شرکتهای بازسازیکننده خودروهای قدیمی معمولا به سراغ مدلهایی میروند که در گذشته از محبوبیت خاصی برخوردار بودهاند تا ازطریق بازسازیشان به سود مناسب خود برسند. خودروهایی چون پورشه ۹۱۱، فورد موستانگ و جگوار ای-تایپ. با این وجود، شرکتی به نام «ناردون اتوموتیو» تصمیم گرفته تا روی مدلی نهچندان نامآشناتر کار کند و ۹۲۸ ناردون را بسازد.
این شرکت فرانسوی بهحدی در کار پیشرفته داشته که موفق به کسب جایگاهی اختصاصی برای خود در «فستیوال سرعت گودوود» شده است. ناردون قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ نخستین مدلهای ۹۲۸ ناردون را که با قیمتی حدود ۶۰۰ هرا یورو به فروش میرسند، به دست مشتریانش برساند.
این خودروی بازسازیشده برپایه پورشه ۹۲۸ S4 توسعه یافته است که در زمان خود به یک موتور V8 به حجم ۵ لیتر و توان تولید ۳۲۰ اسب بخار قدرت مجهز شده بود. ناردون با بهبود این پیشرانه حال حال قدرت ۹۲۸ را به ۴۰۰ اسب بخار رسانده که از طریق یک جعبهدنده ۶ سرعتی دستی و دیفرانسیل لفزش محدود به چرخهای عقب منتقل میشود. از دیگر بخشهای بهبودیافته در این خودرو میتوان به شاسی بهروزشده آن، فنربندی الکترونیکی فعال، سیستم فرمان برقی و ترمزهای بزرگتر اشاره کرد.
ناردون بهجز تمام صفحات بدنه ۹۲۸ را بهجز درها از نو ساخته است. این شرکت بهجای استفاده از ورقهای فلز برای ساخت بدنه این خودرو از مواد کامپوزیتی بهره برده است. ناردون برای اینکه ظاهر ۹۲۸ را با خودروهای امروزی هماهنگتر کند، به استفاده از چراغهای جدید، رینگهای ۱۸ اینچی، صندلیهای چرمی و استفاده گسترده از آلکانتارا در جایجای کابین روی آورده است. سیستم PCCM پورشه نیز نو شده و ناردون برای دسترسی سرنشینان به فناوری روز، از سیستم هایفای و اپل کارپلی استفاده کرده است.
PURIYA
۱۳ شهریور ۱۴۰۱شزکت😂
PURIYA
۱۳ شهریور ۱۴۰۱پورشه عشقه ولی خدایی با این حال نکردم اونم با قیمت ۶۰۰ هزار یوروییش
بهراد
۱۳ شهریور ۱۴۰۱اره واقعا قیافش یجوریه
Reza Waffen SS
۱۴ شهریور ۱۴۰۱نسخه بازسازی شدس قرار نبود خوشگلتر بشه
aryan 25
۱۳ شهریور ۱۴۰۱ببخشید بابت اسپم نمیدونستم باید سوالم رو کجا بپرسم
فرض کنید شما یه ماشین ژاپنی مثل مزدا RX -7 یا نیسان جی تی آر r32 کلا از این دست ماشین ها داشته باشید (با بودجه نامحدود ) و قرار باشه موتورش رو عوض کنید چه موتوری روش میزاشتید؟
Payfast
۱۴ شهریور ۱۴۰۱W16 حتی اگه جا نشه
Mad.z.Max
۱۴ شهریور ۱۴۰۱بی شک از LS های شوی. کاری هم به بودجه نیس. انننننقدر که ال اس سواپ انجام شده و نتیجه بینظیر بوده که دیگه نیازی به فکر کردن به گزینه دیگه نیس. از آفرودر تا فرمولا دریفت تا درگ تا پیست، نسخه های مختلف LS بهترین بازدهی رو دادن و دارن میدن، سرتاسر دنیا عاشق داره، لوازم هم که وفور نعمت هست
Hamidreza
۶ مهر ۱۴۰۱اگه یه اسکای لاین r32 نیسمو داشتم همون موتور خودشو میدادم دست منصوری یا هنسی به سفارش خودم تیون میکردن نه فقط موتور بلکه کل ماشینو تیون میکرد😅
al-ml-kh
۱۴ شهریور ۱۴۰۱والا بشخصه خودم زیاد JDM فن نیسم و انجینی هم که خیلی میپرستمش به این ماشینا نمیخوره
موتوره هشت سیلندر همی ( Hellephant Hemi)
یکی از بزرگترین مزیتاش داشتن سوپرشارژه بجای توربو برا همین لگ و این چیزا تو کارش نی
و مهم تر از همه غرشی که داره آخ آخ آخ
البته مرسدس 300 E همر هم یه وی 8 خیلی ناز داره ولی اون یکم قدیمیه
ولی کلا ماشین فانتزیام یه ماشین کوپس که راحتیش مث اس کلاسه و یه هشت سیلندر همی هم روش باشه البته نه برا درگ و دریفتو این چیزا فقط برا اینکه با صداش عشق کنی و آخر شبا تو اتوبان که تنهایی یه گاز ریزم بش بدی .ماشینی که هم با راحتیش حال کنی و با موتورش صفا.
Payfast
۱۴ شهریور ۱۴۰۱والا تنها کوپه ای که راحتی اس کلاس رو داشته باشه یه هایپر جیتی معروفه =| نمیدونید چیه
Radmehr
۱۴ شهریور ۱۴۰۱ببخشید اینو نذاشتخ بودید قبلا؟
https://www.pedal.ir/porsche/restomod-porsche-928/