اگر بدون داشتن آگاهی درباره پورشه ۹۱۱ توربو S به مشخصات آن نگاه کنید شاید اصلا نتوانید قابلیت های فوقالعاده آن را تشخیص دهید. البته طرفداران این برند محبوب آلمانی به خوبی میدانند که ۹۱۱ توربو S میتواند فراتر از آمار و ارقام نشان دهد و یکی از سریعترین خودروهای تولیدی دنیا محسوب میشود. کار واو به نشان دادن تواناییهای این سوپر اسپرت علاقهمند بوده و به همین خاطر ۹۱۱ توربو S را در برابر نیسان GT-R با قدرت ۱۱۰۰ اسب بخار و یک خودروی رالی کراس الکتریکی با نام Xite ریسینگ نیتو قرار داده است.
در روی کاغذ پورشه کاملاً قافیه را به دو رقیب دیگر میبازد. نیروبخش این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری توئین توربوی تخت با قدرت ۶۴۰ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر بوده و نیرو هم از طریق گیربکسی دوکلاچه به تمامی چرخ ها فرستاده میشود. نیسان GT-R به لطف پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی کاملاً تیون شده وضعیت بسیار متفاوتی دارد و قدرت و گشتاورش به ۱۱۰۰ اسب بخار و ۱۲۷۰ نیوتون متر میرسد. این خودرو نیز چهار چرخ محرک بوده و از گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک استفاده میکند. خودروی رالی کراس هم از چهار پیشرانه الکتریکی با قدرت ترکیبی ۸۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری استفاده میکند.
سه مسابقه درگ از حالت سکون برگزار میشود و در مسابقه اول هر سه خودرو به خوبی از زمین کنده میشوند اما با افزایش سرعت این خودروی رالی کراس و گودزیلا هستند که شروع به جدا کردن خود از پورشه میکنند. نتایج مسابقه دوم کمی متفاوت بوده و ۹۱۱ توربو S با لانچ استثنایی خود میتواند Xite را شکست دهد و تنها با فاصله اندکی پشت سر نیسان GT-R قرار گیرد. مسابقه آخر را میتوان نفسگیرترین مسابقه دانست زیرا راننده خودروی رالی کراس توانسته قدرت خود در استارت را به رخ رقبا بکشد. به نظر شما در مسابقه سوم کدام خودرو پیروز میدان لقب میگیرد؟ برای دانستن پاسخ این سؤال تماشای ویدئوی زیر را از دست ندهید!
Reza Waffen SS
۳ مرداد ۱۴۰۱نتیجه برام اهمیتی نداره پورش انتخابم
محمد هادی
۳ مرداد ۱۴۰۱اون دوتا
یکی که تا خشششتک تیون شده(۱۲۰۰ اسب بخار)
اون یکیم که یه ماشین مسابقه یی سبک و پر قدرت با گیربکی کلاچ و پلوس و شفت بسیار سبک و دقیق،احتمالا تماما ساخته شده از الیاف کربن
خب ملومه چه آتشی به پامیکنن تو شتاب
من موندم این توربو اس چققد دقیق تنظیم کارخونه شده که پا به پای ماشینای تغیر شکل داده شده بازهم حرکت میکنه
آقا این نسل توربو اس بهترین ۹۱۱ تاریخه تا الان بنظرم
درست مثل M5 این نسل از بی ام و
بهنام
۳ مرداد ۱۴۰۱گودزیلا عجب رخی داره اینجا!
phonix
۳ مرداد ۱۴۰۱جی تی ار
پیرمرد تمام نشدنی مخصوصا اگه تیون بشه
ولی در کل پورشه بهتره هم زیبا تره هم هندلینگ خوبی داره شاید خیلی کم افراد همچین مسیر مستقیمی گیرشون بیاد که بخوان ماشینو تا ته بگازونن
ماشین های رالی هم دارن مجدد تاثیر گذار میشن شاید شاهد باتری های بسیار سبک تر در محصولات تولیدی باشیم
TML BN
۳ مرداد ۱۴۰۱قطعا 911 از بعضی زوایا بهتره خیلی به صرفه تره بالاخره یک خودرو روزه
محمد هادی
۳ مرداد ۱۴۰۱911 Turbo S تشویق ندااااااشت؟؟؟
با اینکه من اصلا پورشه باز نیستما
JDM lover
۳ مرداد ۱۴۰۱گودزیلا 😈🔥
تازه این مقدار تمام توانش نیست
با پکیج های الفا شرکت AMS performanc میشه تا 2200 اسب تیونش کرد
حتی تا بالای ۳۰۰۰ تا هم بعضیا تیونش کردن
TML BN
۳ مرداد ۱۴۰۱این GTR قصد پیر شدن نداره
این خودرو رالی چقد شبیه چینیهاست
datsun
۳ مرداد ۱۴۰۱داداش این تازه اول راهه r35 ، این ماشین مثل نسلهای قبلش هیچوقت تمام نمیشه بعد چهل سال دیگه هم میره واسه کلکسیونی و مجموعه داری اسکای لاین gtr32 رو هنوز دارن تیون میکنن و استفاده میکنن نیسان هم قطعاتش رو تامین میکنه برای مالکین.
new reventon
۳ مرداد ۱۴۰۱بلایی که ماشین بازا با موتور بدبخت 6 سیلندر جی تی آر میارن
بمب پسر کوچک با ناکازاکی نکرد☹️
دقیقا داستان سفیدی دندونو دیدن….
بدبخت نه نمیگه به تیون همه ام بالای 1000 اسب ازش میکشن
Si
۳ مرداد ۱۴۰۱با اینکه پورشه فن هستم ولی تنها ماشین هایی که از پورشه بیشتر دوستشون دارم وایپر و gtr و 812 هستن
پاشا
۳ مرداد ۱۴۰۱فقط گودزیلا
ارش
۳ مرداد ۱۴۰۱دم پورشه گرم فوق العاده ست.
محمد هادی
۳ مرداد ۱۴۰۱تو این شرایط توربو اس گل کاشت
ماشاله بهش
۶۴۰ اسب دقیق و نقطه زن…