پورشه

پورشه 911 توربو S جدید با پیشرانه هیبرید و 700 اسب بخار قدرت در راه است

پورشه ۹۱۱ توربو S جدید با سیستم هیبریدی مدل GTS در نیمهٔ دوم سال جاری معرفی خواهد شد که قدرت را به حدود ۷۰۰ اسب بخار افزایش می‌دهد.

پاییز گذشته پورشه اعلام کرد که نسخهٔ فیس‌لیفت ۹۱۱ توربو در نیمه دوم سال ۲۰۲۵ تولید خواهد شد و از پیشرانهٔ هیبریدی مشابه GTS بهره خواهد برد. حال به‌تازگی عکاسان جاسوس پروتوتایپ این خودرو را در حال آزمایش در نوربرگ‌رینگ شکار کرده‌اند. در جلوی توربو S سپر جلوی جدیدی با ورودی‌های هوای برجسته‌تر و شیارهای عمودی مشابه GTS جدید را می‌بینیم که با چراغ‌های جلوی جدید و برخی تغییرات جزئی دیگر همراه است.

در عقب خودرو شاهد تغییرات بزرگ‌تری هستیم که شامل خروجی‌های هوای عمودی در طرفین سپر، سیستم اگزوز جدید با چهار سر اگزوز، دیفیوزر جدید و تغییر مکان شبرنگ‌ها می‌شود. علاوه بر این تغییرات، ۹۱۱ توربو مدل ۲۰۲۶ احتمالاً به رینگ‌های جدیدی مجهز خواهد شد و در داخل از فضایی بروز شده بهره خواهد برد که صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۶ اینچی خمیده و نمایشگر لمسی جدید ۱۰.۹ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی از ویژگی‌های آن خواهد بود.

پورشه فعلاً حرفی در مورد مشخصات فنی این خودرو نزده اما ۹۱۱ توربوی کنونی به یک پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربو مجهز است که در نسخهٔ معمولی ۵۸۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند اما این رقم در توربو S به ۶۵۰ اسب بخار می‌رسد. با توجه به مشخصات ۹۱۱ کاررا GTS هیبریدی می‌توانیم قدرت نهایی توربو S جدید را پیش‌بینی کنیم. این مدل به یک پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری شش سیلندر تخت توربوشارژ جدید به همراه یک موتور الکتریکی ۵۴ اسب بخاری و پکیج باطری ۱.۹ کیلووات ساعتی مجهز است که مجموعاً ۵۴۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

GTS جدید به لطف قوای محرکهٔ هیبریدی، ۶۰ اسب بخار قدرت بیشتری نسبت به نسخهٔ قبلی خود دارد و اگر همین افزایش در توربو S هم رخ دهد، قدرت این نسخه به حدود ۷۰۰ اسب بخار خواهد رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۰ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه‌ها

  1. محمد ب

    ۶ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (247 ديدگاه)

    700 تا کمه رقبا خیلی قوی شدن

    موافقم 41
    مخالفم 9
    1. net

      ۶ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (3697 ديدگاه)

      این ماشین طراحی اسپرت کوپه داره چرا بغل گلگیر عقب هواکش گذاشته. هواکش گلگیر عقب برای ماشین سوپر اسپرت و هایپر کار هست و نه اسپرت کوپه

      موافقم 5
      مخالفم 55
      1. حسین

        ۶ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (20 ديدگاه)

        چون موتورش عقبه

        موافقم 33
        مخالفم 3
      2. دکتر استاپ

        ۶ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (81 ديدگاه)

        دوست عزیز این ماشین موتور عقب هست و طبیعی که روی گلگیراش هواکش داشته باشه پس دفعه بعد که خواستی به هر ماشینی گیر بدی اول فکر کن

        موافقم 32
        مخالفم 4
      3. Mr wrong

        ۶ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (468 ديدگاه)

        چهره زشت اعتیاد ☝️

        موافقم 12
        مخالفم 6
    2. صامورایی از قله فوجی

      ۶ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (409 ديدگاه)

      اسب بخار، همه چیز نیست.

      موافقم 19
      مخالفم 9
      1. شکم وه

        ۶ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (902 ديدگاه)

        خواست جلو کوروت کم نیاره

        سامورایی اسب بخار مهمه

        فکر نکنم جواب بدی صفر تا صد چند ثانیه هست ؟

        موافقم 6
        مخالفم 25
      2. یانکی من هم فرزند کسی هستم

        ۶ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (468 ديدگاه)

        همچین میگی اسب بخار همه چی نیست انگار پورشه با لیزر قدرت موتور رو انتقال میده.نخیر رفیق این آلمانها قدرت خیلی کمتر از واقعیت اعلام میکنند که بعد تایم خوب امثال شما رو گول بزنن که معجزه ای در کاره.قول میدم همین پورشه توربو است بالای ۸۰۰ اسب بخاره.وگرنه ته انتقال قدرت ۶۵۰ اسب رو نیسان تو gtr بکار کشید.اگر میخوای تایم خاص بزنی باید قدرت داشته باشی.

        موافقم 4
        مخالفم 16
      3. سوشیانت

        ۶ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (3958 ديدگاه)

        همه چیز نیست ولی مهمه

        موافقم 5
        مخالفم 1
    3. محمدهادی

      ۶ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (2554 ديدگاه)

      خداییش ۷۰۰ تا برا توربو اس جدید کمه
      باید بره رو هزار
      تا با کنترل شدید وزن
      نه اینکه معرفی شه ببینیم حدود ۱۸۹۰ کیلوعه!

      موافقم 18
      مخالفم 7
      1. Nismo

        ۶ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (1736 ديدگاه)

        GT2 قراره 1000 اسبی باشه

        موافقم 15
        مخالفم 3
  2. Yaghoob

    ۶ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (451 ديدگاه)

    واقعا انتخاب نکردن پورشه سخته

    موافقم 23
    مخالفم 5
  3. Arshin

    ۶ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    واقعا تو این وضعیت که هر ماشین رو نمایی میشه میگیم نسل قبل بهتر بود بلاخره یه شاهکار رونمایی شد و وقتی مقاله رو خوندم واقعا ازش لذت بردم

    موافقم 16
    مخالفم 4
  4. محمدهادی

    ۶ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (2554 ديدگاه)

    پس جی تی ۲ چیشد؟
    هیچ خبری از نسل جدید اون نیست؟
    خفن ترین پورشه روی زمینه

    موافقم 16
    مخالفم 3
    1. مازیار

      ۶ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (1394 ديدگاه)

      میاد کوتوله غول‌کش هم میاد صبر داشته باش

      موافقم 13
      مخالفم 5
  5. Siyavash

    ۶ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (1067 ديدگاه)

    چیزی که از پورشه یاد گرفتم و همیشه برام جالب بوده، همه چیز فقط اسب بخار نیس..بارها خودشو با قدرت خیلی کمتر به رقباش دیکته کرده و به نظرم همین روند رو ادامه میده فقط خدا کنه وزنش زیاد نشه..

    موافقم 9
    مخالفم 2
  6. Mahan

    ۶ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (14 ديدگاه)

    یک نکته جالب راجب پورش ۹۱۱ توربو s،این پورش از یک پیشرانه با فناوری hcara استفاده این فناوری به هنگام رسیدن دور موتور در حد تکامل کیت نایتروس را باز کرده و انرژی مضاعف به خودرو وارد میکند.در نتیجه هنگام تعویض دنده توسط خودرو کیت نایتروس از طریق سیستم دیفرانسیل وارد چرخ ها شده و از کاهش شتاب در عمل های که بازده خودرو را پایین میاورند ماننده تعویض دنده جلوگیری می نماید.

    موافقم 5
    مخالفم 0
  7. SepehrV10

    ۶ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (35 ديدگاه)

    به نسبت اینکه هیبرید شده افزایش قدرتش کمه
    مثلا آخرین مدلای هوراکان و R8 به ترتیب ۶۳۰ و ۶۲۵ اسب داشتن الان تمراریو ۹۲۰ اسبه و R8 هم احتمالا بالای ۹۰۰ خواهد بود
    ۹۹۲ توربو S ۶۵۰ اسب داره که از دوتاشون بیشتره

  8. mehran911

    ۶ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (2159 ديدگاه)

    جز برچست‌های چراغ‌ راهنماهای جلو استتار خیلی خاصی وجود نداره …
    تغییرات ایرودینامیکی در ورودی‌ هوای سپر جلو و تغییرات بیشتر در دیفیوزر عقب کاملا مشهوده …
    قدرت هم احتمالا ۷۰۰ تا ۷۵۰ اسب باشه… البته که پتانسیل برای افزایش بیشتر قدرت وجود داره که احتمالا پورشه زیر بار هزینه توسعه نرفته…
    GT2rs هم با توجه به سخنرانی جدید بلوم پرفورمنس خوبی خواهد داشت البته والیسر هم مدتها قبل اشاره کرده بود پرفورمنس چشمگیری خواهد داشت…
    با توجه به نسخه‌های خاص بر پایه‌ی توربواس مثل Exclusive Series و Lightweight که در مدل ۹۹۱ وجود داشت احتمالا در نسخه‌ جدید هم اینا رو ببینیم البته که خودم دوست داشتم ی نسخه‌تولید محدود بر پایه توربو اس با پرفورمنس بیشتر با عنوان Turbo GT ببینم…با توجه به اینکه تایکان و کاین نسخه‌ی توربو جی تی دارن میتونه برای ۹۱۱ هم وجود داشته باشه…

    موافقم 14
    1. Bmw

      ۶ فروردین ۱۴۰۴
      سوابق: (695 ديدگاه)

      آره واقعا ایده خوبیه تولید توربو gt ۹۱۱
      همین توربو اس فعلی با قدرت خیلی کمتر پا به پای sf90 میره که طرفداری فراری باهاش فخر فروشی می کنن دیگه فکر کن قدرتش بیشتر شه چی بشه اگه اینطوری بشه دیگه نیازی نیست پورشه برای رقابت با هایپر کارهای فراری و مکلارن هایپر کار جدید تولید کنه همین ۹۱۱ نسخه شونو می پیچه 😁
      راستی مهران الان اوضاع گروه فولکس واگن چطوریه !؟ دیزل گیت واسشون تموم شد یا نه هنوز ادامه داره و اینکه چه خسارت های براشون به بار آورد به صورت کلی و اینکه چطوری اون همه پول بدون ورشکست شدن تونستن پرداخت کنن ؟ و چه برنامه هایی سر این موضوع لغو شد؟ اطلاع داری ؟

      موافقم 4
      مخالفم 3
      1. mehran911

        ۷ فروردین ۱۴۰۴
        سوابق: (2159 ديدگاه)

        مخلصیم
        والا جواب سوالت خیلی طولانی میشه…
        اما در کل دیزل‌گیت برای فولکس ۳۰ تا ۴۰ میلیارد دلار هزینه مستقیم داشت… مثل بازخرید و تعمیر و هزینه‌های هنگفت پارکینگها و گاراژهای دپوی خودرو و…جدای از اینها در مجموع با پروژه‌های لغو شده و همه موارد تا جایی که یادم میاد اعلام کردن چیزی حدود ۸۰ میلیارد دلار برای فولکس خسارت داشت … شاید کمترینشون خروج پورشه از WEC و فولکس از WRC و تعلیق پروژه فومول گروه فولکس تو اون زمان و… اینا بود یادمه چندین پروژه توسعه از آئودی لغو شد…در یکی از پروژه‌های مشترک آئودی و پورشه که لغو شد پورشه مستقیم از آئودی درخواست غرامت کرد… تقریبا همه منتظر اعلام ورشکستگی بودن که
        فولکس فوق‌العاده مدیریت کرد این بحران رو قطعا هر برند دیگه‌ای بود احتمالا غیر از تویوتا بی‌شک ورشکست میشد… البته سهام‌دارها هم با وجود اعتراض‌هایی که وجود داشت خوب همراهی کردن
        خلاصه این بحران فولکس رو با سرعت هرچه بیشتر به سمت الکتریکی شدن سوق داد…
        با وجود این بحران فولکس کمتر از دو سال بعد رکورد سود عملیاتیش رو زد که واقعا شگفت انگیز بود وجود این ۱۲ تا بازو در گروه فولکس خیلی به انعطافش در بحران و بازیابی سریعش کمک کرد…
        .
        الان هم که همه درگیر قوانین آلایندگی اتحادیه، جنگ تعرفه‌ها، و از همه مهمتر داستان‌های چین و کاهش اقبال مردم به الکتریکی ها هستن درکل اوضاع خیلی خیلی پیچیده شده خلاصه تو این شش هفت ساله هر سال شاهد ی اتفاق جدید بودیم … تعداد مدل‌هایی که گروه برای یکی دو سال آینده در نظر گرفته افزایش پیدا کرده به همین دلیل احتمالا سود عملیاتی جدای از عوامل دیگه کاهش بیشتری پیدا کنه…باید دید داستان جنگ چین و آمریکا در آینده به کجا خواهد رسید… در کل آینده اصلا شفاف نیست…
        بازوهای پرفورمنس و لوکس گروه در کل از نظر سودآوری خوب عمل میکنن… عمده انتقادها بیشتر به تولیدات خود فولکس و صدالبته آئودی برمی‌گرده

        1. Bmw

          ۷ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (695 ديدگاه)

          ممنونم از پاسخگوییت

          موافقم 3
          مخالفم 1
        2. الف.ی

          ۷ فروردین ۱۴۰۴
          سوابق: (1814 ديدگاه)

          سلام مهران ارادت
          آئودی چرا چند ساله مورد انتقاد قرار میگیره؟
          انتظار رقابت پا به پای بنز بی ام و پورشه دارن ازش؟

  9. کور شه

    ۷ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (902 ديدگاه)

    فقط به خاطر 993 gt2 امتیاز و رای دادم

  10. پویش نه به تصادف

    ۷ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (103 ديدگاه)

    باید قوی تر از اینا می بود تا بتونه با کوروت رقابت کنه

    موافقم 1
    مخالفم 1
  11. amirmohammadja79

    ۷ فروردین ۱۴۰۴
    سوابق: (183 ديدگاه)

    پورشه فن نیستم ولی این ماشین چقدر زیبا و با وقار طراحی شده :)
    قدرتش هم با توجه به گیربکس و هندلینگ بینظیر پورشه بنظرم کافیه و بیشتر نیاز نیست با همین ۷۰۰ اسب بخار هم خیلی قدرتمنده و مثل همیشه رغیب سختیه برای رغبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا