذابش
    و همچنین کابین لوکس و جذاب مخصوصا توی مدل توربو اس
    به نظر توربو اس ارزش قیمتی بیشتری از تورینگ داره
    چون لوکس تره و تو خط مستقیم سریعتر و قوی تره
    شاید توی پیست عملکرد تورینگ بهتر باشه ولی اگه کسی دنبال عملکرد پیسته همون GT3 اصلی رو نمیخره؟

  10. Kamy

    ۳۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (694 ديدگاه)

    پورشه یه ماشین ۶ لیتریِ ۸ سیلندرِ هیبریدِ بای توربو جایگزین ۹۱۸ کم داره تا همه رو به خاک و خون بکشه

  11. رضا

    ۳۰ آذر ۱۴۰۰
    سوابق: (16 ديدگاه)

    عجب چیزیه ، با دنده 2 ، 120 تا میره …

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا