پورشه ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۱.۲ با برخی تغییرات ملایم راهی اتوبانهای بدون محدودیت سرعت آلمان شده است تا تست پرفورمنس فوقالعاده خود را انجام دهد.
این پورشه ۹۱۱ توربو S که مشاهده میکنید از سیستم اگزوز IPE استفاده میکند و در ویدئو به تغییرات دیگری اشاره نشده است. بر اساس آنچه در ویدئو بیان میشود این خودرو ۴۵۸۰ اسب بخار قدرت دارد که البته به وضوح ناشی از اشتباه تایپی است. همانطور که میدانید نسخه استاندارد محصول پرفورمنس پورشه به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو با ۵۷۲ اسب بخار قدرت مجهز است.
در زمان تست پورشه ۹۱۱ توربو S خودروهای زیادی در اتوبان حضور ندارند و بنابراین راننده میتواند چندین بار به سرعتهای بالا برسد. در واقع راننده مدتزمان زیادی را با سرعت بالای ۲۰۰ کیلومتر در ساعت رانندگی میکند و استفاده از سیستم اگزوز جدید نیز باعث تولید صدای گیراتری میشود. با توجه به صدای منتشر شده باید گفت خودرو صدای ناراحت کنندهای ندارد و بر لذت سواری با پورشه میافزاید. توربو S از سیستم فرمان پذیری تمامی چرخها و همچنین سیستم چهار چرخ محرک سود میبرد و حتی در سرعتهای بسیار بالا نیز پایداری قابلتوجهی دارد. استفاده از کد ۹۹۱.۲ برای پورشه ۹۱۱ به معنی نسخه فیس لیفت این خودروست و باید گفت نسخه توربو S نیز به عنوان مدل سال ۲۰۱۷ معرفی شد. نسخه قبلی این خودرو ۵۵۲ اسب بخار قدرت داشت که در زمان فیس لیفت به ۵۷۲ اسب بخار رسید.
جدیدترین نسل پورشه ۹۱۱ توربو S در مارس ۲۰۲۰ معرفی شده است و میتواند در عرض ۲.۶ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت را ثبت کند. تنها گیربکس در دسترس برای این خودرو از نوع ۸ سرعته دوکلاچه است و از جمله ویژگیهای آیرودینامیکی آن میتوان به فلپ های خنک کننده تطبیقی در جلو و بال عقب بزرگ اشاره کرد. ترمزهای کامپوزیت سرامیکی و مدیریت سیستم تعلیق فعال پورشه نیز جزو تجهیزات استاندارد این نسل توربو S هستند. ژرمنها در حال حاضر بهروزرسانی کل خانواده ۹۱۱ را در دستور کار قرار دارند. این خودرو اگرچه از تغییرات ظاهری حداقلی سود خواهد برد اما در کابین پشت آمپرهای دیجیتالی ارائه خواهند شد و اگرچه هنوز خبری از جزئیات قوای محرکه منتشر نشده است اما مدل قبل فیس لیفت شده همانطور که گفتیم با پیشرانه قویتر معرفی شد. ما انتظار داریم تریم استاندارد کررا قبل از پایان سال جاری معرفی شد اما شاید نسخه فیس لیفت ۹۱۱ توربو را تا سال ۲۰۲۴ نبینیم زیرا پورشه نسخههای فیس لیفت محصولاتش را با تأخیر معرفی میکند.
parhamiof
۱۱ شهریور ۱۴۰۲وقتی 6 سیلندر اندازه 12 سیلندر جواب میده
NAVID۰۰۹۸
۱۱ شهریور ۱۴۰۲ماکسیما فَکستَنی پارسخودرویی با ۲۲۰hp , ۲۶۰تارو مثل آب خوردن میره !
پس اینکه پورشه ۳۰۰ تا به بالا میره یه چیزِ روتین هست و غیر از این باشه باید تعجب کرد !
فرشاد
۱۱ شهریور ۱۴۰۲اولا بحث سر بالای سیصد تاس نه بین صدتا صدپنحاتا که فشاری موتور بالای سیصد تا داره با عددای دیه فرق داره
واینک محدودیت هم هس وگرنه بیشتر میره منتها تچ چه زمانی به این سرعت میرسی و چقد با این سرعت دووم میاره مطرحه
HFball
۱۱ شهریور ۱۴۰۲لذتبخش ترین لحظه روندن پورشه اونجاییه که با دور موتور 5 تا 7 داری رانندگی میکنی و دنده میدی…
امیر
۱۱ شهریور ۱۴۰۲عجب گیربکسی داره !! تو کسری از ثانیه ریسپاند نشون میده و سرعتو بدون هیچ تعللی بالا میبره ( لامبورگینی و فراری هم گیربکس های سریعی تولید میکنن ولی با این وجود باز هم به گرد پای pdk نمیرسن )
Reza Waffen SS
۱۱ شهریور ۱۴۰۲روحم به پرواز در اومد 🔥
Ahmad
۱۱ شهریور ۱۴۰۲من یکی که واقعا خوشم اومد من تو این سگمنت فقط نیسان جی تی ار دوست داشتم و اس اف۹۰ ولی با این فیلم متوجه شدم لذتی که پورشه داره اونا ندارن چون نیسان موتور جلو هست و فراری موتور وسط ولی پورشه چون موتور عقب هست یه چیز دیگه اس واقعا من که به پورشه ایمان اوردم به خوصوص۹۱۱
محمد
۱۱ شهریور ۱۴۰۲پورشه حق داره تا لحظه آخر برای برقی کردن ۹۱۱ مقاومت کنه ، این حس و لذت رانندگی رو ماشین برقی میتونه منقل کنه؟
Enzo Ferrari 2008
۱۱ شهریور ۱۴۰۲هیولایی به نام پورشه
Viper
۱۱ شهریور ۱۴۰۲۴۵۸۰ اسب بخار قدرت 🤭🤭
JDM
۱۱ شهریور ۱۴۰۲قاتل زنجیرهای
چه حس خوبی داره تو اتوبان های بدون محدودیت آلمان تختگاز بری اونم با شاهکاری مثل 911 توربو اس
MP
۱۱ شهریور ۱۴۰۲نکته
وقتی 350 کیلومتر و پر کنه
پخش خودرو اعلام میکنه
این است خودروی ملی!!!
H
۱۲ شهریور ۱۴۰۲سلطان فقط بوگاتی شیرون با وجود اینکه ۵ سال از تولید و عرضش میگذره ولی باز
پورشه رو میخوره
امیررضا
۱۴ شهریور ۱۴۰۲بحث سر این نیست کی کیو میخوره فقط بررسیه
آرسیس
۱۷ شهریور ۱۴۰۲ژرمن ها واقعا بی نظیر اند و همیشه روی آسفالت بی عیبو نقص ظاهر شدن تا روی کاغذ. پنج تا برند ژرمن رو تو دنیای اتومبیل در نظر بگیرید، فولکس واگن، آئودی، بنز، بی ام دابلیو، پورشه جداً هر کدومشون به نوعی ماندگارترین شاهکارهای ساخته شده توسط دسته بشر بر روی کره زمین رو خلق کردن بجاست که آلمانی هارو شماره یک خودرو سازی دنیا بدونم بعد از اون ژاپنی ها و ساخته های خفن و شوک کننده هاشون رو دوست دارم سومین سطح هم میرسه به ساخته های کشور ایتالیا، البته آمریکایی ها و سلیقه راحت طلب یا قدرتمند پسندشون تو ساختن اتومبیل رو نمیشه نادیده گرفت و بینه اول دوم سوم جایی رو براشون در نظر نگرفت ولی سلیقه شخصی حکم میکنه که ایتالیا سکوی سوم رو داشته باشه بجا آمریکا با اون همه برندهای متفاوت و مختلف و البته همه یکسان تو یه مورد اونم اشتهای عجیب برای بلعیدن بنزین یا هر سوخت فسیلی دیگه ای که قادر باشه این ماشین-عضله های فولادی رو به حرکت بندازه دسته آخرم بگم که چون از انگلیس متنفرم و از ته اعماق قلبو روح و جسم و افکارم بیذاری خاصی از انگلستان دارم تمامی برندهای اتومبیل انگلیسی که هر کدومشون به تنهایی کلی ماشین از هر کشوری که بگی رو حریف هستند از فهرست طبقه بندی و ارزش گذاری ما حذف تشریف دارن با اینکه خیلی ناراحت میشم بابته این رویداد تلخ و عمیقا شخصی پندارگونه ولی همینی که هست
از فردا بدترم میشه
کلا انگلیس و هر چی بش مربوط میشه تو دیده من منفوره کاملا هم بی منطق حساب میشه این حرفم ولی چه کنم که همینی که هست
از فردا بدترم میشه…