کانال اتوتاپ NL در جدیدترین تست و بررسی خود، سراغ 911GT3 تورینگ دنده دستی رفته است تا نهایت سرعت ۳۰۰ کیلومتر برساعت را با این خودرو نمایش دهد.
در سبد محصولات پورشه، انواع مختلفی از ۹۱۱ وجود دارد. این خودروها به چهار دستهی کلی، شامل کررا، GTS ، GT3 و توربو تقسیم میشوند. گرانترین مدل، ۹۱۱ توربو با قدرت ۶۵۰ اسب بخار و قیمت ۱۷۵ هزار دلار است؛ درحالیکه نسخهی پایه، ۳۸۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۲ هزار دلار قیمت دارد.
پورشه 911GT3، حدود ۷ هزار دلار ارزانتر از ۹۱۱ توربو است. این مدل، امکانات مناسب رانندگی در پیست دارد و از نظر آپشنهای لوکس، پایینتر از ۹۱۱ توربو محسوب میشود. دیگر نکتهی جالب در 911GT3، قابلیت خرید با جعبهدندهی دستی است. این مدل، ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۰ نیوتنمتر گشتاور دارد. GT3 تورینگ با جعبهدندهی دستی ۶ سرعته و سیستم دیفرانسیل عقب، سرعتگیری صفر تا صد کیلومتربرساعت ۳/۶ ثانیه و نهایت سرعت ۳۲۰ کیلومتربرساعت ارائه میکند.
در تست و بررسی انجام شده توسط کانال اتوتاپ NL، شتابگیری بسیار خوب 911GT3 نمایش داده شده است. حتی در سرعتهای بالاتر از ۲۵۰ کیلومتر برساعت، نشانهای از کاهش شتاب دیده نمیشود. در فیلم، به دلیل شرایط جاده و ملاحظات ایمنی، رانندهی تست 911GT3 دنده دستی به نهایت سرعت ۲۹۰ کیلومتربرساعت میرسد.
Shirko
۲۹ آذر ۱۴۰۰در بین پورشه ها ، gt3 rs از همه بیشتر دوست دارم ، چون هم قیافش خوبه هم صداش .
کافر مقدس
۲۹ آذر ۱۴۰۰این کانال یوتیوبی هر ماشینی میاره میندازه تو اتوبان مسیر مستقیم لذت رانندگی رو هم در مورد همه شون به کار میبره
موندم اگه یه روزی با فراری بره تو پیست چی میخواد بگه
ben
۲۹ آذر ۱۴۰۰من اگه برم آلمان قطعا مرگم در اثر حادثه تو اتوبان خواهد بود
Kamy
۳۰ آذر ۱۴۰۰مرگ در اوج لذت 💔
عرفان
۳۰ آذر ۱۴۰۰اتفاقا من هیچ وقت دوست ندارم از چیزی که عاشقشم (خودرو)اسیب ببینم
و همیشه هم وقتی که پشت فرمون هستم با احتیاط رانندگی میکنم
شما فرض کن خودتون دچار سانحه ای بشین و خدایی نکرده قطع نخاع بشین
ایا بعد از این سانحه هنوز هم عاشق خودرو لذت رانندگی و … میمونید ؟؟؟
پس ترجیح میدم با احتیاط راننندگی کنم تا همیشه از این وسیله ی جذاب ساخت بشر لذت ببرم
و در حال تلاشم خودم هم سهمی در این صنعت در اینده داشته باشم
ممد ژانگولر
۲۹ آذر ۱۴۰۰تنها برندی که احساس غرورتو نگه میداره همین پورشست
همیشه پیروز
کافر مقدس
۲۹ آذر ۱۴۰۰صنعت خودرو رو فوتبال فرض کردی کی پیروز باشه کی نباشه. حتی فراری فن هم که تو فرمول وان اونقدر مقام داره اینجوری جوگیر نیست
تو بمان با غرور و تعصب و شعار . اونا بمونن با توسعه و آینده و رفاه . هی بشین تو ایران به غرور بپرداز وحال کن برای خودت
M.Kazem.K
۲۹ آذر ۱۴۰۰لذت زندگی….
مرتضی
۲۹ آذر ۱۴۰۰چرا نمیرفت دنده ۶😆
عاشق پدال
۳۰ آذر ۱۴۰۰دنده ۶ معمولا برنامه ریزی شده برا رانندگی اکونومی هست.
دنده ۳ برا سرعت کمتر از ۶۰. دنده ۴ تا ۵ هم برا سرعتای ۱۰۰ به بالا. منظور رسیدنه. ماشینای جدید تا ۵ گاز خور هستن. دنده ۶ رو معمولا وقتی به سرعت رسیدن میرن. مثلا طرف رسیده به ۱۵۰ و تا اخر میخواد با همین ۱۵۰ بره. پس میره رو ۶. قبل این ماشین نیاز به گاز خوردن داره و دنده ۵ اخرین دنده گاز خوردنه.
تو اتوماتیک خود کامپیوتر ماشین این محاسباتو میکنه.
اما تو دنده ایی نه. و من اینو از رو یه مستند اموزش رانندگی که با گلف رانندگی میکرد فهمیدم.
پس به صورت خلاصه این شد که تا وقتی به سرعت نرسیدی و نیاز به گاز دادن داری دنده شش نمیری. حتی ۱۵۰ کیلومتر سرعتت باشه. چون اصل اینه با دنده پایین و سریع به سرعتی که میخوایی برسی.
مرتضی
۲۹ آذر ۱۴۰۰فقط آخر ویدیو رفت دنده ۶
عجب تعویض دنده ای داشت ماشین😍
کامنت قبلیم چرا اومد،؟
واییی نرو سمیه ( Arash AF10 )
۲۹ آذر ۱۴۰۰اصن این نوع ماشین ها با این قدرت رو باید دنده دستیش رو بخری
اتومات و شیفتر و نگتیو پازتیو بدرد نمیخوره :)
Sina10
۲۹ آذر ۱۴۰۰عجب قیافه ای داره این نسخه!!!
به نظرم این نسل ۹۱۱ یکی از بهترین نسل هاشه
مهم ترین دلیلش طراحیشه دو نسل قبل ۹۱۱ شبیه به هم بودن، به شخصه قیافه نسل های قبلی ۹۱۱ رو اصلا دوست نداشتم چون کهنه و قدیمی به نظر میرسیدن و طراحی جلوی تکراری داشتن ، فقط نسخه GT2 RS این وسط قضیه اش فرق میکرد
ولی توی این نسل ۹۱۱ رو کاملا مدرن کردن ، مخصوصا این نسخه تورینگ GT3 و قیافه جذابش
و همچنین کابین لوکس و جذاب مخصوصا توی مدل توربو اس
به نظر توربو اس ارزش قیمتی بیشتری از تورینگ داره
چون لوکس تره و تو خط مستقیم سریعتر و قوی تره
شاید توی پیست عملکرد تورینگ بهتر باشه ولی اگه کسی دنبال عملکرد پیسته همون GT3 اصلی رو نمیخره؟
Kamy
۳۰ آذر ۱۴۰۰پورشه یه ماشین ۶ لیتریِ ۸ سیلندرِ هیبریدِ بای توربو جایگزین ۹۱۸ کم داره تا همه رو به خاک و خون بکشه
رضا
۳۰ آذر ۱۴۰۰عجب چیزیه ، با دنده 2 ، 120 تا میره …