پورشه

تخت گاز در اتوبان با ارزان ترین پورشه 911 مدل 2023

حتی نسخه‌ی پایه از پورشه ۹۱۱ جدید، توانایی‌های بسیار خوب در شتاب‌گیری و نهایت سرعت دارد. این مدل، همچنان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای لوکس اسپرت دنیا است.

پورشه ۹۱۱ به عنوان یک مدل اسپرت کلاسیک، اهمیت بسیار زیادی در تاریخ خودروسازی جهان دارد. این محصول از سال ۱۹۶۴ تا امروز تولید می‌شود و نماد یک کوپه‌ی دودر با مهندسی آلمانی است. هشت نسل پورشه ۹۱۱ تا امروز، فرم کلی بدنه و توجه به ظاهر اولیه را حفظ کرده‌اند اما بهبود مداوم در تجهیزات فنی و کیفیت رانندگی را ادامه داده‌ند.

پورشه 911 مدل 2023 نمای پشت

پورشه ۹۱۱ امروزی به تنهایی مدل‌های متنوعی دارد. هزینه خرید نسخه‌های سفارشی نسل هشتم، معمولا بیش از ۲ برابر مدل پایه است و مشتریان متعدد حاضر به پرداخت ۲۰۰ هزار دلار یا بیشتر برای ۹۱۱ توربو یا 911GT3 هستند. از سویی دیگر، ارزان‌ترین مدل‌های ۹۱۱ هنوز یکی از بهترین خودروهای اسپرت دنیا در کلاس ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار دلار محسوب می‌شوند.

پورشه 911 مدل 2023 نمای داخلی

نسل هشتم به نام سری ۹۹۲ پورشه ۹۱۱ معروف است. مدل پایه، پیشرانه‌ی ۳ لیتر ۶ سیلندر خطی با قدرت ۳۸۵ اسب بخار و گشتاور ۴۵۰ نیوتن‌متر دارد. این خودرو با گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته و سیستم دیفرانسیل عقب، در زمان ۴/۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و نهایت سرعت ۳۰۰ کیلومتر برساعت دارد. دیگر نکته‌ی جالب برای پورشه ۹۱۱ نسخه‌ی پایه، میانگین مصرف سوخت ۹ تا ۱۰ لیتر بنزین در صد کیلومتر است.

پورشه 911 مدل 2023

امروزه برای خرید ارزان‌ترین ۹۱۱ دنده اتوماتیک از نمایندگی پورشه در کشورهای مختلف، ۱۰۵ تا ۱۱۵ هزار دلار پرداخت می‌شود؛ ضمن اینکه چندماه انتظار برای تحویل این خودرو وجود دارد. روی کاغذ، شورولت کوروت Z06 با قیمت و توانایی‌ مشابه، مهم‌ترین رقیب ۹۱۱ استاندارد است. انواع مرسدس بنز و بی‌ام‌و نیز از نظر کلاس بدنه با محصول پورشه، تفاوت دارند. تولیدات ساخت استون مارتین، مکلارن و مازراتی هم، گران‌تر از ۹۱۱ پایه هستند.

تست و بررسی انواع پورشه ۹۱۱ توسط رسانه‌های مختلف انجام شده؛ اما لذت رانندگی تخت گاز با ارزان‌ترین مدل در اتوبان‌های آلمان، تجربه‌ای واقعی و باورپذیر است. تماشای فیلم کوتاه از شتاب‌گیری و نهایت سرعت پورشه ۹۱۱ مدل ۹۹۲، حس بسیار خوب راننده پشت فرمان را به بیننده نشان می‌دهد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶۸ رای

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. Kamy

    ۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (693 ديدگاه)

    تنها قورباغه ایی که دوسش دارم

    موافقم 74
    مخالفم 2
    1. مهراد

      ۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (877 ديدگاه)

      واقعا هم دوست‌داشتنیه ، چون یه قورباغه با حاصل بیش از ۷۰ سال تکامله 😁

      فکر کن با ۱۰۰ چوب پول میشه ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت روند ، اونم با راحت ترین و مهندسی شده ترین شکل ممکن

      بعضی اوقات تصور اینکه با پول چه چیزایی میشه خرید خیلی حالم رو خوب میکنه حتی اگر اونقدر پول نداشته باشم

      موافقم 50
      مخالفم 2
    2. Cyber truck punk

      ۵ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (151 ديدگاه)

      جوانی و جاهلی با پژو آلمانی نباید این کار هارو کرد. اول تیونش کن بعد بشین تخت گاز برو.
      مثل ۲۰۶ های ایرانی فقط یادت نره کف خوابش کنی ها.

      موافقم 3
      مخالفم 12
  2. آریوس

    ۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (60 ديدگاه)

    زمان بدون لانچ 4.5 و با لانچ 3.4 عالیه .اونجا که مثل ایران نیست تا ابد پراید انتخابت باشه مدتی با 911 حال میکنی بعد میری سراغ کوروت یا مرسدس sl.

    موافقم 29
    مخالفم 31
    1. مردیم از خوشی

      ۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1465 ديدگاه)

      با همه چی شوخی با 911 هم شوخی ؟

      موافقم 48
  3. MASOUD 0099

    ۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (418 ديدگاه)

    به به 👌👌👌👌

    موافقم 17
  4. 911

    ۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (598 ديدگاه)

    واقعا ۱۳۰ هزار دلار حلالشه.
    درسته قدرت تو این کلاس کمه اما حس رانندگی سنتی و صدای موتورش عالیه.
    بعضی ها میگن چرا فقط چراغ رو عوض می‌کنند، اما این نشان دهنده اصالت.
    مثل چلنجر. اما خوب میتونی با پولش کوروت بخری که یکم آدم شک میکنه که کدومو بخری.
    البته ما که نمیتونیم بخریم.
    نظر شخصی من این بود.

    موافقم 48
    مخالفم 3
    1. Arshia m3csl

      ۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      خب پورشه ۹۱۱ کررا اس ۱۳۰ هزار دلاره این ۹۱۱ ساده قیمتش ۱۱۰ هزار دلاره پورشه ۹۱۱ لوکسی هم کنار اسپرتی داشته همیشه عالیه کوروت هم عالیه و همینطور بی ام و سری ۸

      موافقم 16
      مخالفم 2
  5. علی جردن

    ۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (2102 ديدگاه)

    به امید ویدیو تست برسی ۹۱۱ به زبان شیرین فارسی توسط جناب آقای اشتری و توضیحات کاملشون

    موافقم 29
    مخالفم 6
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (2968 ديدگاه)

      ان شاالله

      موافقم 35
      مخالفم 3
  6. Siyavash

    ۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (911 ديدگاه)

    خدا به هممون نفری یه دونه از همین ۹۱۱ بده.🤲🤲..
    واقعا لذت خالص رانندگی هست این زیبا….

    موافقم 45
  7. سوشیانت

    ۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (3636 ديدگاه)

    انتخاب بین مدل پایه ۹۱۱ و کوروت c8 z06 اصلا سخت نیست کوروت از لحاظ پرفورمنس با اختلاف زیاد بهتره کوروت باید با ۹۱۱ توربو اس مقایسه بشه که باز هم بهتره البته با اختلاف کم

    موافقم 9
    مخالفم 52
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (2968 ديدگاه)

      ان شاالله قسمتت بشه از نزدیک ببینی و داخلش بشینی
      تمام اعتقاداتی که داری برعکس می شه
      خصوصا وقتی کوروت و ۹۱۱ کنار هم باشن، تفاوت شتاب و قدرت به چشم‌ نمیاد

      موافقم 53
      مخالفم 6
      1. سوشیانت

        ۲ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (3636 ديدگاه)

        سلام جناب آقای اشتری خسته نباشید خیلی ممنون انشالله شما هم بهترین ماشین ها رو سوار بشید قطعا پورشه توانایی های خیلی خوبی داره ولی بنظرم با توجه به مشخصات(اگه قیمت رو در نظر نگیریم) ۹۱۱ توربو اس نزدیک ترین رقیب کوروت هست

        موافقم 1
        مخالفم 37
      2. سوشیانت

        ۲ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (3636 ديدگاه)

        سلام خسته نباشید جناب آقای اشتری🙏 خیلی ممنون انشالله شما هم بهترین خودروها رو سوار بشید
        بنظرم پورشه قطعا توانایی های بالایی داره ولی خب من شورولت رو ترجیح میدم

        موافقم 2
        مخالفم 20
      3. حسن

        ۲ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (2138 ديدگاه)

        اقا اشتری از شما بعیده این نظرات بی ستون اخه این حرفا چیه کوروت زد 6 با کاررا یکیه . کاررا با استینگری هم مقایسه بشه بازم هیچی نیست.
        استینگری همون بدو ورودش تو اروپا صد بار با این مقایسه شد البته شما نبودی اش شما تازه رفته رو اجاق.
        میشه یه توضیح از زمانی که کوروت z06 و کاررا کنار هم تست شدن و شما هم بودی و سوار شدی بدین تا ما هم متوجه بشیم

        موافقم 3
        مخالفم 42
        1. Kamy

          ۳ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (693 ديدگاه)

          آرام باش….
          داداش….

          موافقم 20
        2. بی خیال اسم 2

          ۳ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (185 ديدگاه)

          نفس عمیق، یک لیوان آب ،چیزی نیست
          فشار از 911 چیز طبیعی هست و ادم های زیادی درگیرش می شن

          موافقم 13
          مخالفم 2
        3. سوشیانت

          ۳ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (3636 ديدگاه)

          آره واقعا آدم فشار میخوره که ۹۱۱ هیچ حرفی برای گفتن نداره اونم با این قیمت

          موافقم 1
          مخالفم 7
        4. کارلوس کاستاندا

          ۳ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (103 ديدگاه)

          منم کوروت پایه را با پورشه توربو اس تست کردم تفاوتشون انقدا هم نیست کوروت استینگری بهتره برا دو ثانیه که ادم نباید انقد پول بیشتر بده منتها موقع گاز دادن پتو پاره شد همه فک کردن من ………..ولی خدا شاهده صدا جر خوردن پتو بود
          دروغ که کنتور نمیندازه شما بگو اونجا بوده ما هم میگیم بوده خیلی تفاوت نداشتن

          موافقم 7
          مخالفم 1
        5. کارلوس کاستاندا

          ۵ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (103 ديدگاه)

          من در مقابل استاد احمد باقری مسئولم چجوری فردا بگم پورشه فنها به من لایک دادن
          عزیزانم اشتباه متوجه شدین منظور من این بود اقای اشتری هم مثل من خواب دیده
          با عرض پوزش از محضر استاد باقری بزرگ ولی خدایی پورشه فنها بیسوادن حداقل مشخصات کوروت استینگری به توربو اس نزدیک تر از مشخصات پورشه پایه به کوروت صفر شش هست اخه 4.8 را باید با قاطر مقایسه کرد نه کوروت

          موافقم 3
          مخالفم 1
      4. حسن

        ۲ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (2138 ديدگاه)

        شما مقایسه ها ی استینگری با کوروت پایه خودتون را تو این چند سال توسط مجلات مختلف بخونی هیچ مزیتی برا پورشه در مقابل کوروت پایه قائل نشدن بهتر نیست شیفتگی خودتون را در غالب تخصص یه سر دبیر غالب نکنید
        درسته من سوار کوروت سی 8 نشدم اما اون یکی را به عنوان کسی که سالها کارم خرید و فروش خودرو بوده جدای سوار شدن میتونم برات جور کنم تست کنی

        مخالفم 14
      5. حسن

        ۲ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (2138 ديدگاه)

        شما مقایسه ها ی استینگری با پورشه پایه خودتون را تو این چند سال توسط مجلات مختلف بخونی هیچ مزیتی برا پورشه پایه در مقابل کوروت پایه قائل نشدن بهتر نیست شیفتگی خودتون را در غالب تخصص یه سر دبیر غالب نکنید.
        شهر خیلی خلوت هم نیست درسته من سوار کوروت سی ۸ نشدم اما اون یکی را به عنوان کسی که سالها کارم خرید و فروش خودرو بوده جدای سوار شدن میتونم برات جور کنم تست کنی

        موافقم 3
        مخالفم 33
    2. فرشاد

      ۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (928 ديدگاه)

      مستر اشتری هم به صدا درمد از دستت تعصبات پوچت رو به رخ نکش بسه

      موافقم 28
      مخالفم 1
      1. حسن

        ۲ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (2138 ديدگاه)

        مستر اشتری داره …. میگه مگه اسمش که شد دبیر سایت نمیتونه نظر متعصبانه بده اخه کوروت زد6 و پورشه پایه ، خود مدیر عامل پورشه هم این افاضات را نمیکنه مگه چرت و پرت گفتن ورم معده میاره یه چی گفته

        موافقم 1
        مخالفم 40
        1. امیر

          ۳ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (928 ديدگاه)

          خوبه فقط اولین ماشین بعد از هفتاد سال هس که تونسته با اروپاییا بپلکه و تو اینجوری هوا ورت داشته
          منظور قیمت بود با پول توربو اس میتونم سه تا کوروت بخرم ولی سه تا که هیچ سیزده تا هم باشه پورشه پورشه س اصالت داره پرفورمنس داره شتاب داره کیفیت و زرق و برق اروپایی داره

          موافقم 20
          مخالفم 4
        2. سوشیانت

          ۳ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (3636 ديدگاه)

          اتفاقا هفتاد سال بود که اروپایی ها در برابر آمریکایی ها فرغون هم نبودن الان هم همینطور تو بحث شتاب که خوب شورولت اروپایی ها رو له کرد

          موافقم 1
          مخالفم 10
      2. سوشیانت

        ۳ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (3636 ديدگاه)

        کی به کی میگه تعصب😂

        موافقم 3
        مخالفم 13
    3. سروش

      ۸ آذر ۱۴۰۲
      سوابق: (27 ديدگاه)

      توی همین سایت درگ های زیادی بین کوروت و پورشه هستش همشونو پورشه برده
      همین ۹۱۱ معمولی تایم ۴۰۰ مترش با نسخه پایه کوروت که ۱۰۰ اسب و ۱۶۰ نیوتن متر قویتره برابره و توی رولینگ هم خورد هیچ جوره کوروت جدید حریف توربو اس نمیشه

  8. R/T

    ۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (958 ديدگاه)

    خیلی خوب بود

    موافقم 7
    مخالفم 1
  9. R

    ۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1222 ديدگاه)

    312 تا پر کرد

    موافقم 6
    مخالفم 2
  10. سوشیانت

    ۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (3636 ديدگاه)

    مدل پایه ۹۱۱ اصلا در حد شورولت کوروت z06 نیست، z06 باید با ۹۱۱ توربو اس مقایسه بشه که پرفورمنسش از اون هم بهتره

    موافقم 6
    مخالفم 27
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (2968 ديدگاه)

      آره کوروت z06 برتری داره ولی قیمتش با 911 استاندارد مشابه هست

      موافقم 22
      مخالفم 2
    2. سوشیانت

      ۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (3636 ديدگاه)

      دوستان من پوزش میخوام کامنتم دو بار اومد نمیدونم چرا اومدم تو سایت کامنت اوام برای من نیومده بود فکر کردم حذف شده ولی بلافاصله که فرستادم قبلیه برام اومد

      مخالفم 12
    3. فرشاد

      ۲ تیر ۱۴۰۲
      سوابق: (928 ديدگاه)

      توربواس؟ من باکستر رو هم با کوروت عوض نمیکنم میدونی چیه؟لوگوش پورشه س

      موافقم 23
      مخالفم 10
      1. سوشیانت

        ۳ تیر ۱۴۰۲
        سوابق: (3636 ديدگاه)

        حالا شما میخوای عوض نکن میخوای عوض کن واقعیت عوض نمیشه

        موافقم 3
        مخالفم 6
        1. فرشاد

          ۴ تیر ۱۴۰۲
          سوابق: (928 ديدگاه)

          نکنه واقعیت تویی؟

          موافقم 3
          مخالفم 3
  11. Arshia m3csl

    ۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1203 ديدگاه)

    پورشه ۹۱۱ حتی لواپشن ترین حالت هم داشته باشم خوشحال و راضیم بی نظیره لواپشنش هم یک روز یک پورشه ۹۱۱ کنار یک بی ام و سری ۵ یا ائودی a6 داشتم

    موافقم 10
    مخالفم 3
  12. مازیار

    ۲ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (137 ديدگاه)

    آسمونم اگه بکشید پائین و به زمین بدوزید، شماره یک اتومبیلهای تولید شده در کل تاریخ این صنعت، چیزی نیست بجز پورشه ۹۱۱

    موافقم 14
    مخالفم 2
  13. Alireza

    ۳ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (199 ديدگاه)

    زیبا ایمن مطمئن ارزان ارزشمند با اصالت باکیفیت جذاب دوست داشتنی و…

    موافقم 8
    مخالفم 1
  14. Royal Driver

    ۳ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1289 ديدگاه)

    ۹۱۱ ماشینیه که هیچ بدی توش پیدا نمیکنی، از هر لحاظ کامله. فوق‌العادست مخصوصا این نسل ۹۹۲ که واقعا ترکونده. عاشقشم

    موافقم 12
    مخالفم 2
  15. reza

    ۳ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (34 ديدگاه)

    اون زمان که عاشق 911 شدم دلار 700 تا هزار بود فکر کنم، نسل 997 میگم که 200 هزار دلارش میشد 200 میلیون منم الان 200 نقد دارم فقط مشکل اینجاس که در زمان نمیتونم سفر کنم 🤣🤣🤣

    موافقم 5
    مخالفم 1
  16. BMW

    ۳ تیر ۱۴۰۲
    سوابق: (1498 ديدگاه)

    حال خوشی ندارن ولی به عشق این اسطوره 911 مگه میشه کامنت نذاشت واقعا یه هیولای همه فن حریف هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا